goh dat hoor ik de laatste dagen best vaakquote:
Absoluut, als ik ergens heel erg chagerijnig van wordt is het van slecht gereedschapquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja toen ik vandaag een plank stond vast te houden met gevaar voor eigen vingers, had ik ook ziets van we hadden sneller klaar geweest met beter spul![]()
Naja nog een stukje in de gang dan zijn we er weer vanaf![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat me raden, er zitten een houten stuur en twee niet bijpassende matten in.
Die gasten houden echt stereotypes in stand hèquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foldertje aangenomen van Boris van der Ham, en een paarseschoenen geitenwollentrei alto van Groen Links uitgelachen
SBUX?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben helaas niet het persoon dat snel bij anderen aan klopt voor hulp... andersom weer wel![]()
Ik moest even hardop lachenquote:
Jullie gaan naar CPZ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
o.a. ja![]()
ging je nog mee trouwens 2 december?![]()
uhmmm.............. daar ga ik op terug komen maandagquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ging je nog mee trouwens 2 december?![]()
ik moet voor m'n werk naar Duitsland, heb Alfristi mee gevraagd dan kan ie komen koffie proevenquote:
Ik zit ook al ff te kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, is er nog meer debielentelevisie?
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uhmmm.............. daar ga ik op terug komen maandag![]()
Het ontbreken van starbucks is wel een gemis in nederland jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet voor m'n werk naar Duitsland, heb Alfristi mee gevraagd dan kan ie komen koffie proeven![]()
DWHNquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zit ook al ff te kijken![]()
Als je wat weet ff een gilletje geven.
Plasticquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show toch![]()
Ik heb het nog nooit opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
Starbucks, het enige dat ik daar besteld heb zijn die halve liters koffie2 iedere ochtend.
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ontbreken van starbucks is wel een gemis in nederland ja
10% lullo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
we gaan naar Essen, volgens mij is rond die tijd ook die tupperware show toch![]()
Als'ie zo goed is als ze zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |