Gaat je lukkenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja I know. Maar goed, moet 't wel leren enzo.
Das wel weer heel lekker danquote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Echt welquote:
Hmmm.... jammer..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
Huh???quote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef Sebasser het volgende:
Mauro!
Hoever ben je met de 24 eigelijk, ging er gister bij door
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters
quote:gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Ik hou wel van snoepen, maar vijf letters achter elkaar lukt mij ook niet hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...
[..]
Ja doeg...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja doeg...![]()
Die ga ik echt niet kopieren. Je komt de originelen maar lenen.
7gig naar 4,5 hercoderen
Dus een letter of 20 had je niet erg gevonden neequote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
koffiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef prupke het volgende:avond
koffie?
straks worden die fotografen daar om ver geduwd
Vast wel, gok ikquote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
Thanksiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
scheutje vat-69 toevoegdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ik wil wel slagroomquote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ja I know. Hoewel er best een hoop in Den Haag bivakkeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.
stemmen???quote:Op woensdag 22 november 2006 21:05 schreef freud het volgende:
Zooo, ook weer gestemd!
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef freud het volgende:
Ja, je democratische plicht?
Slapquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaan
ach ja ik zie wel weer wat ze er van gaan bakken in den haagquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapIk heb het helemaal zelf gedaan
nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
behalve als die gasten waar jij op gestemd hebt in de regering komenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[knip] nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |