Jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bent
[..]
Kijk daar heb je het al. Ben ik nu dus de sjaak omdat ik niet on-the-fly grappig kan zijnquote:Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren is
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.
quote:Tja, dat DDA gedoe werkt prima he
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef BttD het volgende:
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:33 schreef Thrilled het volgende:
Oh dus iedereen die een vriendin heeft is gelijk grappig? Denk daar eens wat verder over na man.. balkenende/verdonk/insert serieuze 'nerd' uit politiek/ laten thuis de vrouw en kinderen lachen enzo? Ik ken ook vaak mensen met een vriendin die totaal niet grappig zijn... dus bullshit dat je een ster moet zijn in grappen maken..
Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?quote:dit is hopeloos eigenlijk.. gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen, meer niet.. neem een baan waarin je veel contact krijgt met mensen, ga naar de sportschool zodat je wat zelfvertrouwen krijgt over jezelf en je bent binnen no-time aan de vrouw
pfft wat doe je dan in de sportschool? als je daar al 5 jaar rond loopt en je bent nog niet tevreden doe je iets fout.. ik ga naar de sportschool om mijn lichaam te "hervormen" naar de manier waarop ik wil dat mijn lichaam eruit ziet, en hoe dichter ik nu in de buurt kom van mijn ideale ik, hoe beterder en zekerder ik mezelf ga voelen... dus óf ik doe het extreem goed, of jij doet het fout (en ik denk dat het de 2e optie isquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.
[..]
Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?
zucht, doet me denken aan dat gehuil van die ouders:quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:58 schreef Thomasumo het volgende:
Een vriendin die krijg je niet, die neem je.
(sorry, vrijdagmiddag)![]()
Dude, serieus. Je komt nu al over als iemand van 25/30 die nog nooit een vriendin gehad heeft.quote:Geboortedatum: 10-04-1990
Afwachten werkt sowieso niet, maar wat je niet moet doen is tijden bezig zijn met 1 meisje. dat een meisje wat met je wil gaan drinken in de stad betekent helemaal niet dat ze iets met je wil. Het betekent wel dat je misschien een kans maakt (je bent in ieder geval interessant genoeg), maar het gebeurt vaak genoeg dat ze je wel leuk vindt, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
Maar wat is nu het beste. Ik heb 2 opties:
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.
Hoe moeilijk moet het toch in fucking godsnaam zijn? Jij nog een goede tip?
Bedankt, goede reactiequote:
Dude, als je dat niet wilt moet je niet zeuren. Meisjes vinden een monobrauw niet aantrekkelijk, het staat gewoon te onverzorgd en zo moeilijk is het niet weg te halen. Ook je kleren en haar zijn veeeel te saai. Je hoeft niet per se lelijk te zijn om niet aantrekkelijk gevonden te worden. Onverzorgdheid, negatieve uitstraling en saaie kleding zijn ook enorme afknappers. Je moet gewoon een make over hebben. Dus betere kleding , wat gel in je haar en die wenkbrauwen splitsen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.)
En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten![]()
Optie 3:quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optie 3:
gewoon een leuk leven leiden, jeniet blind staren op het al dan niet hebben van een vriendin of het maagd-zijn, maar gewoon genieten van de dingen die je wel hebt, leuk vindt, van geniet....geloof me, komt de rest vanzelf...als het tenmisnte oprecht i s.
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
Vergeet die vriendin, dan wordt je tenminste niet ongelukkig van jezelf.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Dat is ook gedeeltelijk het probleem. Je wil niet een specifiek meisje, maar gewoon een meisje. Zodra meisjes dat oppikken, zullen ze je links laten liggen. Dit omdat ze dan niet het gevoel hebben speciaal voor je te zijn, maar gewoon de eerste de beste die ja zei.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)...
klopt heb ik ook gedaan...quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef dyna18 het volgende:
Al die mensen die zeggen dat het vanzelf wel komt snappen dus echt niet dat dat niet voor iedereen geldt. Sommigen onder ons moeten echt wat gaan veranderen, want vanzelf zal het echt niet komen.
Zeker goeie tip... Maar waar het probleem waarschijnlijk in zit (als het lijkt op wat ik zelf kenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:01 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga het proberen.
Ik weet alleen zeker dat ik er spijt van ga hebben als ik later terugkijk en moet zeggen 'shiiit, ik heb me toch wat gemist in m'n jonge leven'
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijvingquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Schouders naar beneden, adem normaal.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!
Althans zo zie ik hetVind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
hoe oud ben je nu dan? dat je getrouwd bent ok, maar van de rest weet je niks...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Joh, je bent zoals iedereen, iedereen denkt dat ze nooit een vriend/vriendin zullen hebben.
Ik heb mijn man ontmoet toen ik 16 was maar daarvoor had ik al leuke dingen gedaan met mannen(niet geneukt om maar even duidelijk te zijn).
Kwam mijn hem tegen op een vakantie, zomaar pats boem was het raak![]()
Hij was toen ruim 18 en hij had nog nooit een vriendinnetje gehad, laat staan gezoend.
Hij zag er goed uit maar de uitstraling naar andere meiden was heel verlegen en schuchter omdat hij ook dacht dat hij nooit iemand zou krijgen (beetje met jeugd te maken)
Zelfvertrouwen had ik wel en ik was geinteresseerd in hem. Het bleek dat hij ook nog verschrikkelijk veel humor had en ik was vliefd!
Wat ik dus wil zeggen:
Vriendinnetje zoek je niet dat overvalt je, kan op de raarste momenten gebeuren~
Ze komt wel, te graag willen is funest.
Natuurlijk vallen vrouwen ook op uiterlijk, net als jij op uiterlijk valt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!
Althans zo zie ik hetVind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
en dan er nog in geloven ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...
Schouder naar achter, borst naar voren, kin omhoog, .. that's it.
Jah dat is uiteraard ook belangrijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en dan er nog in geloven ook
goedemorgen
Graag inhoudelijke reacties, dit domme geleuter heb ik geen moer aan...quote:
correct!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.
[..]
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.
[..]
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.
[..]
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.
[..]
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.
[..]
Graag gedaan.
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.
Ik heb geen problemen met het krijgen van een vriendinnetje, maar ben vaak net zo depressief en ongelukkig als jij bent, sterker nog ik ga ervoor naar een psycholoog.
Al die tijd die je spendeert in het vropuwen versieren kan je ook in jezelf steken
Nogmaals mn tip over krachttraining is een hele goede om je zelfvertrouwen op te krikken
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien draag je gare schoenen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
Je bent al verder gekomen dan ik Zelfs op het internet vinden meisjes me niet leukquote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
En wat gebeurd er dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?
Echt als inwoner van Maastricht kan ik zeggen dat Maastrichtenaren beter eens een dagje in Amsterdam kunnen rondlopen
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbersquote:
Maastricht = een en al gabbers, of zogenaamde populaire baasjes..quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbers![]()
![]()
in de bus
![]()
Dat zijn inderdaad gare schoenenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij durftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
[..]
dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begintquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.quote:Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef L-IS het volgende:
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen
kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'nattitude. Logisch.
idd.. echt niet normaal af en toequote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begint
1. Mwah... niets mis mee, maar niet uitmuntend ofzo.quote:[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Ja ik ken het, met een opmerking over haar leeftijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingWeet nog steeds niet wat ik verkeerd zei
![]()
Volgende keer geen kutopmerking en ik heb weer een vriendin
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Arokh86 het volgende:
Ik heb verder geen reacties gelezen, maar: ben je zelf open tegen meisjes?
Meestal niet.quote:Hoe ga je met meisjes om?
Ja, maar dat is dan ook meestal het enige. Ik heb nu geen tijd om verder uit te leggen, moet even eten.quote:Kunnen meisjes lachen met je?
Tja, macht is macht. Kan ook zijn dat je bijvoorbeeld in een sociale kring macht hebt, of bij een bepaalde gelegenheid. Meestal is geld macht, niet altijd.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?
waarom wil je per se een meisje? Binnen no-time heb je drie krijsende kids rondlopen en is je leven over.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Blackadder is zo niet grappigquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:Humor is de sleutel. Zonder humor gebeurd er even veel als met de verkeerde geur. Download of koop de afleveringen van "Blackadder" en ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen.
Hoe denk je contact te krijgen?quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:"Openingszinnen" werken nooit.
Goede vraagquote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?quote:
In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.quote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Als je ervan maakt ''ontwikkel een idee over hoe je vooral niet grappig overkomt'', snappen we elkaar.quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?
En dan niet: ''Hee, geile tieten''quote:In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.
Waarna jij je niet meer kunt voortplantenquote:Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij zou hem opvreten als ik dat zou zeggen
Zal je morgen ff toevoegen. Ben net terug uit Québec City (onwijs gave tijd gehad daar trouwens!) en ik ben helemaal verrot, ik ben nog te moe om aan m'n aars te krabben. Had zelfs nog wat sjans daar, maar dat hoor je nog wel. Is ook niet zo bijzonder eigenlijk, ik was veel relaxter dan normaal... :pquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef Gelderland het volgende:
hee BttD,
Ik heb met veel interesse je berichten gelezen....zou je me misschien kunen toevoegen op MSN? (staat in me profiel)...
![]()
Djiezquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Wacht niet te lang met actie. Na een date of 3 moet er gezoend worden, anders is het te laat,
Het zit wel diep hè?quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
1 Advies. Neem geen advies aan van jongetjes als Finder (check zijn fotoboek), die zelf nooit meisjes hebben gehad.
Ik denk dat je dan niet snapt wat opgetrokken schouders betekent. Ik heb het over relaxte schouders, en die zijn naar beneden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 november 2006 09:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
Djiezik dacht eerder "Na het derde uur van je date"
![]()
Ik train een dameshockeyteamquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Rnej het volgende:
idd.. echt niet normaal af en toe
snowboardleraar worden werkt ook best leuk![]()
Meisjes willen een stoere vent en geen kneus zoals jij. Neem een assertiviteitscursus. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Jeej.. Dat is dus precies wat ik fout doe..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).
Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...
Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.
En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA![]()
1. Mwahh.. Gaat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Uhh.. Maak ik me druk dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Rnej het volgende:
dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk
bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Steephh het volgende:
[..]
Uhh.. Maak ik me druk dan?
De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..![]()
Heh.. tsjaah.. Ja... Het is meer.. dat ik meer zelfvertrouwens heb en ook nog krijg.. Daarom.. Maar ik zit niet meer zo in mijn hoofd van 'ik wil een vriendin..'.. Ik wacht nu gewoon totdat ik een leuk en aardig meisje tegenkom waar ik meer voor ga voelen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
Kijk, de man begrijpt het.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
ik zal 't je maar bekennen: eigenlijk ben ik een islamitische homo. Een islamietje dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Welke diepere achterliggende gedachte zit er acher je anale fixatie?
ja maar borat heeft geen monobrauwquote:Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hij's degene die op Borat lijkt.
En Borat doet het wel goed bij de vrouwen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ja maar borat heeft geen monobrauw![]()
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...quote:
Gastquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...
Ja, echt wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
Kijk serieus eens goed naar hemquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfersquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TS moet zich niet aanstellen. "De eerste keer" op 16-jarige leeftijd is uitzonderlijk en heeft iets prostituees.
...
Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfersrond 1997 / 98 lag de gemiddelde leeftijd op 15,9 jaar voor "de eerst keer". Mijn inschatting is dat deze nu is gedaald naar 13,9 ofzo
![]()
Ik denk wel degelijk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd op 16 ligtquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef koffiegast het volgende:
hoeveel daarvan is naar waarheid en hoevel niet... bedoel zoveel mensen liegen erover...
beide kanten (dat ze het gedaan hebben, en zelfs dat ze het niet hebben gedaan..)
Ik doe meequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.![]()
Hoe weet jij dat??quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hahamaar gelukkig zit je in het buitenland eh!
Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:33 schreef BttD het volgende:
Hoe weet jij dat??
Zie mijn PIquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.
Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.
Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.quote:
Hmmmm, da's minder man!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.
Oh ja ze kan ook ook liegen zonder een blikken of blozen![]()
![]()
![]()
Ben ook te goed gelovig domme ik...
Ja en nu kom je overal achter...quote:
En nu wil je zeker een koekje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja en nu kom je overal achter...
vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat![]()
Ja hoor 9,72![]()
![]()
![]()
Whoppa al het geld weg...
Credit card hetzelfde alles opnemen...
vanochtend gezamelijke rekening weer geld opgenomen...
![]()
Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.
Er zullen heus wel goede vrouwen rondlopen, maar kijk heel goed uit.
![]()
Als ze dat na 6,5 jaar heeft geflikt hoef je jezelf echt niet goedgelovig te noemen hoor, dat verwacht je gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja en nu kom je overal achter...
vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat![]()
Ja hoor 9,72![]()
![]()
![]()
Whoppa al het geld weg...
Credit card hetzelfde alles opnemen...
vanochtend gezamelijke rekening weer geld opgenomen...
![]()
Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.
Er zullen heus wel goede vrouwen rondlopen, maar kijk heel goed uit.
![]()
I Wonquote:Op donderdag 23 november 2006 20:29 schreef ibaneX het volgende:
Suc6 ik ben morgen in de stad met chick (H)
nee, jij wel dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Princesse het volgende:
Iedereen? Heb jij er al één?
Ben jij een man of vrouwquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Princesse het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan ook geen vriendin krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |