Jij durftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
[..]
dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begintquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.quote:Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef L-IS het volgende:
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen
kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'nattitude. Logisch.
idd.. echt niet normaal af en toequote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begint
1. Mwah... niets mis mee, maar niet uitmuntend ofzo.quote:[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Ja ik ken het, met een opmerking over haar leeftijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingWeet nog steeds niet wat ik verkeerd zei
![]()
Volgende keer geen kutopmerking en ik heb weer een vriendin
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Arokh86 het volgende:
Ik heb verder geen reacties gelezen, maar: ben je zelf open tegen meisjes?
Meestal niet.quote:Hoe ga je met meisjes om?
Ja, maar dat is dan ook meestal het enige. Ik heb nu geen tijd om verder uit te leggen, moet even eten.quote:Kunnen meisjes lachen met je?
Tja, macht is macht. Kan ook zijn dat je bijvoorbeeld in een sociale kring macht hebt, of bij een bepaalde gelegenheid. Meestal is geld macht, niet altijd.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?
waarom wil je per se een meisje? Binnen no-time heb je drie krijsende kids rondlopen en is je leven over.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Blackadder is zo niet grappigquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:Humor is de sleutel. Zonder humor gebeurd er even veel als met de verkeerde geur. Download of koop de afleveringen van "Blackadder" en ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen.
Hoe denk je contact te krijgen?quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:"Openingszinnen" werken nooit.
Goede vraagquote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?quote:
In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.quote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Als je ervan maakt ''ontwikkel een idee over hoe je vooral niet grappig overkomt'', snappen we elkaar.quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?
En dan niet: ''Hee, geile tieten''quote:In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.
Waarna jij je niet meer kunt voortplantenquote:Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij zou hem opvreten als ik dat zou zeggen
Zal je morgen ff toevoegen. Ben net terug uit Québec City (onwijs gave tijd gehad daar trouwens!) en ik ben helemaal verrot, ik ben nog te moe om aan m'n aars te krabben. Had zelfs nog wat sjans daar, maar dat hoor je nog wel. Is ook niet zo bijzonder eigenlijk, ik was veel relaxter dan normaal... :pquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef Gelderland het volgende:
hee BttD,
Ik heb met veel interesse je berichten gelezen....zou je me misschien kunen toevoegen op MSN? (staat in me profiel)...
![]()
Djiezquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Wacht niet te lang met actie. Na een date of 3 moet er gezoend worden, anders is het te laat,
Het zit wel diep hè?quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
1 Advies. Neem geen advies aan van jongetjes als Finder (check zijn fotoboek), die zelf nooit meisjes hebben gehad.
Ik denk dat je dan niet snapt wat opgetrokken schouders betekent. Ik heb het over relaxte schouders, en die zijn naar beneden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!
Althans zo zie ik hetVind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 november 2006 09:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
Djiezik dacht eerder "Na het derde uur van je date"
![]()
Ik train een dameshockeyteamquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Rnej het volgende:
idd.. echt niet normaal af en toe
snowboardleraar worden werkt ook best leuk![]()
Meisjes willen een stoere vent en geen kneus zoals jij. Neem een assertiviteitscursus. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Jeej.. Dat is dus precies wat ik fout doe..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).
Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...
Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.
En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA![]()
1. Mwahh.. Gaat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
Uhh.. Maak ik me druk dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Rnej het volgende:
dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk
bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Steephh het volgende:
[..]
Uhh.. Maak ik me druk dan?
De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..![]()
Heh.. tsjaah.. Ja... Het is meer.. dat ik meer zelfvertrouwens heb en ook nog krijg.. Daarom.. Maar ik zit niet meer zo in mijn hoofd van 'ik wil een vriendin..'.. Ik wacht nu gewoon totdat ik een leuk en aardig meisje tegenkom waar ik meer voor ga voelen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |