nou....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenZo onredelijk zagen we er toch niet uit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nou....
jullie zagen er uit als bier drinkende fokkers.....
ik weet uit ervaring (ik ben zelf ook een bierdrinkende fokker) dat die heel erg onredelijk zijn![]()
Vriend! Een echt indrukwekkend groepje waren jullie inderdaad niet, al flitsten jullie als de besten...!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenZo onredelijk zagen we er toch niet uit
Maar goed...maakt niet uit. Is toch iets waar je niet uit gaat komen en zo vaak komen we daar nou ook weer niet
zat jij daar ook al bier te drinken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef qube808 het volgende:
[..]
Vriend! Een echt indrukwekkend groepje waren jullie inderdaad niet, al flitsten jullie als de besten...!![]()
Maar kan je zéf niet verzinnen dat je irritant bezig zou kunnen wezen? Als ik mobiel zit te bellen in de tram ben ik me erg bewust dat ik irritant ben voor anderen, het lijkt me niet erg raar dat flitsters diezelfde gedachten hebben... Of komen jullie op flitsen af en gaan jullie dan flitsers vergelijken? Zo van "wat heb jij een grote flitser! Wil je de mijne zien en zullen we dan samen brommers filtsen?"
Het is verder ook vooral niet belangrijk... Wél belangrijk: hebben jullie foto's van het (vrl.) barpersoneel?![]()
Ik zat naast je man...!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef Remco_h het volgende:
[..]
zat jij daar ook al bier te drinken?
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef qube808 het volgende:
Wél belangrijk: hebben jullie foto's van het (vrl.) barpersoneel?![]()
niet???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mij![]()
Kan je dat niet even checken, voor de zekerheid (en als goedmakertje)...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope, dat hebben we dan weer niet volgens mij![]()
Oh, enne: CF's??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik niet in elk geval...
Geen idee wat de andere op hun CF's vonden!
Ik zag het inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt een stofje op je sensor, Xila
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie trouwens allemaal foto's van mijn hand en ja......gemaakt met een Nikon.....er was niets beters voorhanden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, het maakt mij verder niet uit, maar hij viel me nogal op!
Daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie trouwens allemaal foto's van mijn hand en ja......gemaakt met een Nikon.....er was niets beters voorhanden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef qube808 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Ook al zaten jullie in netjes een hoekie, dan nog is dat geflits is niet erg sociaal. Eén flitser is al vervelend genoeg, vooral als je niet gezellig meeflitst, maar wedstrijdjes "wie kan het hardst flitsen" zijn lastig te pruimen. Ik snap dat je verblind bent door je hobby (power toe joe enzo) en daardoor blind bent voor je omgeving, maar blind doorflitsen is gewoon a-sociaal. Eigenlijk.
Een kroeg is geen stu-stu-studio.
Ik ben verder onschuldig...maar als je in de trein zit en iemand heeft zn mp3speler te knoepiehard aan...oif nog ergens...een sonyEwalkmanfoon gewoon zonder headset aan...ben jij zeker ook de gene die de hele trein reis gaat lopen zuchten en kreunen en commentaar leveren naar anderen? Dat is namelijk 33000 (ja heel veel) keer irritanter dan de muziek zelf. Loop er ff op af idd! Al zijn het enorme barbaren...ze zeggen hoogstens NEUJ in your face...in een bevolkte ruimte gaan ze je echt niet zomaar in elkaar mepperenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, maar vraag dat gewoon ff. Nu ga je je zitten ergeren en wordt het iets heel groots, terwijl dat helemaal niet hoeft.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
Een selectie van mijn foto's van gister!
7. Xilantof does Canon
[afbeelding]
"Damn, hoe fout kom ik nu weer op de foto!"quote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
10. Waar zat PdH aan te denken..?
Komt door die L-lensquote:Op zondag 11 februari 2007 11:20 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]je bent meteen zóveel sexyerder Xil!
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:23 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Dat geval dat niet wou focussen?![]()
3. Vliegvrager denkt dat hij een compact cam vast heeft?
Neej door dattie zn nikon heeft weggelegd/-gegeven of misschien eindelijk -gegooid *hoopvolquote:
Je moet eens weten...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Neej door dattie zn nikon heeft weggelegd/-gegeven of misschien eindelijk -gegooid *hoopvol* en een canon en ook nog een 300D in zn ranke slanke handjes heeft
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Foto's zijn trouwens prima gelukt Robin. Zelfs zo goed dat ik weer moet lachen om die mevrouw achter Xil op foto 2 die een D66 button als haarspeld gebruikt.![]()
Lensje van pirke wasquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
1. Het clubje, met de peleng van Xilantof!
[afbeelding]
2. Xilantof
[afbeelding]
3. Vliegvrager denkt dat hij een compact cam vast heeft?
[afbeelding]
4. Er werd ook heel wat gespeeld
[afbeelding]
5. De bitterballen bij O'Connels![]()
[afbeelding]
6. An24
[afbeelding]
7. Xilantof does Canon
[afbeelding]
8.
[afbeelding]
9. Pirke Toch?
[afbeelding]
10. Waar zat PdH aan te denken..?
[afbeelding]
De complete serie is op mijn website te bekijken!
4. Er werd ook heel wat gespeeld
[afbeelding]
In dit geval was het een kroegmeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Maar gaan jullie tijdens zo'n (fot)meet dan ook nog ergens foto's van maken of alleen zo van elkaar, in een rondje?
Vorig jaar was het de bedoeling dat schuwe modellen en schuwe fotografen elkaar beter zouden kunnen leren kennen op een drempelverlagende meet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Scandalous het volgende:
![]()
Maar gaan jullie tijdens zo'n (fot)meet dan ook nog ergens foto's van maken of alleen zo van elkaar, in een rondje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |