Echt een totaal verkeerde jurk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Elizabeth Hurley heeft weleens beter op de foto gestaan.
Da's nou niet echt onflatteus, dat is gewoon een goede kont.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez van achteren
The Pogues. Een Brits/Iers muziekcombo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef Elvi het volgende:
Waar moet ik hem van kennen?
AJquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
AJ McLean (backstreet boy)
[afbeelding]
Paris
[afbeelding]
Met een masker op??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wanneer staat hij nu wel flatteus op een foto?
Bull shit! Er is niets lelijks aan Gwen... en dat betekend niet dat ze niet lelijk op een foto kan staan, maar die foto is niet lelijkquote:
Rustig zeg. Ieders mening is subjectief.quote:Op zondag 19 november 2006 00:13 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Bull shit! Er is niets lelijks aan Gwen... en dat betekend niet dat ze niet lelijk op een foto kan staan, maar die foto is niet lelijk
Ankyquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Marsjaan het volgende:
[afbeelding]
Sharon Stone is ook niet echt elegant hier.
Hoe bedoel je Photoshop?quote:
Nou sorry hoor maar ik vond het geen onzin. Ze staat er gewoon op als een paardquote:Op zondag 19 november 2006 00:53 schreef Vitalogy het volgende:
ja ok maar beetje onzin posten om het topic te vullen is natuurlijk ook niks.
Dat doet ze veel vaker met haar oog, volgens mij. Ik irriteerde me er al een keer eerder aan in elk gevalquote:Op zondag 19 november 2006 12:29 schreef Michellee het volgende:
OMG idd dat oog!!!
OMG! Die vetranden boven die jurk uit! Vadsig!quote:Op zondag 19 november 2006 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Zou ze echt denken dat deze houding flatteert?
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG! Die vetranden boven die jurk uit! Vadsig!
OMGquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
AJ McLean (backstreet boy)
[afbeelding]
Ik zag niet dat het LL wasquote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef Smirnov het volgende:
Waarom kijk het nieuwe topic weer rechtstreeks in Lindsey Lohan?
mmm, zou wel even met deze levende pop willen spelen danquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef apestaartje het volgende:
Elke foto van Mariah Carey is hetzelfde. De lach, de armpjes, alles zit op elke foto hetzelfde. Alleen de kleertjes zijn steeds anders. Een beetje het principe van zo'n kartonnen aankleedpop waar je als kleuter mee speelde.
[afbeelding]
Ze kijkt in ieder geval gelukkigquote:Op maandag 20 november 2006 18:05 schreef schatje het volgende:
Paris Hilton
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Om het maar niet over Michael te hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef DrDentz het volgende:
Ihl, Pamela Anderson is vet oud geworden. Nu lijkt ze op Irene Moors![]()
Ja ik zag hem net, zijn onderlip en stukje huid lijkt wel een andere kleur ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef DrDentz het volgende:
ik vind deze foto van MJ nog wel meevallen vergeleken met die van recht bovenaf![]()
Neeeeee. Echt???quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef ilsepielse het volgende:
vetranden??? dat zijn gewoon d'r neptieten hoor.
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Post hem dan meteen goedquote:Op woensdag 22 november 2006 09:16 schreef ivosnivo het volgende:
WARNING
![]()
http://cache.gettyimages.com/xc/72575560.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19390335F8FA9CA92A6A4959D446ECDBDCCA55A1E4F32AD3138
WARNING
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Natalie het volgende:
Dus dat is de reden voor Britneys hippe korte kapsel: al 'r extensions moesten eruit.
En Michael is rijp voor 't bejaardentehuis mortuarium. (en dan zien die 80-jaren aldaar er nog beter uit dan hij)
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef Nuna het volgende:
[..]
Post hem dan meteen goed![]()
WARNING WARNING WARNING
[afbeelding]
Ik wou de mensen thuis de keuze geven om de foto te bekijken of niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef Nuna het volgende:
[..]
Post hem dan meteen goed![]()
WARNING WARNING WARNING
[afbeelding]
ik ben nou niet echt de objectiefste op dit onderwerp, maar ik zie het niet?quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Ole het volgende:
Cate Blanchett. Verhoudingen kloppen niet.
[afbeelding]
Het is net of ze een lang bovenlijf heeft en hele korte benen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:31 schreef godigita het volgende:
[..]
ik ben nou niet echt de objectiefste op dit onderwerp, maar ik zie het niet?
Nu al hangtieten. Das op tijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef Takkembah het volgende:
Ms. Cruise
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Verplaats hem dan naar SS&Squote:
Klopt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:17 schreef Natalie het volgende:
Sommige vrouwen hebben hangtieten zelfs zonder ooit een baby te hebben gezoogd
Niks mis meequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez van achteren
quote:
schrik dat ben ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
Mary-kate Olsen weer op haar best. Deze hadden we toch nog niet?
[afbeelding]
WTF... een panty als broek???quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
Minus hoofd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is wel cool (Juliette Lewis, actrice en zangeres), maar ziet er hier toch echt niet uit, incl cameltoe:
[afbeelding]
Bedoel je deze?quote:Op zondag 26 november 2006 09:20 schreef Smash-it het volgende:
Op perez staan foto's van Britney a la Lindsey Lohan zoals in de OP, maar dan gecensureerd. Kijken hoe lang het duurt voordat de originele hier staan haha..
Vooral die onderstequote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Beetje mislukte photoshop
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zijn dat gewoon haar dijen hoor, die over elkaar heen geduwd zijn...quote:Op zondag 26 november 2006 14:29 schreef rena het volgende:
[..]
Vooral die ondersteIk kan er niet uitkomen wat ik daar nu zie
![]()
Jij hebt nog nooit een vrouw naakt gezienquote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon haar dijen hoor, die over elkaar heen geduwd zijn...
Geen photoshop.. Is gewoon een speciaal slipje..quote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Beetje mislukte photoshop
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er zelf éénquote:[..]
Jij hebt nog nooit een vrouw naakt gezien Dat wat daar in t midden zit wordt normaliter geen dij genoemd. Echter lijkt het bijna wel een stuk dij omdat het zo slecht gesoept is...
Is dat Britney? Dacht eerst dat het Hillary Duff was. Die staat er ook altijd zo lelijk opquote:Op zondag 26 november 2006 15:05 schreef Scandalous het volgende:
meer BFF paris en britney:
[afbeelding]
Tja, volgens mij niet hoor, maar wat jij wilquote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één
Op die foto zijn dat echt wel haar benen hoor, op die anderen niet.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef Grimm het volgende:
Ik had 't niet van britney verwacht
mensen, ooit een anatomie les gevolgd? dit is dus dik gephotoshopt, (behalve die laatste denk ik). Wat een simpele manier om sensatie te zoeken ophet internet zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Patch het volgende:
Ook maar even hier plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al een week hoor, wel bijblijven hequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Koningin het volgende:
Ik wist niet dat Spears en Hilton zulke vriendinnetjes waren....
Ze lijkt op de alien uit Alien.quote:
Vind t ook een beetje flauw worden, de photoshop straalt ervan af. Alleen een blinde ziet dat nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mensen, ooit een anatomie les gevolgd? dit is dus dik gephotoshopt, (behalve die laatste denk ik). Wat een simpele manier om sensatie te zoeken ophet internet zeg.
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Raadselachtige foto van Sharon Osbourne; waarom trekt ze haar decolleté naar beneden?
Hihi, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef Elvi het volgende:
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijk![]()
brrrr. om die eng bleke tiet te onthullen, ze voelde waarschijnlijk een beestje kruipenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijk![]()
tis maar een onderbroek hoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja hoor.. Daar is ze weer (Britney)
[afbeelding]
[afbeelding]
In Amerika zijn ze niet zo streng...quote:Op donderdag 30 november 2006 08:53 schreef So_Addictive het volgende:
Tjezus! wil ze d'r voogdij kwijt ofzo![]()
zelfde avondquote:Op donderdag 30 november 2006 00:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een oncharmante van Brit
[afbeelding]
Heeft Britney nou een enorme blauwe plek op haar been of is dat een rare schaduw?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zat ik me nou ook al af te vragen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef tessie het volgende:
[..]
Heeft Britney nou een enorme blauwe plek op haar been of is dat een rare schaduw?![]()
Zowat alle Amerikaanse vrouwen willen een 'pijnloze' bevalling.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:53 schreef rameijer het volgende:de baby is via een keizersnede ter wereld gekomen...
En gelijk hebben zequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:31 schreef Nuna het volgende:
Zowat alle Amerikaanse vrouwen willen een 'pijnloze' bevalling.
Is dat nou een gigantische blauwe (meer groen, maar goed) plek op haar been?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:54 schreef Smash-it het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar ik vond haar wel erg dun..
[afbeelding]
Volgens mij een blauwe plek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat zat ik me nou ook al af te vragen!
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staanquote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Disorder het volgende:
Best dun, eigenlijk.
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Ik denk (en hoop) het niet. Volgens mij is daar echt wel Photoshop aan te pas gekomen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Ole het volgende:
Is die foto van Brad wel echt?
Dat denk ik dan wel ja.quote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/bradpitt.png]afbeelding][/url]
Is het niet een soort masker?
- Die ribbel.
- Het verschil in kleur met de huid onder die ribbel.
Edit: Deze film gaat over een man met aids waar Brad de hoofdrol speelt:
http://www.imdb.com/title/tt0790636/
Misschien dat deze foto op de set van die film is genomen.![]()
Zo ben ik ook, dat is echt niet dun. Als je je armen omhoog doet, lijk je automatisch dunner.quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat noem ik niet slank meer. Dus dun.
Geeft niet als je een beetje mollig bent hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:20 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.![]()
Is al eerder gezegd, maar dan kun je mijn botten er nog niet doorheen zien steken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Oh het is Nelly..quote:
Maar dat is toch ook een halve vrouwquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Eén van de Jays van America's Next Top Model.
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Miss Jay Alexander: "Strike a pose, bitches!" "What's up bitches?"quote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Is dat niet gewoon zijn t-shirt?quote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/bradpitt.png]afbeelding][/url]
Is het niet een soort masker?
- Die ribbel.
- Het verschil in kleur met de huid onder die ribbel.
dat is gewoon Jayquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Ja, da's een t-shirt.quote:
Die foto is op de set van 'The Curious Case of Benjamin Button' genomen, waarin hij een man speelt die andersom verouderd, hij wordt dus steeds jongerquote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
'All work and no play makes Britney a dull girl'quote:
Ik blijf deze sjiek vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:51 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is 't een haarquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:30 schreef KRS het volgende:
[..]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!
Ik denk dat dat een haar is!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:30 schreef KRS het volgende:
[..]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!
Ik denk net zo echt als dat ze een flop heeft met haar album 20 Years Old.quote:
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Op zich zou dat best kunnen als je over de 40 bent en vaak bent aangekomen en afgevallen dat je buik wat blubbert en op en neer gaat als je heftig spring.
Maar wat ik niet snap, waarom trek je dan zo'n kort truitje aan.....?![]()
Volgens mij ook niet. Ze buigt ook wat voorover waardoor je buik er natuurlijk al wat anders uit komt te zien dan wanneer je gewoon rechtop staat.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mij![]()
Het gaat erom dat het lijkt alsof die abs zijn gepaintbrusht.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mij![]()
maar misschien zijn ze wel echt hoor!quote:We couldn't help but be fixated by Janet Jackson's Mariah Carey-esque abs as she opened the Billboard Music Awards on Fox Monday night.
That shit looks painted on!!!!
How can you have abs that hard and still have so much backfat???
But, then again, we're not expert.
Everyone does have an opinion, though.
What's YOURS on Janet's abs???? Real or fake????
Ze bedoelde niet dat ze zich als 20 jarige voelt maar ze eert het bestaan van haar album waar dat nummer "Rhythm Nation" op staat.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien had ze haar album 40 Y.O. moeten noemen en zich ook zo moeten kleden.. ze is echt geen 20 meer![]()
Jup, is hier al gepost!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Smots het volgende:
Of hoort dit in een ander topic thuis?
Allebeiquote:Op donderdag 7 december 2006 20:23 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze bedoelde niet dat ze zich als 20 jarige voelt maar ze eert het bestaan van haar album waar dat nummer "Rhythm Nation" op staat.![]()
quote:Jermaine Dupri, one of the executive producers, said the new album would be titled 20 Years Old, a nod to the 20th anniversary of Control, and references to how old Janet "currently feels".
O.K je overtreft me.quote:
Die wangen doen me denken aan Bea.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Een schattig prinsesje is anders.. je kunt wel zien dat het van Alex is
Het wordt echt een Beatrix # 2 dicatortje denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
He nee, ik mag Amalia niet zo. Ik weet het is een jong kind, maar volgens mij is/wordt dat echt zo'n ettertje.
En van wie is Alex?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Een schattig prinsesje is anders.. je kunt wel zien dat het van Alex is
Oh mijn god...quote:
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh mijn god...![]()
Die trekt haar masker af voordat ze naar bed gaat...![]()
Ik wil het niet eens weten, jij wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!
Nee, mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten, jij wel?![]()
Plakrand van d'r pruikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!
gelukkig gaat ze steeds meer op r moeder lijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het wordt echt een Beatrix # 2 dicatortje denk ik
Hier is 't weer een scheetje
[afbeelding]
Ze hebben dr allemaal echt zin inquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral Tom & KatieDie neplach
![]()
en en en... waar zijn haar mega-boobs gebleven?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:40 schreef apestaartje het volgende:
Niet Sylvie Meis' mooiste foto. Zou ze aan de botox zijn?
[afbeelding]
Blame it on the baby....quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:48 schreef Ephemera het volgende:
[..]
en en en... waar zijn haar mega-boobs gebleven?
Hij heeft zich dit keer wel geschoren!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Moja het volgende:
Die Marc Anthony ziet er ook altijd uit alsof ie terminaal ziek is zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |