En Lindbergh was de 67e die de Atlantische Oceaan non-stop overstak. Hij was wel de eerste die dat deed met een solovlucht.quote:Op maandag 20 november 2006 12:20 schreef cafca het volgende:
Charles Lindbergh, toch?
Choppermick +1quote:Op maandag 20 november 2006 12:26 schreef ChopperMick het volgende:
Louis volgens mij.
Kan ik me voorstellen, over voornamen wordt meestal niet zo moeilijk gedaanquote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, over het voornaam-stuk heengelezen
Vraagsteller vroeg nadrukkelijk om voor- én achternaam.quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
Tja... wat vind je zelf van deze puntentoewijzing?![]()
Hallo, had de achternaam gepost voor ik die van HawaiTim had gelezen (12:24 Tim en 12:25 ikke), vraag was voor en achternaam. Dus mazzeltje aan mijn kant zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, het is je volledig gegund hoorquote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Hallo, had de achternaam gepost voor ik die van HawaiTim had gelezen (12:24 Tim en 12:25 ikke), vraag was voor en achternaam. Dus mazzeltje aan mijn kant zou ik zeggen.
is Engelsquote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard Branson?
Lienekien +1quote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Steve fosset
Mazzeltje voor ChopperMick, jammer voor mij. Volgende keer graag de vraag om de volledige naam ook in bold in de vraag zettenquote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja zoiets, en ook wat later. 1954 of zoiets. Maar volgens mij is Nembrio's antwoord gewoon goed, en wil toch wat zeggenquote:Op maandag 20 november 2006 12:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet de vraag niet, maar dat was volgens mij iets met een UFO, of niet?
Tja, het leek me wel duidelijk zo.quote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mazzeltje voor ChopperMick, jammer voor mij. Volgende keer graag de vraag om de volledige naam ook in bold in de vraag zetten
Nembrionic + 1quote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Los Alomos
Dat gebeurt hier zó vaak. En het wordt ook vaak goed gerekend.quote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
Als je vraagt wie de theme song van Robin Hood Prince of Thieves heeft gezongen dan antwoord je ook niet met alleen Adams.
Graagquote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Tja, het leek me wel duidelijk zo.
Bovendien heeft een persoon nou eenmaal een voor en een achternaam. Als je vraagt wie de theme song van Robin Hood Prince of Thieves heeft gezongen dan antwoord je ook niet met alleen Adams.
Maar volgende keer gaat ie in bold![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 12:58 schreef Lienekien het volgende:
De begeleidingsband van Acda en de Munnik?
mis ik een luchtvaartvraag omdat ik zit te eten....quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Geef mij de naam van het eerste vliegtuig dat Anthony Fokker bouwde.
Lienekien +1 Tosca stond later bekend als dievegge.quote:Op maandag 20 november 2006 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Arjan Ederveen en Tosca Niterink. Verder weet ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |