De op is al bijna antiek zolang is ie al niet meer veranderdquote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
fuckers, sta ik nog steeds neit met mijn avatar in de OP
En het leven is al zo zwaar.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef VaderJacob het volgende:
Lekker gedaan Beer, nu moet ik weer een TVP plaatsen![]()
Agh gossie, zal ik een leuk liedje voor je spelenquote:
Is weer eens wat anders dan hersenloos raggen in drop Cquote:Op donderdag 16 november 2006 17:48 schreef Desensitized het volgende:
Nee, dat kan ook alleen maar als je [zo] gay bent
Doe maar niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh gossie, zal ik een leuk liedje voor je spelen![]()
Haha, doen we ook niet de hele dag hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan hersenloos raggen in drop C
quote:Iemand ervaring met Pickfactory.com?
Heb daar plectrums met bandlogo besteld... volgens de F.A.Q. op de site duurt het maximaal 2 weken, maar heb nu 4 weken later nog niks gehoord of gezien. Het geld is uiteraard wel afgeschreven.
Heb ze inmiddels wel al een mail gestuurd maar daar heb ik nog niks op gehoord.
heey mischien kan ik wel heel goed gitarenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Sorry
Maar wat ik doen? Eerlijk zijn
Wie weet. Laat eens horenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey mischien kan ik wel heel goed gitaren![]()
Zolang het geen metal is, kan ik daarmee levenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:08 schreef ibaneX het volgende:
misschien speelt ie wel vader jakob voor je
Metal.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Zolang het geen metal is, kan ik daarmee leven![]()
![]()
Wel verdorie!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef VaderJacob het volgende:
Lekker gedaan Beer, nu moet ik weer een TVP plaatsen![]()
Ja als ik me toneport hebquote:Op donderdag 16 november 2006 18:07 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Wie weet. Laat eens horen
Sample dumpquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef punkjunk het volgende:
Oeh, morge optrden voor de eerste keer in me leven![]()
Nog niet echt zenuwachtig![]()
Vandaag alle opbouw gedaan, we hebben een nieuwe multy kabel, spots en wat nieuwe 3plug kabels.
Dankzij mijn door-ge-dram is er nu ook een monitor set![]()
Heeft iemand nog tips om staand te spelen? Normaal speel ik altijd zittend maar merkte gistere dat staand best moeilijk is om de accoorden goed te pakken![]()
Ja opzich gaat het wel hoor, maar staand lukt het pakken van de accoorden wel nét ff wat beter. En natuurlijk heb ik meer ervaring met zittend spelenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:46 schreef VaderJacob het volgende:
Of je gitaar heel hoog hangen!
Ziet er alleen niet uit, maar het werkt wel.
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef punkjunk het volgende:
Oeh, morge optrden voor de eerste keer in me leven![]()
Nog niet echt zenuwachtig![]()
Vandaag alle opbouw gedaan, we hebben een nieuwe multy kabel, spots en wat nieuwe 3plug kabels.
Dankzij mijn door-ge-dram is er nu ook een monitor set![]()
Heeft iemand nog tips om staand te spelen? Normaal speel ik altijd zittend maar merkte gistere dat staand best moeilijk is om de accoorden goed te pakken
Een speeded up versie van Sweet Jane (lou reed). En ik soleer nog een stukjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]!
Idd je gitaar wat hoger hangensucces
![]()
Welke nummers gaan jullie spelen (er van uitgaande dat het covers zijn) ?
Als je er met je vingers net niet bij kan gewoon de hals wat omghoog trekken dat je gitaar wat schuiner staat, dat werkt over het algemeen welquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja opzich gaat het wel hoor, maar staand lukt het pakken van de accoorden wel nét ff wat beter. En natuurlijk heb ik meer ervaring met zittend spelen.
Maar is dacht: misschien heeft iemand nog tips behalve hoog hangen. Hij hangt ongeveer halver wege, das nog net te doen voor mij
.
Maar misschien of ik em voor me buik moet houden, meer naar links, rechts, of iets anders waar ik niet zo snel op zou komen![]()
kijk, daar had ik nou nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 16 november 2006 18:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als je er met je vingers net niet bij kan gewoon de hals wat omghoog trekken dat je gitaar wat schuiner staat, dat werkt over het algemeen wel![]()
Voor alsnog nietquote:Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Sample dump![]()
Alleen nu nog samples opnemen...
Is er een verplicht kwaliteitsnivo?
Jullie kunnen ook gewoon een 'intiem' concert geven, en dan op krukjes gaan zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
kijk, daar had ik nou nog niet aan gedacht![]()
he, dat nummer is van de heer hendrix, speeltie ook op woodstock! villa nova junction geloof ikquote:Op donderdag 16 november 2006 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Terugvind-shred-homopost.
http://www.youtube.com/watch?v=f1VjwciFLAg
Haha, ik snap het welquote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Desensitized het volgende:
Niks hoger hangen. Dat zuigt. Normaal of lekker laag [lekker laag is voor mij normaal]
En zodra je moet, moet je, en pak je ze ook [want je wil het niet voor de rest verkloten].
Snap je wat ik bedoel?
marshall mgquote:Op donderdag 16 november 2006 17:52 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Haha, doen we ook niet de hele dag hoorDoe het graag, maar niet constant, en al helemaal niet hersenloos
meer dynamiek met mic, maar geen garantie voor beter (duidelijker hoorbaar) geluid.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, ik snap het wel. Weet iemand of je een mooier geluid krijgt als je een mic voor je box hangt of via de line out speelt?
onze stekkers hebben allemaal zon klipje op de mic, ook op de nieuwe stage box.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef ibaneX het volgende:
of de stekker flikkert uit je mic weg solo
STFUquote:
want?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef Desensitized het volgende:
[..]
En voor je box hangen dat ding!
NEEEEE, jullie gaan van dat prachtige nummer toch geen metalproject maken he?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:51 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een speeded up versie van Sweet Jane (lou reed). En ik soleer nog een stukje![]()
Metalquote:Op donderdag 16 november 2006 21:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
NEEEEE, jullie gaan van dat prachtige nummer toch geen metalproject maken he?
Nummer is top! Vooral die liveversie, met die 2 gitaren in het begin, ubergeeeeill!!!!!
ja, die is ook heel vet.. die heb ik als myspace liedjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Metal![]()
Kom op man, die live versie van lou reed is echt hét voorbeeld van een nummer verneuken. De originele versie van Velvet Underground, díé is vet!
Nee, ik denk dat je onze versie beter punk rock'n roll kan noemen, hij is sneller, korter, wat grauwer door brug humbucker, maar ik speel er wel een solo in.
de multi-effects waren op?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo en nu morgen de hele dag gitaren![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
de multi-effects waren op?
is dat wat dat GLX? zijn goed geprijsd geloof ik? maar heb ze nog nooit gehoord. Lijken wel erg op bepaalde bosseffectjes. Laat ff horen hoe ze bevallen, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo en nu morgen de hele dag gitaren![]()
![]()
Het zijn eigenlijk klonen van de boss pedaaltjes is me verteld en kwalitatief gewoon er goed. Stevige metale behuizing waar je op kan springen, heb tot nu toe alleen nog de distortion een beetje geprobeert maar die klonk al erg lekkerquote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef Neidropje het volgende:
[..]
is dat wat dat GLX? zijn goed geprijsd geloof ik? maar heb ze nog nooit gehoord. Lijken wel erg op bepaalde bosseffectjes. Laat ff horen hoe ze bevallen, ben wel benieuwd!
je koopt een hele zooi zonder er op te spelen?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk klonen van de boss pedaaltjes is me verteld en kwalitatief gewoon er goed. Stevige metale behuizing waar je op kan springen, heb tot nu toe alleen nog de distortion een beetje geprobeert maar die klonk al erg lekkermaar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Verder zien de chorus pedaaltjes en de Delay er goed uit en hebben ze beiden een stereo output.
En dat voor maar 37 euro per stuk![]()
Maar morgen maar eens eerst testen of het allemaal wel zo goed klinkt
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je koopt een hele zooi zonder er op te spelen?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
!
Gitaarleraar van VaderJacob ff wat effecten afhandig gemaakt om voor een weekje te testenEn dan ff kijken welke ik wil
Ik zal ze een beetje omschrijven als iemand in een specifiek pedaal geinteresseerd is, maar ik blijf erbij dat het een persoonlijke mening is of je een geluid mooi vind of niet, je moet maar net het geluid hebben dat jij zoekt, als dat toevallig uit een plastice behringer pedaaltje van 15 euro komt is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:21 schreef Desensitized het volgende:
Wat ik ervan begrijp, Boss kloontjes. Goed spul, klinkt primaaaa en goed degelijk [metalen behuizing].
INFOOO!!!!
Als Martijn nu eens even per pedaal een mooi reviewtje schrijft
Nee, ik vind de versie van Velvet Underground puur en simpel, heel zweverig en vrolijk. Met al die solo's in die live versie van Lou Reed is het nummer zo zwaar en bombastisch geworden imho. Zowiezo vind ik een nummer met zooooooooooooon lange intro al irritant.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
ja, die is ook heel vet.. die heb ik als myspace liedje![]()
maar daar ben ik het niet mee eens. Die live versie is zeker geen verkrachting (voor gitaristen zeker niet) Of jij moet een andere live versie in gedachten hebben.
Omdat het oplichters zijn, daar bij Feedback...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom hebben ze de toneport opeens 20-30 euro duurder gemaakt bij feedback![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Omdat het oplichters zijn, daar bij Feedback...![]()
Hatebreed - This Is Nowquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef jehovaguerilla het volgende:
wie heeft er nog toffe licks?
Hmm een alternatief vooor beringermeuk (wel 2X zo duur)quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk klonen van de boss pedaaltjes, en dat voor maar 37 euro per stuk![]()
thanx Gquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:48 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hatebreed - This Is Now![]()
Eh, en op het gehoor hé! Is mij zelfs gelukt met deze.
Hint: Drop Cquote:
quote:
Check de OP, gooi even die sample dump in de op.txtquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi
MET DE LOGIN ERBIJquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Check de OP, gooi even die sample dump in de op.txt![]()
die ruis moet je learn mode ofzo aan zetten, of iets dat daarop lijkt. bij de noise gate.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, ja hoor. Heb alle mogelijke ingangen al geprobeerd. Wat gebruik je nu? Op het forum van Native Instruments lees ik veel over preamps enzo, maar daar heb ik de ballen verstand van.
Nah lijkt me niet; ik deed het eerst ook gewoon met een soundblastertje van 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, ja hoor. Heb alle mogelijke ingangen al geprobeerd. Wat gebruik je nu? Op het forum van Native Instruments lees ik veel over preamps enzo, maar daar heb ik de ballen verstand van.
Oja, ik heb een crappy onboard geluidkaart. Misschien wordt het verholpen door een echte kaart.
Mja, oefenen om betere muziek te gaan maken jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:05 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw
Verdorie, volgens mij moet ik nog meer gaan oefenen....
Btw opgenomen met een Japanse Fender Stratocaster over een cleane Fender Devillequote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
http://zooi.guitarist.nl/I'll%20Be%20Allright.mp3
Een idee, het is nog niet af, maar toch
Daar komt niet het geluid uit wat je zoektquote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet maar net het geluid hebben dat jij zoekt, als dat toevallig uit een plastice behringer pedaaltje van 15 euro komt is dat natuurlijk mooi meegenomen![]()
Leuk. I - V - IV - Iquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
Ik vind dat je liedje anders best wat meer pit kan gebruikenquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, oefenen om betere muziek te gaan maken ja
Klinkt leuk, heel liefelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
Leuk deuntje! ook goed om een zanglijn overheen te leggen!quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
beetje gayquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
samenvatting: ielewielewiele podoempatssj (10x)quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
zal ik hier ook even het orthrelm filmpje spammen
http://www.millionraces.com/orthrelm.htm
Sunshine of your lovequote:Op zaterdag 18 november 2006 15:43 schreef Maaark het volgende:
Ahh net lekker zitten meespelen met Disraeli Gears van Cream... ik kende Cream nauwelijks, 'tis echt heerlijk
Vooral om mee te spelen![]()
Die kende ik al hé... Brant Bjork ftw!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Sunshine of your love.
Check ook de versie van Brant Bjork & The Bros, die is ook erg vet.
Stickie?? www.stick.comquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Maaark het volgende:
[..]
Die kende ik al hé... Brant Bjork ftw!
Lekker Brant Bjork aan, stikkie erbij![]()
haha, niet moeders mooiste, dat ding...quote:
aaaaaaaaah tegekke ceedee! (zie onderschrift boven mn avatar) : Tales of brave Ulysses! geweldig nummer! Hoezo LSD?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:43 schreef Maaark het volgende:
Ahh net lekker zitten meespelen met Disraeli Gears van Cream... ik kende Cream nauwelijks, 'tis echt heerlijk
Vooral om mee te spelen![]()
Met die PRS heb ik geen ervaring maar ik weer wel dat de ibanezzen in die prijsklasse gewoon goeie gitaren zijn, lekker snel, ligt spelend, humbuckers und zoquote:Op zondag 19 november 2006 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een elektrische gitaar van rond de 500 EUR excl. versterker en zooi. Ik hou van het geluid van humbuckers en heb altijd een zwak gehad voor PRS gitaren, en ik vroeg me af of de Koreaanse SE lijn van PRS wat is.
Fokkers met ervaring?
Heb ik ook geprobeerd, Ibanez, en ben het ermee eens dat ze goeie prijs/kwaliteit verhouding doen. Maar ik vind hun modellen... mja, ik zal het gewoon zeggen: lelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met die PRS heb ik geen ervaring maar ik weer wel dat de ibanezzen in die prijsklasse gewoon goeie gitaren zijn, lekker snel, ligt spelend, humbuckers und zo
Zie edit in mijn post erbovenquote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, Ibanez, en ben het ermee eens dat ze goeie prijs/kwaliteit verhouding doen. Maar ik vind hun modellen... mja, ik zal het gewoon zeggen: lelijk.
Smaak he
In die prijsklasse waar je in zoekt kan je sowieso een goeie gitaar vinden dat moet het probleem niet zijnquote:Op zondag 19 november 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben qua electrisch nog niet zo gevorderd dat ik hele goeie kwaliteit van kwaliteit kan onderscheiden (kom van acoustisch), maar loont het om voor een goedkoper tweedehands "echt" merk te gaan, of om voor een nieuwe te kiezen uit de budgetlijnen van de grote merken?
Of slaat deze vraag als een tang op een varken en is dat steeds verschillend?
Dat ben ik idd met je eens.......... 500 euro is genoeg voor een degelijke gitaar, maar net te weinig voor een hele goede. Mijn advies zou zijn dat je nog even doorspaart!quote:Op zondag 19 november 2006 04:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met 500 zit je imo net in de dode hoek. Goeie kwaliteit, maar geen topkwaliteit mogelijk. Niks mis mee, overigens.
haha inderdaad!quote:
Goedkope fender denk ik (zo een japanner ofzo), maar beter nog een ibanezquote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha inderdaad!![]()
En, ik hou eind deze maand ongeveer 500 euro overDus dan ga ik eens kijken voor een nieuwe gitaar, en misschien dus geen LC. Maar je hebt ook Fenders die (net boven) die prijsklasse zitten. Kan ik beter een goedkope Fender of beter een duurdere Squier kopen?
![]()
Ik heb al een Ibanez (GIO serie), maar ik wil nu wel 'es een Fender model, mits 'ie lekker speelt natuurlijk. Ik speelde laatst een Squier, die hals was wel 2x zo dik als me Ibanez, dat speelde niet bepaald lekkerquote:Op zondag 19 november 2006 11:53 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Goedkope fender denk ik (zo een japanner ofzo), maar beter nog een ibanez![]()
Ja dat gevoel ik ken ikquote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb al een Ibanez (GIO serie), maar ik wil nu wel 'es een Fender model, mits 'ie lekker speelt natuurlijk. Ik speelde laatst een Squier, die hals was wel 2x zo dik als me Ibanez, dat speelde niet bepaald lekker.
Zo snel mogelijk ga ik 'es wat gitaar winkels af om verliefd te worden. Maar ik wil wel graag weten waar ik het beste naar op zoek kan gaan.
Haha, ik "schrok" er echt van omdat ik die Tele's er zooo super uit vind zien en vind klinken. Dus nu maar hopen dat de hals van een Fender Tele beter speelt als een Squier Strat.quote:Op zondag 19 november 2006 11:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dat gevoel ik ken ikHeb zelf een Ibanez en hij speelt gewoon erg soepel en snel door de dunne hals en de snaren die erg kort op de frets zitten.
Speel nu bas en mijn leraar heeft een ibanez bas, speelt ook erg lekker dus ik ga maar weer eens sparen!
Heb verder geen Fender of squier dus kan ook niet echt helpen eigenlijk![]()
Als je Guitar Pro 3 of hoger hebt heb ik er een stuk of 3 voor je.quote:Op zondag 19 november 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
ik zoek nog goede tabs voor Dire Straits - Private Investigations. Iemand?
Heb vaak al moeite met enkele gitaarpartijen. Met dit ding speel je er meteen twee [althans, dat kan]. Fokking hell.quote:
En terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, hij kan zo in de Wehkamp
Ik persoonlijk de Jazzmasters mooier
Mja, de vorm is ook niet echt ideaal om eventjes mee op de bank te zitten.quote:Op zondag 19 november 2006 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Moet wel zeggen dat ik weinig op mijn Jazzmaster speel, ik pak veel sneller mijn strat of tele (gewenning, ben ik bang, vertrouwd qua klank en bespeelbaarheid...)
Geen last van, wel wat lang, maar perfect in balans!quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, de vorm is ook niet echt ideaal om eventjes mee op de bank te zitten.
Toch vind ik de klank wel erg mooi!!
Nee, had ik em maar liggen... maar even sparen...quote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef Desensitized het volgende:
Die Leo kan wel spelen!!
Iemand die DVD liggen?
Was die niet al een keer voorbijgekomen? Of had ik em zelf gekeken...quote:
En heeft humorquote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef Desensitized het volgende:
Die Leo kan wel spelen!!
Iemand die DVD liggen?
'Live' is erg aan te raden, die gast loopt echt continue te geinen, dat ie nog tijd heeft om goed te spelen...quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
En heeft humor
Die afgezaagde doorgetrapte 10-string
BB King!!quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef mr.wolv het volgende:
eej mense noem eens een paar blues gitariste met lekkere solo's en gitaar geweld er in danke
okeej mooi dankequote:Op zondag 19 november 2006 17:55 schreef Desensitized het volgende:
[..]
BB King!!
Chuck Berry!!Johnny B Goode
![]()
Stevie Ray Vaughan, Gary Moorequote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
okeej mooi dankegelijk even wat van opzoeken
iemand anders nog suggesties probeer me collectie even uit tebreiden (lees: beginnen)
SRV en Rory Gallagher zijn wel mijn favo van de blues rock.quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef mr.wolv het volgende:
eej mense noem eens een paar blues gitariste met lekkere solo's en gitaar geweld er in danke
Hoiquote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef Maaark het volgende:
[..]
die foto van dr met gitaar op je fotoboek
![]()
je hebt het goed voor elkaar!
behalve die poster van franz ferdinand![]()
Ja ik zat al te kijken, hij leek van zeer veraf een beetje op mijn Furch maar die is dus zeker zwaar superieurquote:Op zondag 19 november 2006 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Als je eens wist dat die gitaar aan de muur daar een Stagg is![]()
Woordquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leng tch'e is ook wel tof.
dat zei ik hem ook alquote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef Maaark het volgende:
[..]
behalve die poster van franz ferdinand![]()
en jij rijdt sinds kort paardquote:
zingen en gitaarspelenquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef allsystemshalt het volgende:
*Reden daartoe is eigenlijk dat ik veel in bands heb gespeeld en de zangers waren altijd de zwakste schakel.. dwz ze hielden te vaak op zonder reden of communicatie en kwamen erg vaak te laat of helemaal nietdus dan maar zelf gaan zingen ik ben teminste wel op tijd
![]()
Ik speel al een eh kleine 18 jaar gitaar dus ik weet wel een beetje waar ik m'n vingers moet neerzettenquote:Op zondag 19 november 2006 22:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zingen en gitaarspelenik heb al moeite met niet constant kijken waar ik me vingers neerpoot
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar vanquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/ding-30
Welk nummer is ditkan er echt niet op komen
Dat betwijfel ik toch heel ergquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en jij rijdt sinds kort paard![]()
Alleen weet je het nog niet![]()
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar van![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OZnyYhtBwno
quote:Op zondag 19 november 2006 23:22 schreef -Beer- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will not mention Dean in this topic.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
thnxquote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar van![]()
Ja er zijn heel veel uitvoeringen vanquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )
Ja, het origineel. Daarom zeg ik dat G3 daar een vette uitvoering van heeft, en niet dat het van G3 isquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ergens heb ik eht gevoel dat het niet aan jou ligtquote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef Maaark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.
Ja, die flap heeft het geluid van die solo's eruit gehaaldquote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef Maaark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.
Laten we dat maa rniet doenquote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Niets wat een schaar niet kan fixen
Bofkontquote:Op maandag 20 november 2006 03:42 schreef Maaark het volgende:
Ik kan niet slapen, en moet om 7 uur eruit
Derk zal hem vast ook wel leuk kunnen spelen (hij zit ook in een Zappa tributeband)quote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel uitvoeringen van
Gibson Flying Vquote:Op maandag 20 november 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Het is ietwat donker + camouflage, maar is dat een Gibson Flying V?
Nee sorry, ik dacht die op de achtergrond te zien ivm een zwarte puntige plank, maar het is een donkerblauwe gitaar met een zwarte plank ernaastquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Gibson Flying V![]()
Waar zie je die?
Ik heb NIET meer geslapen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
BofkontIk heb ook hele tijd wakker gelegen en moest er om 6.20 al uit, en ik moet nou zo naar mijn bus toe lopen
![]()
minideluxe is dat niet zown 15 watt buizenversterker?quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef puNxje het volgende:
Een vriend van mij speelde eerst slechter als mij, maar nu begin ik bang van hem te worden. Hij is in de afgelopen tijd zo goed geworden. Dus ik vroeg hem, hoe doe je dat?
Het antwoordt was gitaarscales. Alleen ik heb geen idee wat "Gitaarscales" zijn. Ik heb al op Ultimateguitar.com gezocht, ook wat gevonden. Maar ik snap er niks van.
ik heb btw men Fender minideluxe versterkertje. tis een klein dingentje maar hij is geweldig![]()
http://www.music123.com/F(...)red-Amp-i56015.music Deze is hetquote:Op maandag 20 november 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
minideluxe is dat niet zown 15 watt buizenversterker?
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggenquote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik dacht die op de achtergrond te zien ivm een zwarte puntige plank, maar het is een donkerblauwe gitaar met een zwarte plank ernaast![]()
![]()
![]()
TFT scherm he
Die heeft fraubitch uiteraard braaf ontvoerd voordat jij kon kijkenquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggen![]()
Klein maar fijn...quote:Op maandag 20 november 2006 13:21 schreef puNxje het volgende:
[..]
http://www.music123.com/F(...)red-Amp-i56015.music Deze is het![]()
Roep ik ook altijd, maar neuuuhhhhquote:
Ja, maar vriendinnen zijn geen gitaren, hè?quote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar neuuuhhhh![]()
Nee. Dan had ik er nu ook 7 vriendinnen gehad...quote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar vriendinnen zijn geen gitaren, hè?![]()
Die stemmingswisselingen zijn een reden om meerdere gitaren te hebben, niet om meerdere vriendinnen te hebben...quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef Desensitized het volgende:
Heb er aan één wel genoeg. Dat is met gitaren wel anders.
Alhoewel, die stemmingswisselingen...
quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat is zo'n ESP Explorer toch lekker!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |-----2-----3-----4-----3-----2-2-----2-----3------5/4---5/4---5/4---| |-0-1---0-1---0-1---0-1---0-1-----0-1---0-1---0-0--3/2-0-3/2-0-3/2---| |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |-------------------------------------------------------------4------| |-------------------------------------------------------------4------| |-----2-----3-----4-----3-----2-2-----2-----3-----4-----3-----2------| |-0-1---0-1---0-1---0-1---0-1-----0-1---0-1---0-1---0-1---0-1--------| |
quote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[Ze speelt sinds kort ook gitaar]
en jij rijdt sinds kort paard![]()
Alleen weet je het nog niet![]()
hij speelde zelfs bij zappa in de bandquote:Op maandag 20 november 2006 08:07 schreef SNArky het volgende:
[..]
Derk zal hem vast ook wel leuk kunnen spelen (hij zit ook in een Zappa tributeband)
haha , dat zie je niet elke dagquote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
ZOMG!!!!!!!
Super Mario op een 11 snarige bas
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.quote:
WTF?!quote:Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hij speelde zelfs bij zappa in de band
Damn, ik ben groen van jaloezie!quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.![]()
Zonder te spelen,,, Master of Puppets???quote:Op maandag 20 november 2006 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al de hele middag aan het spelen, krijg er geen genoeg van![]()
Hele album is trouwensom te spelen
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Wp7S7SI0flQquote:
Wij, ik en mn vrienden, waren zo ongeveer het enige publiek. Hele zaal was leeg.quote:Op maandag 20 november 2006 18:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, ik ben groen van jaloezie!
Ja, lekker, nu ben ik met soul/funk bezigquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal vast een andere derk zijnmaar hijs is wel bizar goed
hoe gaat het met je les ?
Ja ook goed, nu met zappa bezig dan, en solo's improviseren, maar dat valt soms toch tegenquote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, lekker, nu ben ik met soul/funk bezig.
En bij jou?
Ik ga a.s zaterdag naar El Guapo Stuntteam.. Is dat wat? Heb een paar nummers van ze, die zijn wel goed!quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.![]()
Ja zeker gave band.quote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik ga a.s zaterdag naar El Guapo Stuntteam.. Is dat wat? Heb een paar nummers van ze, die zijn wel goed!
quote:Op maandag 20 november 2006 20:30 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja zeker gave band.![]()
Ik heb overigens een drumstok van ze gevangen.![]()
![]()
Metallicaquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef -Beer- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let ook op de houtsnippers die er half aanhangen die wijzen op intens gebruik.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:50 schreef mberg86 het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor'n überfoute kerel in je usericon?
Een worstelhomoquote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja nou.. wie is het dan?
Ja maar niet in zo'n strakke onderbroek. dan mag hetquote:
dan nog, hij speelt geen gitaar. *ontopic hint*quote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar niet in zo'n strakke onderbroek. dan mag het![]()
Heey jullie wouden het weten, moet je mij niet van ontopicheid beschuldigenquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan nog, hij speelt geen gitaar. *ontopic hint*
Die zal geen houtsplinters hebben daar lars ullrich met kunststof stokken drumtquote:
ONTOPIC!!!quote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey jullie wouden het weten, moet je mij niet van ontopicheid beschuldigen!
Ja nu post je weer oftopic verdommequote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:47 schreef Svyatagor het volgende:
klinkt als een gitaar van weinig
Tsk.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:35 schreef Jorikjet het volgende:
ohhhhh wat hou ik toch van de muziek van jeff buckley........
Nee hij luisterde op het moment dat hij die foto nam naar Blackenedquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Die zal geen houtsplinters hebben daar lars ullrich met kunststof stokken drumt
moest ff bijdehand doen!
Had jij niet al een G310? Of loop ik nu te kutten op de vroege ochtend?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef Desensitized het volgende:
De onderste helft van Lars zijn stokken is zelfs van aluminium.
En sneller dan in de planning stond krijg koop ik vandaag een Epiphone SG G400![]()
Nein, een Epi SG Special [zwart], geen G310. Gewoon 2 potmeters, schakelaar en 2 humbuckers. Geen slagplaat enzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Had jij niet al een G310? Of loop ik nu te kutten op de vroege ochtend?![]()
It's nice, I like!
[afbeelding]
Niet helemaal. Als ik op Special zoek krijg ik de goede, als ik op G310 zoek niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:37 schreef TeleluvR het volgende:
G310=Special?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:54 schreef TeleluvR het volgende:
Weer wat geleerd!
Goede keus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:57 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ja ik ookDie andere is ook wel vet.
Ik voel een SG collectie aankomen... GAS![]()
Maar dat is een originele Gibson. Nog geilerquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:57 schreef DivineJester het volgende:
Hee, ik heb deze:
[afbeelding]
SG special faded, maar dan met crescent moon inlays
ooooooh shitquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef TeleluvR het volgende:
Gibson is echt niet geiler dan een Epiphone... Een goedgebouwde epiphone is echt veel 'interessanter' dan een standaard Gibson...
Goedgebouwde gibsons daarentegen!
[afbeelding]
P90's zijn heilig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:05 schreef Desensitized het volgende:
Alleen dan weer jammer van die P90's...
Mooie koffer. Wil er ook een bouwen.
Dit weekend een band gezien met een tele met p90'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |