En hoeveel foto's kun je dan maken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Zijn alleen best duur. 18,50 per cassette.
Bij Combi Foto-Habe op De Laat...
10quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En hoeveel foto's kun je dan maken?
Duidelijk geen studentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef -Marjo- het volgende:
Ach, hij was 30 euro incl. cassette. Kan je je niet echt een buil aan vallen...
04/08quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef kwiebuske het volgende:
neuh
en is wel geining om te hebben
tot wanneer is de cassette houdbaar ?
of staat dat er niet op
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
En VliegVrager als je nog eens een meet organiseerd..... Zoerg er dan es voor dat je voor onderzoek doet... En mensen geen mail stuurt met een kroeg-naam van een kroeg die al 4 (JA VIER!!!!) niet meer bestaat![]()
![]()
![]()
en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
Snel weggegaan naar de Ierse Pub....Bekend van de Fotografen en modellen meet van januari 2006.:Yquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebben jullie toen gedaan? toch maar utrecht in om te fotograferen?
OMGquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
En VliegVrager als je nog eens een meet organiseerd..... Zoerg er dan es voor dat je voor onderzoek doet... En mensen geen mail stuurt met een kroeg-naam van een kroeg die al 4 (JA VIER!!!!) niet meer bestaat![]()
![]()
![]()
en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
jaar, maanden, weken, koeien, uur???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
La Comedyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:
In welke kroeg hadden jullie dan afgesproken?
Jaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
jaar, maanden, weken, koeien, uur???
Yap! Dat zeker!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef HMaster-II het volgende:
Maar het was verder een erg gezellige middag![]()
Het was wel leuk om hele foute D66-grappen te makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, die was wel okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Snel weggegaan naar de Ierse Pub....Bekend van de Fotografen en modellen meet van januari 2006.:Y
Wees niet bang...die komen vanzelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef robbedoeseos300d het volgende:
En dan nu de foto's aub
Schiet es opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees niet bang...die komen vanzelf
Uhm...dan moet je niet mij aankijkenquote:
Haar zus zegt:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Over dat ICQ verhaal....
Het was net een echte. een Duitse van 20.
Haar engels is zeer slecht.
Mijn duits ook
En ze wilde weten of ik jointjes rook
Same herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...dan moet je niet mij aankijkenIk heb wel foto's gemaakt, maar allemaal met de camera's van Xil, Pirke en HM2
Ze wil er mee nokkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Haar zus zegt:
"Roman (08:04 PM) :
wete wat ik well je nocken"
iemand een idee?
Ich möchte dich auch gern fickenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Haar zus zegt:
"Roman (08:04 PM) :
wete wat ik well je nocken"
iemand een idee?
Kost je ook slechts 2 garantstellingen voor verblijfsvergoeniengquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze ziet er best wel nokbaar uit. En haar zus ook
Kan het zijn dat ik hier niets van snapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze ziet er best wel nokbaar uit. En haar zus ook
n**kbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef LekkerApart het volgende:
Weten wat ik wil? je n**ken!
Die gaat in mijn foboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef LekkerApart het volgende:
Weten wat ik wil? je n**ken!
heb ik net gedaan nadat ik die post maaktequote:
Ik heb mijn fobo nu geinspireerd op die van jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
heb ik net gedaan nadat ik die post maakte
Je bent niet de eerstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef WurM het volgende:
Ik heb mijn fobo nu geinspireerd op die van jou
thx
ikkequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef ultra_ivo het volgende:
gaat er nog iemand volgende week naar Houten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |