quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
geile bak, en toch zou ik het niet doen![]()
Bij mij ligt vloerbedekking, dat lag incl ondervloer, snijden en plakken inn anderhalf uur door de hele begane grondquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw huis is vast groter
zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vader koopt z'n gear ook bij de kijkshop?
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
was het maar een 206![]()
ik ga echt niet met die 33 de ring op, ik heb nu al de volle toerit nodig om de 100 te halen als ik op de snelweg in wil voegen![]()
Dat zal er puikend uitzienquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij ligt vloerbedekking, dat lag incl ondervloer, snijden en plakken inn anderhalf uur door de hele begane grond
Investeer aub even in een goede. Het scheelt je VEEL tijd en NOG MEER ergernis. Echt...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
zou me niks verbazen
geloof dat dit ding nog van 20 jaar geleden was ofzo wat we nu gebruiken![]()
En nu heb je een mooi SP sponsje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag in de bieb van de TU/e gezeten heb.
Maar jouw collega's zijn hier wel aan de deur geweest....
we zijn bijna klaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
Bo moet eens met mijn vader gaan praten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
Bo moet eens met mijn vader gaan praten.
3quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu heb je een mooi SP sponsje?
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?
misschien kan ik hem inruilen of tegen een VW Golf parkerenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee, maar denk je die 33 ooit te kunnen verkopen?
best een hoop werk hoor zo'n inloopkastquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal er puikend uitzien
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
Peu, niet echt een tof toontje tegen iemand die hardstikke druk is en zijn nieuwe huisje waar hij blij mee is netjes af wil maken
tactloze zaadlul.
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenquote:
Ja toen ik vandaag een plank stond vast te houden met gevaar voor eigen vingers, had ik ook ziets van we hadden sneller klaar geweest met beter spulquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Investeer aub even in een goede. Het scheelt je VEEL tijd en NOG MEER ergernis. Echt...
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.
Peu heeft skills jongenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
best een hoop werk hoor zo'n inloopkast
Ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenEn ik heb de D66 bus zelfs op de foto gezet bij CS
Ik heb ook nog een foldertje aangenomen van Boris van der Ham, en een paarseschoenen geitenwollentrei alto van Groen Links uitgelachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mannen van D66 gingen ineens gillen.. bleek dat ze na een paar uur eindliejk iemand hadden gevonden die D66 ginbg stemenEn ik heb de D66 bus zelfs op de foto gezet bij CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |