Reken ik goed. Patty Trossèl, of La Pat.quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Patty Trose
Lennaert Nijgh? Was wel een bekende naam in ieder geval...quote:Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef Homdeck het volgende:
Wie schreef de tekst van "Het Dorp"van Wim Sonneveld?
Friso Wiegersma jaquote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wiegertsma
Had ie meerdere?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Neleos het volgende:
Eén van zijn "lovers"?
Hij is samen begraven met iemand anders. Daar was laatst of binnenkort een documentaire over te zien op tv. In het uur van de wolf.quote:
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weetquote:Op maandag 20 november 2006 13:49 schreef Homdeck het volgende:
octaaf de bolle !
oh ja sorry heb de vraag te snel gelezenquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vroeg eik welke serie, maar ik neem aan dat je dat antwoord ook weet
Homdeck +1
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeldquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Ik ook niet. Ze hadden het vorige week over die docu bij De wereld draait door. Ik wist niet eens dat-ie homo was.quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het privé-leven van sonneveld
Welkom hier bij de AKQquote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef -PatrickO- het volgende:
Als Octaaf de spreker is, dan moet het Gert & Samson zijn...
"De weduwen van Sonneveld" heette de documentaire. Ik kan het niet terugvinden op 'uitzending gemist'.quote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarom moet je ook televisiegidsen lezen waarin dat staat vermeld
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...quote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef Homdeck het volgende:
Aan welke 2 (ex)politici denken jullie bij het "vergaderbelletje"?
Mevrouw Klap-Schaats?quote:Op maandag 20 november 2006 14:00 schreef -PatrickO- het volgende:
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...
dijksma?quote:Op maandag 20 november 2006 14:00 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Weisglass en die PvdA vrouw... Kom, die Friese doorloopster...
Dat is de vraag nietquote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Maar bedoelt Homdeck deze twee?
Dat zijn geen ex-politici.quote:Op maandag 20 november 2006 14:10 schreef macondo het volgende:
Ik denk aan... Ali Lazrak en Agnes Kant
quote:Op maandag 20 november 2006 14:13 schreef macondo het volgende:
Tja Homdeck kennende zou het antwoord heel goed Peter Rehwinkel kunnen zijn.. en uh Boris v/d Ham
dartfanaat +1quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef dartfanaat het volgende:
Bomhoff en Heinsbroek
bomhoff gebruikte een belletje als hij vergaderingen van de LPF voorzat om de overige aanwezigen stil te krijgen. Heinsbroek weigerde om naar zo'n vent die met een belletje aan het rinkelen was te luisteren. en terecht.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bomhoff gebruikte een belletje als hij vergaderingen van de LPF voorzat om de overige aanwezigen stil te krijgen. Heinsbroek weigerde om naar zo'n vent die met een belletje aan het rinkelen was te luisteren. en terecht.
Met de nagels over het schoolbord krassen werkt meestal vrij goed.quote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt.
Juf in klas drie gebruikte een triangel. Dat vonden we toen al niks.![]()
fortuynstemmertquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
Dat was niet eens een gok. Ik verzin even een vraag.
Hippiequote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Homdeck het volgende:
martin gaus
kees van kooten
karen van holst-pellekaan
jan wolkers
marianne thieme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |