Dat was de vorige keer ook de reactie die volgens mij Puckzzz gaf..quote:
quote:
Ik wil ook je glas volpissen, wat peuken erdoorheen gooien en even schudden. heb je ook Guinessquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord, schenken ze daar Guinness uit de tap? Anders moeten we misschien gaan verhuizen naar een andere tent
Of we houden gewoon nog een keer ergens anders een meet in een Irish Pub, altijd gezellig!
Ik kan geen mededelingen doen die verwijzen naar de identiteit van de betreffende gelegenheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord, schenken ze daar Guinness uit de tap? Anders moeten we misschien gaan verhuizen naar een andere tent
Of we houden gewoon nog een keer ergens anders een meet in een Irish Pub, altijd gezellig!
Ik kom langs en Frued en Prike..... dus het is al geslaagd bij voorhand...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan geen mededelingen doen die verwijzen naar de identiteit van de betreffende gelegenheid.
Je zult wel zien welke merken bier en fris in ****************** geschonken worden, ik mag toch hopen dat het welslagen van de meet niet afhangt van het te schenken biermerk.
O'Connels of O 'Leary's bijvoorbeeld?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef pirke het volgende:
Juist welquote:Op maandag 5 februari 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Guinness moet je genieten... En niet als Heineken of Amstel of Bavaria als ranja achter de keel gieten..
![]()
Je bedoelt de volgende dag?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist welGuinness is juist om achter in je keel te gieten. De NAsmaak schijnt juist het fijne eraan te zijn
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ikquote:Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom langs en Frued en Prike..... dus het is al geslaagd bij voorhand...![]()
Maar het forumblontje An24 valt onder Expositiemateriaal... Daar mag je alleen naar kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ik.
Echt nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
Maar het forumblontje An24 valt onder Expositiemateriaal... Daar mag je alleen naar kijkenen niet aankomen/tegen praten..
![]()
![]()
Denk ut nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Er komen er meer die het gezellig maken hoor. Het forumblontje An24 komt ook dacht ik, en onze blonde in het blauw halen we ook nog wel over hoop ik.
Helaasch Yoni, volgende keer beter!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef Yoni het volgende:
Denk ut niet![]()
Vrijdagavond feestje, zaterdag én zondag XFA meet, zaterdagavond bij vriendje slapen.... mijn weekend puilt ietwat uit....
Ik dacht dat je er wasquote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef An24 het volgende:
Niet praten over mij alsof ik er niet bij ben![]()
![]()
Doen we dat dan???quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef An24 het volgende:
Niet praten over mij alsof ik er niet bij ben![]()
![]()
Het wachten is op de eerstequote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Het Grote Afzeggen al begonnen?
Ongetwijfeldquote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef pirke het volgende:
Is er trouwens iemand uit omgeving Eindhoven die op de heenweg een plekje vrij heeft in zijn/haar vervoer?
Zie pagina 2, of zijn er inmiddels meer mensen bijgekomen Vliegvrager?quote:
Wil herr FliegenFrager de Allmighty HM2 ook even aan de lijst toevoegen.. Vergeetachtige vogel..quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Kijkt dat loopt lekker op: 9 sorry Hamster
Like I said...
=feitquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik ben geen last-minute cheap-ticket trut.... Ik had allang geaanmeld...
![]()
acceptedquote:
Tis geen verplichting Fles.. Niet dat je leven er van af hangt of zo...quote:
uhmm, dat zeg je nu wel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis geen verplichting Fles.. Niet dat je leven er van af hangt of zo...
t is een kroeg meet dude, maar niemand houd je tegen om vooraf of erna foto's van Utrecht te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef tizzit het volgende:
maareh, wordt er alleen gezopen of zit er ergens nog een fotografisch tintje aan ( ja mensen die zuipen op de foto zetten, da snap ik dan ook wel, maar ergens in Utrecht ofzo?)
Afhankelijk van hoe laat het word lijkt het mij wel leuk om even utrecht in te gaan om foto's te makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef tizzit het volgende:
maareh, wordt er alleen gezopen of zit er ergens nog een fotografisch tintje aan ( ja mensen die zuipen op de foto zetten, da snap ik dan ook wel, maar ergens in Utrecht ofzo?)
Hotel NS Centraal? Aanbevolen door de zwerversverenigng "de kartonnen doos" ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn hotel geregeld...![]()
Lekker in het Centrum...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hotel NS Centraal? Aanbevolen door de zwerversverenigng "de kartonnen doos" ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |