meestal komt t er onder uitquote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Geef ze een paar breezers, neem er zelf ook een biertje bij, lul gezellig om je heen en kijken waar het uitkomt
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.quote:Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.quote:Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.quote:Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.quote:Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Graag gedaan.quote:Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Je houding die je nu laat zien, heb je die ook bij meisjes, dat je jezelf laat over komen dat je God op je knieen dankt dat je dezelfde lucht mag inademen als een meid?
Want ik kan je zeggen, dat vinden ze niet aantrekkelijk. Hoe oud ben je?
Dat is toch niet zo vreemd als je 16 bent?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Gastwaarom wil je perse NU een vriendin ?
Als je die zo graag NU wilt ga je maar naar de hoeren ofzo, alles op zijn tijd.
Of je moet morgen op school eens een beetje gaan rondlopen, beetje oogcontact maken en lachen
Ik weet het niet... Het is nu ongeveer twee keer voorgekomen, het is heel naar. Ik bedoel het wel goed, maar het lijkt alsof het verkeerd aankomt.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:04 schreef Roa het volgende:
Je wilt te graag. En waarom zou je in hemelsnaam iets onaardigs zeggen tegen een meisje zonder aanleiding? Dan 'raak je vertrouwd' met een meisje, en dan verpest je dat weer?
Maar hoe krijg ik meer zelfvertrouwen? Ik durf nooit niks...quote:En als je ervan overtuigd blijft dat meisjes je niet aantrekkelijk vinden, dan vinden ze dat ook vast niet. Je kan ieder meisje versieren (betekend niet dat je het ook moet doen..).
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Gastwaarom wil je perse NU een vriendin ?
Als je die zo graag NU wilt ga je maar naar de hoeren ofzo, alles op zijn tijd.
Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lijk je verder op Balkenende?
Ja, dat kan, maar zoals ik al zei, mensen gaan niet vaak met mij om en ik ben ook verlegen. Kijk, een keer "Hoi" zeggen tegen een meisje dat ik verder niet bijzonder aantrekkelijk vind ofzo kan nog wel, maar echte vriendschap...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef klc12 het volgende:
Ik denk dat je de eerste stap moet zetten. Als een meisje weet dat je geïnteresseerd in haar bent, dan vinden vaak veel meisjes jou ook leuk.
Zelf ben ik ook vrij verlegen, maar toch kan ik heel goed met meisjes omgaan. Ik heb zelf ook geen vriendin omdat ik het op dit moment niet wil en ik zet de stap ook niet als ik iemand leuk vind, hoewel de jongens wel de stap moeten zetten denk ik zelf. Wat je moet doen is gewoon een aantal goede vriendinnen krijgen die je echt ziet als een goede vriendin en niet JOUW vriendin. Als je goed met meisjes om kan gaan, verdwijnt je verlegenheid zelf. Ik spreek uit ervaring ^^
Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef Billie29 het volgende:
Zoek een andere hobby. En stel je niet zo aan. De wereld is op zich wel wreed, maar dat heeft niks te maken met jouw maagdelijkheid. En als je hier al gek en labiel van wordt, ga je het nog lastig krijgen met het leven en ook met krijgen van een vriendin.
Dat hoop/geloof ik zeker, maar dan moet het eerst wel goed komen toch?quote:Als je een beetje normaal opdroogt kan je hier later om lachen.
hmmm ja je moet daar denk ik een beetje inrollen, gewoon meisjes leren kennen dan hopelijk zitten er dan leuken tussen waarmee je een keer een film kan kijken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft mensen, ik zei toch serieuze reacties... Ik wil graag dat jullie me helpen.
Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten... Want ik heb echt geen contact met meisjes, ze vinden mij raar/eng/dat soort shit. En op internet kan je wel fijn praten, maar dat is toch iets anders dan lichamelijk dichtbij iemand zijn...
Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef bersenka het volgende:
[..]
Heel makkelijk, ga met een paar vrienden naar een discotheek drink wat, en waarschijnlijk kennen die vrienden wel weer meisjes waar je dan mee gaat praat en na een tijdje probeert te zoenen.
Of heb je het puur over het krijgen van iemand voor een langere tijd? of gewoon voor een keer?
Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt nog nooit helemaal niks niet gehad en anderen wel, hoe kan dat dan?
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef Billie29 het volgende:
[..]
Hoe dat kan? Misschien ben je lelijk? Misschien ben je gewoon te kinderlijk voor je leeftijd, in ieder geval wel veels te onzeker om aantrekkelijk over te komen. Misschien wil je veels te graag, ook niet bevorderlijk.
Misschien is dat wel het verschil tussen jou en andere 16-jarige pubers: zij stellen minder eisen, willen gewoon een beetje buitenspelen en niet meteen de liefde van hun leven binnenhalenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nee, naar een discotheek gaan om een of andere br33z4h te playen kan ik zo ook wel, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat zeker de eerste keer zoenen/verkering (en bijbehorende sex) echt iets moet zijn met een bijzonder iemand, die ik goed ken en heel lief vind. Als jullie dat kinderachtig vinden, dan fuck jullie.
Plaats eens een foto danquote:Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Er dus niet zo sneu overdreven mee bezig zijn, en gewoon 'leven'. Het komt vanzelf joggie, maak je niet zo druk, neem een konijn om mee te knuffelen et voila.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:41 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja daar was ik nou wel achter, maar kun je me ook tips geven om dat te verhelpen?
Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ga werken !
Hierbij kom je in contact met verschillende mensen.
Op school zuigt want als ze je niet wilt ofzo word je gepwnd door je homeboys, op het werk kent niemand je
Twee dingen:quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
Ik had het meer over mijn onzekerheid/kinderlijkheid, maar goed... Kijk eens in mijn fobo... Ik ben de middelste op de derde foto...quote:
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) Gast, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit een vriendin en/of seks gehad, dus maak je verdomme niet zo druk op je 16e man!
2) Je geeft zelf PRECIES aan waarom het niet lukt. Je hebt een VEEL TE LAAG ZELFBEELD. Dat werkt niet bij vrouwen. Je moet juist proberen jezelf te zijn op een leuke manier, beetje arrogant als het nodig is, maar niet overdrijven.
Leer dat vooral en dan gaat het wel goed komen. Ik ben nu ook bezig met positieve veranderingen op dat gebied (HEEL veel eigenlijk, en het werpt nu al vruchten af... vanavond een date, dus dat is mooi. Alleen mijn leven hangt er niet (meer) vanaf. Op dit moment heb ik zoiets van rot maar mooi op met je liefde/relaties/neuken etc. Gewoon chillen met de meiden en dan gaat het vanzelf in orde komen. Ik denk dat ik op de goede weg ben, en jij kunt dat ook... zeker nu je nog maar 16 bent
Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, misschien hoef ik niet eens nu per se een vriendin, maar dan toch tenminste iemand met wie ik gezellig dingetjes kan doen en af en toe misschien een beetje knuffelen ofzo... Desnoods alleen iemand om mee te praten...
C1000 dan ?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb je suggesties? Nee ik ga niet bij de Albert Heijn werken.
Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
Ja, daar zeg je zo wat.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dit gaat er gebeuren als je een praat/knuffelvriendin vindt: Jij wordt verliefd en zij denkt dat je haar broertje bent. Jij wordt nog ongelukkiger als ze je afwijst en je zelfvertrouwen krijgt nog een deuk.
En je gaat mij niiet vertellen dat als je eenmaal 'vriendschappelijk' met een meisje aan het knuffelen bent je niet het liefst de kleren van haar lijf wilt scheuren![]()
Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgtquote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
C1000 dan ?
Of ga ... in een klerenwinkel soliciteren
Dan zie je pas veel lekkere wijven, en je bent verplicht met ze te praten want ze moeten immers hun maatje hebben !
Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreektquote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef thomzor het volgende:
[..]
Ja een nadeel is dat je dan vaak gelijk het stempel homo krijgt
Je moet trouwens gewoon beginnen met niet te zeggen dat je niet leuk genoeg bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar hoe doe ik dat dan? Ik kan wel "proberen" mezelf te zijn, maar als ik nou gewoon niet leuk genoeg ben...
Dan is het maar goed dat jij in de `lollerduizend` werkt he, nee grapjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mwoa dat ligt eraan, hoe je je kleed hoe je je haren hebt en hoe je spreekt
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat is de hele truuk. Ik ben van mezelf absoluut niet lelijk, ben erg sociaal maar toch kan ik (nog) geen vriendin krijgen... hoe komt dat? Je moet een bepaalde uitstraling hebben en in de posts die je hier neerzet komt naar voren dat je eigenlijk veel te negatief over jezelf denkt. Hier zijn wel een aantal goede technieken voor om het te verbeteren... Dingen waar ik nu ook mee bezig ben.
Als je echt geinteresseerd bent moet je maar eens kijken of je wat videomateriaal kunt vinden van David de Angelo. Ook al zijn zijn ideeen wat over the top en moet je hem niet zien als de godfather van het versieren, er zitten enorm goede tips bij om je zelfvertrouwen te verbeteren.
Een van de dingen waar je mee kunt beginnen (wat enorm goed werkte voor mij) is om jezelf in te beelden hoe je zou lopen als je succes had bij vrouwen, hoe zou je reageren, hoe zou je kijken, hoe zou je jezelf vinden... Probeer je in gedachten een beeld te vormen van de persoon die je over 5 jaar zou willen zijn (succesvol? rijk? status? uitstraling? succes met vrouwen?). Hoe zie je er dan uit en wat zou je doen.
Er zijn zo nog talloze andere dingen te noemen die ook helpen, maar je moet maar eens op zoek gaan naar wat materiaal hierover. Ik heb onlangs de seminar van DDA bekeken en er zitten onwijs goede tips in. Dit is vast wel te vinden op een illegale zoeksite/Napster/KaZaA/<weet ik veel wat tegenwoordig populaire P2P proggie's zijn>. Tenslotte kun je nog kijken op www.doubleyourdating.com voor meer tips en advies. Hier kun je de materialen ook bestellen, maar misschien is dat niet nodig. Het boek Double your Dating is ook wel online te vinden. Het is een schat van waardevolle tips. Zoals gezegd: het is GEEN bijbel, maar een goede stap voorwaarts. Voor mij heeft het al enorm geholpen.
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt![]()
--
Hmm, een probleem was wel dat ik op de goede weg dacht te zijn, maar ineens wilden de dames niet meer.(Dit was op internet.)
Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af :p maar toen ik serieus begon te worden met een meisje, verloor ik het ineens allemaal. Hoe verklaren jullie dit falen op kritieke momenten? Heeft dat te maken met de hierboven beschreven dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |