quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:54 schreef Smash-it het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar ik vond haar wel erg dun..
[afbeelding]
Volgens mij een blauwe plek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat zat ik me nou ook al af te vragen!
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staanquote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Disorder het volgende:
Best dun, eigenlijk.
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Ik denk (en hoop) het niet. Volgens mij is daar echt wel Photoshop aan te pas gekomen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Ole het volgende:
Is die foto van Brad wel echt?
Dat denk ik dan wel ja.quote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/bradpitt.png]afbeelding][/url]
Is het niet een soort masker?
- Die ribbel.
- Het verschil in kleur met de huid onder die ribbel.
Edit: Deze film gaat over een man met aids waar Brad de hoofdrol speelt:
http://www.imdb.com/title/tt0790636/
Misschien dat deze foto op de set van die film is genomen.![]()
Zo ben ik ook, dat is echt niet dun. Als je je armen omhoog doet, lijk je automatisch dunner.quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat noem ik niet slank meer. Dus dun.
Geeft niet als je een beetje mollig bent hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:20 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.![]()
Is al eerder gezegd, maar dan kun je mijn botten er nog niet doorheen zien steken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Oh het is Nelly..quote:
Maar dat is toch ook een halve vrouwquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Eén van de Jays van America's Next Top Model.
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Miss Jay Alexander: "Strike a pose, bitches!" "What's up bitches?"quote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Is dat niet gewoon zijn t-shirt?quote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/bradpitt.png]afbeelding][/url]
Is het niet een soort masker?
- Die ribbel.
- Het verschil in kleur met de huid onder die ribbel.
dat is gewoon Jayquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Ja, da's een t-shirt.quote:
Die foto is op de set van 'The Curious Case of Benjamin Button' genomen, waarin hij een man speelt die andersom verouderd, hij wordt dus steeds jongerquote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
'All work and no play makes Britney a dull girl'quote:
Ik blijf deze sjiek vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef Samson het volgende:
Mary-kate Olsen weer op haar best. Deze hadden we toch nog niet?
[afbeelding]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:51 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is 't een haarquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:30 schreef KRS het volgende:
[..]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!
Ik denk dat dat een haar is!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:30 schreef KRS het volgende:
[..]
HAHAHA dat kwijldraadje bij die 1e foto, maakt 'm helemaal af!
Ik denk net zo echt als dat ze een flop heeft met haar album 20 Years Old.quote:
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Op zich zou dat best kunnen als je over de 40 bent en vaak bent aangekomen en afgevallen dat je buik wat blubbert en op en neer gaat als je heftig spring.
Maar wat ik niet snap, waarom trek je dan zo'n kort truitje aan.....?![]()
Volgens mij ook niet. Ze buigt ook wat voorover waardoor je buik er natuurlijk al wat anders uit komt te zien dan wanneer je gewoon rechtop staat.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mij![]()
Het gaat erom dat het lijkt alsof die abs zijn gepaintbrusht.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie geen blubber. Afgaande op andere plaatjes die ik al van haar had gezien zie ik gewoon 'n gespierde buik, zelfs met 'n lichte sixpack, en bij haar navel zit een wat vreemde vouw. Maar dat is geen rul volgens mij![]()
maar misschien zijn ze wel echt hoor!quote:We couldn't help but be fixated by Janet Jackson's Mariah Carey-esque abs as she opened the Billboard Music Awards on Fox Monday night.
That shit looks painted on!!!!
How can you have abs that hard and still have so much backfat???
But, then again, we're not expert.
Everyone does have an opinion, though.
What's YOURS on Janet's abs???? Real or fake????
Ze bedoelde niet dat ze zich als 20 jarige voelt maar ze eert het bestaan van haar album waar dat nummer "Rhythm Nation" op staat.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien had ze haar album 40 Y.O. moeten noemen en zich ook zo moeten kleden.. ze is echt geen 20 meer![]()
Jup, is hier al gepost!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Smots het volgende:
Of hoort dit in een ander topic thuis?
Allebeiquote:Op donderdag 7 december 2006 20:23 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze bedoelde niet dat ze zich als 20 jarige voelt maar ze eert het bestaan van haar album waar dat nummer "Rhythm Nation" op staat.![]()
quote:Jermaine Dupri, one of the executive producers, said the new album would be titled 20 Years Old, a nod to the 20th anniversary of Control, and references to how old Janet "currently feels".
O.K je overtreft me.quote:
Die wangen doen me denken aan Bea.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Een schattig prinsesje is anders.. je kunt wel zien dat het van Alex is
Het wordt echt een Beatrix # 2 dicatortje denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
He nee, ik mag Amalia niet zo. Ik weet het is een jong kind, maar volgens mij is/wordt dat echt zo'n ettertje.
En van wie is Alex?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Een schattig prinsesje is anders.. je kunt wel zien dat het van Alex is
Oh mijn god...quote:
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh mijn god...![]()
Die trekt haar masker af voordat ze naar bed gaat...![]()
Ik wil het niet eens weten, jij wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!
Nee, mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten, jij wel?![]()
Plakrand van d'r pruikquote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad wat is het, vloeibare latex? Autolak? Misschien is het Beyonce wel heulemaal niet!
gelukkig gaat ze steeds meer op r moeder lijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het wordt echt een Beatrix # 2 dicatortje denk ik
Hier is 't weer een scheetje
[afbeelding]
Ze hebben dr allemaal echt zin inquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral Tom & KatieDie neplach
![]()
en en en... waar zijn haar mega-boobs gebleven?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:40 schreef apestaartje het volgende:
Niet Sylvie Meis' mooiste foto. Zou ze aan de botox zijn?
[afbeelding]
Blame it on the baby....quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:48 schreef Ephemera het volgende:
[..]
en en en... waar zijn haar mega-boobs gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |