Jij luistert zeker 3FM?quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
wie vormden samen het duo Theo en Thea, en waar hield de laatste zich later mee bezig? (voor- en achternaam graag)
Reken ik goed. Patty Trossèl, of La Pat.quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Patty Trose
Lennaert Nijgh? Was wel een bekende naam in ieder geval...quote:Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Homdeck het volgende:
Wie schreef de tekst van "Het Dorp"van Wim Sonneveld?
Friso Wiegersma jaquote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wiegertsma
Had ie meerdere?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Neleos het volgende:
Eén van zijn "lovers"?
Hij is samen begraven met iemand anders. Daar was laatst of binnenkort een documentaire over te zien op tv. In het uur van de wolf.quote:
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weetquote:Op maandag 20 november 2006 13:49 schreef Homdeck het volgende:
octaaf de bolle !
oh ja sorry heb de vraag te snel gelezenquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weet
Homdeck +1
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeldquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Ik ook niet. Ze hadden het vorige week over die docu bij De wereld draait door. Ik wist niet eens dat-ie homo was.quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Welkom hier bij de AKQquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Als Octaaf de spreker is, dan moet het Gert & Samson zijn...
"De weduwen van Sonneveld" heette de documentaire. Ik kan het niet terugvinden op 'uitzending gemist'.quote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeld
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef Homdeck het volgende:
Aan welke 2 (ex)politici denken jullie bij het "vergaderbelletje"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |