Cool, veel plezier danquote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er wel bijAfspraak in Tilburg ging niet door wegens weer-omstandigheden
Allangquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tof!
je hebt alle reisgegevens al?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
Twijfeltwijfeltwijfeltwijfeltwijfeltwijfel
Niet twijfelen....komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
Mietjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef pirke het volgende:
Als ik morgen een beetje gaar overkom dan komt dat door de hoeveelheid Guinness en Whisky die ik vanavond achterover heb geslagen... alvast mijn excuses
Tja, ik heb hier thuis geen Guinness tap en niet die hoeveelheid aan soorten whisky op voorraad (meestal max 3 flessen), dat zijn 2 goede redenen om buiten de deur te drinkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mietje's Avonds een vent, 's ochtends een vent
reden waarom ik dus niet drink buiten de deur
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
Ga je dan ook niet naar die XFA-meetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee ik twijfel nog vrolijk even door. Moet eigenlijk gewoon nuttige dingen doen....
Leuk, gezelliequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er wel bijAfspraak in Tilburg ging niet door wegens weer-omstandigheden
Wat PdH zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:23 schreef Yoni het volgende:
* cyberrobin heeft wel standaard wat blikken Guinness in de koelkast staanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef pirke het volgende:
[..]
Tja, ik heb hier thuis geen Guinness tap en niet die hoeveelheid aan soorten whisky op voorraad (meestal max 3 flessen), dat zijn 2 goede redenen om buiten de deur te drinken
Ikke.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen/GOeienavond. Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
Wat is er volgende week te doen in houten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen/GOeienavond. Gaat er trouwens nog iemand volgende week naar Houten?
D_A hoiquote:
zie mijn edit bij de fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef LekkerApart het volgende:
En onder jou staat Xil? En de rest?
Yep...what can I say..story off my lifequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Puckzzz het volgende:die groepsfoto is voor 'sommige' niet erg flatteus!
sorrie
* Puckzzz is blij dat ze niet zo op de foto heeft moeten staan![]()
An was je nou de enige vrouw?
Oeps, verkeerde topic. Fotografiebeurs is dan daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat is er volgende week te doen in houten?
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
zat ik lekker rugby te kijken in o'connels continue flitsen in de hoek....
zei tegen mijn mede rugbykijker, t zal vast een kneuzen meet zijn van t foto forum op fok... (en nee ik kom hier niet vaker....dit deel vh forum dus)
leuk die fototoestellen alleen die flitsen ik werd er leip van....
volgende keer lekker thuis laten die speeltjes...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zitten
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef Puckzzz het volgende:die groepsfoto is voor 'sommige' niet erg flatteus!
sorrie
Je kan ook zelf rugby gaan spelen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
zei tegen mijn mede rugbykijker, t zal vast een kneuzen meet zijn van t foto forum op fok... (en nee ik kom hier niet vaker....dit deel vh forum dus)
t bier was wel lekker.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij dachten ook al....die kneuzen die daar rugby zaten te kijken...daar moeten van die leipe kneuzerige FOK!-kers tussen zitten
Zeikerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Remco_h het volgende:
even een etter post...
LOL!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef Remco_h het volgende:
[..]
t bier was wel lekker.....
toen jullie in t rondje gingen staan voor die foto dachten we eerst dat jullie een groepsbid sessie aan t doen waren......
Valt mee hoor.quote:
En het is blijkbaar ook teveel moeite om, als je er last van hebt, gewoon even op ons af te stappen om te vragen of we willen stoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef qube808 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Ook al zaten jullie in netjes een hoekie, dan nog is dat geflits is niet erg sociaal. Eén flitser is al vervelend genoeg, vooral als je niet gezellig meeflitst, maar wedstrijdjes "wie kan het hardst flitsen" zijn lastig te pruimen. Ik snap dat je verblind bent door je hobby (power toe joe enzo) en daardoor blind bent voor je omgeving, maar blind doorflitsen is gewoon a-sociaal. Eigenlijk.
Een kroeg is geen stu-stu-studio.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |