quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
zal ik even over typen wat die lui achterop hun businesskaartje hebben staan?![]()
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als'ie zo goed is als ze zeggen.
Is dat metquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekker![]()
![]()
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks vanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal er puikend uitzien
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind koffie niet lekker maar die frappuccino's etc. zijn echt wel lekker![]()
![]()
Zolang er mensen zijn die minimaal 4 euro voor een schraal broodje in de PC hooftstraat betalen zullen die er ook wel zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met het vinden van een nederlander die 5 a 6 euro de kop wil betalen![]()
Die koopt alleen maar auto's voor 65+ers of vrouwenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lukt dat man, Peu heeft toch een broertje.
Alfa-33 dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die koopt alleen maar auto's voor 65+ers of vrouwen
Prutser. Heb je ook om je kasten heen geschilderdquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks van
S... Mission Statementquote:
Hou dan godver ook je smoel als iemand in z'n koophuis een mooie vloer secuur wil leggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ligt strak, gaat nergens heen en aan de randen ziet het er grotendeels niet netjes uit nee, maar aangezien tegen elke muur wel wat staat, zie je dr niks van
Wil je mij vertellen waar je voor die prijs in de PC een broodje krijgt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die minimaal 4 euro voor een schraal broodje in de PC hooftstraat betalen zullen die er ook wel zijnBovendien, de kopjes koffie die je op een terras haalt komen ook rond die prijs/hoeveelheid uit.
waarom moeite doen als je van te voren toch al weet dat je er niet langer als 6mdn woont?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prutser. Heb je ook om je kasten heen geschilderd
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag rokenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
S... Mission Statement
To establish *bux as the permier purveyor of the finest coffee in the world while maintaining our uncomplomising principles as we grow.
The following six guiding principles will help us measure the appropriateness of our decisions:
-Provide a great work environment and treat each other with respect and dignity.
-Embrace diversity as an essential component to the way we do business.
-Apply the highest standards of excellence to the purchasing, roasting and fresh delivery of our coffee.
-Develop enthusiastically satisfied customers all of the time.
-Contribute positively to our communities and our environment.
-Recognize that profitability is essential to our future success.
en ja dit staat allemaal op de achterkant van zo'n kaartje![]()
Maar moet zeggen ze leven/werken echt naar deze statement, ze behandelen je altijd vol respect. Vind het echt leuk dat ik er een beetje bij hoor![]()
![]()
Ik vind het juist geweldig als een merk zich zo proflieert, en dat jij dat dan ook kunt beamenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
S... Mission Statement
To establish *bux as the permier purveyor of the finest coffee in the world while maintaining our uncomplomising principles as we grow.
The following six guiding principles will help us measure the appropriateness of our decisions:
-Provide a great work environment and treat each other with respect and dignity.
-Embrace diversity as an essential component to the way we do business.
-Apply the highest standards of excellence to the purchasing, roasting and fresh delivery of our coffee.
-Develop enthusiastically satisfied customers all of the time.
-Contribute positively to our communities and our environment.
-Recognize that profitability is essential to our future success.
en ja dit staat allemaal op de achterkant van zo'n kaartje![]()
Maar moet zeggen ze leven/werken echt naar deze statement, ze behandelen je altijd vol respect. Vind het echt leuk dat ik er een beetje bij hoor![]()
![]()
quote:
Een broodjeszaak aldaar, goedkoopste broodje (met kaas) was er 4 euro. Ik zou in eerste instantie een tosti halen, maar die hadden ze nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen waar je voor die prijs in de PC een broodje krijgt?
Goddommequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag roken
Die prachtige kubus?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een nespresso apparaat en 50 kuipjes gekocht
Deze is toch echt wel lekker
"Mocha Frappuccino® Blended Coffee
Eine köstlich cremige, eisgekühlte Kaffee Kreation mit Schokolade."
Nespresso is nog wel te hachelen. Ik kom wel eens testen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een nespresso apparaat en 50 kuipjes gekocht
Deze is toch echt wel lekker
"Mocha Frappuccino® Blended Coffee
Eine köstlich cremige, eisgekühlte Kaffee Kreation mit Schokolade."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |