LOLquote:Op maandag 20 november 2006 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ligt t aan mij of is er iets anders aan Xil, dan op een eventueel vorige geplaatste foto...?![]()
Nee, ik bedoel niet de appel
Hooguit iets meer wallen onder je ogen dan andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Succesquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Vandaag hier maar eens de bom gooien dat ik weg ga. Ben erg benieuwd naar de reacties...
Ik heb het langer volgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:09 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt lang geslapen zeg! Lag om negen uur in bed, heb nog dapper geprobeerd wat te lezen, maar om 21.30 was het licht al uit
En nu hoef je niet meer te werken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef prupke het volgende:middag
toch leuk als er een mega stroomstoring is
niemand mag de winkel uit waar je van die apparaten hebt die controleren als je iets onrechtmatig meegenomen hebt.
en mijn oren piepen nog na van 15 minuten alarmdeuntje aan te horen..
Hoi hoiquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
*aai geeftquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef An24 het volgende:
Ik zeg eventjes hoi...misschien morgen ook nog omdat ik me dan even op een andere verbinding gooi. Niet leuk dit, voel me zielig zonder internet![]()
![]()
Hoi, thanks voor de linkjes...ik kijk er morgen even na, dan kan ik het binnen halen..quote:
Mukie ik had graag een zen-foto willen maken, maar ik ben zelf ff geen zennquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Mukie het volgende:
pie wrom zet je je auto erop?
ik mis het zen enzo
Was dat maar waarquote:
Jullie zijn verwend daar met dat ding thuisquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef PKfotografie het volgende:
zo ook weer thuis. en gegeten.
eerste bak echte koffie naar binnen gewerkt. en zo maar eens een volgende halen.
(wat is die automaten zooi toch smerig )
espressootje hebben??quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend daar met dat ding thuis.
Hmm, dan ligt t dus aan mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ik zou niet weten wat er anders is
Ik ben naar de kapper geweestquote:
Zonde, geen camera te zien met al die leptopsquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
fotters zonder camera met laptops zonder ook maar een bewerkingsproggie open te hebben staan
Het lijkt echt wel een LAN party zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
volgende keer niet zo hard gooien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef freud het volgende:
Ik heb de mijne van HM2 in portret gegooid trouwens.
Whehehe...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende keer niet zo hard gooien.
alle kleuren zijn er uit gestuiterd![]()
De vraag is nu...willen we die echt zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
die wil ik zeker wel zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is nu...willen we die echt zien
zie zijn sigquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:11 schreef Yoni het volgende:
waar blijven de foto's met de gepelde banaan van freud eigenlijk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
Welterusten mensen.
Ik heb vanavond een doel in mijn leven bereikt. Het is weer een stukje completerpffff verslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste werkdag?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:21 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Vroeg hoor![]()
Wish me luck
quote:Kodachrome
They give us those nice bright colors
They give us the greens of summers
Makes you think all the world's a sunny day, Oh yeah
I got a Nikon camera
I love to take a photograph
So mama don't take my Kodachrome away
If you took all the girls I knew
When I was single
And brought them all together for one night
I know they'd never match
my sweet imagination
And everything looks worse in black and white
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:44 schreef Mauro het volgende:
Mogguhis wel nodig zeg maar.
Maar uh.. banaanfoto's?
* WurM mompelt iets over rooie oortjes...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die smiley is haast net zo rood als mijn oor net
Nah dat viel ook tegen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM mompelt iets over rooie oortjes...
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja I know. Maar goed, moet 't wel leren enzo.
Das wel weer heel lekker danquote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Echt welquote:
Hmmm.... jammer..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
Huh???quote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef Sebasser het volgende:
Mauro!
Hoever ben je met de 24 eigelijk, ging er gister bij door
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens maar liefst vijf chocoladeletters
quote:gekregen van mijn werkBest tof
![]()
Ik hou wel van snoepen, maar vijf letters achter elkaar lukt mij ook niet hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was heel ff heel bang dat hier het woord 'gegeten' zou staan...
[..]
Ja doeg...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja doeg...![]()
Die ga ik echt niet kopieren. Je komt de originelen maar lenen.
7gig naar 4,5 hercoderen
Dus een letter of 20 had je niet erg gevonden neequote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Ze vormen samen de bedrijfsnaam, toch stiekem best jammer dat 'ie niet lang is dan vijf letters![]()
koffiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef prupke het volgende:avond
koffie?
straks worden die fotografen daar om ver geduwd
Vast wel, gok ikquote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
Thanksiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
scheutje vat-69 toevoegdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Vast wel, gok ik
schuift een heerlijk bakkie koffie richting yoni![]()
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
koffie
Ik zit te twijfelen of ik straks nog even die kant op zal gaan om de fotograaf uit te hangen. Geen idee of er iets te zien is alleen
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ik wil wel slagroomquote:Op woensdag 22 november 2006 21:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet zo zeuren.
je kan er ook wat slagroom en suiker bij krijgen als je echt wil
Ja I know. Hoewel er best een hoop in Den Haag bivakkeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmneu, alle partijen zitten ergens anders.
stemmen???quote:Op woensdag 22 november 2006 21:05 schreef freud het volgende:
Zooo, ook weer gestemd!
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef freud het volgende:
Ja, je democratische plicht?
Slapquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn moeder heeft mijn democratische plicht voor me gedaan
ach ja ik zie wel weer wat ze er van gaan bakken in den haagquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapIk heb het helemaal zelf gedaan
nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
behalve als die gasten waar jij op gestemd hebt in de regering komenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[knip] nou kan ik tenminste de komende vier jaar gewoon gerechtvaardigd zeiken over die gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |