ik verveel me echt de teringquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Alfisti het volgende:
Iemand nog een RTS spelletje voor Bo? Hij verveelt zich
Geen plintjes meer vast te schroeven ofso?quote:
Je zit in centrum A'dam op zaterdagavond en je verveelt je? ...quote:
1. pas als de hele vloer erin ligtquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen plintjes meer vast te schroeven ofso?
ik zit niet in het centrumquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit in centrum A'dam op zaterdagavond en je verveelt je? ...
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuwquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Bo/M5/anderewinterbandrijders: hebben jullie er al winterbanden onder hangen? Ik zuo het vorige week laten doen, maar met de huidige tempraturen wacht ik liever nog even.
Je zit toch bij de Arena? Lijkt me dat je dan zo in't centrum bent...quote:
Snottebel van mequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
Salaam Alaiquim
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuw![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb een 33 waar al deuken in zitten dus kom maar op met de sneeuw![]()
ik ben nog niet verhuistquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit toch bij de Arena? Lijkt me dat je dan zo in't centrum bent...
't gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Snottebel van meHoe is het?
Hoelang ben je al bezig met die vloer man?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. pas als de hele vloer erin ligt
2. ze worden niet geschroefd
3. ik verveel me![]()
zaten er al in, voor 500 eurie boeide me dat weinigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]Eigen schuld of zo gekocht?
En ga je'm afrijden op de ring als de winter om is?
http://www.mycom.nl/Products/View/128207.aspxquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog niet verhuist
goed ik zit er nu ook niet zo ver vandaan maar ik heb geen vrienden![]()
Jij bent echt te dom om te schijten hèquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoelang ben je al bezig met die vloer man?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog niet verhuist
Die maak je zo in het amsterdamse uitgaanslevenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog niet verhuist
a. we doen het zorgvuldigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoelang ben je al bezig met die vloer man?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die maak je zo in het amsterdamse uitgaansleven
Je gaat'm dus afrijden op de ringquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
zaten er al in, voor 500 eurie boeide me dat weinig![]()
best geinigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Products/View/128207.aspx
e: waarom heb ik niet gewoon even om een workmate gevraagd?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
a. we doen het zorgvuldig
b. we zijn vorig weekend begonnen en doordeweeks niks gedaan
c. waarom zou je haasten?
d. heb je ons zaag krukje gezien?![]()
was het maar een 206quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat'm dus afrijden op de ring
Beter dan de tijd die het je kostte om de 206 te verkopen iig
k. omdat sommigen dat niet ff aan je vertellenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
e: waarom heb ik niet gewoon even om een workmate gevraagd?
Omdat ik de hele dag in de bieb van de TU/e gezeten heb.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, waarom stond jij niet VVD-balonnen uit te delen in hartje Utrecht vandaag?
l: volgende keer ook om een zaag vragenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
k. omdat sommigen dat niet ff aan je vertellen![]()
we hebben overigens al stuk of 10 zaagjes versleten door een kut decoupeerzaag![]()
![]()
a) Logisch, je moet er elke dag overheen lopenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
a. we doen het zorgvuldig
b. we zijn vorig weekend begonnen en doordeweeks niks gedaan
c. waarom zou je haasten?
d. heb je ons zaag krukje gezien?![]()
Juh.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is het? Naar griepje?
geile bak, en toch zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef Hugster het volgende:
Ik hoorde ook dat Bo zat te kijken om de 155 eruit te doen en voor een GT-R R33 V-Spec aan het kijken was.
Je vader koopt z'n gear ook bij de kijkshop?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
k. omdat sommigen dat niet ff aan je vertellen![]()
we hebben overigens al stuk of 10 zaagjes versleten door een kut decoupeerzaag![]()
![]()
Jouw huis is vast groterquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
a) Logisch, je moet er elke dag overheen lopen
b) zoveel m2 heb je toch niet?
c) daar heb je een punt
d) eeuh, nee?
b. nee maar figuurzagen om kozijnen etc. kost veel tijd als je dat netjes wil doen en ook nog eens het exact wil leggen dat het overal klopt kwa lengte.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
a) Logisch, je moet er elke dag overheen lopen
b) zoveel m2 heb je toch niet?
c) daar heb je een punt
d) eeuh, nee?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
Bo moet eens met mijn vader gaan praten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
geile bak, en toch zou ik het niet doen![]()
Bij mij ligt vloerbedekking, dat lag incl ondervloer, snijden en plakken inn anderhalf uur door de hele begane grondquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw huis is vast groter
zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vader koopt z'n gear ook bij de kijkshop?
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
was het maar een 206![]()
ik ga echt niet met die 33 de ring op, ik heb nu al de volle toerit nodig om de 100 te halen als ik op de snelweg in wil voegen![]()
Dat zal er puikend uitzienquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij ligt vloerbedekking, dat lag incl ondervloer, snijden en plakken inn anderhalf uur door de hele begane grond
Investeer aub even in een goede. Het scheelt je VEEL tijd en NOG MEER ergernis. Echt...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
zou me niks verbazen
geloof dat dit ding nog van 20 jaar geleden was ofzo wat we nu gebruiken![]()
En nu heb je een mooi SP sponsje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag in de bieb van de TU/e gezeten heb.
Maar jouw collega's zijn hier wel aan de deur geweest....
we zijn bijna klaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
3quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu heb je een mooi SP sponsje?
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?
misschien kan ik hem inruilen of tegen een VW Golf parkerenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?
best een hoop werk hoor zo'n inloopkastquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal er puikend uitzien
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
Peu, niet echt een tof toontje tegen iemand die hardstikke druk is en zijn nieuwe huisje waar hij blij mee is netjes af wil maken
tactloze zaadlul.
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenquote:
Ja toen ik vandaag een plank stond vast te houden met gevaar voor eigen vingers, had ik ook ziets van we hadden sneller klaar geweest met beter spulquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Investeer aub even in een goede. Het scheelt je VEEL tijd en NOG MEER ergernis. Echt...
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.
Peu heeft skills jongenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
best een hoop werk hoor zo'n inloopkast
Ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenEn ik heb de D66 bus zelfs op de foto gezet bij CS
Ik heb ook nog een foldertje aangenomen van Boris van der Ham, en een paarseschoenen geitenwollentrei alto van Groen Links uitgelachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenEn ik heb de D66 bus zelfs op de foto gezet bij CS
goh dat hoor ik de laatste dagen best vaakquote:
Absoluut, als ik ergens heel erg chagerijnig van wordt is het van slecht gereedschapquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja toen ik vandaag een plank stond vast te houden met gevaar voor eigen vingers, had ik ook ziets van we hadden sneller klaar geweest met beter spul![]()
Naja nog een stukje in de gang dan zijn we er weer vanaf![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.
Die gasten houden echt stereotypes in stand hèquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foldertje aangenomen van Boris van der Ham, en een paarseschoenen geitenwollentrei alto van Groen Links uitgelachen
SBUX?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben helaas niet het persoon dat snel bij anderen aan klopt voor hulp... andersom weer wel![]()
Ik moest even hardop lachenquote:
Jullie gaan naar CPZ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
o.a. ja![]()
ging je nog mee trouwens 2 december?![]()
uhmmm.............. daar ga ik op terug komen maandagquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ging je nog mee trouwens 2 december?![]()
ik moet voor m'n werk naar Duitsland, heb Alfristi mee gevraagd dan kan ie komen koffie proevenquote:
Ik zit ook al ff te kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, is er nog meer debielentelevisie?
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uhmmm.............. daar ga ik op terug komen maandag![]()
Het ontbreken van starbucks is wel een gemis in nederland jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet voor m'n werk naar Duitsland, heb Alfristi mee gevraagd dan kan ie komen koffie proeven![]()
DWHNquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zit ook al ff te kijken![]()
Als je wat weet ff een gilletje geven.
Plasticquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show toch![]()
Ik heb het nog nooit opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
Starbucks, het enige dat ik daar besteld heb zijn die halve liters koffie2 iedere ochtend.
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ontbreken van starbucks is wel een gemis in nederland ja
10% lullo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show toch![]()
Als'ie zo goed is als ze zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
zal ik even over typen wat die lui achterop hun businesskaartje hebben staan?![]()
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als'ie zo goed is als ze zeggen.
Is dat metquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekker![]()
![]()
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks vanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal er puikend uitzien
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekker![]()
![]()
Zolang er mensen zijn die minimaal 4 euro voor een schraal broodje in de PC hooftstraat betalen zullen die er ook wel zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalen![]()
Die koopt alleen maar auto's voor 65+ers of vrouwenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.
Alfa-33 dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die koopt alleen maar auto's voor 65+ers of vrouwen
Prutser. Heb je ook om je kasten heen geschilderdquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks van
S... Mission Statementquote:
Hou dan godver ook je smoel als iemand in z'n koophuis een mooie vloer secuur wil leggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks van
Wil je mij vertellen waar je voor die prijs in de PC een broodje krijgt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die minimaal 4 euro voor een schraal broodje in de PC hooftstraat betalen zullen die er ook wel zijnBovendien, de kopjes koffie die je op een terras haalt komen ook rond die prijs/hoeveelheid uit.
waarom moeite doen als je van te voren toch al weet dat je er niet langer als 6mdn woont?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prutser. Heb je ook om je kasten heen geschilderd
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag rokenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
S... Mission Statement
To establish *bux as the permier purveyor of the finest coffee in the world while maintaining our uncomplomising principles as we grow.
The following six guiding principles will help us measure the appropriateness of our decisions:
-Provide a great work environment and treat each other with respect and dignity.
-Embrace diversity as an essential component to the way we do business.
-Apply the highest standards of excellence to the purchasing, roasting and fresh delivery of our coffee.
-Develop enthusiastically satisfied customers all of the time.
-Contribute positively to our communities and our environment.
-Recognize that profitability is essential to our future success.
en ja dit staat allemaal op de achterkant van zo'n kaartje![]()
Maar moet zeggen ze leven/werken echt naar deze statement, ze behandelen je altijd vol respect. Vind het echt leuk dat ik er een beetje bij hoor![]()
![]()
Ik vind het juist geweldig als een merk zich zo proflieert, en dat jij dat dan ook kunt beamenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
S... Mission Statement
To establish *bux as the permier purveyor of the finest coffee in the world while maintaining our uncomplomising principles as we grow.
The following six guiding principles will help us measure the appropriateness of our decisions:
-Provide a great work environment and treat each other with respect and dignity.
-Embrace diversity as an essential component to the way we do business.
-Apply the highest standards of excellence to the purchasing, roasting and fresh delivery of our coffee.
-Develop enthusiastically satisfied customers all of the time.
-Contribute positively to our communities and our environment.
-Recognize that profitability is essential to our future success.
en ja dit staat allemaal op de achterkant van zo'n kaartje![]()
Maar moet zeggen ze leven/werken echt naar deze statement, ze behandelen je altijd vol respect. Vind het echt leuk dat ik er een beetje bij hoor![]()
![]()
quote:
Een broodjeszaak aldaar, goedkoopste broodje (met kaas) was er 4 euro. Ik zou in eerste instantie een tosti halen, maar die hadden ze nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen waar je voor die prijs in de PC een broodje krijgt?
Goddommequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag roken
Die prachtige kubus?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een nespresso apparaat en 50 kuipjes gekocht
Deze is toch echt wel lekker
"Mocha Frappuccino® Blended Coffee
Eine köstlich cremige, eisgekühlte Kaffee Kreation mit Schokolade."
Nespresso is nog wel te hachelen. Ik kom wel eens testen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij trekt dat aan met je boeven troniequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag roken
Daar zit ik ook al een tijdje over na te denken...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Da's goedkoopquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een broodjeszaak aldaar, goedkoopste broodje (met kaas) was er 4 euro. Ik zou in eerste instantie een tosti halen, maar die hadden ze niet
nee want ik ging eigenlijk voor een Senseo maar deze stond er tegenover en vond ik interesanterquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nespresso is nog wel te hachelen. Ik kom wel eens testen.![]()
Deze koffie bied je in ieder geval aan zonder genequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want ik ging eigenlijk voor een Senseo maar deze stond er tegenover en vond ik interesanter![]()
[afbeelding]
neequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al een tijdje over na te denken...
Maar jij was toch geen koffiedrinker?
Zonder foto's geloof ik daar niks van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er waren dus inderdaad van die pitspoezen die tegen heftruckmasten aan stonden te rijden he?![]()
Neeeeequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er waren dus inderdaad van die pitspoezen die tegen heftruckmasten aan stonden te rijden he?![]()
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto'squote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zonder foto's geloof ik daar niks van.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, hij op de mokkels, jij op de masten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto's
Je man! Zingend op een pallet staan, deed er ook een, met een danseres er bij. Natuurlijk wel met een draad aan het dak vast, veilighied voor alles!quote:
En werkschoenen aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je man! Zingend op een pallet staan, deed er ook een, met een danseres er bij. Natuurlijk wel met een draad aan het dak vast, veilighied voor alles!
Ik heb gisteren braziliaans bonen gehaald bij die koffiezaak aan de oude gracht met een hazelnoot achtige smaak, lekkerquote:
De jongens van m'n hockeyteam noemen me Bolderbastquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij trekt dat aan met je boeven tronie![]()
Ach, ik krijg mijn mast ten minste omhoog met een hengst aan een hendel, dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, hij op de mokkels, jij op de masten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
tis meer voor m'n "gasten". Wie weet begin ik het zelf ook wel lekker te vinden ooit![]()
wheheheheh, het lijkt inderdaad wel watquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De jongens van m'n hockeyteam noemen me Bolderbast
[afbeelding]
In IJsselstein zit nu ook zo'n koffiebonen-zaakjequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren braziliaans bonen gehaald bij die koffiezaak aan de oude gracht met een hazelnoot achtige smaak, lekker
Als ik de pitspoezen van Assen zie zal er weinig afrukbaars zijn aan pitspoezen op een heftruckbeursquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto's
Heel Edinburgh is één grote starbucks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GoddommeIk ben ook in Schotland geweest, en daar geen STBX gezien
Die van jou is daardoor op je 30e uitgewerkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik krijg mijn mast ten minste omhoog met een hengst aan een hendel, dat kan ik van jou niet zeggen.
Heulniequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heel Edinburgh is één grote starbucks.
als ik van je foto's af ga dan lijk je er echt opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het lijkt me zoooo gaaf om iemand op die manier weg te smijten hèquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben er 25 dagen geweest en ben tenminste in 8 verschillende Starbucks geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heulnie
Ik ben er 4 dagen geweest, en geen STBX gezien
Trek hem er niet af hèquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben er vandoor, prettige avond alvast
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben er vandoor, prettige avond alvast
Ik heb er teveel in de pub gezeten. Denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben er 25 dagen geweest en ben tenminste in 8 verschillende Starbucks geweest.
in Duitsland ook al, je zou het bijna een invasie kunnen noemenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben er 25 dagen geweest en ben tenminste in 8 verschillende Starbucks geweest.
Kale kop, breed van het roeien en van nature een norse uitdrukkingquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het lijkt me zoooo gaaf om iemand op die manier weg te smijten hè
Maar ik begrijp trouwens nog steeds niet hoe het komt dat iedereen jou ziet als een uitsmijter![]()
quote:
Checkquote:breed van het roeien
quote:en van nature een norse uitdrukking
Koefnoen DVD, 14 uur kijkplezier.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5890466
* BoJo de tv aandruktquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5890466
Nieuwe of oude afleveringen/stukjes?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koefnoen DVD, 14 uur kijkplezier.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Check
[..]
Het komt gewoon doordat ik je alleen zie met/dankzij bierZonder zal je vast heel eng kijken
![]()
4 DVD,s op de eerste drie DVD's respectievelijk seizoen 1,2 en 3, en op DVD 4 de kersten oudejaars specials, wat gewiste scenes, en wat achter de schermen footage.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nieuwe of oude afleveringen/stukjes?
Hooliequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En omdat ik naast Hugo en jou opeens heel klein ben met mn 183
Nicequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4 DVD,s op de eerste drie DVD's respectievelijk seizoen 1,2 en 3, en op DVD 4 de kersten oudejaars specials, wat gewiste scenes, en wat achter de schermen footage.
Ja dan kom je er toch zo'n beetje 17 tekortquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En omdat ik naast Hugo en jou opeens heel klein ben met mn 183
Plateauzolen ftwquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dan kom je er toch zo'n beetje 17 tekort
Dat nooitquote:
Had al een paar maanden niet meer in de SC gekeken dus ik dacht ik ga maar weer is inloggen op Fok!quote:Op zondag 19 november 2006 02:12 schreef Sounddragon het volgende:
Eej, der is toch nog iemand wakker hiero![]()
Same herequote:Op zondag 19 november 2006 02:27 schreef Sounddragon het volgende:
kom net uit mijn werk, moest nog FF een bl*w oproken en fietste FF langs![]()
Jeetjequote:Op zondag 19 november 2006 02:35 schreef Sounddragon het volgende:
Sub(géén s) werkt nog steeds, dit jaar een beetje algehele malaise, 2 keer dikke schade gehad, auto compleet over laten spuiten en daarna al 2 keer bekrast![]()
De laatste schade is nog niet eens helemaal hersteld, technisch wel, maar er moet nog wat richtwerk aan het plaatwerk gebeuren nu, en mijn GSi bumpert moet nog gespoten worden en erop gezet, maar ik heb domweg de tijd nu even niet..tis echt ff hektisch op het werk, niet normaal meer![]()
Motorisch ook nog wat op de planning staan?quote:Op zondag 19 november 2006 02:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik rij trouwens alweer een tijdje gewoon met de Astra nu, maar hij is nog niet klaar (voor mij dan ) voor een buitenstaander is het weer een prachtige auto, maar er moeten nog aardig wat puntjes op i tjes gezet worden
Alles wat mijn pad kruist is een optiequote:Op zondag 19 november 2006 02:52 schreef Hugster het volgende:
Motorisch ook nog wat op de planning staan? [afbeelding]
Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilquote:Op zondag 19 november 2006 02:47 schreef Sounddragon het volgende:
De uitlaatservice bus is van mijn vriendin uiteraard, en die heeft ze elke dag nodig![]()
Gelukkig wil mijn werkgever erg graag dat ik op mijn werk kom, en heeft ie gewoon FF een leenhokkie beschikbaar gesteld, in de praktijk kom ik dan de ene dag met een Ford Courier thuis, de volgende met een transportbegeleidingsbus en de dag erna met een ouwe Passat station of een Landrover Discovery![]()
Allemaal grattish, en dus flex![]()
Op het werk is het gewoon algemeen druk, gekke tijden ook, zo ging vanmiddag om 13.00 uur de foon of ik FF met een Terbergje (450 Pk) en een semi dieplader een beetje ballast en jib op wilde gaan halen in 020, daar was de 400 tonner klaar met een klussie en die jongens wilden graag naar huis, en daar ben ik dus net weer van terug![]()
Maandagmorgen mag ik weer om 07.00 uur in Den Bosch staan met een 48 meter vouwkraan, hoe laat we weer thuis komen is vooralsnog een raadsel![]()
Hou je je toetsenbord wel schoon?quote:Op zondag 19 november 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilVeul beter dan die nieuwe TGA...
Lijkt het Belgiumdigital foto forum welquote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom de laatste tijd veel op een Spaans forum, daar meot je overdrijven he?
reactie op matige foto:
WOW! Wonderfull pictures![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Really great my amigo
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben zoals altijd 500 dingen tegelijk aan het doen, dus ik druk zo nu en dan wel even op F5quote:
Same here.quote:Op zondag 19 november 2006 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zoals altijd 500 dingen tegelijk aan het doen, dus ik druk zo nu en dan wel even op F5
vanalles en nog wat downloaden, om maar wat te noemenquote:Op zondag 19 november 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En, wat zijn jou andere tasks in deze multitaskwereld?
ah, je bent mn tegenpool. je zit niet alleen aan de andere kant van het land, ik ben ook nog eens van alles en nog wat aan het uploaden.quote:Op zondag 19 november 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
vanalles en nog wat downloaden, om maar wat te noemen
Ghi, you betquote:Op zondag 19 november 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Booooooooooooooh de Nederhoff Terbergs zijn zooooooooooooooo geilVeul beter dan die nieuwe TGA...
En waarom mailde je me neit toen de heelveeltonner met de toen nog verse TGA in Franeker was!quote:Op zondag 19 november 2006 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, you betWe hadden ze allebei bij ons trouwens, dat geluid 0wnt echt
![]()
Ennehh, we hebben sinds van de week 2 TGA's, No.2 wordt nu opgebouwd naar Nederhoff spec's, die gaat binnenkort ook de weg op![]()
Mogguh trouwens![]()
Puikquote:Op zondag 19 november 2006 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat ik meestal ook niet weet waar die grote zooi uithangt
Dit was ook weer redelijk last minute![]()
Maandag om 04.00 moet de 400 weer voor 2 dagen in Roermond zijn, verdere planning weet ik ook niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal binnenkort wel eens een fatsoenlijke cam kopen, dan zal ik al het nieuwe materieel es FF op de foto slingeren voor op je site![]()
ja hoor. em op Google Talk ben ik btw gewoon altijd onlinequote:Op zondag 19 november 2006 15:33 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx Hebbie ff tijd om online te komen @ MSN?
ff een request
quote:
Ja, ik stond ook al perplexquote:Op zondag 19 november 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je eerste MAN-VW?
Datum staat als het goed is gewoon bij de eigenschappen van de foto op je pc....
Toch nog een primeurtje voor mequote:Op zondag 19 november 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook al perplexDe VW versie had ik al een paar keer, de MAn versie... Maar nog noiot de MAN-VW versie
quote:Op zondag 19 november 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En de ring is OK![]()
PNG fotorepo's ook
En die audi niet meerWaarom moets ik meteen aan aan Lipje denken
![]()
Volgens mij zelfs op exact dat punt ook jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat wij daar ook ff aan het slingeren waren
Maar stevige auto zo'n Audi 80
Oh ja joh, interessant man, tell me morequote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef arnold-d het volgende:
vandaag lekker met de lancer 180km/h over de boerenweggetjes gereden... met zoon 240PK...,![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef -XX- het volgende:
Ehhhhverkeerde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah meneertje zit weer met de broek op de enkelsquote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Neuksex.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ah meneertje zit weer met de broek op de enkels![]()
Inderdaad voorspelbaarquote:Op zondag 19 november 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NeeMaar ik wist wel dat hier een reactie op zou komen
oi HErmanquote:Oi Lipje
Gaat het hier nu ookal over sex?quote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Neuksex.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gaat het hier nu ookal over sex?
Dan blijf ik nog ff hangen
Al genoeg Jambers gezien in mijn leven...quote:
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevondenquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Al genoeg Jambers gezien in mijn leven...
Ik word idd donderdag een fosiel van 24 jaar...quote:Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevonden
Dit is cult jongenquote:Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
tja als je nou een paar jaartjes jonger was zoals bijv Herman en Sjoewe, dan had je t nu ook leuk gevonden
net als David Hasselhoffquote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3382491587979249836&q=Jump+in+my+carquote:
Stond gewoon een paar weken op 1 in Engelandquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Stond gewoon een paar weken op 1 in Engeland![]()
Omdat het zo fout was kocht iedereen de singlequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Omdat het zo fout was kocht iedereen de single![]()
"The Hoff"quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
In Duitsland is hij een groot artiest geweest
Te ziekquote:Op zondag 19 november 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
Die plasseks dude OMFG :x
Duitse artiest en dan noemen ze hem "The Hoff"quote:
That's his middle namequote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef lipje het volgende:
hehehe "Zum Kotsen" was een betere naam
Dank, maar ik vier het nooit alleen ben ik bang dat ik er dit jaar niet onderuit kom...quote:Op maandag 20 november 2006 00:12 schreef lipje het volgende:
bedtijdalvast gefeliciflapteerd Ballenbek
![]()
last minute boekenquote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dank, maar ik vier het nooit alleen ben ik bang dat ik er dit jaar niet onderuit kom...
Ik vlucht die dag al naar Engeland, ga opeens mijn vlucht terug missen ben ik bangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |