hoezo niet? dat hele Jezus-de-enige-zoon-van-god-verhaal is een samenraapseltje van oudere verhaaltjes. Je kunt dat hele christendom uit elkaar trekken aan de hand van de verschillende invloeden, tot en met de stoïcijnen aan toe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:33 schreef Apropos het volgende:
Niet weer die ''overeenkomsten''. Die kunnen echt niet dienen als enige vorm van bewijs.
Pas maar op!quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 147a | Sr, Boek 2, Titel 5
1) Hij die een geschrift of afbeelding waarin uitlatingen voorkomen die, als smalende godslasteringen, voor godsdienstige gevoelens krenkend zijn, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden, in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige uitlatingen voorkomen, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee maanden of geldboete van de tweede categorie.
2) Met dezelfde straf wordt gestraft hij die, met gelijke wetenschap of een gelijke reden tot vermoeden, de inhoud van een zodanig geschrift openlijk ten gehore brengt.
3) Indien de schuldige een van de misdrijven omschreven in dit artikel in zijn beroep begaat en er, tijdens het plegen van het misdrijf, nog geen twee jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens een van deze misdrijven onherroepelijk is geworden, kan hij van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
[ Bron ]
Prima, maar moet je daarom gelovigen maar schofferen waar je kan ? Je gedraagt je als een asociaal iig. Beetje doorgeslagen in je kruistocht tegen het geloof, minstens even ergerlijk als een willekeurige Jehova's getuige.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoezo niet? dat hele Jezus-de-enige-zoon-van-god-verhaal is een samenraapseltje van oudere verhaaltjes. Je kunt dat hele christendom uit elkaar trekken aan de hand van de verschillende invloeden, tot en met de stoïcijnen aan toe.
Mjah die gasten zorgen alleen maar voor klemmende deuren.quote:Op zondag 26 november 2006 01:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Prima, maar moet je daarom gelovigen maar schofferen waar je kan ? Je gedraagt je als een asociaal iig. Beetje doorgeslagen in je kruistocht tegen het geloof, minstens even ergerlijk als een willekeurige Jehova's getuige.
Sinds wanneer is dit de policy?quote:Op zondag 26 november 2006 02:33 schreef Drugshond het volgende:
Ga eens slapen golfer, doe je ons ook een plezier mee.
We bespreken het morgen wel met de POL-mods, maar volgens mij heb je geen poot om op te staan.quote:Op zondag 26 november 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer mogen users hun mening niet meer verkondigen van de mods op Fok! ?
Sinds wanneer is dit de policy?
quote:Op zondag 26 november 2006 03:06 schreef Drugshond het volgende:
We bespreken het morgen wel met de POL-mods, maar volgens mij heb je geen poot om op te staan.
Een deel van de discussie staat ook in FC-POL.
Een mening = niet hetzelfde als een user/mod demoniseren.
Mooi..... ik ben hier klaar.quote:Op zondag 26 november 2006 03:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarom heb je je eigen posts verwijderd?
Ben ik even blij dat ik ze heb opgeslagen.
Nu jij weer met je poot om op te staan, jochie.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 03:18 schreef golfer het volgende:
Weet je trouwens wel dat de Admins al je verwijderde post kunnen nalezen en je daarop kunnen aanspreken?
Dus niet meer doen, denk ik.![]()
Je mag niet jokken!quote:Op zondag 26 november 2006 03:18 schreef Drugshond het volgende:
Je weet nog niet eens wat ik heb weggehaald maar dat waren niet mijn postings.
Don't ask whyquote:Op zondag 26 november 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag niet jokken!
Al speel je modje.![]()
Waarom mergen we dan ook niet alle SP topic tot een en alle PvdA topics en, en, en.......?quote:Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Hoe lang heeft Geert WIlders nog te leven??
Kan deze ook gemerged worden met 1 van de 46 andere Geerttopics? Beetje nogal van de stemmingmakende zegt klukkluk.
Is het safe... ja het is safequote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef freako het volgende:
De SP heeft er een "lekker" lid bijgekregen
Gaarne een spatie tussen heeft en er..
Ik ben er wel voor om het wat binnen de perken te houden inderdaad. En ik heb het niet over alle.quote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom mergen we dan ook niet alle SP topic tot een en alle PvdA topics en, en, en.......?
Tuurlijk, maar het zijn er wel erg veel.quote:En 46 Geert Wilders topics is ook wel erg overdreven.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is het safe... ja het is safe
spatie toegeveogd.
Ik denk dat "dan" meer te maken heeft met de lange periode die hij in Den Haag heeft gezeten.quote:Op zondag 26 november 2006 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan dat "dan eindelijk" weg uit de TT van dit topic.
Zwaai hier dan eindelijk Gerrit Zalm uit
Dat zou respectvoller zijn tegen over Gerrit Zalm en wat hij voor Nederland gedaan heeft.
Ben je mal?quote:Op zondag 26 november 2006 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat zou respectvoller zijn tegen over Gerrit Zalm en wat hij voor Nederland gedaan heeft.
Ja, natuurlijk maar dat mag ik dan toch ook over de TT?quote:Op zondag 26 november 2006 19:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je mal?
Iemand mag toch gewoon z'n mening geven?
Jazeker, en dat kan in het topic.quote:Op zondag 26 november 2006 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk maar dat mag ik dan toch ook over de TT?![]()
kruistocht? alleen als ik erop hamer dat 2 van de vele religies op deze planteet, de islam en het christendom, net zo behandeld kunnen worden als eender welke mening? Een zinloze poging van mij, dat dan weer wel. Moedeloos wordt je ervan als users wel in staat zijn om elke scheet van een Wilders en Verdonk te bediscussieren, maar bij religieus getinte discussies een topic kapot nuanceren, ook daar waar geen enkele nuance aanwezig is. En dat van users die zelf geeneens gelovig zeggen te zijnquote:Op zondag 26 november 2006 01:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Prima, maar moet je daarom gelovigen maar schofferen waar je kan ? Je gedraagt je als een asociaal iig. Beetje doorgeslagen in je kruistocht tegen het geloof, minstens even ergerlijk als een willekeurige Jehova's getuige.
haal het dan weg als het je zo stoortquote:Op maandag 27 november 2006 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mij ging het erom dat je hier speciaal in de feedback komt om even lekker te schoppen door de moeder van Jezus de hoer van Betlehem te noemen. Prima als je dat zou geloven, maar om nu speciaal hier te komen om ff lekker flink te stoken vind ik niet juist.
Waarom zou ik het weg moeten halen? Ik heb net toch mijn punt gemaakt?quote:Op maandag 27 november 2006 00:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
haal het dan weg als het je zo stoort
omdat je mod bent.quote:Op maandag 27 november 2006 00:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou ik het weg moeten halen? Ik heb net toch mijn punt gemaakt?
Ik vind het prima als je dat vindt, maar je komt hier in de feedback om iemand over de rooie te helpen. Dat is waar ik tegen ageer. Verder ben ik zelf ook niet gelovig, dus of je nu wel of niet de moeder van Jezus een hoer noemt kan mij echt niet kwetsen.
Ik denk dat de SC een beter platform is.quote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
omdat je mod bent.
en de enige die hier over de rooie raakt ben ikzelf geloof ik. het bederft m'n humeur en het is nog best zinloos ook![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
omdat je mod bent.
en de enige die hier over de rooie raakt ben ikzelf geloof ik. het bederft m'n humeur en het is nog best zinloos ook![]()
ja, idd, ben niet zo geschikt voor disscussies vrees ik, vandaar dat ik ook een eigen website begonnen was, zonder mogelijkheid om er te reageren cq email, géén tegenspraak mogelijk.quote:Op maandag 27 november 2006 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat de SC een beter platform is.
ow, je wilt me dus weghebben, bruutquote:Op maandag 27 november 2006 01:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zei niet: "ik denk dat de SC een beter platform voor je is." Het ging me puur om wat je hier kwam zoeken.
Godverdomme!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef milagro het volgende:
hoho, een xenofobe, racistische baggeruser, die geen kinderen zou mogen hebben, gezien mijn giftige zieke standpunten en rabiaat eng rechts karakter, hè, formuleer het dan wel goed en plak alle etiketten op die men bij gebrek aan argumenten uitdeelde zo in de loop van tijd hier op Fok.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Done.quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef freako het volgende:
Osdorp Posse woedend op Kirsten Verdel
kan prima in het algemene topic over dit aspirant-Kamerlid:
FOK!ker op kandidatenlijst PvdA
Is goed.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Turkse D66 politica verkozen via voorkeurstemmen
Mag deze TT veranderd in: D66-ers kiezen Turks kamerlid voor Bert Bakker
Slaat nergens op. Is niet dubbel maar een heel ander onderwerp. Nu zijn alle geposte berichten en linkjes niet opgenomen in het oude topic waarvan de titel niet rijmt met de content.quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef freako het volgende:
Osdorp Posse woedend op Kirsten Verdel
kan prima in het algemene topic over dit aspirant-Kamerlid:
FOK!ker op kandidatenlijst PvdA
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef Napalm het volgende:
Tevens wekt het in standhouden van een dergelijke TT gedachtes om een tweede maar dan eerbiediger topic te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |