De op is al bijna antiek zolang is ie al niet meer veranderdquote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
fuckers, sta ik nog steeds neit met mijn avatar in de OP
En het leven is al zo zwaar.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef VaderJacob het volgende:
Lekker gedaan Beer, nu moet ik weer een TVP plaatsen![]()
Agh gossie, zal ik een leuk liedje voor je spelenquote:
Is weer eens wat anders dan hersenloos raggen in drop Cquote:Op donderdag 16 november 2006 17:48 schreef Desensitized het volgende:
Nee, dat kan ook alleen maar als je [zo] gay bent
Doe maar niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh gossie, zal ik een leuk liedje voor je spelen![]()
Haha, doen we ook niet de hele dag hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan hersenloos raggen in drop C
quote:Iemand ervaring met Pickfactory.com?
Heb daar plectrums met bandlogo besteld... volgens de F.A.Q. op de site duurt het maximaal 2 weken, maar heb nu 4 weken later nog niks gehoord of gezien. Het geld is uiteraard wel afgeschreven.
Heb ze inmiddels wel al een mail gestuurd maar daar heb ik nog niks op gehoord.
heey mischien kan ik wel heel goed gitarenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Sorry
Maar wat ik doen? Eerlijk zijn
Wie weet. Laat eens horenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey mischien kan ik wel heel goed gitaren![]()
Zolang het geen metal is, kan ik daarmee levenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:08 schreef ibaneX het volgende:
misschien speelt ie wel vader jakob voor je
Metal.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Zolang het geen metal is, kan ik daarmee leven![]()
![]()
Wel verdorie!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef VaderJacob het volgende:
Lekker gedaan Beer, nu moet ik weer een TVP plaatsen![]()
Ja als ik me toneport hebquote:Op donderdag 16 november 2006 18:07 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Wie weet. Laat eens horen
Sample dumpquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef punkjunk het volgende:
Oeh, morge optrden voor de eerste keer in me leven![]()
Nog niet echt zenuwachtig![]()
Vandaag alle opbouw gedaan, we hebben een nieuwe multy kabel, spots en wat nieuwe 3plug kabels.
Dankzij mijn door-ge-dram is er nu ook een monitor set![]()
Heeft iemand nog tips om staand te spelen? Normaal speel ik altijd zittend maar merkte gistere dat staand best moeilijk is om de accoorden goed te pakken![]()
Ja opzich gaat het wel hoor, maar staand lukt het pakken van de accoorden wel nét ff wat beter. En natuurlijk heb ik meer ervaring met zittend spelenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:46 schreef VaderJacob het volgende:
Of je gitaar heel hoog hangen!
Ziet er alleen niet uit, maar het werkt wel.
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef punkjunk het volgende:
Oeh, morge optrden voor de eerste keer in me leven![]()
Nog niet echt zenuwachtig![]()
Vandaag alle opbouw gedaan, we hebben een nieuwe multy kabel, spots en wat nieuwe 3plug kabels.
Dankzij mijn door-ge-dram is er nu ook een monitor set![]()
Heeft iemand nog tips om staand te spelen? Normaal speel ik altijd zittend maar merkte gistere dat staand best moeilijk is om de accoorden goed te pakken
Een speeded up versie van Sweet Jane (lou reed). En ik soleer nog een stukjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]!
Idd je gitaar wat hoger hangensucces
![]()
Welke nummers gaan jullie spelen (er van uitgaande dat het covers zijn) ?
Als je er met je vingers net niet bij kan gewoon de hals wat omghoog trekken dat je gitaar wat schuiner staat, dat werkt over het algemeen welquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja opzich gaat het wel hoor, maar staand lukt het pakken van de accoorden wel nét ff wat beter. En natuurlijk heb ik meer ervaring met zittend spelen.
Maar is dacht: misschien heeft iemand nog tips behalve hoog hangen. Hij hangt ongeveer halver wege, das nog net te doen voor mij
.
Maar misschien of ik em voor me buik moet houden, meer naar links, rechts, of iets anders waar ik niet zo snel op zou komen![]()
kijk, daar had ik nou nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 16 november 2006 18:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als je er met je vingers net niet bij kan gewoon de hals wat omghoog trekken dat je gitaar wat schuiner staat, dat werkt over het algemeen wel![]()
Voor alsnog nietquote:Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Sample dump![]()
Alleen nu nog samples opnemen...
Is er een verplicht kwaliteitsnivo?
Jullie kunnen ook gewoon een 'intiem' concert geven, en dan op krukjes gaan zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
kijk, daar had ik nou nog niet aan gedacht![]()
he, dat nummer is van de heer hendrix, speeltie ook op woodstock! villa nova junction geloof ikquote:Op donderdag 16 november 2006 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Terugvind-shred-homopost.
http://www.youtube.com/watch?v=f1VjwciFLAg
Haha, ik snap het welquote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Desensitized het volgende:
Niks hoger hangen. Dat zuigt. Normaal of lekker laag [lekker laag is voor mij normaal]
En zodra je moet, moet je, en pak je ze ook [want je wil het niet voor de rest verkloten].
Snap je wat ik bedoel?
marshall mgquote:Op donderdag 16 november 2006 17:52 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Haha, doen we ook niet de hele dag hoorDoe het graag, maar niet constant, en al helemaal niet hersenloos
meer dynamiek met mic, maar geen garantie voor beter (duidelijker hoorbaar) geluid.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, ik snap het wel. Weet iemand of je een mooier geluid krijgt als je een mic voor je box hangt of via de line out speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |