Ook te easy, inderdaad Bram Biesterveld als Pommetje Horlepiep.quote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef ChopperMick het volgende:
pommetje horlepiep?
ChopperMick +1quote:Op maandag 20 november 2006 08:52 schreef ChopperMick het volgende:
prezwalski
Tjah, ik heb er twee.quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef ChopperMick het volgende:
m'n rusisch is niet zo goed, maar heb wel een paardegekke dochter...
Mijn dochter is ook gek op paarden, maar nog niet niet zo oudquote:Op maandag 20 november 2006 09:04 schreef Berkery het volgende:
Lippenzaner (?)
Ik woon ook nog eens in een paardenrijke omgevingquote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef ChopperMick het volgende:
Ellende komt vanzelf en wordt alleen maar erger
quote:De kleur van het vers gezaagde hout is lichtbruin. in het daglicht verkleurt het tot donkerbruin. Het hout werkt veel en heeft een matig fijne nerf. Balau is een verzamelnaam voor meerdere shorea soorten. Speciaal geselecteerd hout wordt in Nederland onder de naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.verhandeld.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het hout is zwaar, slijtvast en hard, er ontstaan snel oppervlakte scheurtjes en is ondanks de hardheid goed te bewerken. Lijmen gaat slecht en vanwege de scheurtjes is het moeilijk af te werken met lak of beits.
Het hout is vanwege de eigenschappen vooral geschikt voor toepassingen buiten; bruggen geluidsschermen damwanden wagonvloeren, dwarsliggers, parkbanken etc.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het in het begin verschrikkelijk vond, maar inmiddels (zo'n 1,5 jaar later) wordt het eigenlijk steeds leuker. De dames gaan steeds beter rijden en ook met wedstrijden meedoen. Daarnaast is mijn vrouw superalergisch en kan niet mee. Daardoor is het een echt vader-dochtersmoment en dat is geweldig.quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef ChopperMick het volgende:
Ellende komt vanzelf en wordt alleen maar erger
Had ik nou toch maar Red Cedar gevraagd.quote:Op maandag 20 november 2006 09:30 schreef ChopperMick het volgende:
Bankirai?
dochterquote:Op maandag 20 november 2006 09:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En hebben de heren ook een abonnementje op de Penny?
[afbeelding]
Oh. Nou ja, ik ken deze afbeelding ook, grote kans dat ik 'm tegenkom als ik nu in de stripboekenkast duik. Maar aangezien dat niet mag, duik ik maar onder de douche.quote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef ChopperMick het volgende:
nee dat was een andere vraag (Trigië)
quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef SaskiaR het volgende:
He, nu weet ik natuurlijk het antwoord wel op die stripvraag... mag ik hem alsnog geven?
ja, maar als hij goed is mag je geen vraag stellen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef SaskiaR het volgende:
He, nu weet ik natuurlijk het antwoord wel op die stripvraag... mag ik hem alsnog geven?
van mij mag het wel. ik heb zo een afspraak namelijkquote:Op maandag 20 november 2006 09:48 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
ja, maar als hij goed is mag je geen vraag stellen.
SaskiaR +1quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef SaskiaR het volgende:
Alex dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stiekum toch wel.quote:Op maandag 20 november 2006 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Sagdiyev, maar ja, jij mocht geen vraag stellen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woei... Eerste punt...quote:Op maandag 20 november 2006 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
PatrickO + 1
Tja... Blond he...quote:Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef ChopperMick het volgende:
maar je mag je antwoord niet edittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had het orginele antwoord gezien dus het is je vergeven....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar wel close...quote:Op maandag 20 november 2006 09:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Poly Teflon Fiber Ethyleen?
Poly is goed...quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef ChopperMick het volgende:
is een chemische afkorting, maar wat???
Poly? T? F? Ethyleen?
Dus...quote:Op maandag 20 november 2006 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
en de T is natuurlijk geen Teflon maar Tetra.
Mist nog 1 letter...quote:Op maandag 20 november 2006 10:02 schreef ChopperMick het volgende:
F zal dan wel Fluor zijn?
Ik reken hem goed...quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Dus dan wordt het
Poly Tetra Fluor Ethylene
en dat is in gewone mensen taal?quote:Op maandag 20 november 2006 10:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik reken hem goed...
Polytetrafluoroethylene of poly-tetra-fluoro-etheen
RoofingBurner +1
Teflon...quote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
en dat is in gewone mensen taal?
Afrikaanse PaardenPest?quote:Op maandag 20 november 2006 10:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Teflon toch?
Wat betekent de afkorting APP
quote:Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, het is een toevoeging waarmee bitumen gemodificeerd wordt. Mss te moeilijk?
Ik reken dit antwoord goed omdat ik niet aangaf dat ik een chemische afkorting zocht. In de Wiki staat dit vermeld bij de afkorting APP. Ik neem aan dat je dit niet hebt opgezocht voordat je je antwoord gaf? Wellicht ten overvloede, het opzoeken van antwoorden bij zowel Google als de Wiki is volstrekt verboden.quote:
Welk ministerie bestuurt minister Veerman (volledige naam en dus niet de afkorting).quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik reken dit antwoord goed omdat ik niet aangaf dat ik een chemische afkorting zocht. In de Wiki staat dit vermeld bij de afkorting APP. Ik neem aan dat je dit niet hebt opgezocht voordat je je antwoord gaf? Wellicht ten overvloede, het opzoeken van antwoorden bij zowel Google als de Wiki is volstrekt verboden.
PatrickO +1
Ik zocht trouwens Atactisch Polypropyleen
Nope...quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Landbouw en Visserij?
Bijna... In dit geval wil ik hem wel graag 100% goed hebben... De N is niet correct...quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit
Nope... Nog iets eenvoudiger...quote:Op maandag 20 november 2006 10:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Natuurbehoud?
Inderdaad... Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteitquote:Op maandag 20 november 2006 10:37 schreef SaskiaR het volgende:
Natuur
Floris van Bommel is de eigen collectie, die ook zo heet... Ik bedoel de exclusieve handgemaakte modellen... Is een aparte lijn bij Van Bommel...quote:Op maandag 20 november 2006 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Floris van Bommel is de ontwerper waarschijnlijk. Heten ze ook Floris?
Ik draag Van Lierquote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Floris van Bommel is de eigen collectie, die ook zo heet... Ik bedoel de exclusieve handgemaakte modellen... Is een aparte lijn bij Van Bommel...
Ja, van jou, toch?quote:Op maandag 20 november 2006 11:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Next question please...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Johnnie Walker Blue Label — Johnnie Walker's ultimate blend. Every bottle is serial numbered and sold in a silk-lined box, accompanied by a certificate of authenticity. Although no age is declared, it is believed many of the whiskies blended are aged for 50 to 60 years.
Johnnie Walker Blue Label 200th Anniversary — 2005 saw Johnnie Walker's ultimate bottling of its ultimate blend. A special release of cask strength Blue Label, in a special square Baccarat crystal decanter. The decanter was packaged in a special silk-lined leather box with extra documentation. This was an extremely limited offer, and sold for around $4,000 a bottle.
Brenninkmeier, C&Aquote:Op maandag 20 november 2006 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Over duur gesproken. Welke familie staat nummer 1 in de quote top 100 en welke keten is van hen?
Niet alleen bij jou, zo te zienquote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef ChillyWilly het volgende:
lol, de & A viel weg
Ja, bij sommige anderen ook. Maar ik zie 'm staan als ik quote.quote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef ChillyWilly het volgende:
lol, de & A viel weg
Een typische "Oh jaaaaa..."-belevenis...quote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef cafca het volgende:
Charles Lindbergh, toch?
Die ging de atlantische oceaan overquote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef cafca het volgende:
Charles Lindbergh, toch?
In 1927 deed hij dat.quote:Op maandag 20 november 2006 12:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Die ging de atlantische oceaan overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet je ook zijn voornaam?quote:Op maandag 20 november 2006 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bleriot
En Lindbergh was de 67e die de Atlantische Oceaan non-stop overstak. Hij was wel de eerste die dat deed met een solovlucht.quote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef cafca het volgende:
Charles Lindbergh, toch?
Choppermick +1quote:Op maandag 20 november 2006 12:26 schreef ChopperMick het volgende:
Louis volgens mij.
Tja... wat vind je zelf van deze puntentoewijzing?quote:
Kan ik me voorstellen, over voornamen wordt meestal niet zo moeilijk gedaanquote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, over het voornaam-stuk heengelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraagsteller vroeg nadrukkelijk om voor- én achternaam.quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
Tja... wat vind je zelf van deze puntentoewijzing?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo, had de achternaam gepost voor ik die van HawaiTim had gelezen (12:24 Tim en 12:25 ikke), vraag was voor en achternaam. Dus mazzeltje aan mijn kant zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja... wat vind je zelf van deze puntentoewijzing?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, het is je volledig gegund hoorquote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Hallo, had de achternaam gepost voor ik die van HawaiTim had gelezen (12:24 Tim en 12:25 ikke), vraag was voor en achternaam. Dus mazzeltje aan mijn kant zou ik zeggen.
is Engelsquote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard Branson?
Lienekien +1quote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Steve fosset
Mazzeltje voor ChopperMick, jammer voor mij. Volgende keer graag de vraag om de volledige naam ook in bold in de vraag zettenquote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nachtbrakerquote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Nembrionic het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet de vraag niet, maar dat was volgens mij iets met een UFO, of niet?quote:Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan ga ik voor Roswellom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zoiets, en ook wat later. 1954 of zoiets. Maar volgens mij is Nembrio's antwoord gewoon goed, en wil toch wat zeggenquote:Op maandag 20 november 2006 12:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet de vraag niet, maar dat was volgens mij iets met een UFO, of niet?
Tja, het leek me wel duidelijk zo.quote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mazzeltje voor ChopperMick, jammer voor mij. Volgende keer graag de vraag om de volledige naam ook in bold in de vraag zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nembrionic + 1quote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Los Alomos
Dat gebeurt hier zó vaak. En het wordt ook vaak goed gerekend.quote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
Als je vraagt wie de theme song van Robin Hood Prince of Thieves heeft gezongen dan antwoord je ook niet met alleen Adams.
Graagquote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Tja, het leek me wel duidelijk zo.
Bovendien heeft een persoon nou eenmaal een voor en een achternaam. Als je vraagt wie de theme song van Robin Hood Prince of Thieves heeft gezongen dan antwoord je ook niet met alleen Adams.
Maar volgende keer gaat ie in boldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 12:58 schreef Lienekien het volgende:
De begeleidingsband van Acda en de Munnik?
mis ik een luchtvaartvraag omdat ik zit te eten....quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Geef mij de naam van het eerste vliegtuig dat Anthony Fokker bouwde.
Lienekien +1 Tosca stond later bekend als dievegge.quote:Op maandag 20 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Arjan Ederveen en Tosca Niterink. Verder weet ik het niet.
Jij luistert zeker 3FM?quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
wie vormden samen het duo Theo en Thea, en waar hield de laatste zich later mee bezig? (voor- en achternaam graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reken ik goed. Patty Trossèl, of La Pat.quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Patty Trose
Lennaert Nijgh? Was wel een bekende naam in ieder geval...quote:Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Homdeck het volgende:
Wie schreef de tekst van "Het Dorp"van Wim Sonneveld?
Friso Wiegersma jaquote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wiegertsma
Had ie meerdere?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Neleos het volgende:
Eén van zijn "lovers"?
Hij is samen begraven met iemand anders. Daar was laatst of binnenkort een documentaire over te zien op tv. In het uur van de wolf.quote:
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weetquote:Op maandag 20 november 2006 13:49 schreef Homdeck het volgende:
octaaf de bolle !
oh ja sorry heb de vraag te snel gelezenquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Homdeck +1
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeldquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Ik ook niet. Ze hadden het vorige week over die docu bij De wereld draait door. Ik wist niet eens dat-ie homo was.quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Welkom hier bij de AKQquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Als Octaaf de spreker is, dan moet het Gert & Samson zijn...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"De weduwen van Sonneveld" heette de documentaire. Ik kan het niet terugvinden op 'uitzending gemist'.quote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eisbärquote:Op maandag 20 november 2006 13:54 schreef macondo het volgende:
Eisbar
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef Homdeck het volgende:
Aan welke 2 (ex)politici denken jullie bij het "vergaderbelletje"?
Mevrouw Klap-Schaats?quote:Op maandag 20 november 2006 14:00 schreef -PatrickO- het volgende:
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...
dijksma?quote:Op maandag 20 november 2006 14:00 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...
Dat is de vraag nietquote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Maar bedoelt Homdeck deze twee?
Dat zijn geen ex-politici.quote:Op maandag 20 november 2006 14:10 schreef macondo het volgende:
Ik denk aan... Ali Lazrak en Agnes Kantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:13 schreef macondo het volgende:
Tja Homdeck kennende zou het antwoord heel goed Peter Rehwinkel kunnen zijn.. en uh Boris v/d Hamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dartfanaat +1quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef dartfanaat het volgende:
Bomhoff en Heinsbroek
bomhoff gebruikte een belletje als hij vergaderingen van de LPF voorzat om de overige aanwezigen stil te krijgen. Heinsbroek weigerde om naar zo'n vent die met een belletje aan het rinkelen was te luisteren. en terecht.quote:Op maandag 20 november 2006 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en waar gaat het nou over?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt.quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bomhoff gebruikte een belletje als hij vergaderingen van de LPF voorzat om de overige aanwezigen stil te krijgen. Heinsbroek weigerde om naar zo'n vent die met een belletje aan het rinkelen was te luisteren. en terecht.
Met de nagels over het schoolbord krassen werkt meestal vrij goed.quote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juf in klas drie gebruikte een triangel. Dat vonden we toen al niks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fortuynstemmertquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
Dat was niet eens een gok. Ik verzin even een vraag.
Hippiequote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Homdeck het volgende:
martin gaus
kees van kooten
karen van holst-pellekaan
jan wolkers
marianne thieme
Ik ook.quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef WooZ het volgende:
mijn moeder gaat erop stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop