onze stekkers hebben allemaal zon klipje op de mic, ook op de nieuwe stage box.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef ibaneX het volgende:
of de stekker flikkert uit je mic weg solo
STFUquote:
want?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef Desensitized het volgende:
[..]
En voor je box hangen dat ding!
NEEEEE, jullie gaan van dat prachtige nummer toch geen metalproject maken he?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:51 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een speeded up versie van Sweet Jane (lou reed). En ik soleer nog een stukje![]()
Metalquote:Op donderdag 16 november 2006 21:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
NEEEEE, jullie gaan van dat prachtige nummer toch geen metalproject maken he?
Nummer is top! Vooral die liveversie, met die 2 gitaren in het begin, ubergeeeeill!!!!!
ja, die is ook heel vet.. die heb ik als myspace liedjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Metal![]()
Kom op man, die live versie van lou reed is echt hét voorbeeld van een nummer verneuken. De originele versie van Velvet Underground, díé is vet!
Nee, ik denk dat je onze versie beter punk rock'n roll kan noemen, hij is sneller, korter, wat grauwer door brug humbucker, maar ik speel er wel een solo in.
de multi-effects waren op?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo en nu morgen de hele dag gitaren![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
de multi-effects waren op?
is dat wat dat GLX? zijn goed geprijsd geloof ik? maar heb ze nog nooit gehoord. Lijken wel erg op bepaalde bosseffectjes. Laat ff horen hoe ze bevallen, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo en nu morgen de hele dag gitaren![]()
![]()
Het zijn eigenlijk klonen van de boss pedaaltjes is me verteld en kwalitatief gewoon er goed. Stevige metale behuizing waar je op kan springen, heb tot nu toe alleen nog de distortion een beetje geprobeert maar die klonk al erg lekkerquote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef Neidropje het volgende:
[..]
is dat wat dat GLX? zijn goed geprijsd geloof ik? maar heb ze nog nooit gehoord. Lijken wel erg op bepaalde bosseffectjes. Laat ff horen hoe ze bevallen, ben wel benieuwd!
je koopt een hele zooi zonder er op te spelen?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk klonen van de boss pedaaltjes is me verteld en kwalitatief gewoon er goed. Stevige metale behuizing waar je op kan springen, heb tot nu toe alleen nog de distortion een beetje geprobeert maar die klonk al erg lekkermaar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Verder zien de chorus pedaaltjes en de Delay er goed uit en hebben ze beiden een stereo output.
En dat voor maar 37 euro per stuk![]()
Maar morgen maar eens eerst testen of het allemaal wel zo goed klinkt
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je koopt een hele zooi zonder er op te spelen?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
!
Gitaarleraar van VaderJacob ff wat effecten afhandig gemaakt om voor een weekje te testenEn dan ff kijken welke ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |