Het lijkt op die foto trouwens ook nogal dat ze behoorlijk grote tepels heeft naar verhouding... als ik hem in gedachten doortekenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Post hier decente foto's van vrouwen met hangtieten. Ik begin met Katie Holmes.
[afbeelding]
Ik kan niet geloven dat dit echt isquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Post hier decente foto's van vrouwen met hangtieten. Ik begin met Katie Holmes.
[afbeelding]
Ja, wat is dat eigenlijk ineens met die balkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou vind ik die balken die te pas en te onpas dwars door de foto's lopen rete-irritant, maar om deze heb ik toch wel vreselijk zitten lachen![]()
(sorry voor de waardeloze kwaliteit, maar het is een foto van mijn monitor)
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
daar hangt het nu het nog vastgesnoerd zit. zodra dat losgaat, sleept het achter dr aan ben ik bang.quote:
Ja, en ik vind het stront irritant...quote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou vind ik die balken die te pas en te onpas dwars door de foto's lopen rete-irritant, maar om deze heb ik toch wel vreselijk zitten lachen![]()
(sorry voor de waardeloze kwaliteit, maar het is een foto van mijn monitor)
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
Mwah, kweenie... Als je weet dat je niet (meer) de meest zwaartekrachttrotserende boezem hebt, moet je niet in jurkjes gaan lopen die een decollete tot de navel hebben. Doe je dat toch, kun je rekenen op een plek in een topic hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd behoorlijk vrouwonvriendelijk...
Ik wel, door iedere foto een quote balk, super irritant!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat lult iedereen steeds over die balken, ik zie niks.
Haha, heb het filmpje gekeken, wel triest dat je zover moet gaan om je gelijk te krijgen. Doet me wel aan Georgina Verbaan denken trouwens!quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:15 schreef Coolfool het volgende:
Tyra heeft ze ook! Geen balken maar hangers.
http://www.youtube.com/watch?v=uwJe1mxWh_A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |