Mooi, eindelijk iemand die aan mij eigen maatstaaf voldoetquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
korte samenvatting:
ik heb een grote bek, ik gooi met bier en ik stink
weet je het zeker?
Tegen de tijd dat ik ga beslissen wat te doen die dag, misschien kom ik wel even koekeloeren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?
quote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
ja, dat dus...ik kom langs.
Mooi nummer van Living Colourquote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
OMG Sharkie je bent terugquote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kom.
langs.
Het enige nummer dat ik van hen ken trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 15:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Ach, Living Colour, AC/DC, t is allemaal lawaai
Net als Thin Lizzy trouwens
In welke post zou je een datum verwachten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
is er nu al een datum? of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ tizzit: gewoon dit topic in de gaten blijven houden, dan komt alles goed![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In welke post zou je een datum verwachten?die stond er de eerste keer nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ tizzit: gewoon dit topic in de gaten blijven houden, dan komt alles goed
maar okee! Ik zal ff kijken of ik de Belg kan porren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ow dan hoef ik ook niet te komenquote:
Ja . net alsof dat zo gemakkelijk gaat , ik moet tenslotte ook een aantal weekenden werkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:49 schreef fr.oosje het volgende:
Nog geen vrij kunnen krijgen? doe eens snel dan
Het is er nu wel lekker somber weer voorquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja . net alsof dat zo gemakkelijk gaat , ik moet tenslotte ook een aantal weekenden werken
En Peatje , we moeten nog steeds een keer naar een begraafplaats
alweer een excuus, was met Houten ook al zoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |