Ik heb sowieso een hekel aan MySpace. Het heeft iets heel Amerikaans, al die mensen die opeens 'vrienden' zijn omdat ze bij elkaar in het lijstje staan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
Dit gedoe. Maar het ziet er gelukkig wel iets minder amateuristisch uit dan vele andere.
Nee, nooit. Ik delete die rotmailtjes meteen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Dus ik kom nooit in de verleiding om eraan mee te doen. Jij wel dan?
Ik denk dat winter in IJsland veel leuker is dan winter in Nederland.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wat sneu voor k_man. En dat terwijl wij hier een Indian Summer hebben.
Doet me denken aan die Delta Lloyd of Even Apeldoorn bellen reclamequote:Op vrijdag 17 november 2006 02:46 schreef bofneger het volgende:
Wellicht dat de dampen van een geiser hem goed doen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef broer het volgende:
(Hij gaat bovendien The Sugarcubes nog zien!)
Ik zou het precies andersom doenquote:Op vrijdag 17 november 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Grappige clip is dat. Die zie je nog wel eens langskomen op zondagavond op The Box. Zet ik altijd even het geluid van de radio uit en het geluid van de tv aan.
Hoi Isaquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Hyves is overgewaardeerde rommel. Soms word ik op iemands site uitgenodigd, maar begrijp dan direct niet wat er zo bijzonder is aan hyves.
Hoeveelheid virtuele vrienden (achterneven van de buurjongen van je collega's) is daar equivalent aan populariteit. Of zoiets.
Goedemorgen, AR![]()
Het is dat verdomde jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou het precies andersom doen
Maar 't is wel correct.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:17 schreef sigme het volgende:
Hé scherpslijpers van het woord..
Wat is de mening over het werkwoord 'plannen'?
Ik krijg bij de topictitel Al-Qaeda plant kerstaanslagen in Europa de neiging de leuze "plant kerstbomen, geen aanslagen" te gaan roepen.
Dankquote:
Ik lees heel soms wel eens terug in AKQ. Je had een keer een vraag gesteld over Breakfast at Tiffany's. Het duurde hartstikke lang voor het geraden werd.quote:
Ja, ik dacht dat dat misschien juist was voor plannen. Dat gehandicapped lijkt me onmiskenbaar fout.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef wyccie het volgende:
Dacht sigme dat het 'planned' was?
( Vader schudt baby zwaar gehandicapped. )
Ik word wel een beetje treurig van het filmpje. 't Is ook eigenlijk een treurige film, ondanks de 'happy ever after' suggestie op het eind.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lees heel soms wel eens terug in AKQ. Je had een keer een vraag gesteld over Breakfast at Tiffany's. Het duurde hartstikke lang voor het geraden werd.![]()
Moonriver is zo mooi.
Ah. Wel, dat zou ik weigeren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:13 schreef Lienekien het volgende:
De regel is dat we van oorsprong Engelse werkwoorden vervoegen op de Nederlandse manier. Zo is het bijv. ook geüpdatet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |