quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef SaskiaR het volgende:
He, nu weet ik natuurlijk het antwoord wel op die stripvraag... mag ik hem alsnog geven?
ja, maar als hij goed is mag je geen vraag stellen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef SaskiaR het volgende:
He, nu weet ik natuurlijk het antwoord wel op die stripvraag... mag ik hem alsnog geven?
van mij mag het wel. ik heb zo een afspraak namelijkquote:Op maandag 20 november 2006 09:48 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
ja, maar als hij goed is mag je geen vraag stellen.
SaskiaR +1quote:
Stiekum toch wel.quote:Op maandag 20 november 2006 09:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Sagdiyev, maar ja, jij mocht geen vraag stellen...
Woei... Eerste punt...quote:Op maandag 20 november 2006 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
PatrickO + 1
Tja... Blond he...quote:Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef ChopperMick het volgende:
maar je mag je antwoord niet editten![]()
![]()
had het orginele antwoord gezien dus het is je vergeven....![]()
Nee, maar wel close...quote:Op maandag 20 november 2006 09:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Poly Teflon Fiber Ethyleen?
Poly is goed...quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef ChopperMick het volgende:
is een chemische afkorting, maar wat???
Poly? T? F? Ethyleen?
Dus...quote:Op maandag 20 november 2006 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
en de T is natuurlijk geen Teflon maar Tetra.
Mist nog 1 letter...quote:Op maandag 20 november 2006 10:02 schreef ChopperMick het volgende:
F zal dan wel Fluor zijn?
Ik reken hem goed...quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Dus dan wordt het
Poly Tetra Fluor Ethylene
en dat is in gewone mensen taal?quote:Op maandag 20 november 2006 10:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik reken hem goed...
Polytetrafluoroethylene of poly-tetra-fluoro-etheen
RoofingBurner +1
Teflon...quote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
en dat is in gewone mensen taal?
Afrikaanse PaardenPest?quote:Op maandag 20 november 2006 10:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Teflon toch?
Wat betekent de afkorting APP
quote:Op maandag 20 november 2006 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, het is een toevoeging waarmee bitumen gemodificeerd wordt. Mss te moeilijk?
Ik reken dit antwoord goed omdat ik niet aangaf dat ik een chemische afkorting zocht. In de Wiki staat dit vermeld bij de afkorting APP. Ik neem aan dat je dit niet hebt opgezocht voordat je je antwoord gaf? Wellicht ten overvloede, het opzoeken van antwoorden bij zowel Google als de Wiki is volstrekt verboden.quote:
Welk ministerie bestuurt minister Veerman (volledige naam en dus niet de afkorting).quote:Op maandag 20 november 2006 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik reken dit antwoord goed omdat ik niet aangaf dat ik een chemische afkorting zocht. In de Wiki staat dit vermeld bij de afkorting APP. Ik neem aan dat je dit niet hebt opgezocht voordat je je antwoord gaf? Wellicht ten overvloede, het opzoeken van antwoorden bij zowel Google als de Wiki is volstrekt verboden.
PatrickO +1
Ik zocht trouwens Atactisch Polypropyleen
Nope...quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Landbouw en Visserij?
Bijna... In dit geval wil ik hem wel graag 100% goed hebben... De N is niet correct...quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit
Nope... Nog iets eenvoudiger...quote:Op maandag 20 november 2006 10:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Natuurbehoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |