Mja, oefenen om betere muziek te gaan maken jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:05 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw
Verdorie, volgens mij moet ik nog meer gaan oefenen....
Btw opgenomen met een Japanse Fender Stratocaster over een cleane Fender Devillequote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
http://zooi.guitarist.nl/I'll%20Be%20Allright.mp3
Een idee, het is nog niet af, maar toch
Daar komt niet het geluid uit wat je zoektquote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je moet maar net het geluid hebben dat jij zoekt, als dat toevallig uit een plastice behringer pedaaltje van 15 euro komt is dat natuurlijk mooi meegenomen![]()
Leuk. I - V - IV - Iquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
Ik vind dat je liedje anders best wat meer pit kan gebruikenquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, oefenen om betere muziek te gaan maken ja
Klinkt leuk, heel liefelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
Leuk deuntje! ook goed om een zanglijn overheen te leggen!quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
beetje gayquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo.
samenvatting: ielewielewiele podoempatssj (10x)quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
zal ik hier ook even het orthrelm filmpje spammen
http://www.millionraces.com/orthrelm.htm
Sunshine of your lovequote:Op zaterdag 18 november 2006 15:43 schreef Maaark het volgende:
Ahh net lekker zitten meespelen met Disraeli Gears van Cream... ik kende Cream nauwelijks, 'tis echt heerlijk
Vooral om mee te spelen![]()
Die kende ik al hé... Brant Bjork ftw!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Sunshine of your love.
Check ook de versie van Brant Bjork & The Bros, die is ook erg vet.
Stickie?? www.stick.comquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Maaark het volgende:
[..]
Die kende ik al hé... Brant Bjork ftw!
Lekker Brant Bjork aan, stikkie erbij![]()
haha, niet moeders mooiste, dat ding...quote:
aaaaaaaaah tegekke ceedee! (zie onderschrift boven mn avatar) : Tales of brave Ulysses! geweldig nummer! Hoezo LSD?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:43 schreef Maaark het volgende:
Ahh net lekker zitten meespelen met Disraeli Gears van Cream... ik kende Cream nauwelijks, 'tis echt heerlijk
Vooral om mee te spelen![]()
Met die PRS heb ik geen ervaring maar ik weer wel dat de ibanezzen in die prijsklasse gewoon goeie gitaren zijn, lekker snel, ligt spelend, humbuckers und zoquote:Op zondag 19 november 2006 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een elektrische gitaar van rond de 500 EUR excl. versterker en zooi. Ik hou van het geluid van humbuckers en heb altijd een zwak gehad voor PRS gitaren, en ik vroeg me af of de Koreaanse SE lijn van PRS wat is.
Fokkers met ervaring?
Heb ik ook geprobeerd, Ibanez, en ben het ermee eens dat ze goeie prijs/kwaliteit verhouding doen. Maar ik vind hun modellen... mja, ik zal het gewoon zeggen: lelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met die PRS heb ik geen ervaring maar ik weer wel dat de ibanezzen in die prijsklasse gewoon goeie gitaren zijn, lekker snel, ligt spelend, humbuckers und zo
Zie edit in mijn post erbovenquote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, Ibanez, en ben het ermee eens dat ze goeie prijs/kwaliteit verhouding doen. Maar ik vind hun modellen... mja, ik zal het gewoon zeggen: lelijk.
Smaak he
In die prijsklasse waar je in zoekt kan je sowieso een goeie gitaar vinden dat moet het probleem niet zijnquote:Op zondag 19 november 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben qua electrisch nog niet zo gevorderd dat ik hele goeie kwaliteit van kwaliteit kan onderscheiden (kom van acoustisch), maar loont het om voor een goedkoper tweedehands "echt" merk te gaan, of om voor een nieuwe te kiezen uit de budgetlijnen van de grote merken?
Of slaat deze vraag als een tang op een varken en is dat steeds verschillend?
Dat ben ik idd met je eens.......... 500 euro is genoeg voor een degelijke gitaar, maar net te weinig voor een hele goede. Mijn advies zou zijn dat je nog even doorspaart!quote:Op zondag 19 november 2006 04:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met 500 zit je imo net in de dode hoek. Goeie kwaliteit, maar geen topkwaliteit mogelijk. Niks mis mee, overigens.
haha inderdaad!quote:
Goedkope fender denk ik (zo een japanner ofzo), maar beter nog een ibanezquote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef punkjunk het volgende:
[..]
haha inderdaad!![]()
En, ik hou eind deze maand ongeveer 500 euro overDus dan ga ik eens kijken voor een nieuwe gitaar, en misschien dus geen LC. Maar je hebt ook Fenders die (net boven) die prijsklasse zitten. Kan ik beter een goedkope Fender of beter een duurdere Squier kopen?
![]()
Ik heb al een Ibanez (GIO serie), maar ik wil nu wel 'es een Fender model, mits 'ie lekker speelt natuurlijk. Ik speelde laatst een Squier, die hals was wel 2x zo dik als me Ibanez, dat speelde niet bepaald lekkerquote:Op zondag 19 november 2006 11:53 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Goedkope fender denk ik (zo een japanner ofzo), maar beter nog een ibanez![]()
Ja dat gevoel ik ken ikquote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb al een Ibanez (GIO serie), maar ik wil nu wel 'es een Fender model, mits 'ie lekker speelt natuurlijk. Ik speelde laatst een Squier, die hals was wel 2x zo dik als me Ibanez, dat speelde niet bepaald lekker.
Zo snel mogelijk ga ik 'es wat gitaar winkels af om verliefd te worden. Maar ik wil wel graag weten waar ik het beste naar op zoek kan gaan.
Haha, ik "schrok" er echt van omdat ik die Tele's er zooo super uit vind zien en vind klinken. Dus nu maar hopen dat de hals van een Fender Tele beter speelt als een Squier Strat.quote:Op zondag 19 november 2006 11:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dat gevoel ik ken ikHeb zelf een Ibanez en hij speelt gewoon erg soepel en snel door de dunne hals en de snaren die erg kort op de frets zitten.
Speel nu bas en mijn leraar heeft een ibanez bas, speelt ook erg lekker dus ik ga maar weer eens sparen!
Heb verder geen Fender of squier dus kan ook niet echt helpen eigenlijk![]()
Als je Guitar Pro 3 of hoger hebt heb ik er een stuk of 3 voor je.quote:Op zondag 19 november 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
ik zoek nog goede tabs voor Dire Straits - Private Investigations. Iemand?
Heb vaak al moeite met enkele gitaarpartijen. Met dit ding speel je er meteen twee [althans, dat kan]. Fokking hell.quote:
En terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, hij kan zo in de Wehkamp
Ik persoonlijk de Jazzmasters mooier
Mja, de vorm is ook niet echt ideaal om eventjes mee op de bank te zitten.quote:Op zondag 19 november 2006 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Moet wel zeggen dat ik weinig op mijn Jazzmaster speel, ik pak veel sneller mijn strat of tele (gewenning, ben ik bang, vertrouwd qua klank en bespeelbaarheid...)
Geen last van, wel wat lang, maar perfect in balans!quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, de vorm is ook niet echt ideaal om eventjes mee op de bank te zitten.
Toch vind ik de klank wel erg mooi!!
Nee, had ik em maar liggen... maar even sparen...quote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef Desensitized het volgende:
Die Leo kan wel spelen!!
Iemand die DVD liggen?
Was die niet al een keer voorbijgekomen? Of had ik em zelf gekeken...quote:
En heeft humorquote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef Desensitized het volgende:
Die Leo kan wel spelen!!
Iemand die DVD liggen?
'Live' is erg aan te raden, die gast loopt echt continue te geinen, dat ie nog tijd heeft om goed te spelen...quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
En heeft humor
Die afgezaagde doorgetrapte 10-string
BB King!!quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef mr.wolv het volgende:
eej mense noem eens een paar blues gitariste met lekkere solo's en gitaar geweld er in danke
okeej mooi dankequote:Op zondag 19 november 2006 17:55 schreef Desensitized het volgende:
[..]
BB King!!
Chuck Berry!!Johnny B Goode
![]()
Stevie Ray Vaughan, Gary Moorequote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
okeej mooi dankegelijk even wat van opzoeken
iemand anders nog suggesties probeer me collectie even uit tebreiden (lees: beginnen)
SRV en Rory Gallagher zijn wel mijn favo van de blues rock.quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef mr.wolv het volgende:
eej mense noem eens een paar blues gitariste met lekkere solo's en gitaar geweld er in danke
Hoiquote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef Maaark het volgende:
[..]
die foto van dr met gitaar op je fotoboek
![]()
je hebt het goed voor elkaar!
behalve die poster van franz ferdinand![]()
Ja ik zat al te kijken, hij leek van zeer veraf een beetje op mijn Furch maar die is dus zeker zwaar superieurquote:Op zondag 19 november 2006 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Als je eens wist dat die gitaar aan de muur daar een Stagg is![]()
Woordquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leng tch'e is ook wel tof.
dat zei ik hem ook alquote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef Maaark het volgende:
[..]
behalve die poster van franz ferdinand![]()
en jij rijdt sinds kort paardquote:
zingen en gitaarspelenquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef allsystemshalt het volgende:
*Reden daartoe is eigenlijk dat ik veel in bands heb gespeeld en de zangers waren altijd de zwakste schakel.. dwz ze hielden te vaak op zonder reden of communicatie en kwamen erg vaak te laat of helemaal nietdus dan maar zelf gaan zingen ik ben teminste wel op tijd
![]()
Ik speel al een eh kleine 18 jaar gitaar dus ik weet wel een beetje waar ik m'n vingers moet neerzettenquote:Op zondag 19 november 2006 22:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zingen en gitaarspelenik heb al moeite met niet constant kijken waar ik me vingers neerpoot
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar vanquote:Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/ding-30
Welk nummer is ditkan er echt niet op komen
Dat betwijfel ik toch heel ergquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en jij rijdt sinds kort paard![]()
Alleen weet je het nog niet![]()
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar van![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OZnyYhtBwno
quote:Op zondag 19 november 2006 23:22 schreef -Beer- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will not mention Dean in this topic.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
thnxquote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat is My Guitar Wants To Kill Your Mama. G3 heeft een vette uitvoering daar van![]()
Ja er zijn heel veel uitvoeringen vanquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )
Ja, het origineel. Daarom zeg ik dat G3 daar een vette uitvoering van heeft, en niet dat het van G3 isquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Das toch van ZAPPA ? (orgineel dan? )
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ergens heb ik eht gevoel dat het niet aan jou ligtquote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef Maaark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik doof voor solo's aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |