Ga je slapen?quote:
Deed ik daar mijn best voor...liep voor jou dat hele eind naar de Senseo ... tssssssssquote:
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Deed ik daar mijn best voor...liep voor jou dat hele eind naar de Senseo ... tssssssss![]()
Maar thee 's morgens is ook lekker, maar ik kreeg al zeer vroeg koffie bij mijn bed![]()
![]()
![]()
Nooit?quote:Op maandag 20 november 2006 08:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Koffie op bed, wat luxe. Dat krijg ik nooit...
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Ik wel 4 keer in de week en nog steeds vind ik het niet vervelend![]()
![]()
Maar daarom geef ik ze op bed in het weekend![]()
![]()
Nou ja, als ik jarig ben wel...quote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Ik wel 4 keer in de week en nog steeds vind ik het niet vervelend![]()
![]()
Maar daarom geef ik ze op bed in het weekend![]()
![]()
Ik zie dat ik ook al 2 keer ben genoemdquote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr surft zomaar even door FOT waar ze overigens al tijden veel te weinig geweest isen ziet zowaar dat ook zij genoemd wordt als beste model bij de verkiezingen
. Wat lief
.
Ik zei toch dat een Ing-Ing een veel langere levensduur heeft? En die weet de route tenminste om Brussel heen te leidenquote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef RubberDuckey het volgende:
Heel leuk als tomtom overleden is en je rijdt in Belgie waar het af en toe erg kut staat aangegeven op de weg met de afslagen, ik zat ineens midden in brussel![]()
![]()
Ik snapte toen ook meteen waarom Freud snelheid inhield
Maar ik ben thuis
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?quote:Op maandag 20 november 2006 14:49 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat een Ing-Ing een veel langere levensduur heeft? En die weet de route tenminste om Brussel heen te leiden
Gokje...te huur bij LD?quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?
Gompies.... geen idee. Moet je aan LD vragen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?
Beetje vaudt om te vragen: "Hoe duur is Ing-Ing?"quote:
Aftermeeten bij jou thuisquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het wel stilletjes hier in huis zo alleen![]()
Je ging boodschappen doen, dus dan kan ik je niet gezellig storen op de MSNquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het wel stilletjes hier in huis zo alleen![]()
Leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Heee, is iedereen al weer terug?
Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het?
Ja...leipo....met dat weerquote:Op maandag 20 november 2006 16:15 schreef freud het volgende:
Ennuh, 165km/u in belgenland schiet goed op.
Feli...lijkt het iets wat je wil?quote:
Wat hij zegtquote:
Superquote:Op maandag 20 november 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Heee, is iedereen al weer terug?
Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het?
Mijn huisje is daar echt veuls te klein voorquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Aftermeeten bij jou thuis![]()
Kunnen er ook meer mensen langs komen miss....
Jeps, productconsultant. Lijkt me zelfs heeel leuk! EN het is lekker in de buurt.quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Feli...lijkt het iets wat je wil?
Wie nietquote:Op maandag 20 november 2006 16:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Super
Alleen heb ik wel ernstig last van een slaaptekort
In de buurt is altijd een prequote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, productconsultant. Lijkt me zelfs heeel leuk! EN het is lekker in de buurt.
Mja, dat was beetje raar, ik kreeg telefonisch hun aanbod. Kan ik op zich mee leven hoorquote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In de buurt is altijd een preIk neem aan dat je voor een overleg gaat over arbeidsvoorwaarden en (zeer belangrijk) je loon? Succes alvast
Is het zo ergquote:
Ja... lekker gereden.. al was die nevel-regen wel iritant op sommige momenten.. Maar de luchtdruk hield de auto lekker stabiel op de weg..quote:
Er zit teveel ruis in, manquote:
Van de 12 moet je er 8 kunnen herkennenquote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Mukie het volgende:
lachen zeg
En ik herken zowaar mensen
Voor de simpelveldmeet had ik dat vast niet gekunt
12 uit 12quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van de 12 moet je er 8 kunnen herkennen![]()
Jijquote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
12 uit 12Hoor ik nou ook blij het kliekje?
Of alleen maar bij het meubilair![]()
Ik herken freud en yoni niet...uhm....quote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
12 uit 12Hoor ik nou ook blij het kliekje?
Of alleen maar bij het meubilair![]()
Ik kom niet verder dan 11....quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook die flits gezien in België?quote:Op maandag 20 november 2006 16:15 schreef freud het volgende:
Ennuh, 165km/u in belgenland schiet goed op.
Die ene die je niet kent is rubberduckie...denk ikquote:
Zou heel goed kunnen... Ik had natuurlijk kunnen gokken aan de hand van de deelnemers, maar ken hem echt niet...quote:Op maandag 20 november 2006 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die ene die je niet kent is rubberduckie...denk ik
johquote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Freud staat op 12 uur en Yoni tussen Shark en Xil
Je pest mequote:
Ergens in oude SC`s sta ik ook wel met m`n kopquote:Op maandag 20 november 2006 22:33 schreef diedrick het volgende:
[..]
De rest ken ik van
a) de Austerlitz meet
b) de fotomeet in Valkenswaard
c) foto's in het forum....
Maar volgens mij is a+b al 11....
of je kijkt ff in je fotoboekquote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ergens in oude SC`s sta ik ook wel met m`n kop
Ik herken ondertussen 3 en ken er 2 bij nickname... Denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien stiekum toch wel:quote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik herken ondertussen 3 en ken er 2 bij nickname... Denk ik.
Ik ga de nicks lekker niet posten, want straks was shark.bait er helemaal niet bij...![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Freud staat op 12 uur en Yoni tussen Shark en Xil
quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Misschien stiekum toch wel:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 21 november 2006 08:00 schreef kwiebuske het volgende:![]()
suc6 met je plannen P
strand is wel lekker lijkt me, zonneke komt al op
Zowaar jaquote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:44 schreef Mauro het volgende:
Zo. Hoe is het hier?
Ik ben bijna klaar hier met dit werk. Vandaag nog en misschien morgen maar dat weet ik nog niet
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik heb bijna 24 uitgekeken nu
nog 1 dvd ofzeau..
burned and well?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Seizoen 1, 3 en 4 liggen ook al klaar
LOLquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ligt t aan mij of is er iets anders aan Xil, dan op een eventueel vorige geplaatste foto...?![]()
Nee, ik bedoel niet de appel
Hooguit iets meer wallen onder je ogen dan andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Succesquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Vandaag hier maar eens de bom gooien dat ik weg ga. Ben erg benieuwd naar de reacties...
Ik heb het langer volgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:09 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt lang geslapen zeg! Lag om negen uur in bed, heb nog dapper geprobeerd wat te lezen, maar om 21.30 was het licht al uit
En nu hoef je niet meer te werken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef prupke het volgende:middag
toch leuk als er een mega stroomstoring is
niemand mag de winkel uit waar je van die apparaten hebt die controleren als je iets onrechtmatig meegenomen hebt.
en mijn oren piepen nog na van 15 minuten alarmdeuntje aan te horen..
Hoi hoiquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
*aai geeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
Hoi, thanks voor de linkjes...ik kijk er morgen even na, dan kan ik het binnen halen..quote:
Mukie ik had graag een zen-foto willen maken, maar ik ben zelf ff geen zennquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Mukie het volgende:
pie wrom zet je je auto erop?
ik mis het zen enzo
Was dat maar waarquote:
Jullie zijn verwend daar met dat ding thuisquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef PKfotografie het volgende:
zo ook weer thuis. en gegeten.
eerste bak echte koffie naar binnen gewerkt. en zo maar eens een volgende halen.
(wat is die automaten zooi toch smerig )
espressootje hebben??quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend daar met dat ding thuis.
Hmm, dan ligt t dus aan mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Ik ben naar de kapper geweestquote:
Zonde, geen camera te zien met al die leptopsquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
Het lijkt echt wel een LAN party zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
volgende keer niet zo hard gooien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef freud het volgende:
Ik heb de mijne van HM2 in portret gegooid trouwens.
Whehehe...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende keer niet zo hard gooien.
alle kleuren zijn er uit gestuiterd![]()
De vraag is nu...willen we die echt zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
die wil ik zeker wel zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is nu...willen we die echt zien
zie zijn sigquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Welterusten mensen.
Ik heb vanavond een doel in mijn leven bereikt. Het is weer een stukje completerpffff verslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste werkdag?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:21 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Vroeg hoor![]()
Wish me luck
quote:Kodachrome
They give us those nice bright colors
They give us the greens of summers
Makes you think all the world's a sunny day, Oh yeah
I got a Nikon camera
I love to take a photograph
So mama don't take my Kodachrome away
If you took all the girls I knew
When I was single
And brought them all together for one night
I know they'd never match
my sweet imagination
And everything looks worse in black and white
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:44 schreef Mauro het volgende:
Mogguhis wel nodig zeg maar.
Maar uh.. banaanfoto's?
* WurM mompelt iets over rooie oortjes...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die smiley is haast net zo rood als mijn oor net
Nah dat viel ook tegen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM mompelt iets over rooie oortjes...
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja I know. Maar goed, moet 't wel leren enzo.
Das wel weer heel lekker danquote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Echt welquote:
Hmmm.... jammer..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
Huh???quote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef Sebasser het volgende:
Mauro!
Hoever ben je met de 24 eigelijk, ging er gister bij door
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters
quote:gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Ik hou wel van snoepen, maar vijf letters achter elkaar lukt mij ook niet hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...
[..]
Ja doeg...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja doeg...![]()
Die ga ik echt niet kopieren. Je komt de originelen maar lenen.
7gig naar 4,5 hercoderen
Dus een letter of 20 had je niet erg gevonden neequote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
koffiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef prupke het volgende:avond
koffie?
straks worden die fotografen daar om ver geduwd
Vast wel, gok ikquote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
Thanksiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
scheutje vat-69 toevoegdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ik wil wel slagroomquote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ja I know. Hoewel er best een hoop in Den Haag bivakkeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.
stemmen???quote:Op woensdag 22 november 2006 21:05 schreef freud het volgende:
Zooo, ook weer gestemd!
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef freud het volgende:
Ja, je democratische plicht?
Slapquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaan
ach ja ik zie wel weer wat ze er van gaan bakken in den haagquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapIk heb het helemaal zelf gedaan
nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
behalve als die gasten waar jij op gestemd hebt in de regering komenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[knip] nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
Wij als we zelf gestemd zouden hebben hadden we dat in een cafe moeten doenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook helemaal zelluf gestemd. Op het Binnenhof dus, vond ik wel zo toepasselijk
Nee, daar hebben jullie moeite meequote:Op woensdag 22 november 2006 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij als we zelf gestemd zouden hebben hadden we dat in een cafe moeten doen
als ik dat eerder wist was ik wel gaan stemmen met een pilsje in mijn handquote:Op woensdag 22 november 2006 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij als we zelf gestemd zouden hebben hadden we dat in een cafe moeten doen
Zelfs dan zeik ik gewoon legaalquote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
behalve als die gasten waar jij op gestemd hebt in de regering komen
![]()
wel met die kroegquote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, daar hebben jullie moeite mee.
Hoi piepeloiquote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
eens kijken hoe lang ik het vol hou![]()
Best lang nog volgens mijquote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
eens kijken hoe lang ik het vol hou![]()
Sprint zequote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je gepakt wordt![]()
* An24 rent snel rondjes om de laptop![]()
ehhh schat,quote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Sprint ze
als ik dat doe breek ik mijn enkels ...
Waarom zie ik dat weer helemaal voor mequote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehhh schat,
onze pc staat tegen het raam aan.
als je halverwege het eerste rondje bent lig je al in de kerst versiering van buiten
Hey meissiequote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef fraubitch het volgende:
PRUPKE EN PK ZIJN WEER OP FOT TERUG
een warm onthaalquote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef fraubitch het volgende:
PRUPKE EN PK ZIJN WEER OP FOT TERUG
Ik merk hetquote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:moggghhhh
Heb ik eindelijk een toffe showcase gebouwd, ligt XS4ALL.nl eruit.....![]()
wordt je blij van....
Mooi .. Stil is ..quote:Op donderdag 23 november 2006 08:01 schreef freud het volgende:
*klik*
Waar is iedereen? Ik betreed een donkere ruimte. Aan de echo kan ik horen dat de afmetingen van deze ruimte werkelijk fenomenaal moeten zijn. In de streep licht vanuit de deuropening kan ik nog net een licht optrekkende mist rond de grond ontwaren. Het geheel doet me denken aan een aflevering van de twilightzone.
Voorzichtig neem ik mijn eerste stappen. Na een voorzichtig 'hallo' roepen in het diepe duister schuifel ik naar het onbekende. Elke seconde zie ik meer van wat er voor mij ligt, maar echt ver kijken kan ik nog niet. Wat er achter mij ligt is echter wel duidelijk zichtbaar, al is dat nu nog niet veel.
Om me heen beginnen steeds meer dingen te ontwaken. Geluiden van mens en machine beginnen sterker te worden. Ook zie ik links en rechts het zwakke oranje schijnsel van natrium lampen. Af en toe raast om me heen een zoevend geluid om net zo snel weer in het duister voor me te verdwijnen. De mist in mijn hoofd die de grip op besef bemoeilijkt, trekt langzaam weg... Het is me steeds helderder.
Opeens weet ik het zeker. Ik loop op de A12 en ben mijn auto vergeten aan te trekken vanochtend.
Goedemorgen allen!
Best welquote:
Lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wij zitten te wachten op onze surinaamse broodjes kip ketjap![]()
Die is echt goed he??quote:Op donderdag 23 november 2006 12:09 schreef Yoni het volgende:
Vraag nooit je ex als DJ op je bruiloft
En ook zoooo lekker scherpe opmerkingen. Ik wil DJ wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef Yoni het volgende:
[..]Mijn collega kwam er mee aan. Heb me rot gelachen
tijd voor een carriere switch danquote:Op donderdag 23 november 2006 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
En ook zoooo lekker scherpe opmerkingen. Ik wil DJ worden.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef Phoenixx het volgende:
Mijn crackertjes met roombrie steken magertjes af bij jullie lunches.... gelukkig maken mijn appeltje & mandarijntjes weer een hoop goed
*knip*
Dat klinkt verdachtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
Lekkere broodjes met ham en Brie en een appeltje en een manadrijntje de laatste uit het netje.
*knip*
Dat lijkt me wennenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt verdacht![]()
* kwiebuske tijdelijk is uitgerust met pentax istdl
Lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
koffie?
..........................enzo.........
Je doet subtielquote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
koffie?
..........................enzo.........
vuurwerk is op zich wel ok hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Yoni het volgende:
Brr vuurwerk. Nadeel van de feestdagentijd.
karbiet schietenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof er vuurwerk is daar in the middle of nowhere
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof er vuurwerk is daar in the middle of nowhere
Een dood paard wordt niet 'wakker' van lawaaiquote:Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef prupke het volgende:
* prupke gaat ff karbietschieten in de sc
misschien dat we dan wakker worden
huh??quote:Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een dood paard wordt niet 'wakker' van lawaai
Alsof jij iets te kort komtquote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus![]()
negeer je ons maar nee lekker is dat![]()
Heyquote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef Xilantof het volgende:
ja mensen ik leef nog na mijn start-werk!
Hahahahaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ehhh ja maar maar maar maar.
das anders![]()
Eerste dag was echt puur opstarten.quote:
Dat is idd wel prettigquote:Op donderdag 23 november 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerste dag was echt puur opstarten.
Uitleg, mensen langs, dingen regelen, uitleg, papiertjes ondertekenen, rechten regelen (voor pc programma's) , mailadres regelen, etc etc.
Vandaag écht aan een project begonnen. Net nieuw, dus ik val er niet midden in, das wel fijn.
Ja ik hoop het ook!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is idd wel prettig
Nou ik hoop dat het je goed gaat bevallen iig
En dan merken wij het welquote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook!
Heb mijn eerste salarisstrookje al gekregen
en dat viel me reuze mee!![]()
En wat ik tot nu toe gehoord heb wat betreft de plannen gaat het wel leuk worden... We zien het wel.
En als ik het niet terug lees vraag ik het je gewoonquote:Op donderdag 23 november 2006 22:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
e.e.a. zal idd wel terug te lezen zijn
Mag ook!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
En als ik het niet terug lees vraag ik het je gewoon
Die moet ik ook nog ff halenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Hier galmt het oorstrelende muzikale meesterwerk wat de titel mag dragen van Völkerball
Rammstein op kantoor is goed
quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:23 schreef freud het volgende:
Pff, ben er gewoon nu al! Er waren geen files! Waar zjin ze? Het kan dus toch! Als we nu een lijstje maken van iedereen die vanochtend niet op de weg zat, dan weten we gelijk wie de oorzaak zjin! Wat nou dure onderzoeken? Gewoon even kijken wie er niet op de weg is als het gewoon doorrijdt, zoals vanochtend.
Heb de set in bestelling staan bij de Germaniumse Amazonquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Hier galmt het oorstrelende muzikale meesterwerk wat de titel mag dragen van Völkerball
Rammstein op kantoor is goed
Usenet down?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
Heb de set in bestelling staan bij de Germaniumse Amazon![]()
Studiospelen is leuk!! Vraag jij gelijk even om de foto's van de vorige keer dat je me het mes op de keel hebt gezetquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Yoni het volgende:
Jippie! Morgen spelen in de studio bij Prupke en PK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |