Jah dat is uiteraard ook belangrijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
en dan er nog in geloven ook
goedemorgen
Graag inhoudelijke reacties, dit domme geleuter heb ik geen moer aan...quote:
correct!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt dus een negatief zelfbeeld.
[..]
Als je op die manier met mensen omgaat ben je inderdaad een zak hooi.
[..]
Dat kan, de eerste stap zetten is altijd lastig.
[..]
Uit bovenstaande lees ik eigenlijk dat je dat niet wilt, je houdt zelf de boot af als men wel interesse toont.
[..]
De enige die je kan helpen dat ben je zelf. Leer eerst jezelf waarderen, dan volgt daarna de rest wel.
[..]
Graag gedaan.
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef BttD het volgende:
[..]
Mjah, wellicht heb je gelijk. Dan moet ik die shit maar laten varen. Nogmaals: Ik weet dus niet wat me nu dan te doen staat.
Maar wat is nu het beste. Ik heb 2 opties:
1) Er regelmatig mee bezig zijn. Vrouwen komen namelijk niet vanzelf naar me toe, en ik zal echt een leukere persoonlijkheid moeten hebben dan nu om eens iets voor elkaar te krijgen.
2) Afwachten tot er eindelijk eens iets gebeurt en misschien wel NOOIT aan een vriendin komen omdat je dus alleen maar af zit te wachten.
Hoe moeilijk moet het toch in fucking godsnaam zijn? Jij nog een goede tip?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen. Proberen van jezelf te gaan houden. Vrouwen is echt niet alles. Wat ik heb gedaan waar ik me goed door voel was me verdiepen in het boeddhisme. Ben er over gaan lezen op internet en het is een hele goede manier om de wereld vanuit een mooi perspectief te gaan zien.
Ik heb geen problemen met het krijgen van een vriendinnetje, maar ben vaak net zo depressief en ongelukkig als jij bent, sterker nog ik ga ervoor naar een psycholoog.
Al die tijd die je spendeert in het vropuwen versieren kan je ook in jezelf steken
Nogmaals mn tip over krachttraining is een hele goede om je zelfvertrouwen op te krikken
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien draag je gare schoenen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
Je bent al verder gekomen dan ik Zelfs op het internet vinden meisjes me niet leukquote:Op donderdag 16 november 2006 22:15 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste paar dagen had ik best wel sjans met meisjes op FOK!. En ik had ook één heel lief iemand ontmoet, die me allerlei tips kon geven enzo. Maar toen begon ik met een ander meisje (op MSN) een beetje serieus te worden, en toen gebeurde er kennelijk iets verkeerds, want nu praten ze allebei niet meer tegen me. Ik zie totaal niet in wat ik fout heb gedaan. Ik heb alleen maar goed bedoelde dingen gezegd... Dit soort shit doet me een beetje geloven dat ik gewoon geen succes kan hebben met meisjes, ook al weet ik(?) beter...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets imponeerd meisjes zodat je je fallus in hun pruim kan stoppen
En wat gebeurd er dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Schoenen waar iedereen mee loopt bedoel je?
Echt als inwoner van Maastricht kan ik zeggen dat Maastrichtenaren beter eens een dagje in Amsterdam kunnen rondlopen
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbersquote:
Maastricht = een en al gabbers, of zogenaamde populaire baasjes..quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zie je iig dan je niet zo'n oorbel moet dragen. Overigens zat ik gister met maastrichtse gabbers![]()
![]()
in de bus
![]()
Dat zijn inderdaad gare schoenenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij durftquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
Bovendien, ik was tot ongeveer vandaag juist heel zelfverzekerd, kijk maar in m'n fobo, ik flirt wat af
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Liewec het volgende:
[..]
dan zeg je "Kom op zeg, die dingen zijn boudlelijk. Maakt niet uit hoor, ik koop ook wel eens verkeerde dingen. Neem nou deze sokken." Als ze dan nog steeds iets heeft van "Nou, ik vind het een kutopmerking."... RUN FOR THE HILLS. Niets ergers dan vrouwen zonder humor of zelfspot. Wat moet je er mee. Wees blij dat je nu weet dat het een zeikwijf is, scheelt een paar weken.
Idd als ik op het podium sta met men gitaar dan komen ze allemaal naar je toe rennen van wow wat goed en wat gaaf. En als k uitga dan is er niemand die gewoon een gesprek begintquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Dat kan best kloppen, maar wat is macht precies?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.quote:Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef L-IS het volgende:
haha benn et thuis en kutbezopen maar pc stond nog aan, heb het verkloot bij 5 lekkerlijke wijfen maar da's nog altijd beter dan geen
kutzondag, kutdrank.. snapte de hint gewon niet gvd
Stond met 2 vriendinnen (van elkaar) beetje te ouwehoeren, toen kwamen er nog een paar dames aan die interesse in me hadden. Ik "koos" de lekkerste uit maar ik maakte volgens kameraden een of andere kutopmerkingquote:Op zondag 19 november 2006 21:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
haha ja dat klinkt herkenbaar. Als je veel gezopen heb dan kan je 't je niks meer schelen.
Veel vrouwen krijgen dan z'nattitude. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |