Dat is al heel dicht in de buurt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is mogelijk een nieuwslezer... Fred Emmer?
Pas sinds 1971 bezig. En niet zo vaak.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Philip uh uh Freriks?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Harmen Siezen dan?
Succes!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Soempie het volgende:
geen idee.
Tot over een poosje. Denk 2 weken![]()
tentamenperiode![]()
![]()
Doeg![]()
doei soempie veel succesquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Soempie het volgende:
geen idee.
Tot over een poosje. Denk 2 weken![]()
tentamenperiode![]()
![]()
Doeg![]()
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef Jayhawk het volgende:
James Dean?
oh, my god. Dit geloof je toch nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.
James Dean is ook geen 63quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Jayhawk het volgende:
Die voor James Dean zijn allemaal nog lang geen 63
Wees voor eens een keer een vent en geef het gewoon toe. Desnoods alleen van dat ene duidelijke geval waar je je niet onderuit kan lullen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
oh, my god. Dit geloof je toch niet
Nee, dat heeft hij om de 1 of andere reden nooit gehaald. Die reden begint met een P en eindigt op orsche.quote:
Ik wil niet voor of tegen iemand pleiten, maar als ik google op 'Natalie Wood', vind ik als eerste hit de Wikipediapagina en daarin staat "Natalie Wood overleed op 43-jarige leeftijd tijdens een zeiltochtje met haar man Robert Wagner". Ik denk niet dat Jayhawk zo dom is om dan James Dean te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik wil niet voor of tegen iemand pleiten, maar als ik google op 'Natalie Wood', vind ik als eerste hit de Wikipediapagina en daarin staat "Natalie Wood overleed op 43-jarige leeftijd tijdens een zeiltochtje met haar man Robert Wagner". Ik denk niet dat Jayhawk zo dom is om dan James Dean te zeggen
dat laatste heb ik serieus niet meegekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.
Dat is waar, maar hoeveel wilde gokken zijn al irrelevant geweest in deze topics?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Jayhawk het volgende:
dat laatste heb ik serieus niet meegekregen
Het is ook een moeilijke zin, moet ik toegeven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
....de betreffende acteur is nu 63...
Yeah, right:quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Jayhawk het volgende:
dat laatste heb ik serieus niet meegekregen
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, de betreffende acteur is nu 63, en is een goede danser.
Dus je leest wel dat de gezochte acteur nu 63 is, maar maak daaruit niet op dat hij nog in leven is? Gast...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Jayhawk het volgende:
Die voor James Dean zijn allemaal nog lang geen 63
Veel, maar niet alle irrelevante gokken zijn te herleiden naar Google-hits...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Dat is waar, maar hoeveel wilde gokken zijn al irrelevant geweest in deze topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |