Ja, die flap heeft het geluid van die solo's eruit gehaaldquote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef Maaark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.
Laten we dat maa rniet doenquote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Niets wat een schaar niet kan fixen
Bofkontquote:Op maandag 20 november 2006 03:42 schreef Maaark het volgende:
Ik kan niet slapen, en moet om 7 uur eruit
Derk zal hem vast ook wel leuk kunnen spelen (hij zit ook in een Zappa tributeband)quote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel uitvoeringen van
Gibson Flying Vquote:Op maandag 20 november 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Het is ietwat donker + camouflage, maar is dat een Gibson Flying V?
Nee sorry, ik dacht die op de achtergrond te zien ivm een zwarte puntige plank, maar het is een donkerblauwe gitaar met een zwarte plank ernaastquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Gibson Flying V![]()
Waar zie je die?
Ik heb NIET meer geslapen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
BofkontIk heb ook hele tijd wakker gelegen en moest er om 6.20 al uit, en ik moet nou zo naar mijn bus toe lopen
![]()
minideluxe is dat niet zown 15 watt buizenversterker?quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef puNxje het volgende:
Een vriend van mij speelde eerst slechter als mij, maar nu begin ik bang van hem te worden. Hij is in de afgelopen tijd zo goed geworden. Dus ik vroeg hem, hoe doe je dat?
Het antwoordt was gitaarscales. Alleen ik heb geen idee wat "Gitaarscales" zijn. Ik heb al op Ultimateguitar.com gezocht, ook wat gevonden. Maar ik snap er niks van.
ik heb btw men Fender minideluxe versterkertje. tis een klein dingentje maar hij is geweldig![]()
http://www.music123.com/F(...)red-Amp-i56015.music Deze is hetquote:Op maandag 20 november 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
minideluxe is dat niet zown 15 watt buizenversterker?
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggenquote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik dacht die op de achtergrond te zien ivm een zwarte puntige plank, maar het is een donkerblauwe gitaar met een zwarte plank ernaast![]()
![]()
![]()
TFT scherm he
Die heeft fraubitch uiteraard braaf ontvoerd voordat jij kon kijkenquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver ik al helemaal achter m'n versterker zoeken of ik niet toevallig nog een gibson had liggen![]()
Klein maar fijn...quote:Op maandag 20 november 2006 13:21 schreef puNxje het volgende:
[..]
http://www.music123.com/F(...)red-Amp-i56015.music Deze is het![]()
Roep ik ook altijd, maar neuuuhhhhquote:
Ja, maar vriendinnen zijn geen gitaren, hè?quote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar neuuuhhhh![]()
Nee. Dan had ik er nu ook 7 vriendinnen gehad...quote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar vriendinnen zijn geen gitaren, hè?![]()
Die stemmingswisselingen zijn een reden om meerdere gitaren te hebben, niet om meerdere vriendinnen te hebben...quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef Desensitized het volgende:
Heb er aan één wel genoeg. Dat is met gitaren wel anders.
Alhoewel, die stemmingswisselingen...
quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat is zo'n ESP Explorer toch lekker!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |-----2-----3-----4-----3-----2-2-----2-----3------5/4---5/4---5/4---| |-0-1---0-1---0-1---0-1---0-1-----0-1---0-1---0-0--3/2-0-3/2-0-3/2---| |--------------------------------------------------------------------| |--------------------------------------------------------------------| |-------------------------------------------------------------4------| |-------------------------------------------------------------4------| |-----2-----3-----4-----3-----2-2-----2-----3-----4-----3-----2------| |-0-1---0-1---0-1---0-1---0-1-----0-1---0-1---0-1---0-1---0-1--------| |
quote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[Ze speelt sinds kort ook gitaar]
en jij rijdt sinds kort paard![]()
Alleen weet je het nog niet![]()
hij speelde zelfs bij zappa in de bandquote:Op maandag 20 november 2006 08:07 schreef SNArky het volgende:
[..]
Derk zal hem vast ook wel leuk kunnen spelen (hij zit ook in een Zappa tributeband)
haha , dat zie je niet elke dagquote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
ZOMG!!!!!!!
Super Mario op een 11 snarige bas
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4780862276848396333
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.quote:
WTF?!quote:Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hij speelde zelfs bij zappa in de band
Damn, ik ben groen van jaloezie!quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.![]()
Zonder te spelen,,, Master of Puppets???quote:Op maandag 20 november 2006 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
[ code verwijderd ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al de hele middag aan het spelen, krijg er geen genoeg van![]()
Hele album is trouwensom te spelen
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Wp7S7SI0flQquote:
Wij, ik en mn vrienden, waren zo ongeveer het enige publiek. Hele zaal was leeg.quote:Op maandag 20 november 2006 18:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, ik ben groen van jaloezie!
Ja, lekker, nu ben ik met soul/funk bezigquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal vast een andere derk zijnmaar hijs is wel bizar goed
hoe gaat het met je les ?
Ja ook goed, nu met zappa bezig dan, en solo's improviseren, maar dat valt soms toch tegenquote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, lekker, nu ben ik met soul/funk bezig.
En bij jou?
Ik ga a.s zaterdag naar El Guapo Stuntteam.. Is dat wat? Heb een paar nummers van ze, die zijn wel goed!quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die lui heb ik live gezien een paar maanden geleden, in het voorprogramma van El Guapo Stuntteam.![]()
Ja zeker gave band.quote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik ga a.s zaterdag naar El Guapo Stuntteam.. Is dat wat? Heb een paar nummers van ze, die zijn wel goed!
quote:Op maandag 20 november 2006 20:30 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja zeker gave band.![]()
Ik heb overigens een drumstok van ze gevangen.![]()
![]()
Metallicaquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef -Beer- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let ook op de houtsnippers die er half aanhangen die wijzen op intens gebruik.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:50 schreef mberg86 het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor'n überfoute kerel in je usericon?
Een worstelhomoquote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja nou.. wie is het dan?
Ja maar niet in zo'n strakke onderbroek. dan mag hetquote:
dan nog, hij speelt geen gitaar. *ontopic hint*quote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar niet in zo'n strakke onderbroek. dan mag het![]()
Heey jullie wouden het weten, moet je mij niet van ontopicheid beschuldigenquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan nog, hij speelt geen gitaar. *ontopic hint*
Die zal geen houtsplinters hebben daar lars ullrich met kunststof stokken drumtquote:
ONTOPIC!!!quote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey jullie wouden het weten, moet je mij niet van ontopicheid beschuldigen!
Ja nu post je weer oftopic verdommequote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:47 schreef Svyatagor het volgende:
klinkt als een gitaar van weinig
Tsk.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:35 schreef Jorikjet het volgende:
ohhhhh wat hou ik toch van de muziek van jeff buckley........
Nee hij luisterde op het moment dat hij die foto nam naar Blackenedquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Die zal geen houtsplinters hebben daar lars ullrich met kunststof stokken drumt
moest ff bijdehand doen!
Had jij niet al een G310? Of loop ik nu te kutten op de vroege ochtend?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef Desensitized het volgende:
De onderste helft van Lars zijn stokken is zelfs van aluminium.
En sneller dan in de planning stond krijg koop ik vandaag een Epiphone SG G400![]()
Nein, een Epi SG Special [zwart], geen G310. Gewoon 2 potmeters, schakelaar en 2 humbuckers. Geen slagplaat enzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Had jij niet al een G310? Of loop ik nu te kutten op de vroege ochtend?![]()
It's nice, I like!
[afbeelding]
Niet helemaal. Als ik op Special zoek krijg ik de goede, als ik op G310 zoek niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:37 schreef TeleluvR het volgende:
G310=Special?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:54 schreef TeleluvR het volgende:
Weer wat geleerd!
Goede keus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:57 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ja ik ookDie andere is ook wel vet.
Ik voel een SG collectie aankomen... GAS![]()
Maar dat is een originele Gibson. Nog geilerquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:57 schreef DivineJester het volgende:
Hee, ik heb deze:
[afbeelding]
SG special faded, maar dan met crescent moon inlays
ooooooh shitquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef TeleluvR het volgende:
Gibson is echt niet geiler dan een Epiphone... Een goedgebouwde epiphone is echt veel 'interessanter' dan een standaard Gibson...
Goedgebouwde gibsons daarentegen!
[afbeelding]
P90's zijn heilig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:05 schreef Desensitized het volgende:
Alleen dan weer jammer van die P90's...
Mooie koffer. Wil er ook een bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |