ja maar jij trekt dat aan met je boeven troniequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal geen respect, ik werd bijna vermoord in een Schotse starbucks toen ik een peukje wilde opsteken, wist ik veel dat je nergens mag roken
Daar zit ik ook al een tijdje over na te denken...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een nespresso apparaat en 50 kuipjes gekocht
Deze is toch echt wel lekker
"Mocha Frappuccino® Blended Coffee
Eine köstlich cremige, eisgekühlte Kaffee Kreation mit Schokolade."
Da's goedkoopquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een broodjeszaak aldaar, goedkoopste broodje (met kaas) was er 4 euro. Ik zou in eerste instantie een tosti halen, maar die hadden ze niet
nee want ik ging eigenlijk voor een Senseo maar deze stond er tegenover en vond ik interesanterquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nespresso is nog wel te hachelen. Ik kom wel eens testen.![]()
Deze koffie bied je in ieder geval aan zonder genequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want ik ging eigenlijk voor een Senseo maar deze stond er tegenover en vond ik interesanter![]()
[afbeelding]
neequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al een tijdje over na te denken...
Maar jij was toch geen koffiedrinker?
Zonder foto's geloof ik daar niks van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er waren dus inderdaad van die pitspoezen die tegen heftruckmasten aan stonden te rijden he?![]()
Neeeeequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er waren dus inderdaad van die pitspoezen die tegen heftruckmasten aan stonden te rijden he?![]()
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto'squote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zonder foto's geloof ik daar niks van.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, hij op de mokkels, jij op de masten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto's
Je man! Zingend op een pallet staan, deed er ook een, met een danseres er bij. Natuurlijk wel met een draad aan het dak vast, veilighied voor alles!quote:
En werkschoenen aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je man! Zingend op een pallet staan, deed er ook een, met een danseres er bij. Natuurlijk wel met een draad aan het dak vast, veilighied voor alles!
Ik heb gisteren braziliaans bonen gehaald bij die koffiezaak aan de oude gracht met een hazelnoot achtige smaak, lekkerquote:
De jongens van m'n hockeyteam noemen me Bolderbastquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar jij trekt dat aan met je boeven tronie![]()
Ach, ik krijg mijn mast ten minste omhoog met een hengst aan een hendel, dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, hij op de mokkels, jij op de masten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
tis meer voor m'n "gasten". Wie weet begin ik het zelf ook wel lekker te vinden ooit![]()
wheheheheh, het lijkt inderdaad wel watquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De jongens van m'n hockeyteam noemen me Bolderbast
[afbeelding]
In IJsselstein zit nu ook zo'n koffiebonen-zaakjequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren braziliaans bonen gehaald bij die koffiezaak aan de oude gracht met een hazelnoot achtige smaak, lekker
Als ik de pitspoezen van Assen zie zal er weinig afrukbaars zijn aan pitspoezen op een heftruckbeursquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zeg, en jij je dan lopen afrukken op mijn foto's
Heel Edinburgh is één grote starbucks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GoddommeIk ben ook in Schotland geweest, en daar geen STBX gezien
Die van jou is daardoor op je 30e uitgewerkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik krijg mijn mast ten minste omhoog met een hengst aan een hendel, dat kan ik van jou niet zeggen.
Heulniequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heel Edinburgh is één grote starbucks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |