Niks mis meequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez van achteren
quote:
schrik dat ben ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
Mary-kate Olsen weer op haar best. Deze hadden we toch nog niet?
[afbeelding]
WTF... een panty als broek???quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
Mary-kate Olsen weer op haar best. Deze hadden we toch nog niet?
[afbeelding]
Minus hoofd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is wel cool (Juliette Lewis, actrice en zangeres), maar ziet er hier toch echt niet uit, incl cameltoe:
[afbeelding]
Bedoel je deze?quote:Op zondag 26 november 2006 09:20 schreef Smash-it het volgende:
Op perez staan foto's van Britney a la Lindsey Lohan zoals in de OP, maar dan gecensureerd. Kijken hoe lang het duurt voordat de originele hier staan haha..
Vooral die onderstequote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Beetje mislukte photoshop
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zijn dat gewoon haar dijen hoor, die over elkaar heen geduwd zijn...quote:Op zondag 26 november 2006 14:29 schreef rena het volgende:
[..]
Vooral die ondersteIk kan er niet uitkomen wat ik daar nu zie
![]()
Jij hebt nog nooit een vrouw naakt gezienquote:Op zondag 26 november 2006 14:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon haar dijen hoor, die over elkaar heen geduwd zijn...
Geen photoshop.. Is gewoon een speciaal slipje..quote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bedoel je deze?Beetje mislukte photoshop
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er zelf éénquote:[..]
Jij hebt nog nooit een vrouw naakt gezien Dat wat daar in t midden zit wordt normaliter geen dij genoemd. Echter lijkt het bijna wel een stuk dij omdat het zo slecht gesoept is...
Is dat Britney? Dacht eerst dat het Hillary Duff was. Die staat er ook altijd zo lelijk opquote:Op zondag 26 november 2006 15:05 schreef Scandalous het volgende:
meer BFF paris en britney:
[afbeelding]
Tja, volgens mij niet hoor, maar wat jij wilquote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één
Op die foto zijn dat echt wel haar benen hoor, op die anderen niet.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef Grimm het volgende:
Ik had 't niet van britney verwacht
mensen, ooit een anatomie les gevolgd? dit is dus dik gephotoshopt, (behalve die laatste denk ik). Wat een simpele manier om sensatie te zoeken ophet internet zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Patch het volgende:
Ook maar even hier plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al een week hoor, wel bijblijven hequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Koningin het volgende:
Ik wist niet dat Spears en Hilton zulke vriendinnetjes waren....
Ze lijkt op de alien uit Alien.quote:
Vind t ook een beetje flauw worden, de photoshop straalt ervan af. Alleen een blinde ziet dat nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mensen, ooit een anatomie les gevolgd? dit is dus dik gephotoshopt, (behalve die laatste denk ik). Wat een simpele manier om sensatie te zoeken ophet internet zeg.
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Raadselachtige foto van Sharon Osbourne; waarom trekt ze haar decolleté naar beneden?
Hihi, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef Elvi het volgende:
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijk![]()
brrrr. om die eng bleke tiet te onthullen, ze voelde waarschijnlijk een beestje kruipenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze dr jurk naar benee trekt... Dat andere lijkt me nogal pijnlijk![]()
tis maar een onderbroek hoor...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja hoor.. Daar is ze weer (Britney)
[afbeelding]
[afbeelding]
In Amerika zijn ze niet zo streng...quote:Op donderdag 30 november 2006 08:53 schreef So_Addictive het volgende:
Tjezus! wil ze d'r voogdij kwijt ofzo![]()
zelfde avondquote:Op donderdag 30 november 2006 00:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een oncharmante van Brit
[afbeelding]
Heeft Britney nou een enorme blauwe plek op haar been of is dat een rare schaduw?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zat ik me nou ook al af te vragen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:18 schreef tessie het volgende:
[..]
Heeft Britney nou een enorme blauwe plek op haar been of is dat een rare schaduw?![]()
Zowat alle Amerikaanse vrouwen willen een 'pijnloze' bevalling.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:53 schreef rameijer het volgende:de baby is via een keizersnede ter wereld gekomen...
En gelijk hebben zequote:Op vrijdag 1 december 2006 17:31 schreef Nuna het volgende:
Zowat alle Amerikaanse vrouwen willen een 'pijnloze' bevalling.
Is dat nou een gigantische blauwe (meer groen, maar goed) plek op haar been?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |