Ik train een dameshockeyteamquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Rnej het volgende:
idd.. echt niet normaal af en toe
snowboardleraar worden werkt ook best leuk![]()
Meisjes willen een stoere vent en geen kneus zoals jij. Neem een assertiviteitscursus. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:58 schreef Waris3 het volgende:
Meisjes vinden mij niet aantrekkelijk.
Verder heb ik de neiging om altijd als ik net vertrouwd met een meisje ben, iets heel onaardigs te zeggen waardoor ze me niet meer aardig vindt.Ik vind mezelf nu echt een heel erge zak.
Ook ben ik te verlegen om tegen lieve meisjes te praten en heb ik nog nooit in mijn leven een vriendin gehad.![]()
Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten. Waarom hebben anderen dat wel en ik niet?![]()
Wie kan mij helpen?
Serieuze reacties graag want ik ben niet echt in een lollige bui.
Edited to add: Als jullie me geen tips kunnen geven is een lieve vrouw/meisje om tegenaan te praten cq uithuilen ook goed.![]()
Jeej.. Dat is dus precies wat ik fout doe..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef BttD het volgende:
[..]
Wat ik noemde was nog maar het topje van de ijsberg. Als je goed zoekt is er een heleboel te vinden (gratis of semi-gratis).
Belangrijkste is dat je veel losser wordt. Je moet je niet gedragen alsof je iets van een meid wil, je moet je gedragen alsof zij zich ten opzichte van jou moet bewijzen. Dat vinden vrouwen knettertje aantrekkelijk...
Aantrekkingskracht zit hem in het tegenovergestelde van wat je zou denken... Dat klinkt stom, maar moet echt zo zijn. Ik heb het nu zelf ook al een paar maal uit mogen proberen, en het begint erop te lijken dat het inderdaad gewoon waar is. Ik sta nog steeds perplex.
En: JE KUNT MEER DAN JE DENKT... als je er maar in blijft geloven.... TJAKKAAA![]()
1. Mwahh.. Gaat..quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:19 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. De grootste bullshit die er is, is dat vrouwen op persoonlijkheid vallen, of hoe je bent.
Vrouwen vallen op de volgende zaken:
1. Uiterlijk
2. Zelfvertrouwen
3. Geld
4. Macht
5. Vlotte babbel
6. Humor
7. Iets artistieks ( bijv. kunstzinnig, muzikaal )
Persoonlijkheid gaat pas in een veel later stadium een rol spelen.....![]()
Uhh.. Maak ik me druk dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef Rnej het volgende:
dude, je bent 18 ? .... maak je niet zo druk
bij mij duurde t tot mijn 20e .. boeieee
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Steephh het volgende:
[..]
Uhh.. Maak ik me druk dan?
De laatste tijd doe ik dat JUIST minder..![]()
Heh.. tsjaah.. Ja... Het is meer.. dat ik meer zelfvertrouwens heb en ook nog krijg.. Daarom.. Maar ik zit niet meer zo in mijn hoofd van 'ik wil een vriendin..'.. Ik wacht nu gewoon totdat ik een leuk en aardig meisje tegenkom waar ik meer voor ga voelen..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
check die fucking lijst boven mijn post dan? ... maargoed, ik zal t wel verkeerd interpreteren...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
Kijk, de man begrijpt het.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een vriendin krijg je niet, een vriendin neem je. Liefst nog heel wreed en hard en ook nog anaal, want dat vinden ze eigenlijk ontzettend lekker.
ik zal 't je maar bekennen: eigenlijk ben ik een islamitische homo. Een islamietje dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Welke diepere achterliggende gedachte zit er acher je anale fixatie?
ja maar borat heeft geen monobrauwquote:Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hij's degene die op Borat lijkt.
En Borat doet het wel goed bij de vrouwen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ja maar borat heeft geen monobrauw![]()
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...quote:
Gastquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heeft die dude links eigenlijk al weleens een vriendin gehad? Zo ja, dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken...
Ja, echt wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
Kijk serieus eens goed naar hemquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef BttD het volgende:
[..]
GastDat zijn JUIST de lui die altijd vriendinnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |