meestal komt t er onder uitquote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Geef ze een paar breezers, neem er zelf ook een biertje bij, lul gezellig om je heen en kijken waar het uitkomt
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.quote:Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.quote:Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.quote:Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.quote:Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Graag gedaan.quote:Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Je houding die je nu laat zien, heb je die ook bij meisjes, dat je jezelf laat over komen dat je God op je knieen dankt dat je dezelfde lucht mag inademen als een meid?
Want ik kan je zeggen, dat vinden ze niet aantrekkelijk. Hoe oud ben je?
Dat is toch niet zo vreemd als je 16 bent?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Gastwaarom wil je perse NU een vriendin ?
Als je die zo graag NU wilt ga je maar naar de hoeren ofzo, alles op zijn tijd.
Of je moet morgen op school eens een beetje gaan rondlopen, beetje oogcontact maken en lachen
Ik weet het niet... Het is nu ongeveer twee keer voorgekomen, het is heel naar. Ik bedoel het wel goed, maar het lijkt alsof het verkeerd aankomt.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:04 schreef Roa het volgende:
Je wilt te graag. En waarom zou je in hemelsnaam iets onaardigs zeggen tegen een meisje zonder aanleiding? Dan 'raak je vertrouwd' met een meisje, en dan verpest je dat weer?
Maar hoe krijg ik meer zelfvertrouwen? Ik durf nooit niks...quote:En als je ervan overtuigd blijft dat meisjes je niet aantrekkelijk vinden, dan vinden ze dat ook vast niet. Je kan ieder meisje versieren (betekend niet dat je het ook moet doen..).
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Gastwaarom wil je perse NU een vriendin ?
Als je die zo graag NU wilt ga je maar naar de hoeren ofzo, alles op zijn tijd.
Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lijk je verder op Balkenende?
Ja, dat kan, maar zoals ik al zei, mensen gaan niet vaak met mij om en ik ben ook verlegen. Kijk, een keer "Hoi" zeggen tegen een meisje dat ik verder niet bijzonder aantrekkelijk vind ofzo kan nog wel, maar echte vriendschap...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef klc12 het volgende:
Ik denk dat je de eerste stap moet zetten. Als een meisje weet dat je geïnteresseerd in haar bent, dan vinden vaak veel meisjes jou ook leuk.
Zelf ben ik ook vrij verlegen, maar toch kan ik heel goed met meisjes omgaan. Ik heb zelf ook geen vriendin omdat ik het op dit moment niet wil en ik zet de stap ook niet als ik iemand leuk vind, hoewel de jongens wel de stap moeten zetten denk ik zelf. Wat je moet doen is gewoon een aantal goede vriendinnen krijgen die je echt ziet als een goede vriendin en niet JOUW vriendin. Als je goed met meisjes om kan gaan, verdwijnt je verlegenheid zelf. Ik spreek uit ervaring ^^
Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef Billie29 het volgende:
Zoek een andere hobby. En stel je niet zo aan. De wereld is op zich wel wreed, maar dat heeft niks te maken met jouw maagdelijkheid. En als je hier al gek en labiel van wordt, ga je het nog lastig krijgen met het leven en ook met krijgen van een vriendin.
Dat hoop/geloof ik zeker, maar dan moet het eerst wel goed komen toch?quote:Als je een beetje normaal opdroogt kan je hier later om lachen.
hmmm ja je moet daar denk ik een beetje inrollen, gewoon meisjes leren kennen dan hopelijk zitten er dan leuken tussen waarmee je een keer een film kan kijken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.
Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten... Want ik heb echt geen contact met meisjes, ze vinden mij raar/eng/dat soort shit. En op internet kan je wel fijn praten, maar dat is toch iets anders dan lichamelijk dichtbij iemand zijn...
Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef bersenka het volgende:
[..]
Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.
Of heb je het puur over het krijgen van iemand voor een langere tijd? of gewoon voor een keer?
Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef Billie29 het volgende:
[..]
Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.
Misschien is dat wel het verschil tussen jou en andere 16-jarige pubers: zij stellen minder eisen, willen gewoon een beetje buitenspelen en niet meteen de liefde van hun leven binnenhalenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.
Plaats eens een foto danquote:Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Er dus niet zo sneu overdreven mee bezig zijn, en gewoon 'leven'. Het komt vanzelf joggie, maak je niet zo druk, neem een konijn om mee te knuffelen et voila.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ga werken !
Hierbij kom je in contact met verschillende mensen.
Op school zuigt want als ze je niet wilt ofzo word je gepwnd door je homeboys, op het werk kent niemand je
Twee dingen:quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Ik had het meer over mijn onzekerheid/kinderlijkheid, maar goed... Kijk eens in mijn fobo... Ik ben de middelste op de derde foto...quote:
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) Gast, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit een vriendin en/of seks gehad, dus maak je verdomme niet zo druk op je 16e man!
2) Je geeft zelf PRECIES aan waarom het niet lukt. Je hebt een VEEL TE LAAG ZELFBEELD. Dat werkt niet bij vrouwen. Je moet juist proberen jezelf te zijn op een leuke manier, beetje arrogant als het nodig is, maar niet overdrijven.
Leer dat vooral en dan gaat het wel goed komen. Ik ben nu ook bezig met positieve veranderingen op dat gebied (HEEL veel eigenlijk, en het werpt nu al vruchten af... vanavond een date, dus dat is mooi. Alleen mijn leven hangt er niet (meer) vanaf. Op dit moment heb ik zoiets van rot maar mooi op met je liefde/relaties/neuken etc. Gewoon chillen met de meiden en dan gaat het vanzelf in orde komen. Ik denk dat ik op de goede weg ben, en jij kunt dat ook... zeker nu je nog maar 16 bent
Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten...
C1000 dan ?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.
Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
Ja, daar zeg je zo wat.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.
En je gaat mij niiet vertellen dat als je eenmaal 'vriendschappelijk' met een meisje aan het knuffelen bent je niet het liefst de kleren van haar lijf wilt scheuren![]()
Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgtquote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
C1000 dan ?
Of ga ... in een klerenwinkel soliciteren
Dan zie je pas veel lekkere wijven, en je bent verplicht met ze te praten want ze moeten immers hun maatje hebben !
Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreektquote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef thomzor het volgende:
[..]
Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgt
Je moet trouwens gewoon beginnen met niet te zeggen dat je niet leuk genoeg bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
Dan is het maar goed dat jij in de `lollerduizend` werkt he, nee grapjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreekt
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.
Als je echt geinteresseerd bent moet je maar eens kijken of je wat videomateriaal kunt vinden van David de Angelo. Ook al zijn zijn ideeen wat over the top en moet je hem niet zien als de godfather van het versieren, er zitten enorm goede tips bij om je zelfvertrouwen te verbeteren.
Een van de dingen waar je mee kunt beginnen (wat enorm goed werkte voor mij) is om jezelf in te beelden hoe je zou lopen als je succes had bij vrouwen, hoe zou je reageren, hoe zou je kijken, hoe zou je jezelf vinden... Probeer je in gedachten een beeld te vormen van de persoon die je over 5 jaar zou willen zijn (succesvol? rijk? status? uitstraling? succes met vrouwen?). Hoe zie je er dan uit en wat zou je doen.
Er zijn zo nog talloze andere dingen te noemen die ook helpen, maar je moet maar eens op zoek gaan naar wat materiaal hierover. Ik heb onlangs de seminar van DDA bekeken en er zitten onwijs goede tips in. Dit is vast wel te vinden op een illegale zoeksite/Napster/KaZaA/<weet ik veel wat tegenwoordig populaire P2P proggie's zijn>. Tenslotte kun je nog kijken op www.doubleyourdating.com voor meer tips en advies. Hier kun je de materialen ook bestellen, maar misschien is dat niet nodig. Het boek Double your Dating is ook wel online te vinden. Het is een schat van waardevolle tips. Zoals gezegd: het is GEEN bijbel, maar een goede stap voorwaarts. Voor mij heeft het al enorm geholpen.
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt![]()
--
Hmm, een probleem was wel dat ik op de goede weg dacht te zijn, maar ineens wilden de dames niet meer.(Dit was op internet.)
Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af :p maar toen ik serieus begon te worden met een meisje, verloor ik het ineens allemaal. Hoe verklaren jullie dit falen op kritieke momenten? Heeft dat te maken met de hierboven beschreven dingen?
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef BttD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballen). Dumpte jij haar? Verloor je interesse?
Wees even specifieker
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af![]()
Een ding weet ik wel... Als iets niet werkt, op naar de volgende... klinkt stom maar je moet zo snel mogelijk met een schone lei beginnen en NOOIT te lang blijven hangen... Als je iets verkeerd gezegd hebt, so be it... Iemand anders zal dat misschien weer WEL interpreteren als grappig of semi-grappig bedoeld... Als het echt geen succes oplevert dan moet je dat veranderen (de opmerking schrappen, of uitvinden waarom mensen afknappen op die opmerking of je gedrag)...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef nozem het volgende:
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.
Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
Zijn er geen meisjes die gewoon vallen op mijn type (schattig cq verlegen)?
Dat image moet je veranderen. Ik ben/was ook schattig en verlegen... helemaal kan ik het niet wegkrijgen, maar er is iets in mij dat een stuk brutaler/meer careless is geworden... Je moet juist een hogere waarde projecteren tegenover een vrouw.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.
Ja, daarom moet je je doelgroep wat bijstellen. Meisjes van 18+ hebben doorgaans geen interesse in maagdelijke jochies van 16quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Waris3 het volgende:
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?![]()
Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagtquote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
Whehehe leugenaar!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:30 schreef BttD het volgende:
Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts...
Wrongquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe leugenaar!
En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Uiteindelijk wil iedere vrouw een klootzakquote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???![]()
Leer mij vrouwen begrijpen en ik zal je met alles wat ik heb belonen...
...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
[..]
![]()
Ze kunnen je best leuk vinden maar van 'schattig' worden ze niet warm... tenzij je een puppy bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef BttD het volgende:
[..]
Wrongvandaag ben ik weer eens in mijn element
Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humorquote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendinquote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef Waris3 het volgende:
[..]
...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?![]()
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe leugenaar!
En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Nog niet he, nog nietquote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping![]()
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.)
En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten![]()
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef BttD het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor
Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum? nieuwe dimensies
![]()
??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.
So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.
Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared![]()
HEB IK NIETquote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin![]()
Islamitische wijsgeer, mijn dank is groot.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef oldschoolf00l het volgende:
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken.
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aansprekenquote:Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is.
Sit back and enjoy the ride, my friendquote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Nog niet he, nog niet
We zullen zienIk ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad
... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.
Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfectequote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
[..]
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
Integendeelquote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?![]()
Niet als je een penisbezitter bent neequote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.![]()
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?![]()
Nee, daarom vroeg ik ook wat je zoektquote:HEB IK NIET![]()
Zo werkt dat dus niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte) lichaam heb.
Er zijn genoeg vrouwen met een kunst penis om ze van het nodige vermaak te voorzienquote:Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als je een penisbezitter bent nee
Ik vind zo veel mannen aardig, maar voel me slechts tot weinigen aangetrokkenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte) lichaam heb.
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ikquote:
Dat doe ik nu dus ookquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sit back and enjoy the ride, my friend
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef McNasty het volgende:
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
Maar als hij de juiste dingen weet te zeggen/raken, dan val je waarschijnlijk toch als een blok voor de tuinmanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internetjosti!
Daar zeg je wat...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef McNasty het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet.Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
Go with the flowquote:Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.![]()
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezigquote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef BttD het volgende:
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet.
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouwquote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Lees dit eens door:quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Vraag het aan Knut. Die weet er alles van.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:
Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
.
Je lult, dat meen ik serieus.. op dit moment ben ik juist uber relaxed... ik ga niet voor resultaat ik ga gewoon om een leuke tijd te hebben met die dames...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
Juist, ik heb 't helemaal door. Dankjewel voor jou.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.
Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.
En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
Laten we het aan zhe-devill vragen: vind jij een monobrauw aantrekkelijk?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
En als die stuk gaat dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
Een oneindige leegte met hier en daar een brok steen?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
Zit ik hier toch nog over te werkenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Waris3 het volgende:
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrindquote:Op donderdag 16 november 2006 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
Prima beginquote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft.Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.
![]()
N.B. dat ik expres desmiley gebruik en niet de
, omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
JA OKE LEUK GENOEG!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef BttD het volgende:
[..]
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind. Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...
Oh, dat doen jullie al. Dankje!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:
[..]
Prima begin
Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis
Tot later, heaumeaux
@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin![]()
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Niet bedelenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.![]()
Aight, ik ben nu veel rustiger geworden. Nogmaals dikke duimen omhoog naar iedereen die me geholpen heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef Skankingrudi het volgende:
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
Okee, dat was ik nog effe vergeten.quote:
Wtf? Ik zeg toch dat ik juist rustig geworden ben?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef Skankingrudi het volgende:
heb jij pep op?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
Houd je van verlegen mannen met pruillipjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan ook geen mannen krijgen.![]()
Bij deze is je probleem opgelost lieverdquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan ook geen mannen krijgen.![]()
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij.
Daar zul je wel gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
Nu je het noemt, dat 'spelen', kleine anekdotequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef L-IS het volgende:
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen)
Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken) en jezelf zijn.
echt, hoe je nu over komt
Het gaat er niet om wat je bent, het gaat erom wat je denkt dat je bent. Volgens mij wel toepasselijk voor de TSquote:Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef BttD het volgende:
[..]
Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Gewoon ervaring, daarom gewoon beetje lopen kutten met de dame in kwestie.. ze begint te lachen en weet ik veel allemaal meer en je hebt een mooie avond en misschien laters meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:
[..]
Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde![]()
![]()
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk jequote:Op vrijdag 17 november 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.![]()
Ik wil, ik wil, ik wil..... je wilt nogal wat he!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je
Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet
Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.
Alles op zijn tijd he!!![]()
Sjah ik weet het niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.
Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
quote:
Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bentquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Sjah ik weet het niet meer hoor. Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.
Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was
Wanneer ben ik nou eens aan de beurt
Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren isquote:Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef BttD het volgende:
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.
Oh jawel.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
Tja, dat DDA gedoe werkt prima hequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
Sjah ik weet het niet meer hoor. Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.
Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was
Wanneer ben ik nou eens aan de beurt
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bent
[..]
Kijk daar heb je het al. Ben ik nu dus de sjaak omdat ik niet on-the-fly grappig kan zijnquote:Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren is
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.
quote:Tja, dat DDA gedoe werkt prima he
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef BttD het volgende:
Neuh, persoonlijkheid is vele malen belangrijker. Waarom denk je dat er zoveel lelijke gasten rondlopen met toch een lekkere vriendin?
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:33 schreef Thrilled het volgende:
Oh dus iedereen die een vriendin heeft is gelijk grappig? Denk daar eens wat verder over na man.. balkenende/verdonk/insert serieuze 'nerd' uit politiek/ laten thuis de vrouw en kinderen lachen enzo? Ik ken ook vaak mensen met een vriendin die totaal niet grappig zijn... dus bullshit dat je een ster moet zijn in grappen maken..
Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?quote:dit is hopeloos eigenlijk.. gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen, meer niet.. neem een baan waarin je veel contact krijgt met mensen, ga naar de sportschool zodat je wat zelfvertrouwen krijgt over jezelf en je bent binnen no-time aan de vrouw
pfft wat doe je dan in de sportschool? als je daar al 5 jaar rond loopt en je bent nog niet tevreden doe je iets fout.. ik ga naar de sportschool om mijn lichaam te "hervormen" naar de manier waarop ik wil dat mijn lichaam eruit ziet, en hoe dichter ik nu in de buurt kom van mijn ideale ik, hoe beterder en zekerder ik mezelf ga voelen... dus óf ik doe het extreem goed, of jij doet het fout (en ik denk dat het de 2e optie isquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar echte interesse voor me heb ik nou ook nog nooit gezien bij een meid. Ook al ben ik nog zo mezelf etc.
[..]
Onzin. Ik loop al 5 jaar rond in een sportschool het is niet alsof dat enige verbetering brengt. Gebrek aan zelfvertrouwen is ook niet helemaal waar, maar je begint na zoveel tijd inderdaad wel een beetje te twijfelen aan wat je nou eigenlijk fout doet in die 24 jaar jah... Er moet toch een reden voor zijn dat anderen hiermee wel knetter succesvol zijn en ik nog steeds aan de kant sta?
zucht, doet me denken aan dat gehuil van die ouders:quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:58 schreef Thomasumo het volgende:
Een vriendin die krijg je niet, die neem je.
(sorry, vrijdagmiddag)![]()
Dude, serieus. Je komt nu al over als iemand van 25/30 die nog nooit een vriendin gehad heeft.quote:Geboortedatum: 10-04-1990
Afwachten werkt sowieso niet, maar wat je niet moet doen is tijden bezig zijn met 1 meisje. dat een meisje wat met je wil gaan drinken in de stad betekent helemaal niet dat ze iets met je wil. Het betekent wel dat je misschien een kans maakt (je bent in ieder geval interessant genoeg), maar het gebeurt vaak genoeg dat ze je wel leuk vindt, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
Maar wat is nu het beste. Ik heb 2 opties:
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.
Hoe moeilijk moet het toch in fucking godsnaam zijn? Jij nog een goede tip?
Bedankt, goede reactiequote:
Dude, als je dat niet wilt moet je niet zeuren. Meisjes vinden een monobrauw niet aantrekkelijk, het staat gewoon te onverzorgd en zo moeilijk is het niet weg te halen. Ook je kleren en haar zijn veeeel te saai. Je hoeft niet per se lelijk te zijn om niet aantrekkelijk gevonden te worden. Onverzorgdheid, negatieve uitstraling en saaie kleding zijn ook enorme afknappers. Je moet gewoon een make over hebben. Dus betere kleding , wat gel in je haar en die wenkbrauwen splitsen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.)
En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten![]()
Optie 3:quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Optie 3:
gewoon een leuk leven leiden, jeniet blind staren op het al dan niet hebben van een vriendin of het maagd-zijn, maar gewoon genieten van de dingen die je wel hebt, leuk vindt, van geniet....geloof me, komt de rest vanzelf...als het tenmisnte oprecht i s.
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dikke onzin dat er veel 'lelijke' gasten met een 'lekkere' vriendin. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zullen wel specifieke redenen voor zijn. Als een meisje je niet aantrekkelijk vindt, kun je het gewoon wel vergeten. En sorry hoor, maar als 24 jarige maagd zou je misschien eens wat meer aan moeten nemen van ervaringsdeskundigen, in plaats van je blind te staren op een dom boek.
Vergeet die vriendin, dan wordt je tenminste niet ongelukkig van jezelf.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is ook gedeeltelijk het probleem. Je wil niet een specifiek meisje, maar gewoon een meisje. Zodra meisjes dat oppikken, zullen ze je links laten liggen. Dit omdat ze dan niet het gevoel hebben speciaal voor je te zijn, maar gewoon de eerste de beste die ja zei.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)...
klopt heb ik ook gedaan...quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:55 schreef dyna18 het volgende:
Al die mensen die zeggen dat het vanzelf wel komt snappen dus echt niet dat dat niet voor iedereen geldt. Sommigen onder ons moeten echt wat gaan veranderen, want vanzelf zal het echt niet komen.
Zeker goeie tip... Maar waar het probleem waarschijnlijk in zit (als het lijkt op wat ik zelf kenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:01 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga het proberen.
Ik weet alleen zeker dat ik er spijt van ga hebben als ik later terugkijk en moet zeggen 'shiiit, ik heb me toch wat gemist in m'n jonge leven'
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijvingquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Schouders naar beneden, adem normaal.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!
Althans zo zie ik hetVind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
hoe oud ben je nu dan? dat je getrouwd bent ok, maar van de rest weet je niks...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Joh, je bent zoals iedereen, iedereen denkt dat ze nooit een vriend/vriendin zullen hebben.
Ik heb mijn man ontmoet toen ik 16 was maar daarvoor had ik al leuke dingen gedaan met mannen(niet geneukt om maar even duidelijk te zijn).
Kwam mijn hem tegen op een vakantie, zomaar pats boem was het raak![]()
Hij was toen ruim 18 en hij had nog nooit een vriendinnetje gehad, laat staan gezoend.
Hij zag er goed uit maar de uitstraling naar andere meiden was heel verlegen en schuchter omdat hij ook dacht dat hij nooit iemand zou krijgen (beetje met jeugd te maken)
Zelfvertrouwen had ik wel en ik was geinteresseerd in hem. Het bleek dat hij ook nog verschrikkelijk veel humor had en ik was vliefd!
Wat ik dus wil zeggen:
Vriendinnetje zoek je niet dat overvalt je, kan op de raarste momenten gebeuren~
Ze komt wel, te graag willen is funest.
Natuurlijk vallen vrouwen ook op uiterlijk, net als jij op uiterlijk valt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je beschrijving (DDA's beschrijving) eens. Maar dit punt herken ik inderdaad uit een van zijn seminars en dat vind ik zo'n ontzettend gaar punt. De rest kan ik ALLEMAAL inkomen, maar dit... Ik heb juist geleerd met m'n schouders rechtop te lopen zodat je er niet te slungelig bij loopt. Dit is een van de weinige punten waar ik het gewoon niet eens mee KAN zijn... Je moet je schouders OPtrekken zodat je er breed/stevig bij loopt!!!
Althans zo zie ik hetVind ik toch een flaw in zijn aanpak. Schouders naar beneden vind ik een teken van nederigheid, van slungeligheid of van kneuzigheid
en dan er nog in geloven ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Mjah, met je schouders opgetrokken tot over je oren straal je echt dikke onzekerheid uit. Beetje stijfjes enzo...
Schouder naar achter, borst naar voren, kin omhoog, .. that's it.
Jah dat is uiteraard ook belangrijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en dan er nog in geloven ook
goedemorgen
Graag inhoudelijke reacties, dit domme geleuter heb ik geen moer aan...quote:
correct!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.
[..]
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.
[..]
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.
[..]
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.
[..]
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.
[..]
Graag gedaan.
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.
Ik heb geen problemen met het krijgen van een vriendinnetje, maar ben vaak net zo depressief en ongelukkig als jij bent, sterker nog ik ga ervoor naar een psycholoog.
Al die tijd die je spendeert in het vropuwen versieren kan je ook in jezelf steken
Nogmaals mn tip over krachttraining is een hele goede om je zelfvertrouwen op te krikken
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien draag je gare schoenen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
Je bent al verder gekomen dan ik Zelfs op het internet vinden meisjes me niet leukquote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
En wat gebeurd er dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?
Echt als inwoner van Maastricht kan ik zeggen dat Maastrichtenaren beter eens een dagje in Amsterdam kunnen rondlopen
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbersquote:
Maastricht = een en al gabbers, of zogenaamde populaire baasjes..quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbers![]()
![]()
in de bus
![]()
Dat zijn inderdaad gare schoenenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij durftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
[..]
dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begintquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.quote:Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef L-IS het volgende:
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen
kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'nattitude. Logisch.
idd.. echt niet normaal af en toequote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begint
1. Mwah... niets mis mee, maar niet uitmuntend ofzo.quote:[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Ja ik ken het, met een opmerking over haar leeftijdquote:Op zondag 19 november 2006 21:59 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingWeet nog steeds niet wat ik verkeerd zei
![]()
Volgende keer geen kutopmerking en ik heb weer een vriendin
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Arokh86 het volgende:
Ik heb verder geen reacties gelezen, maar: ben je zelf open tegen meisjes?
Meestal niet.quote:Hoe ga je met meisjes om?
Ja, maar dat is dan ook meestal het enige. Ik heb nu geen tijd om verder uit te leggen, moet even eten.quote:Kunnen meisjes lachen met je?
Tja, macht is macht. Kan ook zijn dat je bijvoorbeeld in een sociale kring macht hebt, of bij een bepaalde gelegenheid. Meestal is geld macht, niet altijd.quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?
waarom wil je per se een meisje? Binnen no-time heb je drie krijsende kids rondlopen en is je leven over.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Blackadder is zo niet grappigquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:Humor is de sleutel. Zonder humor gebeurd er even veel als met de verkeerde geur. Download of koop de afleveringen van "Blackadder" en ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen.
Hoe denk je contact te krijgen?quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:"Openingszinnen" werken nooit.
Goede vraagquote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?quote:
In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.quote:Op maandag 20 november 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe denk je contact te krijgen?
Als je ervan maakt ''ontwikkel een idee over hoe je vooral niet grappig overkomt'', snappen we elkaar.quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat snap je niet aan "ontwikkel een idee over hoe je grappig kunt overkomen"?
En dan niet: ''Hee, geile tieten''quote:In elk geval niet door onzin als "wat doet een meid als jij in een tent als deze?". Een goede methode is het geven van een compliment.
Waarna jij je niet meer kunt voortplantenquote:Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij zou hem opvreten als ik dat zou zeggen
Zal je morgen ff toevoegen. Ben net terug uit Québec City (onwijs gave tijd gehad daar trouwens!) en ik ben helemaal verrot, ik ben nog te moe om aan m'n aars te krabben. Had zelfs nog wat sjans daar, maar dat hoor je nog wel. Is ook niet zo bijzonder eigenlijk, ik was veel relaxter dan normaal... :pquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef Gelderland het volgende:
hee BttD,
Ik heb met veel interesse je berichten gelezen....zou je me misschien kunen toevoegen op MSN? (staat in me profiel)...
![]()
Djiezquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
- Wacht niet te lang met actie. Na een date of 3 moet er gezoend worden, anders is het te laat,
Het zit wel diep hè?quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
1 Advies. Neem geen advies aan van jongetjes als Finder (check zijn fotoboek), die zelf nooit meisjes hebben gehad.
Ik denk dat je dan niet snapt wat opgetrokken schouders betekent. Ik heb het over relaxte schouders, en die zijn naar beneden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 november 2006 09:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
Djiezik dacht eerder "Na het derde uur van je date"
![]()
Ik train een dameshockeyteamquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Rnej het volgende:
idd.. echt niet normaal af en toe
snowboardleraar worden werkt ook best leuk![]()
Meisjes willen een stoere vent en geen kneus zoals jij. Neem een assertiviteitscursus. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Jeej.. Dat is dus precies wat ik fout doe..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).
Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...
Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.
En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA![]()
1. Mwahh.. Gaat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
Uhh.. Maak ik me druk dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Rnej het volgende:
dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk
bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Steephh het volgende:
[..]
Uhh.. Maak ik me druk dan?
De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..![]()
Heh.. tsjaah.. Ja... Het is meer.. dat ik meer zelfvertrouwens heb en ook nog krijg.. Daarom.. Maar ik zit niet meer zo in mijn hoofd van 'ik wil een vriendin..'.. Ik wacht nu gewoon totdat ik een leuk en aardig meisje tegenkom waar ik meer voor ga voelen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
Kijk, de man begrijpt het.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
ik zal 't je maar bekennen: eigenlijk ben ik een islamitische homo. Een islamietje dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Welke diepere achterliggende gedachte zit er acher je anale fixatie?
ja maar borat heeft geen monobrauwquote:Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hij's degene die op Borat lijkt.
En Borat doet het wel goed bij de vrouwen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ja maar borat heeft geen monobrauw![]()
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...quote:
Gastquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...
Ja, echt wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
Kijk serieus eens goed naar hemquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfersquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TS moet zich niet aanstellen. "De eerste keer" op 16-jarige leeftijd is uitzonderlijk en heeft iets prostituees.
...
Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Pardon?? In Nederland is 16 inmiddels dik de norm. Ikzelf kan op dit gebied niet echt meepraten maar ik ken wel de cijfersrond 1997 / 98 lag de gemiddelde leeftijd op 15,9 jaar voor "de eerst keer". Mijn inschatting is dat deze nu is gedaald naar 13,9 ofzo
![]()
Ik denk wel degelijk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd op 16 ligtquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef koffiegast het volgende:
hoeveel daarvan is naar waarheid en hoevel niet... bedoel zoveel mensen liegen erover...
beide kanten (dat ze het gedaan hebben, en zelfs dat ze het niet hebben gedaan..)
Ik doe meequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ga het record wel heel erg omhoog brengen.![]()
Hoe weet jij dat??quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hahamaar gelukkig zit je in het buitenland eh!
Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:33 schreef BttD het volgende:
Hoe weet jij dat??
Zie mijn PIquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat je dat in elk topic ongeveer vertelt.
Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar PI's. En deze slaat compleet nergens op.
Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.quote:
Hmmmm, da's minder man!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je mag er hebben, zal in ieder geval je spaar rekening, credit card en de rest waar ze geld kan aftroggelen verstoppen.
Oh ja ze kan ook ook liegen zonder een blikken of blozen![]()
![]()
![]()
Ben ook te goed gelovig domme ik...
Ja en nu kom je overal achter...quote:
En nu wil je zeker een koekje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja en nu kom je overal achter...
vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat![]()
Ja hoor 9,72![]()
![]()
![]()
Whoppa al het geld weg...
Credit card hetzelfde alles opnemen...
vanochtend gezamelijke rekening weer geld opgenomen...
![]()
Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.
Er zullen heus wel goede vrouwen rondlopen, maar kijk heel goed uit.
![]()
Als ze dat na 6,5 jaar heeft geflikt hoef je jezelf echt niet goedgelovig te noemen hoor, dat verwacht je gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja en nu kom je overal achter...
vandaag bij de bank geweest voor me spaarpas welke ik 'kwijt' was...vraag ik kunt u zien wat er op staat![]()
Ja hoor 9,72![]()
![]()
![]()
Whoppa al het geld weg...
Credit card hetzelfde alles opnemen...
vanochtend gezamelijke rekening weer geld opgenomen...
![]()
Het is een heel verhaal...maar na 6 en een half jaar denk je dat je iemand blind kan vertrouwen maar wederom is dit allemaal maar een droom.
Er zullen heus wel goede vrouwen rondlopen, maar kijk heel goed uit.
![]()
I Wonquote:Op donderdag 23 november 2006 20:29 schreef ibaneX het volgende:
Suc6 ik ben morgen in de stad met chick (H)
nee, jij wel dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Princesse het volgende:
Iedereen? Heb jij er al één?
Ben jij een man of vrouwquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Princesse het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan ook geen vriendin krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |