abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 18:05:00 #1
140050 ableton
stereotyped invader
pi_43789758
Studios zijn kut, weinig licht dat soort geblaat, enniewheej.
FOK! maak is een lay-out waarbij foto's 1500 pxls breed mogen zijn, zo veel verkleinen is dodelijker dan bush en roken samen.
(Jezus man, wat donker veels te hoog contrast! ) I know, i like! i like a lot

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Komt misschien nog meer, ben nu moe, en als je moe bent moet je slapen, of liggen, maar niet foto's dingesen!
arthur bostrom : held voor het leven!
  woensdag 22 november 2006 @ 18:10:18 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43789923
Ik vind 1 en 9 echt geweldig .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43790401
Oh, ik hou ook wel van dat contrast zeg!
3 en 9 zijn favoriet hier.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 22 november 2006 @ 19:18:35 #4
140050 ableton
stereotyped invader
pi_43792212
dank jullie wel go MB contrast
pi_43795035
Mooi!

Al vind ik het contrast net té. Het zwart loopt op veel foto's helemaal dicht en dat komt de foto's niet ten goede.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:30:12 #6
140050 ableton
stereotyped invader
pi_43795545
dank, daar houd ik juist van hehe details schmetails
  woensdag 22 november 2006 @ 20:41:17 #7
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43796086
ik zou zo weer terug op ballet willen
Alleen 4, 3 en 1 vind ik wat minder, maar dat is omdat ballet voor mij echt beweging is
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  FOK!fotograaf woensdag 22 november 2006 @ 20:44:51 #8
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43796255
Sweeeet! Geen opmerkingen, gewoon mooi, PUNT.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 22 november 2006 @ 21:52:11 #9
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_43800420
Mooie serie! mijn complimenten!
pi_43804344
Fijn hoor
#1 en #2 vind ik echt prachtig, weinig op aan te merken. En dan vooral #1 vind ik een heerlijke sfeer.
Op sommige foto's (3, 5, 6 en 10) vind ik het flitslicht wat fel; je krijgt daar erg duidelijke schaduwen en dat vind ik jammer (ook al kon het ws niet anders in zo'n vrij donkere ruimte..).
#4 heeft een lekker detail.
#6 had van mij een iets kleinere DOF mogen hebben; zodat de voorste ballerina nog iets duidelijker in beeld komt.
#7 vind ik niet echt wat hebben..
#8 is heel fijn. Ik zou dan nog een stukkie van de onderkant af halen.. Maar daar hou ik dan weer van erg mooie plaat.
#9 vind ik ook wel leuk, maar deze heeft imho wel erg veel contrast; je ziet zo wel erg veel detail op de benen en het wordt wel heel zwart-wit.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_43810824
Ik vind 10 prachtig, zonde van die achtergrond maar daar is nog wel wat aan te doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 23 november 2006 @ 09:37:35 #12
140050 ableton
stereotyped invader
pi_43812192
danks jullie allemaal
  donderdag 23 november 2006 @ 10:13:21 #13
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_43812761
Mooi, mischien net iets te veel contrast. stoort me niet echt. Wel had ik iets meer in de stijl van nummer 1 gezien. De rest is dan toch weer een beetje statisch en recht toe recht aan mbt de compo.

En waarom je 8 in kleur zet is me een compleet raadsel
pi_43814069
1 en 9 zijn erg mooi
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 23 november 2006 @ 12:06:54 #15
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_43815625
Ik ben een ouderwets tutje en hou van gewoon mooie plaatjes zonder diep doordenken wat er nou achter zou kunnen zitten. Ik vind 2, 6, 9 en 10 erg mooi
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_43817311
mooie serie, 8,9 en 10 vind ik heel mooi.
ik hou ook wel van hoog contrast.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_43823597
Vooral doorgaan met die details want ze zijn . Hele mooie serie.
pi_43832369
Ik reageer gewoon zonder de andere reacties te lezen, dus daar kan wat overlap in zitten Ik vind het een mooie serie, maar met aardig wat 'maren'. Mijn belangrijkste bezwaren zijn het harde flitslicht, en de nabewerking, waar je met name in de donkere stukken zoveel detail verliest dat je foto's aan kracht verliezen. Dat is niet alleen een kwestie van smaak, zoals je in je OP zegt, maar een aantal keren word bijv je compo er zwakker van, omdat elementaire lijnen wegvallen. Zonde en niet nodig

1) mmmmm niet zo mijn ding. Lekker arty-farty ms, maar een rommelige foto, de spiegeling wordt verstoord door rommel op de vloer (?), de benen zijn niet scherp, en ik zie allemaal vlekken. Gemaakt via een vieze spiegel? En te lui om even na te bewerken?

2) Leuke foto, hoewel ik persoonlijk de twee 'andere' dames eraf gesneden zou hebben.

3) mooi patroon, goede compo, maar wat jammer van die slagschaduw.

4) Weer een sterke compo, en een goed gebruik van de DOF. Helaas ook weer een slagschaduw. Op deze foto had je iets subtieler mogen zijn in de zwarten, hij loopt nu helemaal dicht.

5) Een lekker beeld, de merkwaardige compo (rechts heel krap, links heel ruim) lijkt dat zelfs wat te versterken. Zou ik niet opgekomen zijn. Het wit is netjes, het zwart loopt toch weer dicht, waardoor je een deel van de kracht van je compo (het spiegelbeeld dat de dames vormen) verstopt in het donker. Zonde. En weer die snoeiharde schaduw. Ook zonde.

6) Geeft echt een balletgevoel. De slagschaduw stoort nu eens niet, het dichtlopen van de zwarten een beetje.

7) hmmm, nee, geen florisante houding voor de dames, en imho ook niet echt een boeiende foto. Mijn oog zoekt wanhopig naar een punt om te blijven hangen, en dat worden uiteindelijk de klapstoeltjes.

8) tja, spitzen op een dansvloer. Cliche tot en met en ofwel niet scherp ofwel onzorgvuldig geshopt. Had je van mij op je pc mogen laten staan.

9) Fraai fraai fraai. Ook wel een beetje cliche, maar veel beter uitgewerkt. Het snoeiharde contrast doet de foto goed. Shop nog wel even dat glimmertje links, halverwege weg.

10) Mooie actiefoto, jammer van die slagschaduw en dat ie niet scherp is.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')