Ga je slapen?quote:
Deed ik daar mijn best voor...liep voor jou dat hele eind naar de Senseo ... tssssssssquote:
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Deed ik daar mijn best voor...liep voor jou dat hele eind naar de Senseo ... tssssssss![]()
Maar thee 's morgens is ook lekker, maar ik kreeg al zeer vroeg koffie bij mijn bed![]()
![]()
![]()
Nooit?quote:Op maandag 20 november 2006 08:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Koffie op bed, wat luxe. Dat krijg ik nooit...
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Ik wel 4 keer in de week en nog steeds vind ik het niet vervelend![]()
![]()
Maar daarom geef ik ze op bed in het weekend![]()
![]()
Nou ja, als ik jarig ben wel...quote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Ik wel 4 keer in de week en nog steeds vind ik het niet vervelend![]()
![]()
Maar daarom geef ik ze op bed in het weekend![]()
![]()
Ik zie dat ik ook al 2 keer ben genoemdquote:Op maandag 20 november 2006 14:29 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr surft zomaar even door FOT waar ze overigens al tijden veel te weinig geweest isen ziet zowaar dat ook zij genoemd wordt als beste model bij de verkiezingen
. Wat lief
.
Ik zei toch dat een Ing-Ing een veel langere levensduur heeft? En die weet de route tenminste om Brussel heen te leidenquote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef RubberDuckey het volgende:
Heel leuk als tomtom overleden is en je rijdt in Belgie waar het af en toe erg kut staat aangegeven op de weg met de afslagen, ik zat ineens midden in brussel![]()
![]()
Ik snapte toen ook meteen waarom Freud snelheid inhield
Maar ik ben thuis
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?quote:Op maandag 20 november 2006 14:49 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat een Ing-Ing een veel langere levensduur heeft? En die weet de route tenminste om Brussel heen te leiden
Gokje...te huur bij LD?quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?
Gompies.... geen idee. Moet je aan LD vragen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waar kan ik zo`n Ing-Ing kopen?
Beetje vaudt om te vragen: "Hoe duur is Ing-Ing?"quote:
Aftermeeten bij jou thuisquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het wel stilletjes hier in huis zo alleen![]()
Je ging boodschappen doen, dus dan kan ik je niet gezellig storen op de MSNquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het wel stilletjes hier in huis zo alleen![]()
Leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Heee, is iedereen al weer terug?
Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het?
Ja...leipo....met dat weerquote:Op maandag 20 november 2006 16:15 schreef freud het volgende:
Ennuh, 165km/u in belgenland schiet goed op.
Feli...lijkt het iets wat je wil?quote:
Wat hij zegtquote:
Superquote:Op maandag 20 november 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Heee, is iedereen al weer terug?
Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het? Hoe was het?
Mijn huisje is daar echt veuls te klein voorquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Aftermeeten bij jou thuis![]()
Kunnen er ook meer mensen langs komen miss....
Jeps, productconsultant. Lijkt me zelfs heeel leuk! EN het is lekker in de buurt.quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Feli...lijkt het iets wat je wil?
Wie nietquote:Op maandag 20 november 2006 16:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Super
Alleen heb ik wel ernstig last van een slaaptekort
In de buurt is altijd een prequote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, productconsultant. Lijkt me zelfs heeel leuk! EN het is lekker in de buurt.
Mja, dat was beetje raar, ik kreeg telefonisch hun aanbod. Kan ik op zich mee leven hoorquote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In de buurt is altijd een preIk neem aan dat je voor een overleg gaat over arbeidsvoorwaarden en (zeer belangrijk) je loon? Succes alvast
Is het zo ergquote:
Ja... lekker gereden.. al was die nevel-regen wel iritant op sommige momenten.. Maar de luchtdruk hield de auto lekker stabiel op de weg..quote:
Er zit teveel ruis in, manquote:
Van de 12 moet je er 8 kunnen herkennenquote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef Mukie het volgende:
lachen zeg
En ik herken zowaar mensen
Voor de simpelveldmeet had ik dat vast niet gekunt
12 uit 12quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van de 12 moet je er 8 kunnen herkennen![]()
Jijquote:Op maandag 20 november 2006 21:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
12 uit 12Hoor ik nou ook blij het kliekje?
Of alleen maar bij het meubilair![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |