quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:23 schreef wyccie het volgende:
Het is Hannibal!
Oh, sterkte!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Lienekien en wyccie
Ik ga NU naar de tandarts....., vaarwel!
Jullie kunnen weer ademhalen: ik leef nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Het is wel zorgelijk dat je je veilige terugkeer nog niet hebt gemeld, A_R.
Voor Erik. En vele anderen.quote:http://www.faceculture.nl/flabber/week46/spinvis.htm
Spinvis speelt een verjaardagslied voor 35 jaar OOR (bestaande uit Radiohead, ABBA en Pink Floyd met een eigen Nederlandse tekst).
Je kon 'm dus wel lezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij gebrek aan PM die werkt en verstuurt:
Lienekien![]()
.
Oh, dat vind ik jammer. Ik heb graag dat mensen hoofdpijn krijgen van mijn verhaaltjes. Dat zou het genezen ook een stuk gemakkeliker maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Surrealisme.
En ik heb hoofdpijn. Maar niet door jouw verhaaltje. Hoor.
Juist.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Dan zou ik alleen nog maar het lezen van jouw verhaaltjes moeten laten.
Als het een enigszins vunzig antwoord geweest zou zijn, dan had ik het niet eens durven vermelden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef broer het volgende:
O, de klarinet. Dat is een heel net antwoord.
Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik geen rolmodel heb. Geen voorbeeld waarnaar ik streefom die te evenaren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus je speelt nu al 11 jaar intensief klarinet? Da's niet niks, nee.
Ik ben er niet in thuis; de klarinet.
Wie is momenteel de grootmeester? De alleskunner? De virtuoos?
Wie inspireert je? Welke stukken?
Ach, ik lette in de klas ook nooit op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt niet? Ik dacht dat ondertussen iedereen hier het wel wist, ik heb het er vaker over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |