Vorig jaar was het ook in een Ierse pubquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens een paar jaar geleden (denk jaartje of 5) een hele leuke Fokmeeting gehad in een Ierse pub in Utrecht. is op zich een hele geschikte lokatie en je kon er nog wat eten ook. alleen was er toen voetbal ofzo, dus de kroeg zat ook vol met ieren, maar dat was alleen maar sfeerverhogend
Ikquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
okee maar wie bepaalt de locatie dan?
Dat is spijtig, maar zaterdag is voor de meeste mensen wel leuk, kunnen ze er een dagje Utrecht aan vast knopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, zaterdag, een gewone werkdag. Wordt voor mij dus erg lastig.
als je het hem heel lief vraagt vast welquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ben dan jarig.
Vier het gezellig op de meet dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ben dan jarig.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wordt je gezelligste verjaardag in jaaaren
Als jullie de meet verhuizen naar Rotterdam, kom ik trakteren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vier het gezellig op de meet dan!![]()
Hey leuk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:31 schreef Ymke het volgende:
Froos en ik komen
ow dan bestel ik gewoon een pul bier en giet die in je schootquote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
Dat weet je helemaal niet :-) mischien zijn we wel heel vervelend :-)
We????? Jij . ik ben schattigquote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef fr.oosje het volgende:
Dat zou zonde zijn zeg
Vast niet. Jullie vallen IRL vast heel erg mee.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
Mooi, hebben we gelijk gebak erbijquote:Op donderdag 21 december 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nog steeds jarig die dag.
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nog steeds jarig die dag.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?
leuk An!
Utrecht is altijd lekker dichtbij geweest, alleen jij zat zo ver weg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef Chanty het volgende:
tvpUtrecht is tegenwoordig lekker dichtbij dus
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Utrecht is altijd lekker dichtbij geweest, alleen jij zat zo ver weg.
korte samenvatting:quote:
Kijk!quote:
Jullie gingen niet voor niets aan de andere kant van de tafel zitten, zo ver kom ik ook niet met bier gooienquote:
Mooi, eindelijk iemand die aan mij eigen maatstaaf voldoetquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
korte samenvatting:
ik heb een grote bek, ik gooi met bier en ik stink
weet je het zeker?
Tegen de tijd dat ik ga beslissen wat te doen die dag, misschien kom ik wel even koekeloeren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?
quote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
ja, dat dus...ik kom langs.
Mooi nummer van Living Colourquote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
OMG Sharkie je bent terugquote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
Het enige nummer dat ik van hen ken trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 15:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Ach, Living Colour, AC/DC, t is allemaal lawaai
Net als Thin Lizzy trouwens
In welke post zou je een datum verwachten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
is er nu al een datum? of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ tizzit: gewoon dit topic in de gaten blijven houden, dan komt alles goed![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In welke post zou je een datum verwachten?die stond er de eerste keer nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ tizzit: gewoon dit topic in de gaten blijven houden, dan komt alles goed
maar okee! Ik zal ff kijken of ik de Belg kan porren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ow dan hoef ik ook niet te komenquote:
Ja . net alsof dat zo gemakkelijk gaat , ik moet tenslotte ook een aantal weekenden werkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:49 schreef fr.oosje het volgende:
Nog geen vrij kunnen krijgen? doe eens snel dan
Het is er nu wel lekker somber weer voorquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja . net alsof dat zo gemakkelijk gaat , ik moet tenslotte ook een aantal weekenden werken
En Peatje , we moeten nog steeds een keer naar een begraafplaats
alweer een excuus, was met Houten ook al zoquote:
Sssssssssssssst is het zo duidelijk ?quote:
Browniesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:02 schreef Vliegvrager het volgende:
En brownies mogen ook, maar laat mij erbuiten. Nou ja, met opeten kan ik dan als het echt moet nog wel een beetje helpen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:00 schreef Chanty het volgende:
Ik ga natuurlijk niet op zaterdagochend vanuit Hilversum naar Limburg reizen om vervolgens direct rechtomkeerd te maken en weer terug te gaan voor een meeting![]()
Toppie, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:00 schreef Chanty het volgende:
Ik ga natuurlijk niet op zaterdagochend vanuit Hilversum naar Limburg reizen om vervolgens direct rechtomkeerd te maken en weer terug te gaan voor een meeting![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Toppie, ik wist dat ik op je kon rekenen.![]()
Doe effe lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
Doe effe een aanvangstijd...
quote:Kan ik het proberen te combineren met een FOK meet de avond ervoor en iets met een Hotel ofzo..
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef umberrella het volgende:
teeveepee
Beetje info op pagina 2 verstoppenquote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beetje info op pagina 2 verstoppen![]()
Je hebt mail..![]()
niet...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een tvp gaat je geen locatie plus routebeschrijving opleveren.
![]()
Wat is VliegV streng vandaag..quote:
Ik heb je opgegeven op een aantal spamsites, komt goed dus, geen dankquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb je opgegeven op een aantal spamsites, komt goed dus, geen dank.
donequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zag het.Ik ga morgen iedereen even reply-en.
Ik denk dat hij je toch zal ver-assen:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:34 schreef pirke het volgende:
Ga ik jullie eindelijk eens in het echt ontmoeten
Op HM-2 na dan, die heb ik al wel eens eerder gezien.
Dat eerste had ik ook gemerkt ja, en dat 2e kon je wel zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je toch zal ver-assen:
Hij kan ook pratenEn zuipen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je toch zal ver-assen:
Hij kan ook pratenEn zuipen
*Bladert gauw naar de centerfoldquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Man ik ben allang een open boek.
![]()
Puckzzzquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*Bladert gauw naar de centerfold![]()
Necronomicon jij!quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
Man ik ben allang een open boek.
![]()
Ja hee!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik kom toch maar niet..
Dat wordt een teleurstellingquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*Bladert gauw naar de centerfold![]()
misschien val ik wel op cute, bigmouthed and furry?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
misschien val ik wel op cute, bigmouthed and furry?
Een echte vent heeft meer lichaamshaar dan hoofdhaar is mijn motto ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Misschien hij ook...quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Is dat geheimtaal voor: 'ik stuur je een mailtje anders krijg ik geen routebeschrijving'?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:38 schreef freud het volgende:
Ik ga er trouwens ook een soort van zijn in principe dinges post.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dat.....dat...ddddat... Is m'n verlorengewaande Tweelingbroerquote:
die eerste twee is geen probleem, maar dat laatstequote:
Je kan natuurlijk ook wat later binnen komen vallen, je weet alleen niet waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
Hmm uur of 12... dat is nog wel te combineren misschien, moet toch naar Hilversum ook die dag. Ligt een beetje aan de plannen van vrijdagavond en de plannen van vriendjelief![]()
Nee, ik zou eerder weggaan danquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook wat later binnen komen vallen, je weet alleen niet waar
EN ik zit juist al in Utrecht van de meet op vrijdagavondquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik zou eerder weggaan dan's Avonds andere meet
![]()
En ik weet wel dat ik moet mailen, maar wacht even de vrijdagavondplannen af
Wat kom je doen dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef umberrella het volgende:
zuipen ga k iig niet
Dat is ze geraden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef pirke het volgende:
Ze hebben er toch wel Guinness op de tap he?
Inderdaad wat hij zegtquote:
Moet jij klappen ofzo...quote:
Ja daar zit ik ook al bij te koekeloeren..quote:Op zondag 4 februari 2007 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe dan de 9e, dan zijn er al 70 verdwaalde FOK!kers in Utrecht
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet jij klappen ofzo...![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ben ik Guinness fan..![]()
foto zou nog op FOT moeten staan van de vorige kroeg meet
![]()
Dat was de vorige keer ook de reactie die volgens mij Puckzzz gaf..quote:
quote:
Ik wil ook je glas volpissen, wat peuken erdoorheen gooien en even schudden. heb je ook Guinessquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord, schenken ze daar Guinness uit de tap? Anders moeten we misschien gaan verhuizen naar een andere tent
Of we houden gewoon nog een keer ergens anders een meet in een Irish Pub, altijd gezellig!
Ik kan geen mededelingen doen die verwijzen naar de identiteit van de betreffende gelegenheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord, schenken ze daar Guinness uit de tap? Anders moeten we misschien gaan verhuizen naar een andere tent
Of we houden gewoon nog een keer ergens anders een meet in een Irish Pub, altijd gezellig!
Ik kom langs en Frued en Prike..... dus het is al geslaagd bij voorhand...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan geen mededelingen doen die verwijzen naar de identiteit van de betreffende gelegenheid.
Je zult wel zien welke merken bier en fris in ****************** geschonken worden, ik mag toch hopen dat het welslagen van de meet niet afhangt van het te schenken biermerk.
O'Connels of O 'Leary's bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Juist welquote:Op maandag 5 februari 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Guinness moet je genieten... En niet als Heineken of Amstel of Bavaria als ranja achter de keel gieten..
![]()
Je bedoelt de volgende dag?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist welGuinness is juist om achter in je keel te gieten. De NAsmaak schijnt juist het fijne eraan te zijn
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ikquote:Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom langs en Frued en Prike..... dus het is al geslaagd bij voorhand...![]()
Maar het forumblontje An24 valt onder Expositiemateriaal... Daar mag je alleen naar kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ik.
Echt nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
Maar het forumblontje An24 valt onder Expositiemateriaal... Daar mag je alleen naar kijkenen niet aankomen/tegen praten..
![]()
![]()
Denk ut nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ik.
Helaasch Yoni, volgende keer beter!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef Yoni het volgende:
Denk ut niet![]()
Vrijdagavond feestje, zaterdag én zondag XFA meet, zaterdagavond bij vriendje slapen.... mijn weekend puilt ietwat uit....
Ik dacht dat je er wasquote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef An24 het volgende:
Niet praten over mij alsof ik er niet bij ben![]()
![]()
Doen we dat dan???quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef An24 het volgende:
Niet praten over mij alsof ik er niet bij ben![]()
![]()
Het wachten is op de eerstequote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Het Grote Afzeggen al begonnen?
Ongetwijfeldquote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef pirke het volgende:
Is er trouwens iemand uit omgeving Eindhoven die op de heenweg een plekje vrij heeft in zijn/haar vervoer?
Zie pagina 2, of zijn er inmiddels meer mensen bijgekomen Vliegvrager?quote:
Wil herr FliegenFrager de Allmighty HM2 ook even aan de lijst toevoegen.. Vergeetachtige vogel..quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Kijkt dat loopt lekker op: 9 sorry Hamster
Like I said...
=feitquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik ben geen last-minute cheap-ticket trut.... Ik had allang geaanmeld...
![]()
acceptedquote:
Tis geen verplichting Fles.. Niet dat je leven er van af hangt of zo...quote:
uhmm, dat zeg je nu wel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis geen verplichting Fles.. Niet dat je leven er van af hangt of zo...
t is een kroeg meet dude, maar niemand houd je tegen om vooraf of erna foto's van Utrecht te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef tizzit het volgende:
maareh, wordt er alleen gezopen of zit er ergens nog een fotografisch tintje aan ( ja mensen die zuipen op de foto zetten, da snap ik dan ook wel, maar ergens in Utrecht ofzo?)
Afhankelijk van hoe laat het word lijkt het mij wel leuk om even utrecht in te gaan om foto's te makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef tizzit het volgende:
maareh, wordt er alleen gezopen of zit er ergens nog een fotografisch tintje aan ( ja mensen die zuipen op de foto zetten, da snap ik dan ook wel, maar ergens in Utrecht ofzo?)
Hotel NS Centraal? Aanbevolen door de zwerversverenigng "de kartonnen doos" ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn hotel geregeld...![]()
Lekker in het Centrum...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hotel NS Centraal? Aanbevolen door de zwerversverenigng "de kartonnen doos" ?
Cool, veel plezier danquote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er wel bijAfspraak in Tilburg ging niet door wegens weer-omstandigheden
Allangquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tof!
je hebt alle reisgegevens al?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
Twijfeltwijfeltwijfeltwijfeltwijfeltwijfel
Niet twijfelen....komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
Mietjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef pirke het volgende:
Als ik morgen een beetje gaar overkom dan komt dat door de hoeveelheid Guinness en Whisky die ik vanavond achterover heb geslagen... alvast mijn excuses
Tja, ik heb hier thuis geen Guinness tap en niet die hoeveelheid aan soorten whisky op voorraad (meestal max 3 flessen), dat zijn 2 goede redenen om buiten de deur te drinkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mietje's Avonds een vent, 's ochtends een vent
reden waarom ik dus niet drink buiten de deur
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
Ga je dan ook niet naar die XFA-meetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee ik twijfel nog vrolijk even door. Moet eigenlijk gewoon nuttige dingen doen....
Leuk, gezelliequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er wel bijAfspraak in Tilburg ging niet door wegens weer-omstandigheden
Wat PdH zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
* cyberrobin heeft wel standaard wat blikken Guinness in de koelkast staanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef pirke het volgende:
[..]
Tja, ik heb hier thuis geen Guinness tap en niet die hoeveelheid aan soorten whisky op voorraad (meestal max 3 flessen), dat zijn 2 goede redenen om buiten de deur te drinken
Ikke.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen/GOeienavond. Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
Wat is er volgende week te doen in houten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen/GOeienavond. Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
D_A hoiquote:
zie mijn edit bij de fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef LekkerApart het volgende:
En onder jou staat Xil? En de rest?
Yep...what can I say..story off my lifequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Puckzzz het volgende:die groepsfoto is voor 'sommige' niet erg flatteus!
sorrie
* Puckzzz is blij dat ze niet zo op de foto heeft moeten staan![]()
An was je nou de enige vrouw?
Oeps, verkeerde topic. Fotografiebeurs is dan daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat is er volgende week te doen in houten?
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
zat ik lekker rugby te kijken in o'connels continue flitsen in de hoek....
zei tegen mijn mede rugbykijker, t zal vast een kneuzen meet zijn van t foto forum op fok... (en nee ik kom hier niet vaker....dit deel vh forum dus)
leuk die fototoestellen alleen die flitsen ik werd er leip van....
volgende keer lekker thuis laten die speeltjes...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zitten
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Puckzzz het volgende:die groepsfoto is voor 'sommige' niet erg flatteus!
sorrie
Je kan ook zelf rugby gaan spelen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
zei tegen mijn mede rugbykijker, t zal vast een kneuzen meet zijn van t foto forum op fok... (en nee ik kom hier niet vaker....dit deel vh forum dus)
t bier was wel lekker.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zitten
Zeikerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
LOL!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef Remco_h het volgende:
[..]
t bier was wel lekker.....
toen jullie in t rondje gingen staan voor die foto dachten we eerst dat jullie een groepsbid sessie aan t doen waren......
Valt mee hoor.quote:
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef qube808 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Ook al zaten jullie in netjes een hoekie, dan nog is dat geflits is niet erg sociaal. Eén flitser is al vervelend genoeg, vooral als je niet gezellig meeflitst, maar wedstrijdjes "wie kan het hardst flitsen" zijn lastig te pruimen. Ik snap dat je verblind bent door je hobby (power toe joe enzo) en daardoor blind bent voor je omgeving, maar blind doorflitsen is gewoon a-sociaal. Eigenlijk.
Een kroeg is geen stu-stu-studio.
nou....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenZo onredelijk zagen we er toch niet uit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nou....
jullie zagen er uit als bier drinkende fokkers.....
ik weet uit ervaring (ik ben zelf ook een bierdrinkende fokker) dat die heel erg onredelijk zijn![]()
Vriend! Een echt indrukwekkend groepje waren jullie inderdaad niet, al flitsten jullie als de besten...!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenZo onredelijk zagen we er toch niet uit
Maar goed...maakt niet uit. Is toch iets waar je niet uit gaat komen en zo vaak komen we daar nou ook weer niet
zat jij daar ook al bier te drinken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef qube808 het volgende:
[..]
Vriend! Een echt indrukwekkend groepje waren jullie inderdaad niet, al flitsten jullie als de besten...!![]()
Maar kan je zéf niet verzinnen dat je irritant bezig zou kunnen wezen? Als ik mobiel zit te bellen in de tram ben ik me erg bewust dat ik irritant ben voor anderen, het lijkt me niet erg raar dat flitsters diezelfde gedachten hebben... Of komen jullie op flitsen af en gaan jullie dan flitsers vergelijken? Zo van "wat heb jij een grote flitser! Wil je de mijne zien en zullen we dan samen brommers filtsen?"
Het is verder ook vooral niet belangrijk... Wél belangrijk: hebben jullie foto's van het (vrl.) barpersoneel?![]()
Ik zat naast je man...!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef Remco_h het volgende:
[..]
zat jij daar ook al bier te drinken?
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef qube808 het volgende:
Wél belangrijk: hebben jullie foto's van het (vrl.) barpersoneel?![]()
niet???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mij![]()
Kan je dat niet even checken, voor de zekerheid (en als goedmakertje)...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mij![]()
Oh, enne: CF's??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik niet in elk geval...
Geen idee wat de andere op hun CF's vonden!
Ik zag het inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt een stofje op je sensor, Xila
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie trouwens allemaal foto's van mijn hand en ja......gemaakt met een Nikon.....er was niets beters voorhanden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, het maakt mij verder niet uit, maar hij viel me nogal op!
Daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie trouwens allemaal foto's van mijn hand en ja......gemaakt met een Nikon.....er was niets beters voorhanden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef qube808 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Ook al zaten jullie in netjes een hoekie, dan nog is dat geflits is niet erg sociaal. Eén flitser is al vervelend genoeg, vooral als je niet gezellig meeflitst, maar wedstrijdjes "wie kan het hardst flitsen" zijn lastig te pruimen. Ik snap dat je verblind bent door je hobby (power toe joe enzo) en daardoor blind bent voor je omgeving, maar blind doorflitsen is gewoon a-sociaal. Eigenlijk.
Een kroeg is geen stu-stu-studio.
Ik ben verder onschuldig...maar als je in de trein zit en iemand heeft zn mp3speler te knoepiehard aan...oif nog ergens...een sonyEwalkmanfoon gewoon zonder headset aan...ben jij zeker ook de gene die de hele trein reis gaat lopen zuchten en kreunen en commentaar leveren naar anderen? Dat is namelijk 33000 (ja heel veel) keer irritanter dan de muziek zelf. Loop er ff op af idd! Al zijn het enorme barbaren...ze zeggen hoogstens NEUJ in your face...in een bevolkte ruimte gaan ze je echt niet zomaar in elkaar mepperenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, maar vraag dat gewoon ff. Nu ga je je zitten ergeren en wordt het iets heel groots, terwijl dat helemaal niet hoeft.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
Een selectie van mijn foto's van gister!
7. Xilantof does Canon
[afbeelding]
"Damn, hoe fout kom ik nu weer op de foto!"quote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
10. Waar zat PdH aan te denken..?
Komt door die L-lensquote:Op zondag 11 februari 2007 11:20 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]je bent meteen zóveel sexyerder Xil!
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:23 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Dat geval dat niet wou focussen?![]()
3. Vliegvrager denkt dat hij een compact cam vast heeft?
Neej door dattie zn nikon heeft weggelegd/-gegeven of misschien eindelijk -gegooid *hoopvolquote:
Je moet eens weten...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Neej door dattie zn nikon heeft weggelegd/-gegeven of misschien eindelijk -gegooid *hoopvol* en een canon en ook nog een 300D in zn ranke slanke handjes heeft
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Foto's zijn trouwens prima gelukt Robin. Zelfs zo goed dat ik weer moet lachen om die mevrouw achter Xil op foto 2 die een D66 button als haarspeld gebruikt.![]()
Lensje van pirke wasquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
1. Het clubje, met de peleng van Xilantof!
[afbeelding]
2. Xilantof
[afbeelding]
3. Vliegvrager denkt dat hij een compact cam vast heeft?
[afbeelding]
4. Er werd ook heel wat gespeeld
[afbeelding]
5. De bitterballen bij O'Connels![]()
[afbeelding]
6. An24
[afbeelding]
7. Xilantof does Canon
[afbeelding]
8.
[afbeelding]
9. Pirke Toch?
[afbeelding]
10. Waar zat PdH aan te denken..?
[afbeelding]
De complete serie is op mijn website te bekijken!
4. Er werd ook heel wat gespeeld
[afbeelding]
In dit geval was het een kroegmeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Maar gaan jullie tijdens zo'n (fot)meet dan ook nog ergens foto's van maken of alleen zo van elkaar, in een rondje?
Vorig jaar was het de bedoeling dat schuwe modellen en schuwe fotografen elkaar beter zouden kunnen leren kennen op een drempelverlagende meet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Scandalous het volgende:
![]()
Maar gaan jullie tijdens zo'n (fot)meet dan ook nog ergens foto's van maken of alleen zo van elkaar, in een rondje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |