LOLquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ligt t aan mij of is er iets anders aan Xil, dan op een eventueel vorige geplaatste foto...?![]()
Nee, ik bedoel niet de appel
Hooguit iets meer wallen onder je ogen dan andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Succesquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Vandaag hier maar eens de bom gooien dat ik weg ga. Ben erg benieuwd naar de reacties...
Ik heb het langer volgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:09 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt lang geslapen zeg! Lag om negen uur in bed, heb nog dapper geprobeerd wat te lezen, maar om 21.30 was het licht al uit
En nu hoef je niet meer te werken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef prupke het volgende:middag
toch leuk als er een mega stroomstoring is
niemand mag de winkel uit waar je van die apparaten hebt die controleren als je iets onrechtmatig meegenomen hebt.
en mijn oren piepen nog na van 15 minuten alarmdeuntje aan te horen..
Hoi hoiquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
*aai geeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
Hoi, thanks voor de linkjes...ik kijk er morgen even na, dan kan ik het binnen halen..quote:
Mukie ik had graag een zen-foto willen maken, maar ik ben zelf ff geen zennquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Mukie het volgende:
pie wrom zet je je auto erop?
ik mis het zen enzo
Was dat maar waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |