Ik?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah. Hij is al bezig.
Orphans bestaande uit bawlers brawlers and basterds 3 cds 52 nummers 30 nooit eerder uitgebracht ...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke nieuwe? Heb ik iets gemist?
Zeker deze is opgedeeld in 3 delenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 2 die ik heb aangeschaft van Waits zijn Alice en Blood Money. Die zijn beide geweldig.
Die heb ik beide. En Mule variations.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 2 die ik heb aangeschaft van Waits zijn Alice en Blood Money. Die zijn beide geweldig.
Wat valt daaraan te begrijpen? Ik vind het mooi, of niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Ballet. Dat durf ik niet hoor. Volgens mij snap ik daar niks van.
Als ik welke vorm van kunst dan ook niet leuk of mooi vind, zeg ik altijd maar dat ik het niet begrijp. Dat is vriendelijker voor de uitvoerende artiest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat valt daaraan te begrijpen? Ik vind het mooi, of niet.
Ballet kent vele uitvoeringen, broer. Dat weet ik dan nog net.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik welke vorm van kunst dan ook niet leuk of mooi vind, zeg ik altijd maar dat ik het niet begrijp. Dat is vriendelijker voor de uitvoerende artiest.
Laat ik het dan nét even anders zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ballet kent vele uitvoeringen, broer. Dat weet ik dan nog net.
Ik zou het verschil niet eens zien, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hou van moderne dans. Dat ouderwetse, klassieke ballet vind ik niet zo spannend.
Dat vind ik heel knap. Begrijp je nog meer dingen die ik niet begrijp?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp 't wel: ballet. Ik zie de schoonheid. Wat dacht je daarvan?
O, het heeft met mode te maken...quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Klassiek is met tutu en op spitzen. Modern is met zwempakken en blote voeten.
Ballet voor dummies
Ik begrijp netzo veel dingen die jij niet begrijpt, als jij dingen die ik niet begrijp. Wedden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap. Begrijp je nog meer dingen die ik niet begrijp?
Neh, laten we niet wedden. Dan moet er weer een keer een wijnfles-overhandig-moment komen en daar zitten we allebei niet zo op te wachten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp netzo veel dingen die jij niet begrijpt, als jij dingen die ik niet begrijp. Wedden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |