abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43622666
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef BttD het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballen ). Dumpte jij haar? Verloor je interesse?

Wees even specifieker
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43622716
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
  donderdag 16 november 2006 @ 22:18:57 #53
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43622758
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
Een ding weet ik wel... Als iets niet werkt, op naar de volgende... klinkt stom maar je moet zo snel mogelijk met een schone lei beginnen en NOOIT te lang blijven hangen... Als je iets verkeerd gezegd hebt, so be it... Iemand anders zal dat misschien weer WEL interpreteren als grappig of semi-grappig bedoeld... Als het echt geen succes oplevert dan moet je dat veranderen (de opmerking schrappen, of uitvinden waarom mensen afknappen op die opmerking of je gedrag)...

Dat laatste is ook wel een goede manier... Als je geen succes hebt navragen waarom het betreffende meisje niet in je geinteresseerd is, zo kom je in ieder geval (ongeveer) te weten wat je fout gedaan hebt...
Internetjosti!
pi_43622871
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.

Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_43622917
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?
Als je meer foto's wilt zien, kijk dan eens op Banana Online, en dan Foto's en Plaatjes... de foto's zijn allemaal van twee jaar oud, maar je moet me gewoon denken met langer haar en een iets vollere snor.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43622991
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef nozem het volgende:
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.

Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.

Zijn er geen meisjes die gewoon vallen op mijn type (schattig cq verlegen)?
pi_43623054
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:

Nee.

Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:30:23 #58
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623130
quote:

[..]

Dat image moet je veranderen. Ik ben/was ook schattig en verlegen... helemaal kan ik het niet wegkrijgen, maar er is iets in mij dat een stuk brutaler/meer careless is geworden... Je moet juist een hogere waarde projecteren tegenover een vrouw.

Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts... Sit back and enjoy the ride, my friend .

Ik begin nu pas te leren hoe het werkelijk in elkaar steekt en wat ik moet doen... Gun jezelf de tijd!! Dit gaat niet in een dag!

Edit: Oh ja de reactie kwam van Nozem... heeft mij ook al een paar keer goed op m'n plaats gezet.. waarvoor serieus dank!!
Internetjosti!
pi_43623171
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Waris3 het volgende:
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?
Ja, daarom moet je je doelgroep wat bijstellen. Meisjes van 18+ hebben doorgaans geen interesse in maagdelijke jochies van 16
pi_43623227
quote:

[..]

Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:

[..]

Nee.

pi_43623272
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:

[..]

Nee.

Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???
Leer mij vrouwen begrijpen en ik zal je met alles wat ik heb belonen...
pi_43623295
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:30 schreef BttD het volgende:
Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts...
Whehehe leugenaar!

En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
  donderdag 16 november 2006 @ 22:38:29 #63
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623344
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe leugenaar!

En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Wrong vandaag ben ik weer eens in mijn element
Internetjosti!
pi_43623351
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Uiteindelijk wil iedere vrouw een klootzak
pi_43623365
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
[..]

...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?
pi_43623432
quote:

[..]

Ze kunnen je best leuk vinden maar van 'schattig' worden ze niet warm... tenzij je een puppy bent.
pi_43623442
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef BttD het volgende:

[..]

Wrong vandaag ben ik weer eens in mijn element
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping
  donderdag 16 november 2006 @ 22:41:34 #68
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623457
quote:

[..]

Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor

Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum ? nieuwe dimensies ??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.

So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.

Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared
Internetjosti!
pi_43623486
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef Waris3 het volgende:

[..]

...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin
pi_43623498
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe leugenaar!

Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet. )

En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten
  donderdag 16 november 2006 @ 22:42:57 #71
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623510
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping
Nog niet he, nog niet

We zullen zien Ik ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad ... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.

Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Internetjosti!
pi_43623514
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Allah u akbar
  donderdag 16 november 2006 @ 22:45:46 #73
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623579
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet. )

En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.

Ik ken ZAT voorbeelden in mijn omgeving waar ik me over verbaasde, maar wat nu volledig duidelijk is... Vrouwen vallen niet op uiterlijk en knappen er ook niet op af doorgaans. Een enkele uitzondering daargelaten natuurlijk.

Wat uiterlijk is voor mannen is persoonlijkheid voor vrouwen.

[/zwart-wit mode]
Internetjosti!
pi_43623587
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef BttD het volgende:

[..]

Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor

Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum ? nieuwe dimensies ??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.

So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.

Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin
HEB IK NIET
pi_43623614
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef oldschoolf00l het volgende:
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Islamitische wijsgeer, mijn dank is groot. Hamdulilah. (Of mogen christenhonden dat niet zeggen? )
pi_43623617
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken.
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
quote:
Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is.
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
pi_43623683
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Nog niet he, nog niet

We zullen zien Ik ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad ... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.

Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Sit back and enjoy the ride, my friend
pi_43623688
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
[..]

Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte ) lichaam heb.
pi_43623694
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:49:27 #80
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623706
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:50:57 #81
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623736
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
Integendeel Dit zal er alleen maar voor zorgen dat je niks bereikt
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:51:36 #82
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623758
tvp
Internetjosti!
pi_43623768
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.
Niet als je een penisbezitter bent nee
quote:
HEB IK NIET
Nee, daarom vroeg ik ook wat je zoekt
pi_43623851
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte ) lichaam heb.
Zo werkt dat dus niet. Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
  donderdag 16 november 2006 @ 22:54:07 #85
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623856
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Niet als je een penisbezitter bent nee
Er zijn genoeg vrouwen met een kunst penis om ze van het nodige vermaak te voorzien

What about them?

Mijn werkdag zit erop en ik moet naar huis. Zeer interessant topic
Internetjosti!
pi_43623863
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik vind zo veel mannen aardig, maar voel me slechts tot weinigen aangetrokken
  donderdag 16 november 2006 @ 22:54:41 #87
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43623879
Neem een extra krantenwijk, spaar voor een realdoll en oefen daar mee.

Internet-tijdperk, niemand durft tegenwoordig iemand nog aan te spreken en worden erg onzeker
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43623929
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef BttD het volgende:

[..]
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik
  donderdag 16 november 2006 @ 22:55:52 #89
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43623936
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sit back and enjoy the ride, my friend
Dat doe ik nu dus ook Wacht maar af!
Internetjosti!
pi_43623981
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef McNasty het volgende:
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:57:10 #91
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624001
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik
Maar als hij de juiste dingen weet te zeggen/raken, dan val je waarschijnlijk toch als een blok voor de tuinman

Nou ik moet je gelijk geven in het opzicht dat uiterlijk misschien voor een heel klein deel meespeelt... Het hoort toch een klein beetje bij de eerste indruk die je van iemand krijgt. Neemt niet weg dat het gewoon een feit is dat OERLELIJKE gasten ook prima aan een vriendin kunnen komen
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:00:29 #92
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624125
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet .

Gewoon lol hebben met die meiden en dan komt de rest vanzelf

Zei hij stoer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetjosti!
  donderdag 16 november 2006 @ 23:00:58 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43624145
Hoe moeilijk ook, laat je zelfbeeld even voor wat het is, doe eens raar, ontwikkel je eigen persoonlijkheid die NIET afhankelijk is van wensen van anderen. Doe een beetje laid back, praat gewoon eens casual met meiden en bijvoorbeeld mensen die je niet kent, kijk rond en kijk vooral naar de dingen waarvan je zelf WEL het idee hebt dat je er goed in bent of wat je leuk vindt.

Kijk wat je wel en niet zint, probeer eens een andere manier van benadering, kijk wat mensen wel en niet leuk vinden, leer van jezelf.

En vrouwen, tjah, je treft vanzelf wel doel, is het niet meteen dan vast wel later, with interest...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 november 2006 @ 23:01:18 #94
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43624158
Iemand anders mag mijn geblaat overnemen

Ik ga naar huis Heb het hier wel weer gezien
Internetjosti!
pi_43624168
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef McNasty het volgende:

[..]

Zo werkt dat dus niet. Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
Daar zeg je wat... Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:02:23 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43624196
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.
Go with the flow
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_43624201
Wat moet je nou met een relatie dude, koop een opblaaspop en enjoy the freedom
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43624216
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef BttD het volgende:
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet .
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezig
pi_43624272
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Daar zeg je wat... Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouw
  donderdag 16 november 2006 @ 23:04:20 #100
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43624277
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch! Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.

Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...
Lees dit eens door:

http://www.fastseduction.com/mailbag/

Niet te letterlijk nemen, maar de gedachte erachter klopt wel, mijns inziens
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')