Jullie zijn verwend daar met dat ding thuisquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef PKfotografie het volgende:
zo ook weer thuis. en gegeten.
eerste bak echte koffie naar binnen gewerkt. en zo maar eens een volgende halen.
(wat is die automaten zooi toch smerig )
espressootje hebben??quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend daar met dat ding thuis.
Hmm, dan ligt t dus aan mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Ik ben naar de kapper geweestquote:
Zonde, geen camera te zien met al die leptopsquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
Het lijkt echt wel een LAN party zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
volgende keer niet zo hard gooien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef freud het volgende:
Ik heb de mijne van HM2 in portret gegooid trouwens.
Whehehe...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende keer niet zo hard gooien.
alle kleuren zijn er uit gestuiterd![]()
De vraag is nu...willen we die echt zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
die wil ik zeker wel zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is nu...willen we die echt zien
zie zijn sigquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Welterusten mensen.
Ik heb vanavond een doel in mijn leven bereikt. Het is weer een stukje completerpffff verslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |