Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef BttD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat verliezen? Werd je gedumpt? Werd je gezien als maatje/broertje (= hetzelfde als gedumpt worden, moet je HEEL hard voor wegrennen. Zulke vrouwen wil ik niets meer mee te maken hebben ook..Het bestaan van een friendzone zuigt gigantische negerballen). Dumpte jij haar? Verloor je interesse?
Wees even specifieker
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af![]()
Een ding weet ik wel... Als iets niet werkt, op naar de volgende... klinkt stom maar je moet zo snel mogelijk met een schone lei beginnen en NOOIT te lang blijven hangen... Als je iets verkeerd gezegd hebt, so be it... Iemand anders zal dat misschien weer WEL interpreteren als grappig of semi-grappig bedoeld... Als het echt geen succes oplevert dan moet je dat veranderen (de opmerking schrappen, of uitvinden waarom mensen afknappen op die opmerking of je gedrag)...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar wel met oudere en meer ervaren meisjes. Dan is de kans ook wel klein dat ze happen. De lat wat lager leggen dus.
Ik kan weinig van je foto maken, niet erg duidelijk
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef nozem het volgende:
Volgens mij zou TS al dolblij zijn als ie een keer het broertje mag zijn. Afgaande op zijn posts.
Nog even wachten jongen, je mag nog jaaaaaren het broertje zijn.
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
Zijn er geen meisjes die gewoon vallen op mijn type (schattig cq verlegen)?
Dat image moet je veranderen. Ik ben/was ook schattig en verlegen... helemaal kan ik het niet wegkrijgen, maar er is iets in mij dat een stuk brutaler/meer careless is geworden... Je moet juist een hogere waarde projecteren tegenover een vrouw.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.
Ja, daarom moet je je doelgroep wat bijstellen. Meisjes van 18+ hebben doorgaans geen interesse in maagdelijke jochies van 16quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Waris3 het volgende:
Maar het is toch juist de bedoeling dat ze wél happen?![]()
Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagtquote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dit vind ik gewoon niet leuk, sorry.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef McNasty het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn wel meisjes die zeggen dat ze daar op vallen.
Whehehe leugenaar!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:30 schreef BttD het volgende:
Maar daar komt nog bij dat jij nog EEUWEN de tijd hebt. Kijk, ik moet me inmiddels lichtelijk zorgen maken over de situatie. Maar ik doe het juist niet, ik probeer veel relaxter te blijven anders kom je alleen maar needy over en dat werkt precies averechts...
Wrongquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe leugenaar!
En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Uiteindelijk wil iedere vrouw een klootzakquote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Huh? Ze zeggen dat ze erop vallen maar dat is niet waar???![]()
Leer mij vrouwen begrijpen en ik zal je met alles wat ik heb belonen...
...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vast wel, maar in het algemeen waarderen de meeste meisjes het toch wel als de man het initiatief neemt en jaagt
[..]
![]()
Ze kunnen je best leuk vinden maar van 'schattig' worden ze niet warm... tenzij je een puppy bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef BttD het volgende:
[..]
Wrongvandaag ben ik weer eens in mijn element
Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humorquote:Op donderdag 16 november 2006 22:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendinquote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef Waris3 het volgende:
[..]
...Als jij dat zegt geloof ik het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze dat arrogant of bot vinden... Ik weet wel dat het niet zo is (lees het ook net in DDA's tips), maar het zit als het ware in m'n hoofd vast... Kan een slimme vrouw me niet eens door elkaar schudden en me van mijn rare ideeën afhelpen?![]()
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe leugenaar!
En TS: ik heb je foto's bekeken. Je ziet er uit als een gemiddelde tiener, dus je uiterlijk lijkt me niet het probleem. Wel moet je even iets aan je monobrauw doen
Nog niet he, nog nietquote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou Waris misschien heb je hier iets aan Een succesformule om vrouwen te benaderen?
Het heeft Bttd iig niet verder geholpen met zijn ontknaping![]()
Een ding nog dan: VERGEET dat hele uiterlijk. Je kunt eruit zien als een vuilnisman die geboren is uit een incestgezin met puisten, kaal zijn en 100 kilo wegen... Doet er niet toe... het gaat erom dat je persoonlijkheid goed zit... en je verzorging natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken. Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is. Bovendien, dat kan toch niet de HELE reden zijn waarom meisjes me nooit zien staan, de rest van m'n lichaam is heus niet verkeerd. (Nee ook die niet.)
En bedankt voor jullie tips over zelfvertrouwen enzo, daar ga ik echt wat aan doen, zodat ik voortaan ook serieus tegen meisjes kan praten![]()
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef BttD het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: Jep, vrouwen vallen hier doorgaans niet op. Slechts een enkeling zal dat misschien prachtig vinden, maar 99,9% van de vrouwen valt voor de semi-stoere, tikkeltje arrogante, goedlachse, leidinggevende goedzak met een speels gevoel voor humor
Vraag 2: Vrouwen proberen te begrijpen is hetzelfde als proberen te begrijpen wat er zich aan het einde van het heelal bevindt (een muur? leegte? een ander universum? nieuwe dimensies
![]()
??). Kan niet. Wat je wel kunt proberen te begrijpen is hoe je aantrekkingskracht kunt uitoefenen op vrouwen. Dat kun je LEREN.
So get off your fat ass en zoek dingen op Internet van David de Angelo... ook al lees je maar zijn boek, dan ben je al een aardig eind.
Het werkt precies andersom als wat je waarschijnlijk zou verwachten, dus be prepared![]()
HEB IK NIETquote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zoek je een moeder of een gelijkwaardige vriendin![]()
Islamitische wijsgeer, mijn dank is groot.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef oldschoolf00l het volgende:
NL vrouwen zeggen wel dat ze emancipatie en al die shit willen, gelijkwaardigheid enzo.
Maar als t op daten en relaties aangaat willen die kutjes gewoon dat de man t initiatief neemt hoor.
Al die chickies willen toch 's nachts kunnen uithuilen bij de grote beer.
Een sterke vrouw is puur een facade. Allemaal willen ze een dikke knuffel. En een beurt. Besef dit en kijk door ze heen.
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Waris3 het volgende:
Ik ga mijn uiterlijk niet veranderen om meisjes aan te trekken.
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aansprekenquote:Als ze alleen daarom niet met me willen is dat een bewijs dat dat meisje niet serieus genoeg/niet mijn niveau is.
Sit back and enjoy the ride, my friendquote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Nog niet he, nog niet
We zullen zienIk ben er nog maar twee maanden mee bezig, dus nog niet genoeg tijd gehad
... Het gaat ook niet van de ene dag op de andere.
Maar lees dat topic maar even door en lees ff door mijn negatieve reacties heen, die komen voort uit lichte depressies die ik soms wel eens heb. daar moet ik ook vanaf zien te geraken...
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfectequote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tips wilde om aantrekkelijker te zijn voor het andere geslacht?
[..]
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Xennia het volgende:
Wat een onzin. Als je mensen tegenkomt bij het uitgaan, is je eerste indruk toch een uiterlijk en uitstraling die je wel of niet aanspreken
Integendeelquote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?![]()
Niet als je een penisbezitter bent neequote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt en ik ga die shit zeker gebruiken.![]()
Maar pruillipje + knipperoogjes werkt dus echt niet (meer)?![]()
Nee, daarom vroeg ik ook wat je zoektquote:HEB IK NIET![]()
Zo werkt dat dus niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte) lichaam heb.
Er zijn genoeg vrouwen met een kunst penis om ze van het nodige vermaak te voorzienquote:Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als je een penisbezitter bent nee
Ik vind zo veel mannen aardig, maar voel me slechts tot weinigen aangetrokkenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, als een meisje mij al aardig vindt, gaat ze echt niet ineens verkering weigeren omdat ik een unibrow aan mijn (verder perfecte) lichaam heb.
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ikquote:
Dat doe ik nu dus ookquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sit back and enjoy the ride, my friend
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef McNasty het volgende:
Dit is best wel een bier&chips topic eigenlijk.
Maar als hij de juiste dingen weet te zeggen/raken, dan val je waarschijnlijk toch als een blok voor de tuinmanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Echt niet alleen uitstraling hoor. Als hij een tuinbroek draagt, een bochel in zijn rug heeft en een pukkel met haar erin pas ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internetjosti!
Daar zeg je wat...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef McNasty het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet.Of waardeer jij een harige lip (of oksel/benen/etc.) bij een meisje soms wel?
Go with the flowquote:Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Maar ik moet wel zeggen, dat ik toen ik dit topic startte, was ik best wel verdrietig/depri, en nu is mijn zelfvertrouwen-cq-ironische-humor-meter weer bijna helemaal vol. En dat is dankzij jullie. Dikke duimen omhoog.![]()
Hoe harder je dat roept, hoe minder ik je geloof. Je bent er behoorlijk geforceerd mee bezigquote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef BttD het volgende:
Deze tuinman met bochel gaat vanavond weer eens op een date, maar het interesseert me gewoon niet.
Volgens mij wel, maar misschien komt dat omdat ik mezelf als het universum beschouwquote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...Maar een unibrow is toch niet per definitie een universeel onaantrekkelijk iets?
Lees dit eens door:quote:Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is 't precies!!! 't Was wel grammaticaal fout, maar toch!Normaal ben ik heel stoer, maar met meisjes ben ik zo... onderdanig... alsof ik ze niet waard ben, ofzo. Het komt waarschijnlijk van mijn overdreven verlegenheid.
Ik ben 16, maar graag geen reacties zoals hierboven, in de trant van "Je hebt nog je hele leven voor je, je hebt nog alle tijd bla bla bla...", want daar heb ik niks aan... ik wil nu een vriendinnetje... Iedereen heeft het al geprobeerd, en ik niet... Waarom niet? Mag ik dat niet? Dat is toch niet mogelijk, zo wreed is de wereld toch niet (toch?)... Dan moet het dus aan mij liggen, dat ik iets fout doe... Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn verlegenheid, want ik word er onderhand gek van...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |