Echt een totaal verkeerde jurk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Elizabeth Hurley heeft weleens beter op de foto gestaan.
Da's nou niet echt onflatteus, dat is gewoon een goede kont.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez van achteren
The Pogues. Een Brits/Iers muziekcombo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef Elvi het volgende:
Waar moet ik hem van kennen?
AJquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
AJ McLean (backstreet boy)
[afbeelding]
Paris
[afbeelding]
Met een masker op??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wanneer staat hij nu wel flatteus op een foto?
Bull shit! Er is niets lelijks aan Gwen... en dat betekend niet dat ze niet lelijk op een foto kan staan, maar die foto is niet lelijkquote:
Rustig zeg. Ieders mening is subjectief.quote:Op zondag 19 november 2006 00:13 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Bull shit! Er is niets lelijks aan Gwen... en dat betekend niet dat ze niet lelijk op een foto kan staan, maar die foto is niet lelijk
Ankyquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Marsjaan het volgende:
[afbeelding]
Sharon Stone is ook niet echt elegant hier.
Hoe bedoel je Photoshop?quote:
Nou sorry hoor maar ik vond het geen onzin. Ze staat er gewoon op als een paardquote:Op zondag 19 november 2006 00:53 schreef Vitalogy het volgende:
ja ok maar beetje onzin posten om het topic te vullen is natuurlijk ook niks.
Dat doet ze veel vaker met haar oog, volgens mij. Ik irriteerde me er al een keer eerder aan in elk gevalquote:Op zondag 19 november 2006 12:29 schreef Michellee het volgende:
OMG idd dat oog!!!
OMG! Die vetranden boven die jurk uit! Vadsig!quote:Op zondag 19 november 2006 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Zou ze echt denken dat deze houding flatteert?
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG! Die vetranden boven die jurk uit! Vadsig!
quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMG! Die vetranden boven die jurk uit! Vadsig!
OMGquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
AJ McLean (backstreet boy)
[afbeelding]
Ik zag niet dat het LL wasquote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef Smirnov het volgende:
Waarom kijk het nieuwe topic weer rechtstreeks in Lindsey Lohan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |