Wat ben je weer lekker meegaand.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, cultureel. Vannacht is daar weinig mee aan de hand.
Gelukkig heb ik een afspraak buiten de deur. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:24 schreef wyccie het volgende:
Als je die tweede keer niet de wekker zet, vergeet je dus dat je een afspraak hebt en zit je misschien wel in je blootje te Fokken als er aangebeld wordt!
Dat weet ik dus niet. Nee, dat kan haast niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Is het zondag koopzondag dan?
ik heb small change en swordfish trombones op vinylquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En Swordfishtrombones en Rain Dogs.
Context, hè.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:33 schreef broer het volgende:
Maar misschien bedoelen ze het ironisch. Dat zou mooi zijn.
Dan snap ik de ironie alleen nog niet helemaal.
Schepping is ook datgene wat geschapen is, zonder dat je nou onderschrijft dat daar een Schepper aan te pas is gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:34 schreef broer het volgende:
Erkennen dat er een schepping is geweest? Ja, dat vind ik tamelijk erg, ja.
En dan de s van schepping?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:36 schreef broer het volgende:
Muziek? Die heb ik dan weer niet gehoord.
Ik heb hem hier vandaan: www.waaromgroenlinks.nl.
Ja, dat is wel waar. Maar dan vind ik de woordkeuze niet zo gelukkig. Want de meeste mensen zullen het wel in verband brengen met een Schepper. Denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Schepping is ook datgene wat geschapen is, zonder dat je nou onderschrijft dat daar een Schepper aan te pas is gekomen.
Het sluit dan toch aan op de discussie daarover.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Maar dan vind ik de woordkeuze niet zo gelukkig. Want de meeste mensen zullen het wel in verband brengen met een Schepper. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |