Vorig jaar was het ook in een Ierse pubquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens een paar jaar geleden (denk jaartje of 5) een hele leuke Fokmeeting gehad in een Ierse pub in Utrecht. is op zich een hele geschikte lokatie en je kon er nog wat eten ook. alleen was er toen voetbal ofzo, dus de kroeg zat ook vol met ieren, maar dat was alleen maar sfeerverhogend
Ikquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
okee maar wie bepaalt de locatie dan?
Dat is spijtig, maar zaterdag is voor de meeste mensen wel leuk, kunnen ze er een dagje Utrecht aan vast knopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, zaterdag, een gewone werkdag. Wordt voor mij dus erg lastig.
als je het hem heel lief vraagt vast welquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ben dan jarig.
Vier het gezellig op de meet dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Ik ben dan jarig.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wordt je gezelligste verjaardag in jaaaren
Als jullie de meet verhuizen naar Rotterdam, kom ik trakteren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Vier het gezellig op de meet dan!![]()
Hey leuk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:31 schreef Ymke het volgende:
Froos en ik komen
ow dan bestel ik gewoon een pul bier en giet die in je schootquote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
Dat weet je helemaal niet :-) mischien zijn we wel heel vervelend :-)
We????? Jij . ik ben schattigquote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef fr.oosje het volgende:
Dat zou zonde zijn zeg
Vast niet. Jullie vallen IRL vast heel erg mee.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
Mooi, hebben we gelijk gebak erbijquote:Op donderdag 21 december 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nog steeds jarig die dag.
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nog steeds jarig die dag.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wanneer verwacht je niet meer jarig te zijn die dag?
leuk An!
Utrecht is altijd lekker dichtbij geweest, alleen jij zat zo ver weg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef Chanty het volgende:
tvpUtrecht is tegenwoordig lekker dichtbij dus
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Utrecht is altijd lekker dichtbij geweest, alleen jij zat zo ver weg.
korte samenvatting:quote:
Kijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |