Vraag het aan Knut. Die weet er alles van.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:
Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
.
Je lult, dat meen ik serieus.. op dit moment ben ik juist uber relaxed... ik ga niet voor resultaat ik ga gewoon om een leuke tijd te hebben met die dames...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
Juist, ik heb 't helemaal door. Dankjewel voor jou.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.
Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.
En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
Laten we het aan zhe-devill vragen: vind jij een monobrauw aantrekkelijk?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
En als die stuk gaat dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
Een oneindige leegte met hier en daar een brok steen?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
Zit ik hier toch nog over te werkenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef Waris3 het volgende:
Hey, die shit van David DeAngelo, werkt die ook in de tram?
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:
Dat neemt niet weg dat het natuurlijk leuk is ALS er wat uit komt... maar het interesseert me nu gewoon niet!
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrindquote:Op donderdag 16 november 2006 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeah rite. Je gaat liever met een potentieeltje op stap terwijl het je geen ruk interesseert dan dat je gaat kringrukken en een pot bier drinken met je vrienden.
Dat is nou net het geforceerde, heaumeau.
Prima beginquote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Hou eens op BttD lastig te vallen, je ziet toch dat hij haast heeft.Ik heb denk ik ook niks meer te zeggen, maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.
![]()
N.B. dat ik expres desmiley gebruik en niet de
, omdat ik denk dat dat een hardere attitude is.
JA OKE LEUK GENOEG!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef BttD het volgende:
[..]
De hoeveelheid dates die ik gehad heb in m'n leven zijn op een hand te tellen, vrind. Met vrienden uitgaan doe ik al zo vaak dat het gewoon saai wordt. Dus ga mij niet vertellen dat ik beter kan gaan rukken want ik weet inmiddels door en door hoe dat gaat...
Oh, dat doen jullie al. Dankje!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:
[..]
Prima begin
Ik ben nu echt weg uit deze gevangenis
Tot later, heaumeaux
@Waris3: Veel succes bij het vinden van een vriendin![]()
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
Niet bedelenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:17 schreef Waris3 het volgende:
maar als een vrouw of meisje nog even iets liefs wil zeggen is dat altijd welkom.![]()
Aight, ik ben nu veel rustiger geworden. Nogmaals dikke duimen omhoog naar iedereen die me geholpen heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef Skankingrudi het volgende:
Gozer, je moet echt gewoon chill doen hoor, je bent echt veel te opgefokt..
Zo wordt t natuurlijk nooit wat, weest volwassen, koel en gedraag je als een heer.
Okee, dat was ik nog effe vergeten.quote:
Wtf? Ik zeg toch dat ik juist rustig geworden ben?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef Skankingrudi het volgende:
heb jij pep op?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
....nou, het duurt niet lang meer en dan durf je weer staand te plassen! Chapeau!
Houd je van verlegen mannen met pruillipjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan ook geen mannen krijgen.![]()
Bij deze is je probleem opgelost lieverdquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan ook geen mannen krijgen.![]()
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor alle mensen die zeggen: stel je niet aan, je bent pas 16 enz. 16 is een leeftijd waarop dat soort dingen juist het kutste aanvoelen omdat mensen binnen je directe omgeving wel verkering hebben. Er zijn er ook zat die dan nog geen verkering hebben, maar die vallen niet op. In je hoofd lijkt het net alsof iedereen een vriendin kan krijgen, behalve jij.
Daar zul je wel gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op latere leeftijd gaat iedereen om je heen samenwonen, trouwen, kinderen werpen. Tuurlijk is het op je 16e ook moeilijk, maar je hebt dan wel meer keuze. Relaties op die leeftijd duren over het algemeen niet lang, dus er keren ook steeds weer mensen terug op de relatiemarkt.
Nu je het noemt, dat 'spelen', kleine anekdotequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef L-IS het volgende:
kan niet slapen (heb het hele topic gelezen)
Waarom wil je zo stoer en mannelijk doen? Gewoon praatje maken en beetje spelen (weet niet hoe je dat goed verwoord, op goede momenten aanraken) en jezelf zijn.
echt, hoe je nu over komt
Het gaat er niet om wat je bent, het gaat erom wat je denkt dat je bent. Volgens mij wel toepasselijk voor de TSquote:Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef BttD het volgende:
[..]
Lees het gewoon eens door en werk eerst en vooral eerst aan je houding/zelfvertrouwen/zelfbeeld dat je naar buiten projecteert
Gewoon ervaring, daarom gewoon beetje lopen kutten met de dame in kwestie.. ze begint te lachen en weet ik veel allemaal meer en je hebt een mooie avond en misschien laters meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom het zo is, waarom het lijkt te werken. Ik vond het heel apart dat hij dat dus noemde terwijl ik zoiets had van WTF... hoe moet je dat nou weer weten, krijgen sommige mensen dat gewoon bij hun geboorte mee ofzo?
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef BttD het volgende:
[..]
Wijze woorden van BttD: Gedraag je zo min mogelijk als een kneus en dan komt het in orde![]()
![]()
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk jequote:Op vrijdag 17 november 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Zegt iemand een aap met nickname "David Deangelo" op handen draagt, maar nog wel op z'n 24e maagd is. Blijkbaar doe je zelf echt wat fout, weet je blijkbaar "de oplossingen" maar doe je er niets mee. Maar geef je wel adviezen aan mensen.![]()
Ik wil, ik wil, ik wil..... je wilt nogal wat he!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het zou moeten. Hoe lang ben ik er nu mee bezig denk je
Het is niet dat je van de ene op de andere dag een vette casanova bent ofzo... En dat hoeft ook niet
Wel weet ik nu wat ik al die tijd fout gedaan heb... nu vooruit kijken en het beter doen!! Bij mij zit het probleem onder andere in het gevoel voor humor. De hele tijd grappig zijn kan ik gewoon niet... zoiets moet je gewoon leren.
Alles op zijn tijd he!!![]()
Sjah ik weet het niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gozer als je zo door gaat ben je over een maand weer depressief. Laat die DDA zitten want wat je allemaal lult is zo slap als ik weet niet wat. De hele tijd grappig zijn? Je denkt dat een vrouw een man wilt die de hele tijd grappig is? Verder draait een hele hoop natuurlijk WEL om uiterlijk. Sterker nog de hele wereld draait om uiterlijk. Maar dat geeft nietwant je kan natuurlijk altijd compenseren met je karakter. Maar dat doe je niet door die boekjes te lezen, maar door vertrouwen in jezelf te krijgen.
Verder ga gewoon naar de sportschool TS. Je wordt er zelfverzekerd van en op je 21 kijkt iedereen je na
quote:
Dus je bekent bij deze dat je er immer nog geforceerd mee bezig bentquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Sjah ik weet het niet meer hoor. Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.
Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was
Wanneer ben ik nou eens aan de beurt
Ik geloof ook in mannen met humor. Ik geloof daarentegen niet dat humor aan te leren isquote:Edit: Ik geloof trouwens wel in dat grappig zijn (humor hebben). Ik heb dat van nature niet, dus ik zal daar eens een keer aan moeten gaan werken... Ik zie het toch vaak zat in m'n omgeving, de mannetjes met humor scoren de meeste vrouwtjes hoor. Ik sta nog steeds beteuterd aan de kant te kijken bij wijze van spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootst mogelijke onzin. Uiterlijk is waar je ook als man als eerste op beoordeeld wordt.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef BttD het volgende:
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.
Oh jawel.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte) lichaam heb.
Tja, dat DDA gedoe werkt prima hequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef BttD het volgende:
Sjah ik weet het niet meer hoor. Gisteren is mijn date niet doorgegaan dus vis ik weer achter het net.
Ik had nu eindelijk eens de goede hoop dat dit wat zou kunnen worden (in ieder geval een leuke date met misschien wel meer). Ik moet toegeven dat ik wel een beetje teleurgesteld was
Wanneer ben ik nou eens aan de beurt
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Blijf daar vooral op afgaan en alles komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |