abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:04:32 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624283
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:

Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Vraag het aan Knut. Die weet er alles van. .
  donderdag 16 november 2006 @ 23:05:03 #102
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624307
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
Je lult, dat meen ik serieus.. op dit moment ben ik juist uber relaxed... ik ga niet voor resultaat ik ga gewoon om een leuke tijd te hebben met die dames...

Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!

Nu ben ik echt weg
Internetjosti!
pi_43624311
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.

Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.

En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
Juist, ik heb 't helemaal door. Dankjewel voor jou.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43624329
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
Laten we het aan zhe-devill vragen: vind jij een monobrauw aantrekkelijk?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:05:59 #105
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624343
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
En als die stuk gaat dan?
Internetjosti!
pi_43624426
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43624475
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
Een oneindige leegte met hier en daar een brok steen?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:11:20 #108
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624525
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Waris3 het volgende:
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
Zit ik hier toch nog over te werken kutzooi

Die shit van DDA werkt overal... in de winkel, in de tram, op straat, onder water, op de maan, in je dromen... overal...

Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Internetjosti!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:14:54 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624647
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
pi_43624737
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft. Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

N.B. dat ik expres de smiley gebruik en niet de , omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
  donderdag 16 november 2006 @ 23:17:37 #111
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624738
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind . Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...

Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:19:23 #112
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624798
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft. Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

N.B. dat ik expres de smiley gebruik en niet de , omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
Prima begin

Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis

Tot later, heaumeaux

@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin
Internetjosti!
pi_43624817
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef BttD het volgende:

[..]

De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind . Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...

JA OKE LEUK GENOEG!
Met mijn zelfvertrouwen is ook mijn egoïsme gestegen, dus ik wil graag dat jullie het nu weer over mij hebben.
pi_43624854
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:

[..]

Prima begin

Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis

Tot later, heaumeaux

@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin
Oh, dat doen jullie al. Dankje!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 november 2006 @ 23:22:08 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43624860
quote:
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
pi_43624912
quote:
maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.

Niet bedelen
pi_43625003
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
pi_43625058
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef Skankingrudi het volgende:
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
Aight, ik ben nu veel rustiger geworden. Nogmaals dikke duimen omhoog naar iedereen die me geholpen heeft.

Nog wat smoothe smileys:
pi_43625087
heb jij pep op?
pi_43625127
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef McNasty het volgende:

[..]

Niet bedelen
Okee, dat was ik nog effe vergeten.
pi_43625146
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef Skankingrudi het volgende:
heb jij pep op?
Wtf? Ik zeg toch dat ik juist rustig geworden ben?
pi_43625247
ok dat meen je excuseer mij. dus nou alleen nog je gedragen als een heer, niet onderdanig maar gewoon je eigen stijl.
pi_43625461
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:06:05 #124
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_43625843
Dude, je moet gewoon neuken. Vrouwen lijken dat aan te voelen en om de één of andere reden ben je dan aantrekkelijker en opeens heb je een horde vrouwspersonen om je heen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:42:51 #125
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43626683
Ik kan ook geen mannen krijgen.
pi_43626775
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Houd je van verlegen mannen met pruillipjes?
pi_43626986
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bij deze is je probleem opgelost lieverd
Adres?
Allah u akbar
pi_43627011
Ik weet hoe het voelt. Mijn eerste vriendin kreeg ik op m'n 16e. Na 3 weken was het uit. Vlak daarna had een (toen nog) vriendin blijkbaar best veel medelijden en daar heb ik toen één week mee gehad. Het is dat ik toen eigenlijk stiekem al jarenlang verliefd op d'r was, anders was ik niet zo van de één naar de ander gegaan. Ik heb tot nu toe dus 2 hele korte "relaties" gehad die niks voorstelde. Tot m'n eerste vriendinnetje lag ik er best vaak wakker van. Zeker toen m'n broertje (die blijkbaar aantrekkelijker is, maar veel minder sociaal tegenover meiden) verkering na verkering kreeg.

En als ik erover wilde praten met een vriend, begon hij gelijk over hoe goed het allemaal wel niet ging tussen hem en zijn vriendin en hoeveel beter zijn vriendin was ten opzichte van m'n exen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel naar je luisteren in plaats van kwijlen over hoe geweldig het met hem/haar gaat.

Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij. Dat gevoel had ik wel tenminste. Van dit soort dingen krijg je inderdaad een negatief zelfbeeld.

Er over praten helpt in ieder geval. Zeker qua zelfbeeld. Ik voel me zekerder, krijg bijna nooit meer een rooie kop en durf binnen een grote groep te praten. Ook met meiden praten gaat een stuk soepeler. Gewoon gezellig, ook niet van die stiltes waar je het benauwd van krijgt. Vroeger durfde ik nooit wat te zeggen en was ik het stille jongetje dat het liefst zo ver mogelijk achterin de klas zat. Heb nu ook wel een veel leukere klas dan vroeger, maargoed. Weet niet of het verder iets met leeftijd te maken heeft, maar m'n pubertijd ben ik iig wel redelijk voorbij (bijna 18). Sterkte nog
pi_43627118
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij.
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
pi_43627136
Edit: Doe ergens anders gevat.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2006 04:45:34 ]
Allah u akbar
pi_43627173
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2006 04:45:48 ]
pi_43627332
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
Daar zul je wel gelijk in hebben heb er zelf als student natuurlijk geen eravring mee was zo 1, 2, 3 niet echt in me opgekomen
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:32:01 #133
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43627371
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen )

Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken enzo) en je gewoon jezelf zijn natuurlijk..

echt, hoe je nu over komt
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:36:00 #134
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_43627406
Gast, importeer een of andere russische chick... klaar.
FCT
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:36:38 #135
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43627408
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef L-IS het volgende:
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen )

Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken) en jezelf zijn.

echt, hoe je nu over komt
Nu je het noemt, dat 'spelen', kleine anekdote

Ik ken namelijk iemand die een 'natural' ( ) is. Hij is gewoon goed met vrouwen. Wat grappig is, laatst hadden we het op MSN over vrouwen versieren en hij zei prompt: 'je moet je als een man gedragen... wegduwen, terughalen, wegduwen, terughalen...'. Ik stond werkelijk perplex. Dat is namelijk wat ik laatst ook geleerd had. Ik weet vrijwel 100% zeker dat hij het niet uit 'materiaal' heeft... Hij wist dat van nature al. Zoiets zou gewoon niet in mij opgekomen zijn om dat dus te doen. Het klinkt namelijk nogal tegenstrijdig met wat je zou verwachten...

Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?

Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde
Internetjosti!
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:46:39 #136
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_43627516
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef BttD het volgende:

[..]
Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Het gaat er niet om wat je bent, het gaat erom wat je denkt dat je bent. Volgens mij wel toepasselijk voor de TS
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:48:39 #137
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43627535
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:

[..]
Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?
Gewoon ervaring, daarom gewoon beetje lopen kutten met de dame in kwestie.. ze begint te lachen en weet ik veel allemaal meer en je hebt een mooie avond en misschien laters meer Tenminste zo doe ik het altijd en niet omdat ik op zoek ben, vind het gewoon leuk

Snap sowieso niet waarom het zo moeilijk is, net of je verder in je relatie ook een boek nodig hebt
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_43627710
quote:

[..]

Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.
^_
  vrijdag 17 november 2006 @ 02:11:36 #139
128955 Mojave
hoi -- > doei
  vrijdag 17 november 2006 @ 02:12:54 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43627748
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je

Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet

Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.

Alles op zijn tijd he!!
Internetjosti!
pi_43628361
Beste topicstarter,

stuur me een emailtje en ik stuur jou de oplossing tot je probleem terug
pi_43628397
Gast je bent 16 en niet bijster knap zie ik net in je fotoboek je moet gewoon even wachten tot je 22 bent en de vrouwen die voor jou geschikt zijn zich in meer verdiepen dan uiterlijk alleen dan komt het wel goed.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:06:15 #143
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43629545
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch! Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.

Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...
Ik wil, ik wil, ik wil..... je wilt nogal wat he!
Ik wil nu ook een miljoen euro.
Doe gewoon je ding en doe misschien een assertiviteits cursus ofzo
http://www.houthofftraini(...)sertiviteitstest.htm
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:28:00 #144
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_43632917
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:12 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je

Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet

Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.

Alles op zijn tijd he!!
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.

Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:48:20 #145
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43635497
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.

Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
Sjah ik weet het niet meer hoor . Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.

Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was

Wanneer ben ik nou eens aan de beurt

Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
Internetjosti!
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 14:01:09 #146
5428 crew  miss_sly
pi_43635898
quote:

[..]

Hij wist dat van nature al.

Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_43635947
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:

[..]

Sjah ik weet het niet meer hoor . Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.

Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was

Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bent
quote:
Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren is
pi_43636060
Het topic is al 3 pagina's groot dus die ga ik niet allemaal doorlezen.. mijn 2 centjes:

Ik zat in principe in hetzelfde schuitje als jij.. ik had op mijn 13e ofzo een vriendinnetje maar dat was meer in de manier van: hi hi ik vind jou leuk, jij mij ook? ok dan hebben we nu verkering hi hi...

Dat duurde niet lang en toen heb ik me zo'n 4 jaar lang niet met meiden bezig gehouden..puur omdat ik het niet durfde, ik wilde dolgraag een vriendin ... van iemand houden, knuffelen, zoenen en meer etc... maar ik hield niet van uitgaan en durfde niet echt op meiden af te stappen van: hey, jij gaat mee stappen vanavond! maar goed, en toen ik een beetje begon te denken van: "lama doen, het zal vanzelf wel komen" gebeurde het.. een vriendin ik zat toentertijd op bowlen (so what? ) en zij was pas hier komen wonen en was nieuw... msn geregeld en elkaar beter leren kennen.. en niet snel daarna was het raak.. nu alweer bijna een jaar gelukkig met haar

moraal van het verhaal relax, focus niet zo op het hebben van een vriendin en alles komt wel goed..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:37:30 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43636718
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef BttD het volgende:
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte ) lichaam heb.
Oh jawel.
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:

Tja, dat DDA gedoe werkt prima he

[ Bericht 54% gewijzigd door Catbert op 17-11-2006 14:43:41 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:03 #150
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43637901
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
Internetjosti!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: