Ik heb sowieso een hekel aan MySpace. Het heeft iets heel Amerikaans, al die mensen die opeens 'vrienden' zijn omdat ze bij elkaar in het lijstje staan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
Dit gedoe. Maar het ziet er gelukkig wel iets minder amateuristisch uit dan vele andere.
Nee, nooit. Ik delete die rotmailtjes meteen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Dus ik kom nooit in de verleiding om eraan mee te doen. Jij wel dan?
Ik denk dat winter in IJsland veel leuker is dan winter in Nederland.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wat sneu voor k_man. En dat terwijl wij hier een Indian Summer hebben.
Doet me denken aan die Delta Lloyd of Even Apeldoorn bellen reclamequote:Op vrijdag 17 november 2006 02:46 schreef bofneger het volgende:
Wellicht dat de dampen van een geiser hem goed doen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef broer het volgende:
(Hij gaat bovendien The Sugarcubes nog zien!)
Ik zou het precies andersom doenquote:Op vrijdag 17 november 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Grappige clip is dat. Die zie je nog wel eens langskomen op zondagavond op The Box. Zet ik altijd even het geluid van de radio uit en het geluid van de tv aan.
Hoi Isaquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Hyves is overgewaardeerde rommel. Soms word ik op iemands site uitgenodigd, maar begrijp dan direct niet wat er zo bijzonder is aan hyves.
Hoeveelheid virtuele vrienden (achterneven van de buurjongen van je collega's) is daar equivalent aan populariteit. Of zoiets.
Goedemorgen, AR![]()
Het is dat verdomde jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou het precies andersom doen
Maar 't is wel correct.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:17 schreef sigme het volgende:
Hé scherpslijpers van het woord..
Wat is de mening over het werkwoord 'plannen'?
Ik krijg bij de topictitel Al-Qaeda plant kerstaanslagen in Europa de neiging de leuze "plant kerstbomen, geen aanslagen" te gaan roepen.
Dankquote:
Ik lees heel soms wel eens terug in AKQ. Je had een keer een vraag gesteld over Breakfast at Tiffany's. Het duurde hartstikke lang voor het geraden werd.quote:
Ja, ik dacht dat dat misschien juist was voor plannen. Dat gehandicapped lijkt me onmiskenbaar fout.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef wyccie het volgende:
Dacht sigme dat het 'planned' was?
( Vader schudt baby zwaar gehandicapped. )
Ik word wel een beetje treurig van het filmpje. 't Is ook eigenlijk een treurige film, ondanks de 'happy ever after' suggestie op het eind.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lees heel soms wel eens terug in AKQ. Je had een keer een vraag gesteld over Breakfast at Tiffany's. Het duurde hartstikke lang voor het geraden werd.![]()
Moonriver is zo mooi.
Ah. Wel, dat zou ik weigeren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:13 schreef Lienekien het volgende:
De regel is dat we van oorsprong Engelse werkwoorden vervoegen op de Nederlandse manier. Zo is het bijv. ook geüpdatet.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:23 schreef wyccie het volgende:
Het is Hannibal!
Oh, sterkte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Lienekien en wyccie
Ik ga NU naar de tandarts....., vaarwel!
Jullie kunnen weer ademhalen: ik leef nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Het is wel zorgelijk dat je je veilige terugkeer nog niet hebt gemeld, A_R.
Voor Erik. En vele anderen.quote:http://www.faceculture.nl/flabber/week46/spinvis.htm
Spinvis speelt een verjaardagslied voor 35 jaar OOR (bestaande uit Radiohead, ABBA en Pink Floyd met een eigen Nederlandse tekst).
Je kon 'm dus wel lezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij gebrek aan PM die werkt en verstuurt:
Lienekien![]()
.
Oh, dat vind ik jammer. Ik heb graag dat mensen hoofdpijn krijgen van mijn verhaaltjes. Dat zou het genezen ook een stuk gemakkeliker maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Surrealisme.
En ik heb hoofdpijn. Maar niet door jouw verhaaltje. Hoor.
Juist.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Dan zou ik alleen nog maar het lezen van jouw verhaaltjes moeten laten.
Als het een enigszins vunzig antwoord geweest zou zijn, dan had ik het niet eens durven vermelden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef broer het volgende:
O, de klarinet. Dat is een heel net antwoord.
Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik geen rolmodel heb. Geen voorbeeld waarnaar ik streefom die te evenaren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus je speelt nu al 11 jaar intensief klarinet? Da's niet niks, nee.
Ik ben er niet in thuis; de klarinet.
Wie is momenteel de grootmeester? De alleskunner? De virtuoos?
Wie inspireert je? Welke stukken?
Ach, ik lette in de klas ook nooit op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt niet? Ik dacht dat ondertussen iedereen hier het wel wist, ik heb het er vaker over.
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
M'n tandvlees jeukt. Ken je dat? Da's behoorlijk irritant.
Het laat trouwens geen belletjes rinkelen. Dat is ook jammer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer.
Wel in bandjes-verband. Tenminste, ik zie/hoor het niet vaak en al helemaal niet dat de zanger het ook nog zelf speelt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
De viool is toch geen buitengewoon instrument?
Hmz...Misschien wordt 't dan tijd om je horizon te verbreden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel in bandjes-verband. Tenminste, ik zie/hoor het niet vaak en al helemaal niet dat de zanger het ook nog zelf speelt.
Ik?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah. Hij is al bezig.
Orphans bestaande uit bawlers brawlers and basterds 3 cds 52 nummers 30 nooit eerder uitgebracht ...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke nieuwe? Heb ik iets gemist?
Zeker deze is opgedeeld in 3 delenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 2 die ik heb aangeschaft van Waits zijn Alice en Blood Money. Die zijn beide geweldig.
Die heb ik beide. En Mule variations.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 2 die ik heb aangeschaft van Waits zijn Alice en Blood Money. Die zijn beide geweldig.
Wat valt daaraan te begrijpen? Ik vind het mooi, of niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Ballet. Dat durf ik niet hoor. Volgens mij snap ik daar niks van.
Als ik welke vorm van kunst dan ook niet leuk of mooi vind, zeg ik altijd maar dat ik het niet begrijp. Dat is vriendelijker voor de uitvoerende artiest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat valt daaraan te begrijpen? Ik vind het mooi, of niet.
Ballet kent vele uitvoeringen, broer. Dat weet ik dan nog net.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik welke vorm van kunst dan ook niet leuk of mooi vind, zeg ik altijd maar dat ik het niet begrijp. Dat is vriendelijker voor de uitvoerende artiest.
Laat ik het dan nét even anders zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ballet kent vele uitvoeringen, broer. Dat weet ik dan nog net.
Ik zou het verschil niet eens zien, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hou van moderne dans. Dat ouderwetse, klassieke ballet vind ik niet zo spannend.
Dat vind ik heel knap. Begrijp je nog meer dingen die ik niet begrijp?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp 't wel: ballet. Ik zie de schoonheid. Wat dacht je daarvan?
O, het heeft met mode te maken...quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Klassiek is met tutu en op spitzen. Modern is met zwempakken en blote voeten.
Ballet voor dummies
Ik begrijp netzo veel dingen die jij niet begrijpt, als jij dingen die ik niet begrijp. Wedden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap. Begrijp je nog meer dingen die ik niet begrijp?
Neh, laten we niet wedden. Dan moet er weer een keer een wijnfles-overhandig-moment komen en daar zitten we allebei niet zo op te wachten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp netzo veel dingen die jij niet begrijpt, als jij dingen die ik niet begrijp. Wedden?
Wat ben je weer lekker meegaand.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, cultureel. Vannacht is daar weinig mee aan de hand.
Gelukkig heb ik een afspraak buiten de deur. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:24 schreef wyccie het volgende:
Als je die tweede keer niet de wekker zet, vergeet je dus dat je een afspraak hebt en zit je misschien wel in je blootje te Fokken als er aangebeld wordt!
Dat weet ik dus niet. Nee, dat kan haast niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Is het zondag koopzondag dan?
ik heb small change en swordfish trombones op vinylquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En Swordfishtrombones en Rain Dogs.
Context, hè.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:33 schreef broer het volgende:
Maar misschien bedoelen ze het ironisch. Dat zou mooi zijn.
Dan snap ik de ironie alleen nog niet helemaal.
Schepping is ook datgene wat geschapen is, zonder dat je nou onderschrijft dat daar een Schepper aan te pas is gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:34 schreef broer het volgende:
Erkennen dat er een schepping is geweest? Ja, dat vind ik tamelijk erg, ja.
En dan de s van schepping?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:36 schreef broer het volgende:
Muziek? Die heb ik dan weer niet gehoord.
Ik heb hem hier vandaan: www.waaromgroenlinks.nl.
Ja, dat is wel waar. Maar dan vind ik de woordkeuze niet zo gelukkig. Want de meeste mensen zullen het wel in verband brengen met een Schepper. Denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Schepping is ook datgene wat geschapen is, zonder dat je nou onderschrijft dat daar een Schepper aan te pas is gekomen.
Het sluit dan toch aan op de discussie daarover.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Maar dan vind ik de woordkeuze niet zo gelukkig. Want de meeste mensen zullen het wel in verband brengen met een Schepper. Denk ik.
Ja, ik kijk alle programma's van alle partijen na op hun religieuze insteek.quote:
Dat zal het inderdaad wel zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je het moet zien als reactie op de claims van de Christelijke partijen.
Die hebben de mond vol over respect voor de schepping, maar GroenLinks doet tenminste echt iets voor het mileu. Zoiets.
Dabbedoellik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:43 schreef Lienekien het volgende:
SP tegen euthanasie? Mijn stemkeuze, wat doe je.
quote:Standpunt :: Euthanasie
Mensen moeten bij ondraaglijk en uitzichtloos lijden kunnen kiezen voor een menswaardige dood en daarbij kunnen rekenen op professionele ondersteuning. Mensen mogen echter nooit in een situatie worden gemanoeuvreerd waarin ze moeten rechtvaardigen waarom ze niet voor euthanasie kiezen, of waarin andere omstandigheden de keuze beïnvloeden, zoals tekortschietende zorg, onvoldoende deskundige palliatieve zorg of eenzaamheid.
In de beroepsopleidingen en beroepspraktijk van verpleegkundigen en artsen dient meer aandacht te komen voor stervensbegeleiding en palliatieve zorg. In elke regio moet een palliatief team beschikbaar zijn ter ondersteuning en advisering van artsen bij begeleiding van terminale patiënten. Zorg in hospices en palliatieve units in verpleeg- en verzorgingshuizen moet voldoende beschikbaar en gefinancierd worden. Thuiszorg bij terminale patiënten moet onbeperkt beschikbaar zijn.
Ja, en als het nou dat laatste is, dan kun je natuurlijk niet meer met goed fatsoen GroenLinks stemmen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zal ik het verkeerd verstaan hebben. Of Halsema wilde gemakkelijk scoren. Dat kan ook.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:59 schreef broer het volgende:
Ah, dat was de onderbouwing die ik zocht.
Cadeautjes zijn altijd goed. Ik ga zo ook maar eens de stad in. Eens zien van welke partij ik de meeste cadeautjes krijg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit de stad en daar werd je ook bedolven onder de cadeautjes en flyers.
Geld zat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit de stad en daar werd je ook bedolven onder de cadeautjes en flyers. Maar ze willen allemaal nagenoeg hetzelfde: betere scholing, betere zorg, meer banen, een beter milieu, verbeterd openbaar vervoer etc.
Leuk dat ze dat roepen. Maar geld voor al dat beters moet toch echt bij de burgers vandaan worden gehaald en er is gewoon domweg geen geld voor.
Het wachten is op de partij die gaat voor een slechter milieu, salarisverlaging, eenvoudigere zorg en duurdere treinen
Maar sommige cadeatjes kosten geld. Ik heb bijv. een roos gekregen (rarara van welke partij), maar ik heb geen vaas voor 1 roos. Moet je die eerst weer gaan aanschaffen. En bloembollen...maar ik heb geen potgrond. Kost dus geld. En pennen. Die zijn altijd oké.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef broer het volgende:
Cadeautjes zijn altijd goed. Ik ga zo ook maar eens de stad in. Eens zien van welke partij ik de meeste cadeautjes krijg.
Hm... Nou, ik zie wel wat ik krijg. Ik ga er in ieder geval geen extra dingen voor aanschaffen. Als ik een enkele roos krijg, geef ik die wel door aan een leuk meisje achter een kassa, of zo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Maar sommige cadeatjes kosten geld. Ik heb bijv. een roos gekregen (rarara van welke partij), maar ik heb geen vaas voor 1 roos. Moet je die eerst weer gaan aanschaffen. En bloembollen...maar ik heb geen potgrond. Kost dus geld. En pennen. Die zijn altijd oké.
1) Integratie (maar eigenlijk het buiten de deur houden van moslims)quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Waar ligt de nadruk trouwens bij deze verkiezingen? Jaren geleden lag de nadruk op het milieu, toen kreeg je nadruk op veiligheid en nu?
Dat mensen met een modaal inkomen niet kunnen rondkomen is al een tijdje bekend; dat gaat niet alleen op voor politieagenten. Dat het een krantenkop waard was kwam omdat men vond dat agenten met veel schulden vatbaar waren voor corruptie.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Voor mij een reden geen CDA of VVD te stemmen.
Ik las gisteren nog een bericht over politieagenten die niet meer rond kwamen en schulden opbouwden. Politieagenten! Gewoon werkende mensen! Dat vind ik niet nodig in Nederland.
mensen die schulden maken kunnen het ook aan zichzelf te danken hebben.. www.lenen.nl ik vind dat ze dat eens aan moeten pakken. Iedereen heeft tegenwoordig een lening voor elke scheet die ze willen. Ik heb in 9 jaar studie een half jaar geleend en ik heb me nooit arm gevoeld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Voor mij een reden geen CDA of VVD te stemmen.
Ik las gisteren nog een bericht over politieagenten die niet meer rond kwamen en schulden opbouwden. Politieagenten! Gewoon werkende mensen! Dat vind ik niet nodig in Nederland.
Ik ben overgens ook van mening dat als je niet rond kan komen van een modaal inkomen je dus iets verkeerd doet. Alleen wil tegenwoordig iedereen alles kunnen kopen en 2x per jaar op vakantie, ook van een normaal inkomen. Daar moest je altijd al meer voor verdienen, dat is niet iets nieuws dat dat gewoon domweg niet kan van een modaal inkomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die schulden maken kunnen het ook aan zichzelf te danken hebben.. www.lenen.nl ik vind dat ze dat eens aan moeten pakken. Iedereen heeft tegenwoordig een lening voor elke scheet die ze willen. Ik heb in 9 jaar studie een half jaar geleend en ik heb me nooit arm gevoeld.
Juist en dan moet je niet dingen op de pof gaan kopen. Of bijvoorbeeld net als de buren elke 2 jaar een nieuw bankstel kopen. Maar het gebeurt toch... nu kopen 2010 betalen maar in 2008 willen we al een andere bank en is de eerste nog niet betaald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben overgens ook van mening dat als je niet rond kan komen van een modaal inkomen je dus iets verkeerd doet. Alleen wil tegenwoordig iedereen alles kunnen kopen en 2x per jaar op vakantie, ook van een normaal inkomen. Daar moest je altijd al meer voor verdienen, dat is niet iets nieuws dat dat gewoon domweg niet kan van een modaal inkomen.
Geen idee eigenlijk? Het laatste dat ik hoorde was dat lenen de economie stimuleertquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook partijen die dat willen aanpakken?
Ik verdien straks 1930 brutoquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef LXIV het volgende:
Deels hebben jullie wel gelijk, maar een gezin met een kostwinner, een modaal inkomen en twee kinderen hoeft echt geen gekke dingen te doen om toch in de financiele problemen te komen hoor!
Hoe kan zo'n gezin tegenwoordig rondkomen met minder dan 2000 euro netto? En een heel groot deel van de Nederlanders verdient nog minder dan modaal.
Los daarvan zijn de inkomens daarboven in het algemeen wel gestegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |