quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:54 schreef Smash-it het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar ik vond haar wel erg dun..
[afbeelding]
Volgens mij een blauwe plek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat zat ik me nou ook al af te vragen!
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staanquote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Disorder het volgende:
Best dun, eigenlijk.
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Ik denk (en hoop) het niet. Volgens mij is daar echt wel Photoshop aan te pas gekomen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Ole het volgende:
Is die foto van Brad wel echt?
Dat denk ik dan wel ja.quote:Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/bradpitt.png]afbeelding][/url]
Is het niet een soort masker?
- Die ribbel.
- Het verschil in kleur met de huid onder die ribbel.
Edit: Deze film gaat over een man met aids waar Brad de hoofdrol speelt:
http://www.imdb.com/title/tt0790636/
Misschien dat deze foto op de set van die film is genomen.![]()
Zo ben ik ook, dat is echt niet dun. Als je je armen omhoog doet, lijk je automatisch dunner.quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat noem ik niet slank meer. Dus dun.
Geeft niet als je een beetje mollig bent hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:20 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dan nog kun je bij mij niet zo duidelijk mijn ribben tellen. En nee, ik ben niet dik.![]()
Is al eerder gezegd, maar dan kun je mijn botten er nog niet doorheen zien steken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Komt door de pose, ga jij maar ns zo met je armen omhoog staan
Oh het is Nelly..quote:
Maar dat is toch ook een halve vrouwquote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Eén van de Jays van America's Next Top Model.
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
Miss Jay Alexander: "Strike a pose, bitches!" "What's up bitches?"quote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Eén van de Jays van America's Next Top Model.
Dude looks like a lady.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |