abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43620598
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt. Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.

Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.

Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?

Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.

Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43620757
Hallo,

Misschien een tip om niet zo geforceerd te doen. Gewoon lekker ontspannen naar je situatie te bekijken en afwachten. Bij pushen en HEEL graag willen straal je echte verkeerde signalen naar een meisje. Uit onderzoek komt ook voort dat vrouwen lichaamstaal veel beter oppikken.

Zelf moet je je niet zo druk maken. Vanzelf kom je iets bijzonders tegen en loopt alles lekker soepl. En je moet iets heel heel naars zeggen wilt een meisje niks meer tegen jouw zeggen.

Groet,

robert
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_43620759
Je wilt te graag. En waarom zou je in hemelsnaam iets onaardigs zeggen tegen een meisje zonder aanleiding? Dan 'raak je vertrouwd' met een meisje, en dan verpest je dat weer?

En als je ervan overtuigd blijft dat meisjes je niet aantrekkelijk vinden, dan vinden ze dat ook vast niet. Je kan ieder meisje versieren (betekend niet dat je het ook moet doen..).
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_43620764
Knul, je bent 16, waar hebben we t nou over.
Welterusten.
Allah u akbar
  Moderator donderdag 16 november 2006 @ 21:05:02 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43620783
Je houding die je nu laat zien, heb je die ook bij meisjes, dat je jezelf laat over komen dat je God op je knieen dankt dat je dezelfde lucht mag inademen dan een meid?

Want ik kan je zeggen, dat vinden ze niet aantrekkelijk. Hoe oud ben je?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43620810
Geef ze een paar breezers, neem er zelf ook een biertje bij, lul gezellig om je heen en kijken waar het uitkomt
pi_43620910
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Geef ze een paar breezers, neem er zelf ook een biertje bij, lul gezellig om je heen en kijken waar het uitkomt
meestal komt t er onder uit
046
Dank aan Yeahinho
  donderdag 16 november 2006 @ 21:10:11 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43620941
Je wilt gewoon neuken.

Boeie komt over 1 jaar wel ofzo
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43620953
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.
quote:
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt. Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.
quote:
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.
quote:
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.
quote:
Wie kan mij helpen?
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.
quote:
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.
Graag gedaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_43621010
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Je houding die je nu laat zien, heb je die ook bij meisjes, dat je jezelf laat over komen dat je God op je knieen dankt dat je dezelfde lucht mag inademen als een meid?

Want ik kan je zeggen, dat vinden ze niet aantrekkelijk. Hoe oud ben je?
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch! Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.

Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 21:13:26 #11
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43621065
Gast waarom wil je perse NU een vriendin ?

Als je die zo graag NU wilt ga je maar naar de hoeren ofzo, alles op zijn tijd.

Of je moet morgen op school eens een beetje gaan rondlopen, beetje oogcontact maken en lachen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43621090
quote:
Dat is toch niet zo vreemd als je 16 bent?

Als je jezelf niet aantrekkelijk vindt, kun je je zelfvertrouwen wat opkrikken door te gaan sporten, een ander kapsel te nemen, vlotte kleding te kopen.

En verder stap gewoon eens op iemand af, nee heb je ja kun je krijgen. En als je een keer een ja krijgt is dat ook weer een boost voor je zelfvertrouwen
pi_43621119
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:

Of je moet morgen op school eens een beetje gaan rondlopen, beetje oogcontact maken en lachen
je praat normaal
pi_43621130
Lijk je verder op Balkenende?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_43621175
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:04 schreef Roa het volgende:
Je wilt te graag. En waarom zou je in hemelsnaam iets onaardigs zeggen tegen een meisje zonder aanleiding? Dan 'raak je vertrouwd' met een meisje, en dan verpest je dat weer?
Ik weet het niet... Het is nu ongeveer twee keer voorgekomen, het is heel naar. Ik bedoel het wel goed, maar het lijkt alsof het verkeerd aankomt.
quote:
En als je ervan overtuigd blijft dat meisjes je niet aantrekkelijk vinden, dan vinden ze dat ook vast niet. Je kan ieder meisje versieren (betekend niet dat je het ook moet doen..).
Maar hoe krijg ik meer zelfvertrouwen? Ik durf nooit niks...
pi_43621235
Ik denk dat je de eerste stap moet zetten. Als een meisje weet dat je geïnteresseerd in haar bent, dan vinden vaak veel meisjes jou ook leuk.

Zelf ben ik ook vrij verlegen, maar toch kan ik heel goed met meisjes omgaan. Ik heb zelf ook geen vriendin omdat ik het op dit moment niet wil en ik zet de stap ook niet als ik iemand leuk vind, hoewel de jongens wel de stap moeten zetten denk ik zelf. Wat je moet doen is gewoon een aantal goede vriendinnen krijgen die je echt ziet als een goede vriendin en niet JOUW vriendin. Als je goed met meisjes om kan gaan, verdwijnt je verlegenheid zelf. Ik spreek uit ervaring ^^
pi_43621306
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:

quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lijk je verder op Balkenende?
Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.

Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten... Want ik heb echt geen contact met meisjes, ze vinden mij raar/eng/dat soort shit . En op internet kan je wel fijn praten, maar dat is toch iets anders dan lichamelijk dichtbij iemand zijn...
pi_43621345
Zoek een andere hobby. En stel je niet zo aan. De wereld is op zich wel wreed, maar dat heeft niks te maken met jouw maagdelijkheid. En als je hier al gek en labiel van wordt, ga je het nog lastig krijgen met het leven en ook met krijgen van een vriendin.
Je bent gewoon nog jong zat, toekomst genoeg. Als je een beetje normaal opdroogt kan je hier later om lachen.
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_43621373
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef klc12 het volgende:
Ik denk dat je de eerste stap moet zetten. Als een meisje weet dat je geïnteresseerd in haar bent, dan vinden vaak veel meisjes jou ook leuk.

Zelf ben ik ook vrij verlegen, maar toch kan ik heel goed met meisjes omgaan. Ik heb zelf ook geen vriendin omdat ik het op dit moment niet wil en ik zet de stap ook niet als ik iemand leuk vind, hoewel de jongens wel de stap moeten zetten denk ik zelf. Wat je moet doen is gewoon een aantal goede vriendinnen krijgen die je echt ziet als een goede vriendin en niet JOUW vriendin. Als je goed met meisjes om kan gaan, verdwijnt je verlegenheid zelf. Ik spreek uit ervaring ^^
Ja, dat kan, maar zoals ik al zei, mensen gaan niet vaak met mij om en ik ben ook verlegen. Kijk, een keer "Hoi" zeggen tegen een meisje dat ik verder niet bijzonder aantrekkelijk vind ofzo kan nog wel, maar echte vriendschap... Dat schijn ik alleen te kunnen krijgen met mannelijke Maikuuul-stijl gangster homies. (Niet dat daar iets mis mee is ofzo, maar ik wil ook weleens een leuk meisje...)
pi_43621396
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch! Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.

Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...
Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.
Of heb je het puur over het krijgen van iemand voor een langere tijd? of gewoon voor een keer?
pi_43621414
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef Billie29 het volgende:
Zoek een andere hobby. En stel je niet zo aan. De wereld is op zich wel wreed, maar dat heeft niks te maken met jouw maagdelijkheid. En als je hier al gek en labiel van wordt, ga je het nog lastig krijgen met het leven en ook met krijgen van een vriendin.
Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?
quote:
Als je een beetje normaal opdroogt kan je hier later om lachen.
Dat hoop/geloof ik zeker, maar dan moet het eerst wel goed komen toch?
pi_43621425
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_43621433
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:

[..]

[..]

Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.

Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten... Want ik heb echt geen contact met meisjes, ze vinden mij raar/eng/dat soort shit . En op internet kan je wel fijn praten, maar dat is toch iets anders dan lichamelijk dichtbij iemand zijn...
hmmm ja je moet daar denk ik een beetje inrollen, gewoon meisjes leren kennen dan hopelijk zitten er dan leuken tussen waarmee je een keer een film kan kijken of iets dergelijks.
  donderdag 16 november 2006 @ 21:25:48 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43621440
Ik bedoel, kijk mij fulltime lelijke nerd en heb een vriendin

Weetje wat misschien een goede optie zou zijn .... ga ergens werken een supermarkt ofzo
Veel meisjes enzo
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43621460
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef bersenka het volgende:

[..]

Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.
Of heb je het puur over het krijgen van iemand voor een langere tijd? of gewoon voor een keer?
Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.
pi_43621479
Heeft jennifuuur niet nog wat vrijgezelle vriendinnen voor TS
  donderdag 16 november 2006 @ 21:30:54 #27
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43621538
Boh denk het wek, en de meeste van haar vriendinnen zijn best lekker
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43621539
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?
[..]
Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.
pi_43621665
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef Billie29 het volgende:

[..]

Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
pi_43621677
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.
Misschien is dat wel het verschil tussen jou en andere 16-jarige pubers: zij stellen minder eisen, willen gewoon een beetje buitenspelen en niet meteen de liefde van hun leven binnenhalen
pi_43621694
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
Plaats eens een foto dan
  donderdag 16 november 2006 @ 21:44:58 #32
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43621733
Ga werken !

Hierbij kom je in contact met verschillende mensen.

Op school zuigt want als ze je niet wilt ofzo word je gepwnd door je homeboys, op het werk kent niemand je
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43621802
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden. Er dus niet zo sneu overdreven mee bezig zijn, en gewoon 'leven'. Het komt vanzelf joggie, maak je niet zo druk, neem een konijn om mee te knuffelen et voila.
pi_43621827
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ga werken !

Hierbij kom je in contact met verschillende mensen.

Op school zuigt want als ze je niet wilt ofzo word je gepwnd door je homeboys, op het werk kent niemand je
Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.
  donderdag 16 november 2006 @ 21:51:23 #35
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43621866
quote:

[..]

Twee dingen:

1) Gast, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit een vriendin en/of seks gehad, dus maak je verdomme niet zo druk op je 16e man!
2) Je geeft zelf PRECIES aan waarom het niet lukt. Je hebt een VEEL TE LAAG ZELFBEELD. Dat werkt niet bij vrouwen. Je moet juist proberen jezelf te zijn op een leuke manier, beetje arrogant als het nodig is, maar niet overdrijven.

Leer dat vooral en dan gaat het wel goed komen. Ik ben nu ook bezig met positieve veranderingen op dat gebied (HEEL veel eigenlijk, en het werpt nu al vruchten af... vanavond een date, dus dat is mooi. Alleen mijn leven hangt er niet (meer) vanaf. Op dit moment heb ik zoiets van rot maar mooi op met je liefde/relaties/neuken etc. Gewoon chillen met de meiden en dan gaat het vanzelf in orde komen. Ik denk dat ik op de goede weg ben, en jij kunt dat ook... zeker nu je nog maar 16 bent
Internetjosti!
pi_43621875
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Plaats eens een foto dan
Ik had het meer over mijn onzekerheid/kinderlijkheid, maar goed... Kijk eens in mijn fobo... Ik ben de middelste op de derde foto...
pi_43621914
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef BttD het volgende:

[..]

Twee dingen:

1) Gast, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit een vriendin en/of seks gehad, dus maak je verdomme niet zo druk op je 16e man!
2) Je geeft zelf PRECIES aan waarom het niet lukt. Je hebt een VEEL TE LAAG ZELFBEELD. Dat werkt niet bij vrouwen. Je moet juist proberen jezelf te zijn op een leuke manier, beetje arrogant als het nodig is, maar niet overdrijven.

Leer dat vooral en dan gaat het wel goed komen. Ik ben nu ook bezig met positieve veranderingen op dat gebied (HEEL veel eigenlijk, en het werpt nu al vruchten af... vanavond een date, dus dat is mooi. Alleen mijn leven hangt er niet (meer) vanaf. Op dit moment heb ik zoiets van rot maar mooi op met je liefde/relaties/neuken etc. Gewoon chillen met de meiden en dan gaat het vanzelf in orde komen. Ik denk dat ik op de goede weg ben, en jij kunt dat ook... zeker nu je nog maar 16 bent
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
pi_43621996
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:

Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten...
Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.

En je gaat mij niiet vertellen dat als je eenmaal 'vriendschappelijk' met een meisje aan het knuffelen bent je niet het liefst de kleren van haar lijf wilt scheuren
  donderdag 16 november 2006 @ 21:56:18 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43622000
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:49 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.
C1000 dan ?

Of ga ... in een klerenwinkel soliciteren

Dan zie je pas veel lekkere wijven, en je bent verplicht met ze te praten want ze moeten immers hun maatje hebben !
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 16 november 2006 @ 22:00:28 #40
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622127
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.

Als je echt geinteresseerd bent moet je maar eens kijken of je wat videomateriaal kunt vinden van David de Angelo. Ook al zijn zijn ideeen wat over the top en moet je hem niet zien als de godfather van het versieren, er zitten enorm goede tips bij om je zelfvertrouwen te verbeteren.

Een van de dingen waar je mee kunt beginnen (wat enorm goed werkte voor mij) is om jezelf in te beelden hoe je zou lopen als je succes had bij vrouwen, hoe zou je reageren, hoe zou je kijken, hoe zou je jezelf vinden... Probeer je in gedachten een beeld te vormen van de persoon die je over 5 jaar zou willen zijn (succesvol? rijk? status? uitstraling? succes met vrouwen?). Hoe zie je er dan uit en wat zou je doen.

Er zijn zo nog talloze andere dingen te noemen die ook helpen, maar je moet maar eens op zoek gaan naar wat materiaal hierover. Ik heb onlangs de seminar van DDA bekeken en er zitten onwijs goede tips in. Dit is vast wel te vinden op een illegale zoeksite/Napster/KaZaA/<weet ik veel wat tegenwoordig populaire P2P proggie's zijn>. Tenslotte kun je nog kijken op www.doubleyourdating.com voor meer tips en advies. Hier kun je de materialen ook bestellen, maar misschien is dat niet nodig. Het boek Double your Dating is ook wel online te vinden. Het is een schat van waardevolle tips. Zoals gezegd: het is GEEN bijbel, maar een goede stap voorwaarts. Voor mij heeft het al enorm geholpen.
Internetjosti!
pi_43622146
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef McNasty het volgende:

[..]

Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.

En je gaat mij niiet vertellen dat als je eenmaal 'vriendschappelijk' met een meisje aan het knuffelen bent je niet het liefst de kleren van haar lijf wilt scheuren
Ja, daar zeg je zo wat.

Hmmm... misschien kom ik op de FOK!meet nog weleens eentje tegen
Dan moeten ze dit topic maar niet gelezen hebben, anders krijgen we opmerkingen als "Waris3? Ohja, jij bent dat zeikwijf zonder vriendin. ", en daar heb ik geen zin in.
pi_43622172
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

C1000 dan ?

Of ga ... in een klerenwinkel soliciteren

Dan zie je pas veel lekkere wijven, en je bent verplicht met ze te praten want ze moeten immers hun maatje hebben !
Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgt
  donderdag 16 november 2006 @ 22:03:01 #43
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43622219
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef thomzor het volgende:

[..]

Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgt
Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreekt
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 16 november 2006 @ 22:03:25 #44
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622235
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Je moet trouwens gewoon beginnen met niet te zeggen dat je niet leuk genoeg bent.

Je moet van jezelf gaan houden! Daar zijn verschillende tips voor... je kunt het bijvoorbeeld regelmatig tegen jezelf zeggen op een dag 'ik houd van mezelf'. Klinkt knullig, maar op een gegeven moment wordt het een onderdeel van je denkwijze en ga je ernaar handelen enzo...

Wat voor mij ook goed werkt, en het klinkt echt extreem knuppelig, maar probeer het maar eens: Een gesprek met jezelf houden in de spiegel (doe dit wel in een gesloten eigen kamer, of met de deur/gordijnen dicht, anders denken mensen dat je gestoord bent). Vertel maar eens een cool verhaal, en let daarbij op je houding, je gebarentaal, hoe je dingen zegt, gezichtsuitdrukkingen, oogcontact. Probeer het maar gewoon eens... Je gaat er echt op vooruit, dat merk ik nu al na een paar weken oefenen!

Mental images zijn enorm sterk... gewoon denken: hoe zou ik mezelf willen zien, wat zou ik WILLEN doen, wat zou ik WILLEN bereiken...
Internetjosti!
pi_43622252
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreekt
Dan is het maar goed dat jij in de `lollerduizend` werkt he, nee grapje

ot: sorry ik kan je niet helpen
pi_43622259
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef BttD het volgende:

[..]

Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.

Als je echt geinteresseerd bent moet je maar eens kijken of je wat videomateriaal kunt vinden van David de Angelo. Ook al zijn zijn ideeen wat over the top en moet je hem niet zien als de godfather van het versieren, er zitten enorm goede tips bij om je zelfvertrouwen te verbeteren.

Een van de dingen waar je mee kunt beginnen (wat enorm goed werkte voor mij) is om jezelf in te beelden hoe je zou lopen als je succes had bij vrouwen, hoe zou je reageren, hoe zou je kijken, hoe zou je jezelf vinden... Probeer je in gedachten een beeld te vormen van de persoon die je over 5 jaar zou willen zijn (succesvol? rijk? status? uitstraling? succes met vrouwen?). Hoe zie je er dan uit en wat zou je doen.

Er zijn zo nog talloze andere dingen te noemen die ook helpen, maar je moet maar eens op zoek gaan naar wat materiaal hierover. Ik heb onlangs de seminar van DDA bekeken en er zitten onwijs goede tips in. Dit is vast wel te vinden op een illegale zoeksite/Napster/KaZaA/<weet ik veel wat tegenwoordig populaire P2P proggie's zijn>. Tenslotte kun je nog kijken op www.doubleyourdating.com voor meer tips en advies. Hier kun je de materialen ook bestellen, maar misschien is dat niet nodig. Het boek Double your Dating is ook wel online te vinden. Het is een schat van waardevolle tips. Zoals gezegd: het is GEEN bijbel, maar een goede stap voorwaarts. Voor mij heeft het al enorm geholpen.
Heel erg bedankt

--
Hmm, een probleem was wel dat ik op de goede weg dacht te zijn, maar ineens wilden de dames niet meer. (Dit was op internet.)
pi_43622344
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af maar toen ik serieus begon te worden met een meisje, verloor ik het ineens allemaal. Hoe verklaren jullie dit falen op kritieke momenten? Heeft dat te maken met de hierboven beschreven dingen?

[ Bericht 12% gewijzigd door Waris3 op 16-11-2006 22:12:04 ]
pi_43622354
Gast je bent 16.. Komt vast goed
  donderdag 16 november 2006 @ 22:07:43 #49
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622387
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Heel erg bedankt

--
Hmm, een probleem was wel dat ik op de goede weg dacht te zijn, maar ineens wilden de dames niet meer. (Dit was op internet.)
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).

Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...

Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.

En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:09:39 #50
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622458
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af :p maar toen ik serieus begon te worden met een meisje, verloor ik het ineens allemaal. Hoe verklaren jullie dit falen op kritieke momenten? Heeft dat te maken met de hierboven beschreven dingen?
Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballen ). Dumpte jij haar? Verloor je interesse?

Wees even specifieker
Internetjosti!
pi_43622666
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef BttD het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballen ). Dumpte jij haar? Verloor je interesse?

Wees even specifieker
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
pi_43622716
quote:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
  donderdag 16 november 2006 @ 22:18:57 #53
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622758
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
Een ding weet ik wel... Als iets niet werkt, op naar de volgende... klinkt stom maar je moet zo snel mogelijk met een schone lei beginnen en NOOIT te lang blijven hangen... Als je iets verkeerd gezegd hebt, so be it... Iemand anders zal dat misschien weer WEL interpreteren als grappig of semi-grappig bedoeld... Als het echt geen succes oplevert dan moet je dat veranderen (de opmerking schrappen, of uitvinden waarom mensen afknappen op die opmerking of je gedrag)...

Dat laatste is ook wel een goede manier... Als je geen succes hebt navragen waarom het betreffende meisje niet in je geinteresseerd is, zo kom je in ieder geval (ongeveer) te weten wat je fout gedaan hebt...
Internetjosti!
pi_43622871
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.

Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_43622917
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?
Als je meer foto's wilt zien, kijk dan eens op Banana Online, en dan Foto's en Plaatjes... de foto's zijn allemaal van twee jaar oud, maar je moet me gewoon denken met langer haar en een iets vollere snor.
pi_43622991
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef nozem het volgende:
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.

Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.

Zijn er geen meisjes die gewoon vallen op mijn type (schattig cq verlegen)?
pi_43623054
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:

Nee.

Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:30:23 #58
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623130
quote:

[..]

Dat image moet je veranderen. Ik ben/was ook schattig en verlegen... helemaal kan ik het niet wegkrijgen, maar er is iets in mij dat een stuk brutaler/meer careless is geworden... Je moet juist een hogere waarde projecteren tegenover een vrouw.

Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts... Sit back and enjoy the ride, my friend .

Ik begin nu pas te leren hoe het werkelijk in elkaar steekt en wat ik moet doen... Gun jezelf de tijd!! Dit gaat niet in een dag!

Edit: Oh ja de reactie kwam van Nozem... heeft mij ook al een paar keer goed op m'n plaats gezet.. waarvoor serieus dank!!
Internetjosti!
pi_43623171
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Waris3 het volgende:
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?
Ja, daarom moet je je doelgroep wat bijstellen. Meisjes van 18+ hebben doorgaans geen interesse in maagdelijke jochies van 16
pi_43623227
quote:

[..]

Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:

[..]

Nee.

pi_43623272
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:

[..]

Nee.

Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???
Leer mij vrouwen begrijpen en ik zal je met alles wat ik heb belonen...
pi_43623295
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:30 schreef BttD het volgende:
Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts...
Whehehe leugenaar!

En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
  donderdag 16 november 2006 @ 22:38:29 #63
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623344
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe leugenaar!

En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Wrong vandaag ben ik weer eens in mijn element
Internetjosti!
pi_43623351
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Uiteindelijk wil iedere vrouw een klootzak
pi_43623365
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
[..]

...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?
pi_43623432
quote:

[..]

Ze kunnen je best leuk vinden maar van 'schattig' worden ze niet warm... tenzij je een puppy bent.
pi_43623442
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef BttD het volgende:

[..]

Wrong vandaag ben ik weer eens in mijn element
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping
  donderdag 16 november 2006 @ 22:41:34 #68
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623457
quote:

[..]

Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor

Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum ? nieuwe dimensies ??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.

So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.

Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared
Internetjosti!
pi_43623486
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef Waris3 het volgende:

[..]

...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin
pi_43623498
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe leugenaar!

Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet. )

En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten
  donderdag 16 november 2006 @ 22:42:57 #71
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623510
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping
Nog niet he, nog niet

We zullen zien Ik ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad ... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.

Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Internetjosti!
pi_43623514
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Allah u akbar
  donderdag 16 november 2006 @ 22:45:46 #73
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623579
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet. )

En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.

Ik ken ZAT voorbeelden in mijn omgeving waar ik me over verbaasde, maar wat nu volledig duidelijk is... Vrouwen vallen niet op uiterlijk en knappen er ook niet op af doorgaans. Een enkele uitzondering daargelaten natuurlijk.

Wat uiterlijk is voor mannen is persoonlijkheid voor vrouwen.

[/zwart-wit mode]
Internetjosti!
pi_43623587
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef BttD het volgende:

[..]

Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor

Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum ? nieuwe dimensies ??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.

So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.

Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin
HEB IK NIET
pi_43623614
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef oldschoolf00l het volgende:
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Islamitische wijsgeer, mijn dank is groot. Hamdulilah. (Of mogen christenhonden dat niet zeggen? )
pi_43623617
quote:
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken.
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
quote:
Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is.
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
pi_43623683
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Nog niet he, nog niet

We zullen zien Ik ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad ... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.

Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Sit back and enjoy the ride, my friend
pi_43623688
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
[..]

Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte ) lichaam heb.
pi_43623694
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:49:27 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623706
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:50:57 #81
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623736
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
Integendeel Dit zal er alleen maar voor zorgen dat je niks bereikt
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:51:36 #82
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623758
tvp
Internetjosti!
pi_43623768
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.
Niet als je een penisbezitter bent nee
quote:
HEB IK NIET
Nee, daarom vroeg ik ook wat je zoekt
pi_43623851
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte ) lichaam heb.
Zo werkt dat dus niet. Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
  donderdag 16 november 2006 @ 22:54:07 #85
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623856
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Niet als je een penisbezitter bent nee
Er zijn genoeg vrouwen met een kunst penis om ze van het nodige vermaak te voorzien

What about them?

Mijn werkdag zit erop en ik moet naar huis. Zeer interessant topic
Internetjosti!
pi_43623863
quote:

[..]

Ik vind zo veel mannen aardig, maar voel me slechts tot weinigen aangetrokken
  donderdag 16 november 2006 @ 22:54:41 #87
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43623879
Neem een extra krantenwijk, spaar voor een realdoll en oefen daar mee.

Internet-tijdperk, niemand durft tegenwoordig iemand nog aan te spreken en worden erg onzeker
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43623929
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef BttD het volgende:

[..]
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik
  donderdag 16 november 2006 @ 22:55:52 #89
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623936
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sit back and enjoy the ride, my friend
Dat doe ik nu dus ook Wacht maar af!
Internetjosti!
pi_43623981
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef McNasty het volgende:
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:57:10 #91
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624001
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik
Maar als hij de juiste dingen weet te zeggen/raken, dan val je waarschijnlijk toch als een blok voor de tuinman

Nou ik moet je gelijk geven in het opzicht dat uiterlijk misschien voor een heel klein deel meespeelt... Het hoort toch een klein beetje bij de eerste indruk die je van iemand krijgt. Neemt niet weg dat het gewoon een feit is dat OERLELIJKE gasten ook prima aan een vriendin kunnen komen
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:00:29 #92
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624125
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet .

Gewoon lol hebben met die meiden en dan komt de rest vanzelf

Zei hij stoer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:00:58 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43624145
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.

Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.

En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 november 2006 @ 23:01:18 #94
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624158
Iemand anders mag mijn geblaat overnemen

Ik ga naar huis Heb het hier wel weer gezien
Internetjosti!
pi_43624168
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef McNasty het volgende:

[..]

Zo werkt dat dus niet. Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
Daar zeg je wat... Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:02:23 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43624196
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.
Go with the flow
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_43624201
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43624216
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef BttD het volgende:
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet .
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
pi_43624272
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Daar zeg je wat... Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
  donderdag 16 november 2006 @ 23:04:20 #100
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43624277
quote:

[..]

Lees dit eens door:

http://www.fastseduction.com/mailbag/

Niet te letterlijk nemen, maar de gedachte erachter klopt wel, mijns inziens
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:04:32 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624283
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:

Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Vraag het aan Knut. Die weet er alles van. .
  donderdag 16 november 2006 @ 23:05:03 #102
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624307
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
Je lult, dat meen ik serieus.. op dit moment ben ik juist uber relaxed... ik ga niet voor resultaat ik ga gewoon om een leuke tijd te hebben met die dames...

Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!

Nu ben ik echt weg
Internetjosti!
pi_43624311
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.

Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.

En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
Juist, ik heb 't helemaal door. Dankjewel voor jou.
pi_43624329
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Laten we het aan zhe-devill vragen: vind jij een monobrauw aantrekkelijk?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:05:59 #105
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624343
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
En als die stuk gaat dan?
Internetjosti!
pi_43624426
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
pi_43624475
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
Een oneindige leegte met hier en daar een brok steen?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:11:20 #108
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624525
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Waris3 het volgende:
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
Zit ik hier toch nog over te werken kutzooi

Die shit van DDA werkt overal... in de winkel, in de tram, op straat, onder water, op de maan, in je dromen... overal...

Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Internetjosti!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:14:54 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624647
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
pi_43624737
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft. Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

N.B. dat ik expres de smiley gebruik en niet de , omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
  donderdag 16 november 2006 @ 23:17:37 #111
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624738
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind . Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...

Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:19:23 #112
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624798
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft. Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

N.B. dat ik expres de smiley gebruik en niet de , omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
Prima begin

Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis

Tot later, heaumeaux

@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin
Internetjosti!
pi_43624817
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef BttD het volgende:

[..]

De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind . Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...

JA OKE LEUK GENOEG!
Met mijn zelfvertrouwen is ook mijn egoïsme gestegen, dus ik wil graag dat jullie het nu weer over mij hebben.
pi_43624854
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:

[..]

Prima begin

Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis

Tot later, heaumeaux

@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin
Oh, dat doen jullie al. Dankje!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:22:08 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624860
quote:
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
pi_43624912
quote:
maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

Niet bedelen
pi_43625003
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
pi_43625058
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef Skankingrudi het volgende:
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
Aight, ik ben nu veel rustiger geworden. Nogmaals dikke duimen omhoog naar iedereen die me geholpen heeft.

Nog wat smoothe smileys:
pi_43625087
heb jij pep op?
pi_43625127
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef McNasty het volgende:

[..]

Niet bedelen
Okee, dat was ik nog effe vergeten.
pi_43625146
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef Skankingrudi het volgende:
heb jij pep op?
Wtf? Ik zeg toch dat ik juist rustig geworden ben?
pi_43625247
ok dat meen je excuseer mij. dus nou alleen nog je gedragen als een heer, niet onderdanig maar gewoon je eigen stijl.
pi_43625461
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:06:05 #124
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_43625843
Dude, je moet gewoon neuken. Vrouwen lijken dat aan te voelen en om de één of andere reden ben je dan aantrekkelijker en opeens heb je een horde vrouwspersonen om je heen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:42:51 #125
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43626683
Ik kan ook geen mannen krijgen.
pi_43626775
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Houd je van verlegen mannen met pruillipjes?
pi_43626986
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij deze is je probleem opgelost lieverd
Adres?
Allah u akbar
pi_43627011
Ik weet hoe het voelt. Mijn eerste vriendin kreeg ik op m'n 16e. Na 3 weken was het uit. Vlak daarna had een (toen nog) vriendin blijkbaar best veel medelijden en daar heb ik toen één week mee gehad. Het is dat ik toen eigenlijk stiekem al jarenlang verliefd op d'r was, anders was ik niet zo van de één naar de ander gegaan. Ik heb tot nu toe dus 2 hele korte "relaties" gehad die niks voorstelde. Tot m'n eerste vriendinnetje lag ik er best vaak wakker van. Zeker toen m'n broertje (die blijkbaar aantrekkelijker is, maar veel minder sociaal tegenover meiden) verkering na verkering kreeg.

En als ik erover wilde praten met een vriend, begon hij gelijk over hoe goed het allemaal wel niet ging tussen hem en zijn vriendin en hoeveel beter zijn vriendin was ten opzichte van m'n exen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel naar je luisteren in plaats van kwijlen over hoe geweldig het met hem/haar gaat.

Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij. Dat gevoel had ik wel tenminste. Van dit soort dingen krijg je inderdaad een negatief zelfbeeld.

Er over praten helpt in ieder geval. Zeker qua zelfbeeld. Ik voel me zekerder, krijg bijna nooit meer een rooie kop en durf binnen een grote groep te praten. Ook met meiden praten gaat een stuk soepeler. Gewoon gezellig, ook niet van die stiltes waar je het benauwd van krijgt. Vroeger durfde ik nooit wat te zeggen en was ik het stille jongetje dat het liefst zo ver mogelijk achterin de klas zat. Heb nu ook wel een veel leukere klas dan vroeger, maargoed. Weet niet of het verder iets met leeftijd te maken heeft, maar m'n pubertijd ben ik iig wel redelijk voorbij (bijna 18). Sterkte nog
pi_43627118
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij.
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
pi_43627136
Edit: Doe ergens anders gevat.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2006 04:45:34 ]
Allah u akbar
pi_43627173
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2006 04:45:48 ]
pi_43627332
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
Daar zul je wel gelijk in hebben heb er zelf als student natuurlijk geen eravring mee was zo 1, 2, 3 niet echt in me opgekomen
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:32:01 #133
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43627371
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen )

Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken enzo) en je gewoon jezelf zijn natuurlijk..

echt, hoe je nu over komt
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:36:00 #134
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_43627406
Gast, importeer een of andere russische chick... klaar.
FCT
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:36:38 #135
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43627408
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef L-IS het volgende:
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen )

Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken) en jezelf zijn.

echt, hoe je nu over komt
Nu je het noemt, dat 'spelen', kleine anekdote

Ik ken namelijk iemand die een 'natural' ( ) is. Hij is gewoon goed met vrouwen. Wat grappig is, laatst hadden we het op MSN over vrouwen versieren en hij zei prompt: 'je moet je als een man gedragen... wegduwen, terughalen, wegduwen, terughalen...'. Ik stond werkelijk perplex. Dat is namelijk wat ik laatst ook geleerd had. Ik weet vrijwel 100% zeker dat hij het niet uit 'materiaal' heeft... Hij wist dat van nature al. Zoiets zou gewoon niet in mij opgekomen zijn om dat dus te doen. Het klinkt namelijk nogal tegenstrijdig met wat je zou verwachten...

Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?

Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:46:39 #136
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_43627516
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef BttD het volgende:

[..]
Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Het gaat er niet om wat je bent, het gaat erom wat je denkt dat je bent. Volgens mij wel toepasselijk voor de TS
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:48:39 #137
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43627535
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:

[..]
Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?
Gewoon ervaring, daarom gewoon beetje lopen kutten met de dame in kwestie.. ze begint te lachen en weet ik veel allemaal meer en je hebt een mooie avond en misschien laters meer Tenminste zo doe ik het altijd en niet omdat ik op zoek ben, vind het gewoon leuk

Snap sowieso niet waarom het zo moeilijk is, net of je verder in je relatie ook een boek nodig hebt
pi_43627710
quote:

[..]

Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.
^_
  vrijdag 17 november 2006 @ 02:11:36 #139
128955 Mojave
hoi -- > doei
  vrijdag 17 november 2006 @ 02:12:54 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43627748
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je

Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet

Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.

Alles op zijn tijd he!!
Internetjosti!
pi_43628361
Beste topicstarter,

stuur me een emailtje en ik stuur jou de oplossing tot je probleem terug
pi_43628397
Gast je bent 16 en niet bijster knap zie ik net in je fotoboek je moet gewoon even wachten tot je 22 bent en de vrouwen die voor jou geschikt zijn zich in meer verdiepen dan uiterlijk alleen dan komt het wel goed.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:06:15 #143
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43629545
quote:

[..]

Ik wil, ik wil, ik wil..... je wilt nogal wat he!
Ik wil nu ook een miljoen euro.
Doe gewoon je ding en doe misschien een assertiviteits cursus ofzo
http://www.houthofftraini(...)sertiviteitstest.htm
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:28:00 #144
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_43632917
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:12 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je

Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet

Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.

Alles op zijn tijd he!!
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.

Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:48:20 #145
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43635497
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.

Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
Sjah ik weet het niet meer hoor . Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.

Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was

Wanneer ben ik nou eens aan de beurt

Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
Internetjosti!
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 14:01:09 #146
5428 crew  miss_sly
pi_43635898
quote:

[..]

Hij wist dat van nature al.

Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_43635947
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:

[..]

Sjah ik weet het niet meer hoor . Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.

Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was

Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bent
quote:
Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren is
pi_43636060
Het topic is al 3 pagina's groot dus die ga ik niet allemaal doorlezen.. mijn 2 centjes:

Ik zat in principe in hetzelfde schuitje als jij.. ik had op mijn 13e ofzo een vriendinnetje maar dat was meer in de manier van: hi hi ik vind jou leuk, jij mij ook? ok dan hebben we nu verkering hi hi...

Dat duurde niet lang en toen heb ik me zo'n 4 jaar lang niet met meiden bezig gehouden..puur omdat ik het niet durfde, ik wilde dolgraag een vriendin ... van iemand houden, knuffelen, zoenen en meer etc... maar ik hield niet van uitgaan en durfde niet echt op meiden af te stappen van: hey, jij gaat mee stappen vanavond! maar goed, en toen ik een beetje begon te denken van: "lama doen, het zal vanzelf wel komen" gebeurde het.. een vriendin ik zat toentertijd op bowlen (so what? ) en zij was pas hier komen wonen en was nieuw... msn geregeld en elkaar beter leren kennen.. en niet snel daarna was het raak.. nu alweer bijna een jaar gelukkig met haar

moraal van het verhaal relax, focus niet zo op het hebben van een vriendin en alles komt wel goed..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:37:30 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43636718
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef BttD het volgende:
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.
quote:
Oh jawel.
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:

Tja, dat DDA gedoe werkt prima he

[ Bericht 54% gewijzigd door Catbert op 17-11-2006 14:43:41 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:03 #150
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43637901
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:22:50 #151
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43637971
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bent
[..]
Ja Ik kan ook aan de kant gaan zitten afwachten, het komt niet vanzelf naar me toe hoor! Ik zal er moeite voor moeten doen!
quote:
Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren is
Kijk daar heb je het al. Ben ik nu dus de sjaak omdat ik niet on-the-fly grappig kan zijn

Ik denk het eerlijk gezegd wel
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:24:31 #152
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43638021
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?
quote:
Tja, dat DDA gedoe werkt prima he
Op deze manier kom ik er ook niet

Het is gewoon om gek van te worden
Internetjosti!
pi_43638319
Oh dus iedereen die een vriendin heeft is gelijk grappig? Denk daar eens wat verder over na man.. balkenende/verdonk/insert serieuze 'nerd' uit politiek/ laten thuis de vrouw en kinderen lachen enzo? Ik ken ook vaak mensen met een vriendin die totaal niet grappig zijn... dus bullshit dat je een ster moet zijn in grappen maken..

dit is hopeloos eigenlijk.. gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen, meer niet.. neem een baan waarin je veel contact krijgt met mensen, ga naar de sportschool zodat je wat zelfvertrouwen krijgt over jezelf en je bent binnen no-time aan de vrouw
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:44:02 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43638597
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef BttD het volgende:
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:48:26 #155
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43638656
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.

Maar wat is nu het beste. Ik heb 2 opties:
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.

Hoe moeilijk moet het toch in fucking godsnaam zijn? Jij nog een goede tip?
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:51:57 #156
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43638729
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:33 schreef Thrilled het volgende:
Oh dus iedereen die een vriendin heeft is gelijk grappig? Denk daar eens wat verder over na man.. balkenende/verdonk/insert serieuze 'nerd' uit politiek/ laten thuis de vrouw en kinderen lachen enzo? Ik ken ook vaak mensen met een vriendin die totaal niet grappig zijn... dus bullshit dat je een ster moet zijn in grappen maken..
Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.
quote:
dit is hopeloos eigenlijk.. gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen, meer niet.. neem een baan waarin je veel contact krijgt met mensen, ga naar de sportschool zodat je wat zelfvertrouwen krijgt over jezelf en je bent binnen no-time aan de vrouw
Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?
Internetjosti!
pi_43638780
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef BttD het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.
[..]

Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?
pfft wat doe je dan in de sportschool? als je daar al 5 jaar rond loopt en je bent nog niet tevreden doe je iets fout.. ik ga naar de sportschool om mijn lichaam te "hervormen" naar de manier waarop ik wil dat mijn lichaam eruit ziet, en hoe dichter ik nu in de buurt kom van mijn ideale ik, hoe beterder en zekerder ik mezelf ga voelen... dus óf ik doe het extreem goed, of jij doet het fout (en ik denk dat het de 2e optie is )

en echte interesse in mij heb ik ook nog nooit gezien bij een meid, behalve bij mijn huidige vriendin, het is gewoon afwachten tot net een keer dat ene meisje voorbij huppelt wat wel iets in jou ziet, dat zie je niet aan de buitenkant dus elke kans gewoon aangrijpen! Wordt het niks? jammer dan, next... het komt heus wel
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:58:35 #158
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_43638853
Een vriendin die krijg je niet, die neem je.

(sorry, vrijdagmiddag)
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_43638867
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:58 schreef Thomasumo het volgende:
Een vriendin die krijg je niet, die neem je.

(sorry, vrijdagmiddag)
zucht, doet me denken aan dat gehuil van die ouders:

kinderen neem je niet, die krijg je...
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:04:26 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43638954
quote:
Geboortedatum: 10-04-1990
Dude, serieus. Je komt nu al over als iemand van 25/30 die nog nooit een vriendin gehad heeft.
Het komt vanzelf. Op jou leeftijd had ik ook nog geen vriendinnetjes gehad (fuck, het klinkt net alsof ik zo'n ouwe lul ben )

Probeer iets positiever te denken iig.
Als je bijvoorbeeld met een meisje ziet en eigenlijk ermee wilt praten. Denk dan niet "ohw als ze me maar aardig vind" of "waarom zou ze mij aardig vinden"
Als je al denkt "waarom zou ze me niet aardig vinden" heb je al een hele andere instelling. Positiviteit straal je uit en vinden vrouwen nou eenmaal leuk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:15:17 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43639187
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.

Afwachten werkt sowieso niet, maar wat je niet moet doen is tijden bezig zijn met 1 meisje. dat een meisje wat met je wil gaan drinken in de stad betekent helemaal niet dat ze iets met je wil. Het betekent wel dat je misschien een kans maakt (je bent in ieder geval interessant genoeg), maar het gebeurt vaak genoeg dat ze je wel leuk vindt, maar niet meer dan dat.

Dus; zorg dat je veel meiden leert kennen. Word 'vrienden' met meiden in wie je misschien niet geinteresseerd bent. Ik heb een hele goeie vriendin met wie ik nooit wat ga hebben, maar die heeft wel een hele schare vriendinnen aan we ze me steevast voorstelt als "mijn hockeytrainer". Voor meiden is het sowieso belangrijk dat hun vriendinnen je 'goedkeuren'.

Sta er 'boven': als man ben je stoerder en zelfverzekerder dan vrouwen. Vrouwen hebben geen enkele behoefte aan een onzekere kerel, ze zijn zelf al onzeker genoeg. Als je een leuk meisje spot; ga niet de hele avond bij d'r blijven. Ga niet proberen 'leuk' te zijn. Ik loop absoluut niet constant moppen te tappen, vinden ze toch niks aan. Een geintje tussendoor is leuk, maar geforceerd leuk doen hebben ze snel door. Het is ook absoluut niet nodig een onzinbabbel te kunnen hebben. Een leuk gesprek gaat juist over dingen die haar interesseert. Asl het gesprek niet loopt; jammer, kan net zo goed aan haar liggen. Ik heb ook een paar meiden in de 'vriendenkring' waar ik gewoon geen gesprek mee kan voeren om een of andere reden.

Zorg dat je het leuk hebt; op avonden waarbij ik moe ben en eigenlijk niet zo veel zin heb, ga ik nieteens moeite doen, ik kijk veel te chagerijnig.

Het belangrijkste is het gewoon te doen. Neem initiatief, maak een praatje. De meeste van dergelijke gesprekken zullen niet echt op iets uitlopen, maar kap het dan gewoon zelf af met iets als een "hey, spreek je later okay?" ofzo.
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:28:41 #162
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43639464
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:15 schreef Catbert het volgende:

[..]
Bedankt, goede reactie . Hier heb je wel gelijk in. Het grootste probleem zit hem ook vooral hierin. Ik heb niet echt veel meiden om me heen. Ook niet als 'gewone' vriendinnen. Nooit echt gehad ook.

Mjah, misschien is het gewoon ook een hopeloze zaak o.a. omdat ik in de verkeerde omgeving zit. Misschien helpt het als ik straks werk heb en ga verhuizen. Ik denk dat ik daar een beetje op moet hopen en voortaan de boel de boel laten. Hier (Enschede) gaat niet echt lukken denk ik gewoon zo. Als je Enschede een beetje kent (echte mannenstad) dan begrijp je wel wat ik bedoel.

Wat ik nog wil toevoegen is dat je wel gelijk hebt met 'je niet lang concentreren op een meisje', maar ik heb nu al een paar keer gehad dat ik dus dacht dat het wat ging worden en het uitendelijk weer 'maatjes'-materiaal werd... 'we kunnen wel vrienden blijven'... nou nee dank je dat zie ik niet zo zitten eigenlijk Precies wat je beschrijft, meiden die wat met je willen gaan drinken en die dus wel geinteresseerd waren, maar waarbij ze hun interesse verliezen ofzo. Ik doe dus DUIDELIJK iets zwaar verkeerd

[ Bericht 27% gewijzigd door BttD op 17-11-2006 16:33:42 ]
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:44:08 #163
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_43640606
quote:

[..]

Dude, als je dat niet wilt moet je niet zeuren. Meisjes vinden een monobrauw niet aantrekkelijk, het staat gewoon te onverzorgd en zo moeilijk is het niet weg te halen. Ook je kleren en haar zijn veeeel te saai. Je hoeft niet per se lelijk te zijn om niet aantrekkelijk gevonden te worden. Onverzorgdheid, negatieve uitstraling en saaie kleding zijn ook enorme afknappers. Je moet gewoon een make over hebben. Dus betere kleding , wat gel in je haar en die wenkbrauwen splitsen.
En ja ik vertel je gewoon wat meisjes het liefst hebben, als je niks wilt veranderen dan moet je het zelf weten.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 18:24:09 #164
5428 crew  miss_sly
pi_43640999
quote:

[..]

Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.

Optie 3:
gewoon een leuk leven leiden, jeniet blind staren op het al dan niet hebben van een vriendin of het maagd-zijn, maar gewoon genieten van de dingen die je wel hebt, leuk vindt, van geniet....geloof me, komt de rest vanzelf...als het tenmisnte oprecht i s.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:01:23 #165
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43641362
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Optie 3:
gewoon een leuk leven leiden, jeniet blind staren op het al dan niet hebben van een vriendin of het maagd-zijn, maar gewoon genieten van de dingen die je wel hebt, leuk vindt, van geniet....geloof me, komt de rest vanzelf...als het tenmisnte oprecht i s.
Ik denk dat je gelijk hebt . Ik ga het proberen.

Ik weet alleen zeker dat ik er spijt van ga hebben als ik later terugkijk en moet zeggen 'shiiit, ik heb me toch wat gemist in m'n jonge leven'
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:19:06 #166
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_43641536
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.

Vrouwen vallen op de volgende zaken:

1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )

Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:32:26 #167
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43641684
ik vind dit forum eigenlijk best wel leuk
pi_43642679
quote:

[..]

Vergeet die vriendin, dan wordt je tenminste niet ongelukkig van jezelf.
pi_43643824
quote:

[..]

ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)...
Dat is ook gedeeltelijk het probleem. Je wil niet een specifiek meisje, maar gewoon een meisje. Zodra meisjes dat oppikken, zullen ze je links laten liggen. Dit omdat ze dan niet het gevoel hebben speciaal voor je te zijn, maar gewoon de eerste de beste die ja zei.
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:38:17 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_43645539
Joh, je bent zoals iedereen, iedereen denkt dat ze nooit een vriend/vriendin zullen hebben.

Ik heb mijn man ontmoet toen ik 16 was maar daarvoor had ik al leuke dingen gedaan met mannen (niet geneukt om maar even duidelijk te zijn).
Kwam mijn hem tegen op een vakantie, zomaar pats boem was het raak
Hij was toen ruim 18 en hij had nog nooit een vriendinnetje gehad, laat staan gezoend.
Hij zag er goed uit maar de uitstraling naar andere meiden was heel verlegen en schuchter omdat hij ook dacht dat hij nooit iemand zou krijgen (beetje met jeugd te maken)

Zelfvertrouwen had ik wel en ik was geinteresseerd in hem. Het bleek dat hij ook nog verschrikkelijk veel humor had en ik was vliefd!

Wat ik dus wil zeggen:
Vriendinnetje zoek je niet dat overvalt je, kan op de raarste momenten gebeuren~
Ze komt wel, te graag willen is funest.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_43647190
Al die mensen die zeggen dat het vanzelf wel komt snappen dus echt niet dat dat niet voor iedereen geldt. Sommigen onder ons moeten echt wat gaan veranderen, want vanzelf zal het echt niet komen.
pi_43647399
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef dyna18 het volgende:
Al die mensen die zeggen dat het vanzelf wel komt snappen dus echt niet dat dat niet voor iedereen geldt. Sommigen onder ons moeten echt wat gaan veranderen, want vanzelf zal het echt niet komen.
klopt heb ik ook gedaan...

bril weggesmeten, met iemand wezen praten om van mijn verlegenheid af te komen (lukte voor 80% soms ben ik het nog wel eens..) en toen zat ik in de lift gecombineerd met toenemend zelfvertrouwen erin

Edit: nog wat toegevoegd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 18 november 2006 @ 02:01:07 #173
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43648208
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 19:01 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt . Ik ga het proberen.

Ik weet alleen zeker dat ik er spijt van ga hebben als ik later terugkijk en moet zeggen 'shiiit, ik heb me toch wat gemist in m'n jonge leven'
Zeker goeie tip... Maar waar het probleem waarschijnlijk in zit (als het lijkt op wat ik zelf ken ) is dat je je anders gedraagd bij een meid die je interessant vindt. Ik heb een huisgenoot, die zich strict houdt aan de regel dat er binnenshuis niet gerookt wordt... Behalve toen een meid het vroeg waar ie een oogje op had.

[disclaimer: Volgende is mijn mening en dus mogelijk (ws) totale onzin]

Uiterlijk is voor een vrouw in die zin belangrijk, dat het niet moet afstoten. Verder is het niet belangrijk. Dus: Ga douchen, ga naar de kapper, vraag een hippe vriendin mee bij het uitzoeken van kleding, hou je nagels schoon en koop een wat hippere bril dan die uilebril die je nu hebt

Vervolgens: uitstraling. Dat is waar vrouwen op vallen, is mijn idee. Als ze je uiterlijk niet vervelend vinden (en dat is smaak, doe je niks aan) dan maakt het uit wat je uitstraalt. Ben je zelfverzekerd? Ben je rustig? Sta je met beide benen op de grond? Ben je niet makkelijk van je apropos te brengen? Straal je energie uit? Straal je doortastendheid uit?

Het kan zijn, dat je die uitstraling niet goed voor elkaar krijgt, omdat je simpelweg het zelfvertrouwen niet hebt. DDA geeft wel wat handvatten om de 'juiste' houding te pakken te krijgen:

- Schouders naar beneden, adem normaal.
- Beste manier om een gesprek op gang te houden: STEL VRAGEN en LUISTER NAAR HET ANTWOORD. Echt, bedenk van te voren even een paar vragen voor het geval het stilvalt als je bang bent dat je ze niet spontaan kunt verzinnen, en stel die vragen.. En wees geinteresseerd.
- Als je een meisje net hebt leren kennen: Hou de contactpunten kort. Zorg dat JIJ diegene bent die wegmoet/de telefoon ophangt. Niet ellenlang ouwehoeren, je wil een relatie met d'r, niet d'r vriendin zijn.
- Wees naar dat meisje zoals je naar een vriend zou zijn: Jezelf. Als ze iets doet waarvan je van een vriend ook wat zou zeggen, doe dat bij haar ook. BLIJF DAARBIJ, ook al wordt ze boos. Het is jouw mening, niet terugkrabbelen als ze een beetje gepikeerd raakt. Beetje gepikeerd is goed
- Wees zuinig met complimentjes, dat gaat snel naar slijmen. Meisjes hebben wel door dat je ze leuk vindt als je ze mee uitvraagt. Zeg ook ff niet "Ik vond het leuk, vrijdagavond". Je belt toch? Dat heeft ze wel door
- Wees bijdehand, op een charmante manier. Als je vindt dat ze wel erg rare schoenen aanhebt, maak er een geintje over "Nou, jij wordt 's nachts in elk geval niet aangereden", met een grijns. Als ze zegt "Nou, dat vind ik niet leuk dat je daar een grapje over maakt", dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
- Probeer in je hoofd te hebben dat ZIJ moet bewijzen waarom ze JOUW vriendinnetje zou mogen zijn... En niet andersom. Dit is een hele moeilijke om echt in je hoofd te krijgen, maar als dat lukt, dan verandert heel je houding en komen de bijdehandte opmerkingen vanzelf
- Wacht niet te lang met actie. Na een date of 3 moet er gezoend worden, anders is het te laat, en zal zo'n meisje gaan twijfelen of je haar wel leuk vindt (en terecht), en voor je het weet zijn jullie vrienden. Laat ook af en toe blijken dat je haar aantrekkelijk vindt, zonder te slijmen... Liefst zonder het echt te zeggen. Ik kan van mezelf zeggen dat ik vroeger nooit liet blijken als ik een meid aantrekkelijk vond, want ik vond dat ongepast. Ja, dan weet zo'n meisje ook niet dat je haar leuk vindt. Zeg iets eenvoudigs wat je echt vindt: "Dat rokje staat je goed." Niet 'geweldig', of 'Dat rokje heeft geluk zeg', gewoon zeggen wat je vindt, want zoiets vind je vast, als je haar aantrekkelijk vindt. Niet over gaan uitwijden, gewoon plaatsen. "Rokje staat je goed. Nog wat drinken?".

Nogmaals... Mogelijk allemaal nonsens, ik heb niet echt veel praktijkervaring, ik beken
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  zaterdag 18 november 2006 @ 02:42:26 #174
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43648880
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Schouders naar beneden, adem normaal.
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving ) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!

Althans zo zie ik het Vind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
Internetjosti!
pi_43649111
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving ) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!

Althans zo zie ik het Vind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
Hopeloos.
Allah u akbar
pi_43649133
Ben blij. Het is lastiger om er weer vanaf te komen.
pi_43649801
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Joh, je bent zoals iedereen, iedereen denkt dat ze nooit een vriend/vriendin zullen hebben.

Ik heb mijn man ontmoet toen ik 16 was maar daarvoor had ik al leuke dingen gedaan met mannen (niet geneukt om maar even duidelijk te zijn).
Kwam mijn hem tegen op een vakantie, zomaar pats boem was het raak
Hij was toen ruim 18 en hij had nog nooit een vriendinnetje gehad, laat staan gezoend.
Hij zag er goed uit maar de uitstraling naar andere meiden was heel verlegen en schuchter omdat hij ook dacht dat hij nooit iemand zou krijgen (beetje met jeugd te maken)

Zelfvertrouwen had ik wel en ik was geinteresseerd in hem. Het bleek dat hij ook nog verschrikkelijk veel humor had en ik was vliefd!

Wat ik dus wil zeggen:
Vriendinnetje zoek je niet dat overvalt je, kan op de raarste momenten gebeuren~
Ze komt wel, te graag willen is funest.
hoe oud ben je nu dan? dat je getrouwd bent ok, maar van de rest weet je niks...
pi_43649805
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.

1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor

Natuurlijk vallen vrouwen ook op uiterlijk, net als jij op uiterlijk valt...

maar bij vrouwen is het de combinatie en ze weten verdomd goed wat voor man met uiterlijk bij hen wel of niet past...

ik heb es een ex horen zeggen over hoe ze haar vriendjes koos: "ik heb liever wat stevigere dikkere mannen, jij (ik dus ) bent daarop een uitzondering. Kijk, knappe mannen is allemaal wel leuk enzo, maar die heb je nooit voor je alleen.."dus zij ging voor de wat lagere schoonheidsklasse (onnodig te zeggen dat ze er wel goed uitzag maar echt niet smekende Playboy fotografen over de vloer kreeg)...

het is eigenlijk niet anders dan bij ons mannen. ze zien een man en denken: nee dank je OF: : wauw!. Dan gaan ze een praatje maken en als je hun type niet bent willen ze absoluut niks van je (tenzij ze dronken zijn maar das een ander verhaal). Verschil met mannen dus is dat als mannen haar niet helemaal hun type vinden maar wel dat ze alsnog bereid zijn met haar naar bed te gaan. Dat is andersom dus voor veel vrouwen nog steeds not done (uitzonderingen lopen er overigens genoeg rond om deze regel te bevestigen )
pi_43649806
quote:

[..]

Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...

Schouder naar achter, borst naar voren, kin omhoog, .. that's it.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43649835
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 05:23 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...

Schouder naar achter, borst naar voren, kin omhoog, .. that's it.
en dan er nog in geloven ook

goedemorgen
pi_43649839
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 05:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

en dan er nog in geloven ook

goedemorgen
Jah dat is uiteraard ook belangrijk

Je moet niet heel onzeker met je borst naar voren lopen en dan hopen dat je er zekerder bijloopt
pi_43649840
Waarom reageer ik hier eigenlijk
  zaterdag 18 november 2006 @ 06:44:30 #183
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43649911
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 03:05 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Hopeloos.
Graag inhoudelijke reacties, dit domme geleuter heb ik geen moer aan...

Hoezo hopeloos? Ik zeg gewoon wat ik denk en dat is dan meteen maar hopeloos? Je bent zelf hopeloos
Internetjosti!
pi_43651397
Jezus zeg. Dit is al topic nummer 23492074093 in korte tijd.

Liewec zei het al. Luister naar wat ze te vertellen heeft, beetje plagen, af en toe een complimentje om haar ego te boosten, en het belangrijkste, kijk haar in haar ogen als je met haar praat. Als je iemand in de ogen kijkt voelt diegene zich vertrouwder met je, voelt zich meer aangetrokken tot je. Maar je moet jezelf de moeite waard vinden, lekker in je vel zitten, toch wel zelfverzekerd zijn (beetje verlegen kan wel, niemand is altijd 100% zelfverzekerd), durf gerust tegen haar in te gaan als je van mening verschilt, etc etc. Een mak onzeker schaap wat ja en amen knikt is voor zowel mannen als vrouwen niet aantrekkelijk.
pi_43652324
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je hebt dus een negatief zelfbeeld.
[..]

Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.
[..]

Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.
[..]

Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.
[..]

De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.
[..]

Graag gedaan.
correct!
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:16:42 #186
88139 JoeyT
pi_43662319
quote:

[..]

Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.

Ik heb geen problemen met het krijgen van een vriendinnetje, maar ben vaak net zo depressief en ongelukkig als jij bent , sterker nog ik ga ervoor naar een psycholoog.

Al die tijd die je spendeert in het vropuwen versieren kan je ook in jezelf steken

Nogmaals mn tip over krachttraining is een hele goede om je zelfvertrouwen op te krikken
pi_43662407
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.

Ik heb geen problemen met het krijgen van een vriendinnetje, maar ben vaak net zo depressief en ongelukkig als jij bent , sterker nog ik ga ervoor naar een psycholoog.

Al die tijd die je spendeert in het vropuwen versieren kan je ook in jezelf steken

Nogmaals mn tip over krachttraining is een hele goede om je zelfvertrouwen op te krikken
Wat hij zegt.
Allah u akbar
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:21:44 #188
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43662469
Misschien draag je gare schoenen ?

Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:24:19 #189
88139 JoeyT
pi_43662546
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?

Echt als inwoner van Maastricht kan ik zeggen dat Maastrichtenaren beter eens een dagje in Amsterdam kunnen rondlopen
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:27:42 #190
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43662651
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Je bent al verder gekomen dan ik Zelfs op het internet vinden meisjes me niet leuk
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:28:53 #191
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43662682
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pi_43662919
quote:
Op 16-11-2006 01:34 schreef Waris3

[..]

Ik wil je
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:40:10 #193
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43662959
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?

Echt als inwoner van Maastricht kan ik zeggen dat Maastrichtenaren beter eens een dagje in Amsterdam kunnen rondlopen
En wat gebeurd er dan ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:59:08 #194
88139 JoeyT
pi_43663469
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En wat gebeurd er dan ?
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbers in de bus
pi_43665539
Puik topic!
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:11:32 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43665636
Voor mensen zoals jij hebben ze Darkrooms.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43665638
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbers in de bus
Maastricht = een en al gabbers, of zogenaamde populaire baasjes..

Lopen wat jaartjes achter denk ik
pi_43666309
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn inderdaad gare schoenen
pi_43675160
wil ook iemand om dingen mee te delen, punt alleen is dat ik nooit iemand echt tegekom, iedereen zegt dat je gewoon moet afwachten.... ik wacht alweer 5 jaar (1 vriendin gehad..)

ik heb al aardig wat aan me houding veranderd, ik deed altijd zeer kortaf tegen mensen, tenminste zo kwam ik over. Terwijl ik het beste met iedereen voor probeer te hebben, mensen dolgraag help en het liefst iedereen in huile barstend aan het lachen maak. Maja om een of andere reden kom ik alleen mensen tegen, praat ik wat, lach ik eventueel, discussier... maar na de les/plaats/ontmoeting voorbij is hoor ik nix meer, wordt nooit gebeld/gevraagd voor iets, om eerlijk te zijn al jaren niet. Ik probeer me best interesse te vertonen en open te staan, maar niemand is geinteresseerd in mij :/

ik ben toch niet zo lelijk dacht ik zo?

ben tegenwoordig de kluts kwijt wat dit betreft...
  zondag 19 november 2006 @ 03:28:48 #200
154952 spoor4
Spoort niet
pi_43677247
Je kunt geen vriendin krijgen omdat je denkt dat je dat niet kan.
  zondag 19 november 2006 @ 04:55:27 #201
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43677744
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen

kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
pi_43681496
quote:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
Jij durft !
pi_43682158
quote:

[..]

dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
ik moest lachen
pi_43683507
check de flim hitch
pi_43687658
quote:

[..]

1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begint
pi_43696265
quote:

[..]

1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor

Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?
  zondag 19 november 2006 @ 21:13:44 #207
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_43697247
quote:
Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef L-IS het volgende:
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen

kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'n attitude. Logisch.
pi_43697499
hee BttD,

Ik heb met veel interesse je berichten gelezen.... zou je me misschien kunen toevoegen op MSN? (staat in me profiel)...
Haleloeja
pi_43699429
BttD lijkt erg ervaren, maar hij heeft alles van David Deangelo en voorlopig nog geen succes.
  zondag 19 november 2006 @ 21:59:22 #210
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43699684
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef peleetje het volgende:

[..]

haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'n attitude. Logisch.
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerking Weet nog steeds niet wat ik verkeerd zei

Volgende keer geen kutopmerking en ik heb weer een vriendin
pi_43701903
Ik heb verder geen reacties gelezen, maar: ben je zelf open tegen meisjes? Hoe ga je met meisjes om? Kunnen meisjes lachen met je?
  zondag 19 november 2006 @ 22:53:11 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_43702078
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef ibaneX het volgende:

[..]

Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begint
idd.. echt niet normaal af en toe

snowboardleraar worden werkt ook best leuk
pi_43702195
quote:
[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
1. Mwah... niets mis mee, maar niet uitmuntend ofzo.
2. Check!
3. Niet check. Maar dat weten vrouwen niet als je ze voor 't eerst ontmoet.
4. Tja, ligt er maar net aan wat je er mee bedoelt. Check denk ik.
5. Check.
6. Check.
7. Check.

En 't zou allemaal wel kunnen, maar i.v.m. verwerking van de ex kan ik 't nog niet doen.
pi_43702519
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef L-IS het volgende:

[..]

Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerking Weet nog steeds niet wat ik verkeerd zei

Volgende keer geen kutopmerking en ik heb weer een vriendin
Ja ik ken het, met een opmerking over haar leeftijd
pi_43702636
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Arokh86 het volgende:
Ik heb verder geen reacties gelezen, maar: ben je zelf open tegen meisjes?
Nee.
quote:
Hoe ga je met meisjes om?
Meestal niet.
quote:
Kunnen meisjes lachen met je?
Ja, maar dat is dan ook meestal het enige. Ik heb nu geen tijd om verder uit te leggen, moet even eten.
  zondag 19 november 2006 @ 23:38:11 #216
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_43703889
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?
Tja, macht is macht. Kan ook zijn dat je bijvoorbeeld in een sociale kring macht hebt, of bij een bepaalde gelegenheid. Meestal is geld macht, niet altijd.

@ IbaneX

Klopt inderdaad. Met een gitaar in je klauwen of een mooie ballad op de piano en opeens ben je geweldig...
pi_43704356
ik heb macht ! op het veld!

*scheids*
pi_43704930
Wow... Herkenbaar... Te herkenbaar..
  maandag 20 november 2006 @ 00:17:32 #219
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43705183
De TS moet zich niet aanstellen. "De eerste keer" op 16-jarige leeftijd is uitzonderlijk en heeft iets prostituees.

Hier zijn alvast een aantal HOWTO stappen als je daadwerkelijk wat wilt.
  • Forceer niets.
  • Uiterlijk telt wel degelijk.
  • Je moet lekker ruiken. Zonder een goede geur gebeurd er niets.
  • Poets je tanden, kam je haren, verzorg je nagels.
  • Ga werken.
  • Als je een bleke huid hebt, GA ONDER EEN ZONNEBANK LIGGEN.
  • Humor is de sleutel. Zonder humor gebeurd er even veel als met de verkeerde geur. Download of koop de afleveringen van "Blackadder" en ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen.
  • In het verlengde van humor: lach niet te vaak.
  • "Openingszinnen" werken nooit.
  • Als je een meisje aan het praten hebt gekregen. Probeer het gesprek af te sluiten met een vluchtige zoen en je telefoonnummer (of email-adres). Wederom: forceer niets.

[ Bericht 38% gewijzigd door Finder_elf_towns op 20-11-2006 00:51:47 ]
  •   maandag 20 november 2006 @ 01:44:53 #220
    148736 brooklynzoo
    Never fall victim to no bitch.
    pi_43706781
    quote:

Wie kan mij helpen?

waarom wil je per se een meisje? Binnen no-time heb je drie krijsende kids rondlopen en is je leven over.
    pi_43707214
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
  • Humor is de sleutel. Zonder humor gebeurd er even veel als met de verkeerde geur. Download of koop de afleveringen van "Blackadder" en ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen.
  • Blackadder is zo niet grappig
    pi_43707238
    quote:

• "Openingszinnen" werken nooit.
  • Hoe denk je contact te krijgen?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43707251
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe denk je contact te krijgen?
    Goede vraag
    pi_43707254
    Wat nou Feeks?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 20 november 2006 @ 02:45:12 #225
    93744 Finder_elf_towns
    pi_43707273
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 02:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Blackadder is zo niet grappig
    Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
    Hoe denk je contact te krijgen?
    In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.
    pi_43707288
    Je zou kunnen beginnen met Hoi.

Maar er zal altijd een keer iets gezegd moeten worden, openingszin is dus altijd noodzakelijk
    pi_43707289
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?
    Als je ervan maakt ''ontwikkel een idee over hoe je vooral niet grappig overkomt'', snappen we elkaar.
    quote:
    In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.
    En dan niet: ''Hee, geile tieten''
    pi_43707302
    Jij zou hem opvreten als ik dat zou zeggen
    pi_43707328
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Jij zou hem opvreten als ik dat zou zeggen
    Waarna jij je niet meer kunt voortplanten
    pi_43707332
    Das handig
      maandag 20 november 2006 @ 03:50:25 #231
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43707592
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef Gelderland het volgende:
    hee BttD,

Ik heb met veel interesse je berichten gelezen.... zou je me misschien kunen toevoegen op MSN? (staat in me profiel)...
    Zal je morgen ff toevoegen. Ben net terug uit Québec City (onwijs gave tijd gehad daar trouwens!) en ik ben helemaal verrot, ik ben nog te moe om aan m'n aars te krabben. Had zelfs nog wat sjans daar, maar dat hoor je nog wel. Is ook niet zo bijzonder eigenlijk, ik was veel relaxter dan normaal... :p

Ik heb het idee dat ik teveel mijn tijd verdoe door mezelf teveel te focussen op het krijgen van een meisje. Misschien moet ik net zoals JoeyT en sommige anderen in dit topic roepen mezelf gaan concentreren op het doen van leuke dingen voor jezelf. Ik wil het voor mezelf zo leuk mogelijk maken.

Oh ja, JoeyT, krachttraining doe ik al een jaar of 5 vrij regelmatig, maar echt resultaat boeken valt tegen. Ik heb niet de bouw om lomp gespierd te worden, maar het helpt wel bij het veranderen van je mindset.

Bedankt voor de goede tips ik ben al een stuk relaxter
    Internetjosti!
      maandag 20 november 2006 @ 04:10:13 #232
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43707685
    Ik denk dat God niet van je houdt...
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
      maandag 20 november 2006 @ 07:26:04 #233
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_43708129
    Joh ik ken erg lelijke mensen die al een hele zooi vriendinnen hebben gehad, en erg knappe mensen zoals mijzelf die zonder zitten.
    (heb 3x een vriendin gehad overigens, maar niks serieus)
    Dus dont worry, het is niet zo dat je zonder vriendin minder mens bent.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      maandag 20 november 2006 @ 07:42:16 #234
    159652 PPAUL
    .de pispot.
    pi_43708207
    dude, je bent 16 op die leeftijd had ik ook nog geen vriendin, ben nu 18 en sinds die tijd al 2 relaties gehad van een half jaar! et komt vanzelf wel kerol! zorg gewoon dat je "contacten" hebt, en sociaal aan sport doet etc.. dingen hebt om over te praten enz enz enz!
    Hesitation means masturbation…
    pi_43709276
    quote:

- Wacht niet te lang met actie. Na een date of 3 moet er gezoend worden, anders is het te laat,
    Djiez ik dacht eerder "Na het derde uur van je date"
    pi_43709299
    1 Advies. Neem geen advies aan van jongetjes als Finder (check zijn fotoboek), die zelf nooit meisjes hebben gehad.
      maandag 20 november 2006 @ 09:34:18 #237
    93744 Finder_elf_towns
    pi_43709322
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    1 Advies. Neem geen advies aan van jongetjes als Finder (check zijn fotoboek), die zelf nooit meisjes hebben gehad.
    Het zit wel diep hè?
      maandag 20 november 2006 @ 09:35:22 #238
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_43709350
    tvp
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      maandag 20 november 2006 @ 10:55:37 #239
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_43711112
    quote:

[..]

Ik denk dat je dan niet snapt wat opgetrokken schouders betekent. Ik heb het over relaxte schouders, en die zijn naar beneden.
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 09:32 schreef erikkll het volgende:

[..]

Djiez ik dacht eerder "Na het derde uur van je date"
    Dat kan natuurlijk ook
      maandag 20 november 2006 @ 10:58:48 #240
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_43711192
    nm

[ Bericht 99% gewijzigd door Liewec op 20-11-2006 10:59:04 ]
    pi_43711921
    Double your dating - David Deangelo
    You live in my reality
      maandag 20 november 2006 @ 13:25:43 #242
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43715025
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Rnej het volgende:
    idd.. echt niet normaal af en toe

snowboardleraar worden werkt ook best leuk
    Ik train een dameshockeyteam
    pi_43715192
    quote:

Wie kan mij helpen?

Meisjes willen een stoere vent en geen kneus zoals jij. Neem een assertiviteitscursus. Opgelost, slotje!
    pi_43738361
    Tja, best wel herkenbaar. Al ligt bij mij het probleem gewoon in het feit dat ik een scheiterd ben, en geen actie onderneem
    pi_43747404
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef BttD het volgende:

[..]

Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).

Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...

Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.

En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA
    Jeej.. Dat is dus precies wat ik fout doe.. Altijd.. Meisjes met wie ik verder niets wil 'behandel' ik zo, waardoor ik het wel eens voor me kaar heb gekregen dat een meisje (meer zelfs) me leuk vonden terwijl ik hen totaal niet leuk vond.. En omgekeerd werkt het alleen maar negatief.. Dus.. Hmm.
    quote:

[..]

1. Uiterlijk
    2. Zelfvertrouwen
    3. Geld
    4. Macht
    5. Vlotte babbel
    6. Humor

1. Mwahh.. Gaat.. Beter dan eerst iig..
    2. De laatste tijd beter dan eerst.. Alleen kan er niet tegen als mensen kutopmerkingen maken.. vaak weet ik zo snel niets terug te verzinnen.. Dat duurt altijd even
    3. No Problemo Alleen merkt men dat vaak toch niet en ik wil geen vriendin die mij wil om het geld
    4. Ik heb altijd wel over bepaalde dingen macht.. Macht als? Dezelfde rechten als de systeembeheerder op school? Dat is geen probleem..
    5. Gaat.. Was toen ik een jaar of 3 t/m 12 veeeel meer dan nu.. Maar als het moet ik kan ik hele eindjes wegpraten.. Alleen gesprekken met meisjes vallen meestal stil.. Dan weet ik niet meer waar het over moeten gaan en die paar backup vraagjes die je in je hoofd hebt daar ben je meestal ook erg snel over uitgepraat.
    6. Humor.. Ja dat heb ik.. Alleen niet de meeste common-humor die de meeste mensen hebben..
    7. Ik heb op drummen gezeten, ik wil nu op piano les (vanavond mijn eerste les ).. Ik heb er echt veel zin in en heb hele ideeen over wat ik straks wil kunnen spelen..

[ Bericht 25% gewijzigd door Steephh op 21-11-2006 14:33:49 ]
      dinsdag 21 november 2006 @ 14:43:31 #246
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_43748211
    dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk

bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
    pi_43748504
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Rnej het volgende:
    dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk

bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
    Uhh.. Maak ik me druk dan?

De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..
      dinsdag 21 november 2006 @ 19:54:57 #248
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_43759322
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Steephh het volgende:

[..]

Uhh.. Maak ik me druk dan?

De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..
    check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...
    pi_43762711
    ttvp
    pi_43764883
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:

[..]

check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...
    Heh.. tsjaah.. Ja... Het is meer.. dat ik meer zelfvertrouwens heb en ook nog krijg.. Daarom.. Maar ik zit niet meer zo in mijn hoofd van 'ik wil een vriendin..'.. Ik wacht nu gewoon totdat ik een leuk en aardig meisje tegenkom waar ik meer voor ga voelen..
      woensdag 22 november 2006 @ 00:41:51 #251
    121713 ThaGuitarmaistro
    Muzikaal hoogstandje
    pi_43770099
    Dat mijn lijstje zo als een standaard beschouwd wordt zeg...

Enige wat bij mij ontbreekt is geld en macht.....
      woensdag 22 november 2006 @ 00:50:29 #252
    93731 Luukzor
    Le vent nous portera
    pi_43770280
    Macht over jezelf is genoeg.
    Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
      woensdag 22 november 2006 @ 11:25:02 #253
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_43775987
    Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
      woensdag 22 november 2006 @ 11:27:57 #254
    105982 L-IS
    arrogante kutclown
    pi_43776064
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
    Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
    pi_43779719
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
    Kijk, de man begrijpt het.
    pi_43780028
    Welke diepere achterliggende gedachte zit er acher je anale fixatie?
      woensdag 22 november 2006 @ 13:41:00 #257
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_43780106
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    Welke diepere achterliggende gedachte zit er acher je anale fixatie?
    ik zal 't je maar bekennen: eigenlijk ben ik een islamitische homo. Een islamietje dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 22-11-2006 13:55:26 ]
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
    pi_43780971

Welke dude ben je?
    Sappig !!
      woensdag 22 november 2006 @ 16:11:44 #259
    132613 Relneger18
    weger geen neger
    pi_43785313
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:09 schreef Loontjah het volgende:
    [afbeelding]

Welke dude ben je?
    hij is de middelste.
    pi_43785350
    quote:
    [afbeelding]

Welke dude ben je?
    Hij's degene die op Borat lijkt.
      woensdag 22 november 2006 @ 16:13:07 #261
    132613 Relneger18
    weger geen neger
    pi_43785375
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef McNasty het volgende:

[..]

Hij's degene die op Borat lijkt.
    ja maar borat heeft geen monobrauw
    pi_43786343
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

ja maar borat heeft geen monobrauw
    En Borat doet het wel goed bij de vrouwen.
    pi_43786718
    Borat sucks!
    Always look on the bright side of life :-)
      woensdag 22 november 2006 @ 17:11:34 #264
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_43787853
    quote:
    [afbeelding]

Welke dude ben je?
    Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...
    It's about being boss, not being the boss...
      woensdag 22 november 2006 @ 17:14:27 #265
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43787977
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...
    Gast Dat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
    Internetjosti!
    pi_43788087
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:

[..]

Ja, echt wel inderdaad.

woensdag 22 november 2006 @ 19:46:24 #267
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_43793452
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:

[..]

Kijk serieus eens goed naar hem

Altijd vriendinnen
    It's about being boss, not being the boss...
    pi_43831260
    Suc6 ik ben morgen in de stad met chick (H)
    pi_43831501
    Ga een interessante sport doen. Behalve een goed lichaam krijg je er ook zelfvertrouwen door . En je hebt altijd een interessant onderwerp om over te praten
    pi_43835797
    gitaar
    pi_43835960
    Bijvoorbeeld. En dan een heel romantisch nummer voor een meidje zingen Succes gegarandeerd!
    pi_43836091
    Je moet ook geen thee maar bier drinken.
    pi_43853387
    quote:
    [afbeelding]

Welke dude ben je?
    Wie zet zig zelf nou op de foto als Borat met een bakje Thee?
      vrijdag 24 november 2006 @ 15:55:47 #274
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_43853682
    quote:
    De TS moet zich niet aanstellen. "De eerste keer" op 16-jarige leeftijd is uitzonderlijk en heeft iets prostituees.
    ...
    Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfers rond 1997 / 98 lag de gemiddelde leeftijd op 15,9 jaar voor "de eerst keer". Mijn inschatting is dat deze nu is gedaald naar 13,9 ofzo
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:06:13 #275
    93744 Finder_elf_towns
    pi_43854118
    hoeveel daarvan is naar waarheid en hoevel niet... bedoel zoveel mensen liegen erover...
    beide kanten (dat ze het gedaan hebben, en zelfs dat ze het niet hebben gedaan..)
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:08:18 #277
    157031 roosjeroosje1988
    viesdik/lelijk/daddy-issues
    pi_43854126
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 15:55 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfers rond 1997 / 98 lag de gemiddelde leeftijd op 15,9 jaar voor "de eerst keer". Mijn inschatting is dat deze nu is gedaald naar 13,9 ofzo
    Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:08:26 #278
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43854130
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef koffiegast het volgende:
    hoeveel daarvan is naar waarheid en hoevel niet... bedoel zoveel mensen liegen erover...
    beide kanten (dat ze het gedaan hebben, en zelfs dat ze het niet hebben gedaan..)
    Ik denk wel degelijk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd op 16 ligt

Jammer genoeg
    Internetjosti!
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:08:52 #279
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43854147
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.
    Ik doe mee
    Internetjosti!
    pi_43854515
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik doe mee
    haha maar gelukkig zit je in het buitenland eh!
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:33:42 #281
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43854960
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]

haha maar gelukkig zit je in het buitenland eh!
    Hoe weet jij dat??
    Internetjosti!
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:38:45 #282
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43855121
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:33 schreef BttD het volgende:
    Hoe weet jij dat??
    Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:44:43 #283
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43855342
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.
    Zie mijn PI
    Internetjosti!
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:45:36 #284
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43855371
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:44 schreef BttD het volgende:

[..]

Zie mijn PI
    Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
      vrijdag 24 november 2006 @ 16:47:39 #285
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43855432
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.
    Internetjosti!
    pi_43857086
    Begin nooit aan wijven
    MOKUM XXX RATED
      vrijdag 24 november 2006 @ 17:46:25 #287
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43857152
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 17:44 schreef dronkeykong het volgende:
    Begin nooit aan wijven
    Ruilen?
    Internetjosti!
    pi_43857283
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef BttD het volgende:

[..]

Ruilen?
    Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.

Oh ja ze kan ook ook liegen zonder een blikken of blozen

Ben ook te goed gelovig domme ik...
    MOKUM XXX RATED
      vrijdag 24 november 2006 @ 17:55:34 #289
    159576 BttD
    Beroepsblaataap
    pi_43857392
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 17:51 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.

Oh ja ze kan ook ook liegen zonder een blikken of blozen

Ben ook te goed gelovig domme ik...
    Hmmmm, da's minder man!!
    Internetjosti!
    pi_43859534
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 17:55 schreef BttD het volgende:

[..]

Hmmmm, da's minder man!!
    Ja en nu kom je overal achter...

vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat

Ja hoor 9,72

Whoppa al het geld weg...

Credit card hetzelfde alles opnemen...

vanochtend gezamelijke rekening weer geld opgenomen...

Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.

Er zullen heus wel goede vrouwen rondlopen, maar kijk heel goed uit.

MOKUM XXX RATED
    pi_43862819
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat

Ja hoor 9,72

Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.

En nu wil je zeker een koekje?
    pi_43862892
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ja hoor 9,72

Als ze dat na 6,5 jaar heeft geflikt hoef je jezelf echt niet goedgelovig te noemen hoor, dat verwacht je gewoon niet.
    pi_43864311
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 20:29 schreef ibaneX het volgende:
    Suc6 ik ben morgen in de stad met chick (H)
    I Won

HAHA BORAT P3WND
    pi_44248181
    Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan ook geen vriendin krijgen!
    Hoe kun je nu genoeg van me krijgen? Ik geef je nooit wat!
    pi_44248302
    Nou, lees het topic door zou ik zeggen Iedereen kan een vriendin krijgen.
    pi_44248345
    het is vrijdag vandaag jongens. Mijn tip: ga eens uit en versier een meisje, je loopt 10x blauwtje maar de 11e x is het raak
    pi_44248393
    en zo niet, dan vast de 32901e keer!!! Blijf hoop houden
    pi_44248401
    Iedereen? Heb jij er al één?
      vrijdag 8 december 2006 @ 13:27:50 #299
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_44248910
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Princesse het volgende:
    Iedereen? Heb jij er al één?
    nee, jij wel dan?
    pi_44248940
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Princesse het volgende:
    Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan ook geen vriendin krijgen!
    Ben jij een man of vrouw
    pi_44249029
    Ik ben een vrouw, hoezo? En neen, ik heb dus nog geen vriendin!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')